سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]
 
شنبه 94 فروردین 8 , ساعت 1:21 صبح

بنام خدا و برای خدا

اگر با نگاه عبرت آموز به نامگذاری سالهای دهه 70 تا 94 از سوی مقام معظم رهبری داشته باشیم، درمی یابیم، که رمز و رازی عمیق در نامگذاری سالها وجود دارد و لذا باید اعتراف نمود، که مسئولین امر، به تکلیف انقلابی خود عمل نکرده و غفلتاً و یا عامداً، پیامهای فرمانده کل قوا را از قرارگاه فرماندهی، به خطوط مقدم، به درستی ابلاغ نکردند و این غفلت و عمل نابخشودنی مسئولین به خاطر آلوده شدن به زندگی اشرافی و لیبرال غربی بود، که فاصله آنان با مردم، روز به روز بیشتر شد!.

کاربران عزیز و گرامی؛ به عناوین سالهای متعدد توجه فرمائید و سپس در خواهید یافت، اگر به این شعارها از سوی دولت در وحله اول و سپس از سوی مردم، بدرستی عمل می شد، امروز با حجم بالای مشکلات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روبرو نبودیم و برای رضایت کدخدا مجبور نمی شدیم، عزت و اقتدار ملی را برای رفع مشکلات اقتصادی خود ساخته، در مذاکرات هسته ای به مسلخ ببریم و آنگاه، دولت اعتدال، اسم آن را تدبیر بگذارد! ثصث

رهبر معظم انقلاب برای این سالها این اسامی را برگزیدند؛ سال 72 «عدالت اجتماعی» سال 73«وجدان کار و انضباط اجتماعی» سال 74  «انضباط اقتصادی و مالی» سالهای 75 و 76 بحث «مبارزه با اسراف و زیاده‌روی» سال 77 «صرفه‌جویی» سال 78 «سال امام خمینی» (رحمةاللَّه‌علیه) سال 79«امام امیرالمؤمنین، علی ابن‌ابیطالب علیه‌السّلام» سال 80 «اقتدار ملی» سال 81 « عزّت و افتخار حسینی» سال 82 «نهضت خدمت‌‌رسانی به مردم» سال 83 «پاسخگویی» سال 84 «همبستگی ملی و مشارکت عمومی» سال 85 «پیامبر اعظم(ص)» سال 86 «اتحاد ملی و انسجام اسلامی»سال 87 «نوآوری و شکوفایی» سال 88 « اصلاح الگوی مصرف» سال 89 «همت مضاعف و کار مضاعف» سال 90 «جهاد اقتصادی» سال 91 «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی» سال 92 «حماسه‌ی سیاسی و حماسه‌ی اقتصادی»سال 93 «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریّت جهادی» سال 94 «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی».

در همین سالها بود، که عده ای از مسئولین، بدون توجه به فرمانهای مقام معظم رهبری و با سوَاستفاده از موقعیت شغلی، زندگی اشرافیگری را برای خود و خانواده رقم زدند و در ورای اشرافی زیستن، جریان آقازاده های متخلف، در امور اقتصادی، سیاسی و امنیتی و گاهاً جاسوسی شکل گرفت و در فتنه سال 88 ، نظام اسلامی با شورش و آشوب همین شبکه اشرافی و آقازاده های متخلف، به مدت 8 ماه روبرو گردید، که اهداف استکبار را دنبال می کردند!

آیا نباید عبرت گرفت؟! اگر وزیری در دولت آقای روحانی حضور داشته باشد، که هست! و در نزد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتراف نماید؛ که ثروتش بیش از 1300 میلیارد تومان است و در 18 شرکت مهم، در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در حال حاضر رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره باشد! آیا نباید تعجب کرد؟! با وجود مسئولینی، که ثروت قارونی دارند، آیا امکان ارسال و ابلاغ پیام فرمانده کل قوا، از سوی آنان، به خطوط مقدم جبهه وجود دارد؟! و همین قشر از مسئولین، امروز اعتقاد دارند؛ هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم! و چون اعتقاد به امام و اهداف بلند انقلاب ندارند، نه تنها، توان چرخاندن زندگی مردم را نداشتند! بلکه چرخ سانتریفیوژها را هم از کار انداختند، و 21 ماه است که برای مذاکره و رضایت کدخدا(آمریکا)، برای چرخیدن هر دو تلاش می کنند که تاکنون، بی نتیجه بوده است.

والسلام     

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ