سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دانش دروغ پردازان، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 94 اردیبهشت 12 , ساعت 11:59 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی: "پلیس موظف به اجرای اسلام نیست"

معمولا مردم از آقای حسن روحانی در کسوت لباس مقدس روحانیت که عهده دار مقام ریاست جمهوری شده، انتظار سخنانی بر خلاف اصول و مبانی اسلام و انقلاب ندارند! و لذا پس از بیان جملات فوق توسط رئیس جمهور،‌ملت بدنبال خواستگاه این مدل سخنانند تا به رمز و راز اینگونه سخن گفتن پی ببرند! که چرا در سال همدلی و هم زبانی تلاش می نمایند بین بخشهای مختلف نظام اسلامی با مردم تعارض بوجود بیاورند؟ و چرا سخنانی بر خلاف ارزشهای اسلام و انقلاب گفته می شود؟!ااا

با توجه به اینکه آقای رفسنجانی احاطه کاملی به دولت یازدهم و اکثر وزارتخانه های مهم در اختیار حزب کارگزاران سازندگی دارند، می شود نتیجه گرفت که رئیس جمهور مجبور به طرح مباحث انحرافی و بر خلاف دین و قانون اساسی است؛ زیرا، اصول و مبانی حزب کارگزاران سازندگی بر خلاف مبانی دین و انقلاب اسلامی است، آنجا که سخنگوی آن یعنی آقای مرعشی می گوید؛ "حزب کارگزاران لیبرال‌، دموکرات و مسلمان است."

فردگرایی و دولت حداقلی و نقش محدود دین و آزادی‌های مذهبی و کم کردن اختیارات حاکمیت، از جمله ویژگی‌های لیبرالیسم است که توسط حزب کارگزاران پذیرفته شده و اقدامات دولت را در این راستا کنترل می نماید. حزب کارگزاران هیچ رابطه ای با مبانی فکری امام و جریان اسلامی ندارد و کارکرد آن بیشتر با جریان لیبرالیستی و اصلاح‌طلبی هماهنگی دارد.

وقتی آقای رئیس جمهور، پاسداری از مذهب رسمی کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت را بر خلاف اصل 121 قانون اساسی و سوگند خود در برابر قرآن از وظایف دولت خود نمی داند و می گوید: «دین را نباید دست دولت بدهیم، دین دست علما، مراجع، فرهیختگان و دلسوزان است و آنان باید دین را تبلیغ کنند.»

اگر پلیس در پارکها و بوستانهای کشور شاهد باشد، که اراذل و اوباش شراب می نوشند و دختر پسر نامحرم در آغوش همدیگر در خیابان بر خلاف احکام دین عمل می کنند و عداه ای در خیابانها عربده می کشند و روزه خواری می کنند، در این حالت، آیا پلیس موظف به اجراء اسلام است؟! آیا پلیس بر خلاف نظر رئیس جمهور مرتکب خلاف نگردیده است؟! اگر پلیس در راستای وظایف قانونی و شرعی در جلوی متخلفین بایستد، باعث نخواهد شد که طرفداران رئیس جمهور با لباس و چهره مبتذل در شیراز به استقبال آقای روحانی نیایند! آیا این تصویر گویا نیست؟!

با بررسی سخنان آقای روحانی که با احکام دین و مبانی انقلاب مغایرت دارد، درمی یابیم که اینگونه نظرات در دین مبین اسلام فاقد جایگاه است و طرح چنین سخنانی اهدافی همچون؛ جذب آراء قشر اشرافی و کسانی که ارزشهای دینی و انقلابی را نمی پسندند، می باشد والا در لباس روحانیت و نان امام زمان را خوردن و سخن بر خلاف اعتقادات دینی گفتن، زیبنده آقای روحانی و امثال ایشان نیست! و تنها در مکتب لیبرالیسم است، که چنین نظراتی مطرح می شود!

 گاهی وقت ها نباید بعضی حرف ها را زد.. باید بعضی حرف ها را خورد.. و "دل" چه می کشد بین این زد و خوردها... 

یا بقیه الله؛ ما بی سلیقه ایم تو حاجات ما بخواه /  ورنه گدا طلب آب و نان کند ...

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ