سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده خالصانه توبه کند، خداوند او را دوست بدارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بر او بپوشاند . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 94 فروردین 15 , ساعت 3:28 عصر

بنام خدا و برای خداببب

هنگامی که در سال 93 بازیهای جام جهانی فوتبال شروع شد، دولت اعتدال برای باخت تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیمهای رقیب جایزه ای را مشخص کرده بود و پس از آنکه تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه خود، مقام چهارم را بدست آورد، به یکباره دولت با استفاده از هیجانات بازی فوتبال، با تدبیر مثال زدنی خود! زمینه برگزاری جشن باخت تیم ملی فوتبال ایران را برای اولین بار در جهان کلید زد! در آن مطع زمانی، وبلاگ وزنه سیاسی بر اساس رسالت خود، به تحلیل آن واقعه و علت برگزاری جشن باخت تیم ملی فوتبال پرداخت و نوشت، که برگزاری جشن باخت از سوی دولت اعتدال، زمینه برگزاری جشن باخت در مذاکرات هسته ای خواهد بود و با کمال تأسف دولت، عده ای محدودی از جوانان را، برای حمایت از توافقی که هیچ سودی برای مردم و کشور ندارد به خیابانها کشاند و اکثر کسانی که در مراسم جشن و پایکوبی حضور پیدا کرده بودند، از محتوای توافق صورت گرفته اطلاعی نداشتند و حتی اخبار چگونگی توافق و دادن امتیازهای فراوان را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی نشنیده و مشاهده نکرده بودند.

دولت با عوام فریبی و پیام رسانی ناقص، احساسات و هیجانات جوانان، را به بازی گرفته است و این عمل، زمینه خیانت و طمع ورزی دشمنان را فراهم می کند، چرا که آمریکائیها با دولت سابق، آماده توافق به شرط پلمپ تعدادی از سانتریفیوژهای ایران بودند ولیکن با بی تدبیری دولت آقای روحانی، آمریکائیها، در توفق لوزان موفق شدند زمینه برچیدن بخش قابل توجهی از سانتریفیوژهای فعال در نطنز و فوردو را فراهم نمایند! و برچیده شدن سانتریفیوژهای هسته ای ایران، آرزوئی محالی بود که رژیم صهیونیستی و سازمانهای اطلاعاتی مخالف نظام اسلامی دنبال می کردند و این بزرگترین خیانت به کشور محسوب خواهد شد.ثص

بر خلاف نظر آقای روحانی که گفتند که این روز یک روز به یاد ماندنی است! باید گفت؛ در این روز ابهت و عزت ایران اسلامی برای لقمه نانی که فعلا کدخدا وعده آن را داده است، ذبح شد. لذا مرتکبان این بی تدبیری و تحقیر، در مقابل خون گرانقدر شهداء هسته ای و ملت سرفراز ایران عزیز مسئول خواهند بود، هر چند ممکن است، جند روز از احساسات پاک عده ای از جوانان و مردم، برای اهداف گروهی خود بهره برداری نمایند و فردا که ناتوانی آنان در حل مشکلات اقتصادی کشور به اثبات رسید، آن زمان است که مردم به عمق خیانت دولت به کشور پی می برند!

آقای عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در خصوص توافق به عمل آمده می گوید: «ما هنوز هیچ توافقی در عمل نداریم. مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها داریم که در طول مذاکره در ذهن‌های ما به وجود آمده و بعد روی کاغذ آمده و به صورت پیش نویس روی آن کار می‌کنیم ... ما نه الان چیزی به نام پیش توافق داریم و نه متن مکتوب تفاهم داریم. چیزی به نام چارچوب و کلیات نداریم، ما مجموعه‌‌ای از راه‌حل‌ها داریم که هیچ توافقی به دست نیامده ولی راه‌حل به دست آمده است.»

راستی اگر توافق نشده، پس بر اساس چه معیاری از احساسات پاک جوانان سؤاستفاده می شود و چه هدف پلیدی در ورای دعوت از جوانان برای حضور غیر قانونی در خیابانها وجود دارد؟! آیا راست می گویند؟!!!!!!

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ