سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... ای نهایت آرزوی آرزومندان !ای نهایت درخواستِ درخواست کنندگان ! ای غایت خواسته خواستاران ! ای والاترین رغبتِ راغبان ! ... فروتنی ام برای تو ودرخواستم از توست و مویه و زاری ام به سوی توست . [.امام سجّاد علیه السلام]
 
یکشنبه 93 اسفند 17 , ساعت 8:33 عصر

بنام خدا و برای خدا

امام خمینی در نامه مورخه 68/1/6 خود، ضمن عزل منتظری از قائم مقام رهبری، خطاب به او می فرماید: «من با خدای خود عهد کرده ام که از بدی افرادی که مکلف به اغماض آن نیستم هرگز چشم پوشی نکنم من با خدای خود پیمان بسته ام که رضای او را بر رضای مردم و دوستان مقدم دارم اگر تمام جهان علیه من قیام کنند دست از حق و حقیقت بر نمی دارم من کار به تاریخ و آنچه اتفاق می ‎افتد ندارم من تنها باید به وظیفه شرعی خود عمل کنم من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام.»

اان

اگر مروری کوتاه به اقدامات و عملکرد هاشمی رفسنجانی داشته باشیم، در خواهیم یافت، که این استوانه، دچار اشکالات اساسی گردیده و با معیارهای انقلاب و امام سازگاری نداشته و به یک عنصر پیچیده و قدرت طلب مبدل شده است و عملکردش بیشتر شبیه یک، لیدر حزبی و گروهی است و اخیراً بعنوان اپوزیسیون(مخالف دولت مستقر) حرفهایی را بر زبان می راند که پیش از این از زبان ضد انقلاب و مخالفین نظام اسلامی شنیده می شد و می توان به جرأت ادعا کرد، که برخی از تصمیمات آقای رفسنجانی آسیبهای جدی به نظام اسلامی وارد نموده است، که به صورت اختصار به چند نمونه اشاره می شود.

1-ترور آقای هاشمی رفسنجانی در سال 1358 دارای ابهامات اساسی و جدی است و پذیرفتن و باور کردن آن بسیار مشکل است، همسر ایشان خانم عفت مرعشی، می گوید، یکی از محافظهای ایشان در حیاط بوده و هیچ عکس العملی در جلو گیری از ترور آقای رفسنجانی نشان نداده و تنها او بوده، که جلوی دو تروریست ایستاده است! و عجیب این است که اثری از محافظ ایشان در صحنه ترور و بعد از ترور وجود ندارد و عجیب تر اینکه، منافقین در تمام عملیاتهای تروریستی خود موفق عمل کردند، الا ترور آقای رفسنجانی که تا سال 1354 به آنها کمک مالی می کرد.! به نظرتان این عجیب نیست؟!

2-اصرار شدید آقای رفسنجانی در انتخاب آقای منتظری بعنوان قائم مقام رهبری، علی رغم مخالفت جدی امام و جلوگیری از انتشار نامه امام مبنی بر عزل منتظری در تاریخ 68/1/6 که آقای رفسنجانی نقش کلیدی در آن داشتند!

3-زمینه سازی حضور مسئولین آمریکائی با پاسپورت جعلی به ایران در دوران دفاع مقدس بدون هماهنگی با امام خمینی، که در نهایت آمریکا، رژیم بعثی عراق را از نحوه عملیات کربلای 4 با خبر کرد، که بر اثر آن، تعداد بسیاری از رزمنگان دفاع مقدس در آن عملیات به شهادت رسیدند.

4-زمینه سازی جهت پذیرش قطعنامه 598 بر خلاف نظر امام خمینی، که باعث عقب نشینی های پی در پی و شهادت و اسارت تعداد زیادی از رزمندگان اسلام گردید.

5-شکل دهی جریان اشرافی گری مدیران دولتی و استحاله فرهنگی کشور در زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی.

6-واگذاری خودروهای دولتی به مدیران با قیمت بسیار پائین، که فقط بنیاد شهید، در واگذاریها تخلف و تقلب ننموده بود.

7-زمینه سازی برای ایجاد فتنه 88 و حمایت از کمیته صیانت از آراء و نوشتن نامه بدون سلام به رهبر معظم انقلاب و حضور همه خاندان آقای رفسنجانی در فتنه 88 و در کف خیابانها و فشار بر نظام اسلامی جهت آزادی فتنه گران ... از دیگر تحرکات غیر قانونی ایشان می باشد.

8-آخرین سناریوی هاشمی رفسنجانی این بود، که گفت؛ مهمترین پرو‍ژه دولت مذاکرات هسته ای است و عده ای در مجلس نمی خواهند این به نتیجه برسد و این منتقدین با نتانیاهو همنوا و همصدا شده‌اند.

9- همگامی و هم صدائی با کشورهای غربی و شیوخ عربی فاسد و شرابخوار،علیه نظام سوریه و آقای بشار اسد، که در محور مقاومت، قرار دارد.  

آیا با این اظهارات و عملکرد متناقص، می شود آقای رفسنجانی را استوانه نظام و در خط امام و انقلاب دانست؟! امروز ایشان امید دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی است که آب به آسیاب دشمن می ریزد!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ