سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گشاده رویی، دامِ دوستی است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 93 اسفند 8 , ساعت 10:30 عصر

بنام خدا و برای خدا

اابب

رئیس قوه مجریه آقای حسن روحانی در جدیدترین ادعای خود که در سفر به قم کلید زد؛ گفت: « اینکه دشمن در حال حاضر شمشیری را در تاریکی در دست گرفته و می‌چرخاند و ما مچ دشمن را گرفته‌ایم و می‌خواهیم شمشیر را از دست او درآوریم.»

با توجه به امتیازهای فراوان دولت اعتدال، به آمریکا و غرب بر اساس توافقنامه ژنو، آیا چنین ادعاهایی با واقعیت سازگاری دارد؟!

لبییییی

سخنان رهبر معظم انقلاب، چنین ادعایی را ثابت نمی کند؛ معظم له فرمودند: « طرف ایرانی، برخی از کارهایی که می توانست او را به توافق نزدیک کند انجام داده است. کارهای متعدّدی را انجام داده، گسترش و توسعه‌ی ماشین‌های غنی‌سازی را متوقّف کرده، خب این را لازم دانستند که یک برهه‌ای متوقّف کنند؛ تولید اورانیوم بیست درصد را متوقّف کردند، اقتضای مذاکره این بود که متوقّف بکنند؛ کارخانه‌ی اراک را که یکی از کارهای بسیار بزرگ و مهمّ فنّاوری و یک هنر بزرگ فنّاوری است، فعلا متوقّف کرده‌اند؛ فردو را که یکی از برترین ابتکارهایی است که نیروهای ما و عناصر داخلی ما آن را برای امنیت دستگاه‌های سانتریفیوژ ما توانستند تأمین بکنند و تضمین بکنند، فعلا متوقّف کرده‌اند ... می گویند که ما توانسته‌ایم ایران را وادار کنیم که دستگاه‌های هسته‌ای را گسترش ندهد، فلان چیز را متوقّف کند، فلان چیز را تعطیل کند؛ راست می گویند، این کارها را جمهوری اسلامی بر طبق منطق مذاکرات انجام داده است - اقرار میکند؛ منتها زیاده‌خواهی میکنند.»

ابیی

 البته اگر مچ کسی در دستان دیگری قرار گیرد، خارج کردن آن، امکان پذیر است، ولیکن اگر بند انگشتان کسی، در دست تان حریفی، که او را کدخدا می داند، قرار دهد، خارج کردن آن، مساوی است، با شکستن بند انگشتان و اگر حریف قدرتمند باشد وقتی به او فرصت دادی و بند انگشتانت را در دست گرفت، رهایی از آن میسر نخواهد بود و غمگینانه باید گفت؛ که یقه و بند انگشتان دولت اعتدال، با بی تدبیری و خوشبینی افراطی، در دستان دشمن زخم خورده ایران اسلامی قرار گرفته و ادعای رئیس جمهور، تنها مصرف داخلی دارد و این موضوع را هم خود می داند و هم دشمن(آمریکا). 

داستان ادعای آقای روحانی رئیس جمهور، همانند مردی است، که ادعای خدائی می کرد، او را به زندان انداختند. یک روز نگهبان به او گفت: "اگر تو خدایی، پس چرا در زندان هستی؟" مرد گفت: "مگر نشنیده ای که می گویند خدا در همه جا هست!" 

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ