سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان شما در کار فزاید آنچه نشاید ، و داناتان واپس افکند آن را که کنون باید . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 اردیبهشت 21 , ساعت 1:12 صبح

بنام خدا و برای خدا

دشمنان خارجی کشور اعتقاد راسخ دارند تا منبع عظیمی همچون بسیج از کشور ایران اسلامی دفاع می کند، امکان فروپاشی انقلاب اسلامی میسر نخواهد بود و در این 36 سال انقلاب بارها توطئه های مختلف را مورد آزمایش قرار داده و کمتر نتیجه گرفته اند و بسیج هم به زیبایی تمام از این آزمون الهی پیروز و سرفراز بیرون آمده و خوش درخشیده است، تا آنجا که امام بزرگوارمان خطاب به آنان فرمودند: «من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی املل

آنچه کشور عراق را از توطئه داعش، آمریکا، اسرائیل، ترکیه و کشورهای مرتجع عربی نجات داد، حضور حماسی بسیجیان قدرتمند عراق بر اساس فرمول بسیج انقلاب ایران به فتوای مرجع عالیقدر شیعی بود که وارد میدان جهاد شدند و جریان داعشی-بعثی را منکوب و سرکوب نمودند. امروز هیچکس نمی تواند نقش عظیم بسیج را در تحولات عراق، سوریه، لبنان، غزه و یمن نادیده بگیرد و لذا دشمنان بسیج متفاوتند یعضی خارجی و برخی داخلی! عده ای اپوزیسیون هستند و تعدادی بازندگان انتخابات! اما چرا اینقدر با بسیج دشمنند و از بسیج و بسیجیان عصبانی! راز این دشمنی کجاست؟! بعد از ناکامی آقای رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384 حلقه اطراف ایشان به بررسی دلائل شکست حاج آقا پرداخت و هر کدام علتی را بیان کردند، ولکن خود آقای رفسنجانی علت شکستش را بسیجیان می دانستند و لذا همچنان در پی انتقام از نیروهای مخلص بسیج می گردد و محدود نمودن فعالیت بسیج در دانشگاه آزاد در همین راستا است.     

امام خمینی شکل گیری و تداوم حضور بسیج را در دانشگاه ها و حوزه ها، بسیار ضروری می دانستند و در آخرین پیام خود خطاب به بسیجیان و مسئولین کشوری فرمودند: «بسیج باید مثل گذشته و باقدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد. امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها، بسیج دانشجو و طلبه است. طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه ها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند، فرزندان بسیجی ام در این مراکز، پاسدار اصول تغییر ناپذیر (نه شرقی و نه غربی) باشند. امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند. فرزندان انقلاب به هیچ وجه نگذارند ایادی امریکا و شوروی در آن دو محل حساس نفوذ کنند. تنها با بسیج است که این مهم انجام می پذیرد.»

چرا علی رغم تأکید امام خمینی، مسئولین دانشگاه آزاد جهت تضعیف جایگاه بسیج تلاش می کنند؟ آیا کدخدا(آمریکا) دستوری در لابلای مذاکرات هسته ای صادر کرده اند، که سراسیمه به جنگ بسیج برخاسته اند؟! مگر امامان با غضب نفرموده اند: «اگر مسئولین نظام اسلامی از شما(بسیجیان) غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.» پس سکوت شورای عالی انقلاب فرهنگی برای چیست؟! نکند تفسیر آنان اینطور باشد، که هیئت امناء و برخی از مسئولین دانشگاهی بدنبال اجراء فرمان امام ولیکن بر عکس هستند و می خواهند ثابت کنند که از بیسیجیان غافل نیستند و تنها قصد نظارت بیشتر به آنان را دارند تا اگر حاج آقا رفسنجانی مجدداً هوس کاندیدا شدن داشت و تأیید شد! و با کمک دولت اعتدال هم رأی بالائی نصیب حاج آقا شد!، سپس همگی هورا بکشند که از بسیجیان غافل نشدیم و انتخابات را بردیم! تا فردا در پیش امام شرمنده نشوند و بگویند که دستور امام خمینی را اینگونه تفسیر و اجراء کردیم و موفق شریم!!!!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ