سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادران، کسی است که در به جای آوردن خیرْ برترین یاور، در نیکیْ عامل ترین و نسبت به مصاحبانْ ملایم ترینِ ایشان است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 94 فروردین 1 , ساعت 1:56 صبح

بنام خدا و برای خدا

آغاز سال 1394 را به همه عزیزانی که در این مدت به وبلاگ "وزنه سیاسی" مراجعه داشته اند را، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

آقای روحانی در خلال تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خود در 26 اریبهشت سال 92 گفت:« آمریکائی ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت تر است.» وبلاگ "وزنه سیاسی" بر اساس رسالت انقلابی خود، مدتی است، این گفته رئیس جمهور را، در پست های خود قرار می دهد و در همین راستا، استاد فرزانه وبلاگ پر جاذبه و اثرگذار "بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن" نظری را برای حقیر ارسال و فرمودند: "لقب کدخدا را جناب شیخ ما به آمریکا داد ، اگرچه آمریکا داعیه جهانداری را در سر می پروراند ولی هرگز ادعای کدخدایی نداشت تا این که این لقب را با چراغ سبز جناب شیخ در سال 1392 دریافت نمود ، ولی ملت بزرگ و انقلابی ایران هرکز فراموش نمی کند که بنیان گذار جمهوری اسلامی و رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران ، آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند نــــــه کدخدا !!!" لذا استاد فرزانه بوستان ادب، دست ما را گرفتند و حقیر هم تکلیف دیدم که در این رابطه تحلیل مختصری را خدمت استاد خودم و کاربران عزیز در آغازین روز سال 1394 ارائه نمایم.  

اگر تلاش مردان با ایمان و پولادین سپاه پاسداران در جبهه های جهانی، در مقابل شیطان بزرگ و عوامل تروریست آنها نبود، دولت لغزان و لرزان اعتدال، قدرت چانه زنی در مذاکرات هسته ای را نداشتند. لذا جریان اعتدال، بود و نبود خود را به این مذاکرات و توافقات گره زده است. آیا مکتب نیورکیها می توانند، از استقلال و شرافت ملی ایران و ایرانی دفاع نمایند و یا، همانطور که رهبر عزیزمان، فرمودند، من نگرانم، شیطان بزرگ، اهداف خبیثانه، در سر دارد و بدنبال عملیاتی نمودن آن است؟! 

آقای فوکویاما از استراتژیستهای آمریکا در باره مکتب عاشورائی تشیع نظراتی دارد و استراتژی خود به صورتی تدوین نموده، تا بتواند حلقه براندازی انقلاب اسلامی را تکمیل و اجرائی نماید و آمریکائیها به ظرافت بحث توافق هسته ای را، مقدمه ی برای تغییرات اساسی در ماهیت انقلاب ایران می دانند. رئیس‌جمهور آمریکا در این رابطه می گوید: «سران ایران در مذاکرات هسته‌ای، می‌توانند بین در انزوا نگه داشتن کشور خود و تحریم‌ها یا قرار دادن آن در مسیر به سوی تجارت و سرمایه‌گذاری بیشتر با سایر کشورهای جهان، انتخاب کنند.»

آمریکائیها، اعتقاد دارند، که انقلاب اسلامی، توانسته است قدرت منطقه ای آنها را محدود و ناکارآمد سازد و به خوبی دریافته اند، که تنها فرهنگ عاشور است، که فرهنگ غرب را با چالش جدی مواجه نموده است و لذا از هیچ کوششی برای تغییر و براندازی نظام اسلامی ایران، چشم پوشی نخواهند کرد و توافق هسته ای را با دولت اعتدال که کدخدائی آنها را پذیرفته است، بهترین فرصت برای خود می دانند و دولت لیبرال آقای روحانی هم، برای ماندن در قدرت و تصرف بعضی از قوای دیگر، به هم افزائی با آمریکائیها به شدت نیازمند است و تحرکات هاشمی رفسنجانی و آقای روحانی و اصرار آنها بر توافق با آمریکا از همین زاویه قابل ارزیابی است.

امام بزرگوار ما اعتقاد راسخ داشتند، که آمریکا شیطان بزرگ است و لذا اگر دولت و رئیس جمهورمان، همچنان به کدخدا بودن آمریکا اصرار داشته باشند و بستن با کدخدا را به هر قیمتی پیگیری نمایند، دیگر این دولت نمی تواند از استقلال و شرافت ملی ایران دفاع نماید و از خط اسلام ناب محمدی(ص) فاصله گرفته و آن زمان است، که آمریکا هم می تواند، سیاست شیطانی و کدخدایی خود را در داخل مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران، دنبال نماید.

هیهات! که عمارهای امام خامنه ای اجازه دهند، خط سازش، استقلال و شرافت ایرانی، در بازی مسخره بُرد - بُرد، آقای روحانی ذبح شود.

والسلام   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ