سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوردن از سرِ سیری، خواب بی شب زنده داری، خنده بی [مایه] شگفتی، ناله و مویه بلند به هنگام مصیبت، و بانگ نای در نعمت و شادمانی، نزد خدا سخت ناپسند است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 94 فروردین 19 , ساعت 7:20 عصر

بنام خدا و برای خدا

دولت یازدهم آنقدر در اوج تدبیر! قرار دارد که از زمان شروع به کار خود، اکثر پروژه های عمرانی دولت قبل را در زمان افتتاح به اسم خود و از تدبیر خود معرفی می کند و حتی اگر پروژه ریلی در کشور ، همه کارهای زیر ساخت و ریل گذاری آن انجام شده باشد و به خاطر تحریم، چند کیومتر از آن ریل گذاری نشده باشد، دولت اعتدال پس از واردات ریل آهن به کشور و در یک تدبیر مثال زدنی! زمان افتتاح پروژه را آنقدر به تأخیر می اندازد، تا بتواند آن را از اقدامات عمرانی خود منظور نماید و در زمان افتتاح آن پروژه آنقدر بی انصافی به خرج می دهند که اسمی از دولت سابق به میان نیاید و حتی وقتی مسکن مهر را مزخرف می دانند، اما حاضر نیستند از سرقت آن در زمان افتتاح چشم پوشی کنند!765

پاراگراف فوق برای آن نگاشته شد، که به ابعاد خبری یک سرقت مهم در بحث هسته ای پرداخته شود! که دولت اعتدال آن را، یک سره برای خود، پیروزی قلمداد نموده و شاهکار دیپلماسی خود با کدخدا (آمریکا) می داند! و آن صدور بیانیه سیاسی لوزان سوئیس است! اما وقتی دولت با انتقادات کارشناسان و محققان روبرو گردید، اعلام نمود که هیچ توافقی صورت نگرفته و تنها ذهنیت هایمان را برای نوشتن متن توافقنامه جامع هسته ای در سه ماه آینده بر روی کاغذ آورده ایم!

گذشته از تناقض گویی رئیس جمهور و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای، این روزها رئیس جمهور و حامیانش علی رغم اطلاع از اشکالات اساسی بیانیه سیاسی لوزان، فعالیت 5000 دستگاه سانتریفیوژ از نسل یک و پذیرش حق غنی سازی ایران را حاصل تدبیر و توانمندی گفتمان دولت خود دانسته و تمام تلاش دانشمندان و شهدای هسته ای و مذاکره کننندگان دولت قبل را نادیده انگاشته است و این در حالی است که وقتی دولت اعتدال بر کرسی قدرت نشست، اجازه افزایش یک دستگاه سانتریفیوژ را به دانشمندان هسته ای نداد و برخی از آنها را برای رضایت بیشتر کدخدا اخراج نمود!

اگر امروز قریب 25000 دستگاه سانتریفیوژ نصب شده و فعال در نطنز و فردو داریم، این دولت هیچ  نقشی در ساخت، نصب و راه اندازی آنها نداشته است! و لذا مصادره تلاش دیگران به نفع خود، سرقت سیاسی و سرمایه ملت محسوب می گردد، که تنها هنر دولت آقای روحانی همین است و بس!

اگر امروز این دولت توانسته است 5000 دستگاه سانتریفیوژ را فعال نگه دارد و بقیه سانتریفیوژها را با زیر ساخت آنها جمع آوری و تحت نظارت آژانس بین المللی قرار دهد! آیا جمع کردن حاصل تلاش دانشمندان هسته ای و استقامت تیم مذاکره کننده سابق را باید پیروزی دانست، یا ...؟!!!

آقای روحانی امروز توانسته است بیش از 5000 سانتریقیوژ را فعال نگه دارد ولیکن در سال 82 به خاطر محدودیت سانتریفیوژها، نتوانست یک سانتریفیوژ را برای کار آزمایشگاهی از دسترس آژانس دور نگه دارد و همه را پلمپ کرد !. پس موفقیت امروز حاصل  تلاش و مجاهدت فرزندان این ملت و شهدای گرانقدر هسته ای است و ساخت و گسترش تأسیسات و سانتریقیوژهای پیشرفته در سایه تدابیر ویژه مقام معظم رهبری و استقامت تیم مذاکره کننده سابق در برابر زیاده خواهی آمریکا بوده است، نه در تدبیر و دیپلماسی دولتی که تلاش دارد کدخدا (آمریکا) را از خود راضی نگه دارد!

پس؛ بیائید به مردم راست بگوئید که مجبور نشوید توسط کدخدا (آمریکا) و آژانس بین المللی انرژی اتمی (سازمانهای جاسوسی دشمن) مورد  راستی آزمائی قرار گیرید!!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ