سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بر عابد هفتاد درجه برتری داده شده است که میان هر دو درجه به اندازه میان آسمان و زمین است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 94 اردیبهشت 7 , ساعت 4:40 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

راشاتودی :«آمریکا در یک توافق خارق العاده هر آن چه را که میخواست از ایران گرفت، اما ایران هنوز منتظر ترحم آژانس انرژی اتمی است» (چشم آقای روحانی و تیم مذاکره کننده روشن و مبارک باد!!!)

هاآرتص:چارچوب توافق اعلام شده لوزان،مقامات اسرائیل را شگفت زده کرد/این توافق مطلوب اسرائیل است اگرچه ممکن است به آن اعتراف نکنند.( عجب دنیا در برابر منطق لیبرال گفتمان آقای حسن روحانی زانو زده است؟!)

رویترز با طرح این سوال که آیا این توافق نامه، خواسته‌های کنگره آمریکا را بر آورده می‌کند مدعی شده است: این توافق به اندازه کافی مبهم است تا ایرانی‌ها بتوانند به افکار عمومی خود بگویند به موفقیت رسیده‌اند!(جهت اطلاع آقای روحانی و ظریف و انکار فکت شیت آمریکائی!!!)ااا

جان کری وزیر خارجه آمریکا گفته است: «اما من پای تک تک چیزهایی که گفته‌ام و علنی آن‌ها را اعلام کردم، می‌ایستم. توافق موقت را هم که نگاه کنید، می‌بینید آن‌ها(ایرانیها) تفسیر متفاوتی را مطرح کردند. اما وقتی پای اجرای توافق به میان آمد، آنچه که ما مطرح کرده بودیم، اجرا شده و پیش رفت.» (آقای روحانی؛ به همه تعهدات پایبندم و شرمنده مردم نیستم!!! خسته نباشی با تدبیر و حقوقدان!!!)

کری: توافق موقت هم بر اساس گفته‌های ما اجرا شد.(احتمالا فکت شیت ایرانی محرمانه بوده و فکت شیت آمریکائیها عادی است و شاید آقای روحانی بعد از ریاست جمهوریش به انتشار کتاب خاطرات توافق هسته ای خود  بپردازد و فکت شیت ایرانی را هم برای کوری چشم کدخدا در همین کتاب منتشر می کند تا کسی فکر نکند آقای روحانی از مکان و زمان عقب است!!!)

با گذشت 17 ماه از توافق ژنو، زنگنه وزیر نفت و امضاء کننده قرارداد ننگین کرسنت اعلام کرد: «به دلایلی که نمی توانم بگویم هنوز تحریم های مربوط به وصول درآمد نفت و بیمه نفت کش ها باقی مانده است! (ماشاءالله از این راستگوئی دولت و آزاد کردن این حجم از دلارهای نفتی!!! بپا گم نکنی پولها را و شیطون جیبت را نزنه حقوقدان برجسته!!!)

رادیو زمانه هم از این توافق با عنوان جام زهر دوم برای ملت ایران نام برد و نوشت: در مذاکرات هسته‌ای، ایران پس از دست شستن از غنی‌سازی کلان و سطح بالا، و در عوض گرفتنِ حقِ داشتن تعدادی سانتریفوژ کم‌بازده به عنوان اسباب‌بازی برای سرگرمی مهندسانش، وامانده است که واماندگی‌اش را چگونه به عنوان پیروزی بفروشد.حسن روحانی مورخ 92/2/26 گفت: «آمریکا کدخدای ده است و با کدخدا بستن راحت تر است!» (عجب حقوقدانی! کاش مادرش در دنیا بود و برایش اسپند دود می کرد تا از چشم شیطون ناقلا در امان باشد!!!)

اوباما رئیس‌جمهور آمریکا می گوید: «صادقانه بگویم، آن‌ها هنوز آن امتیازاتی را که به عقیده من برای رسیدن به توافق نهایی لازم است، نداده‌اند. اما حرکاتی داشته‌اند و احتمال (توافق) وجود دارد.» آقای حسن روحانی: «به دنبال بازی بُرد - باخت نیستیم چون نتیجه آن باقی نمی‌ماند بلکه آنچه نتیجه‌اش ثابت خواهد ماند، بُرد - بُرد است.» ( خسته نباشی قهرمان؛ بُرد که بُردد، مبارک!)

شهید سید مرتضی آوینی: «شیطان حکومت خویش را بر ضعف‌ها و ترس‌ها و عادات ما بنا کرده است و اگر تو نترسی و از عادات مذموم خویش دست برداری و ضعف خویش را با کمال خلیفه‌اللهی جبران کنی، دیگر شیطان را بر تو تسلطی نیست.»

راستی شیطان بزرگ چه زمانی راضی می شود و تحریها را لغو می کند و بازی بُرد-بُرد را به پایان می رساند؟!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ