سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 94 خرداد 9 , ساعت 3:21 صبح

بنام خدا و برای خدا

سئوالی را آقای حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در مسجد النبی خمینی شهر اصفهان از مردمی که برای شنیدن سخنرانیش اجتماع کرده بودند می پرسند که در سئوال و پاسخ آن دنیایی از عبرت وجود دارد و سئوال و جواب بسیار بیدار کننده و هشدار آفرین است، سئوال اینگونه مطرح شد: "به نظر شما می توانند این مذاکره را به سید علی خامنه ای تحمیل کنند؟"

حضار در پاسخ یک صدا گفتند: نه ! اما رسایی در پاسخ مردم و سئوال خود بیان داشت: «سید علی خامنه ای که از امام علی (ع) بالاتر نیست. در جنگ صفین جماعت راحت طلبی که از جنگ و مقاومت خسته شده بودند و می خواستند زندگی دنیاشان را داشته باشند به علی (ع) فشار آوردند و حضرت را وادار کردند به توقف جنگ و پذیرش حکمیت و شد آن که نباید بشود. اینکه امروز هم بتوانند به سید علی این مذاکرات را تحمیل کنند یا نتوانند به ایستادگی و حضور در صحنه و هوشیاری من و شما بستگی دارد.»من

دولت آقای روحانی از آغاز فعالیت، تمام تلاش خود را در راستای عادی سازی روابط با کدخدا(آمریکا) در پشت پرده مذاکرات هسته ای قرار داده و اگر کاربران عزیز به یاد داشته باشند، وقتی تیم مذاکره کننده هسته ای به ژنو اعزام گردید، آقای ظریف بر روی ویلچر مخصوص افراد فلج قرار گرفته بود! و رئیس جمهور هم در دانشگاه اعلام نمود که خزانه خالی است! ولذا در این شرایط وخیم اقتصادی فلج، یک فرد فلج را به مصاف کدخدا(آمریکا) فرستاد و شاید این استراتژی رئیس جمهور به خاطر حقوقدان و متخصص امنیتی بودن آقای روحانی است! لذا قابل باور نیست که در پشت پرده مذاکرات هسته ای استراتژی از قبل توسط جریان لیبرال مرتبط با آمریکا تهیه نگردیده باشد، زیرا هیچ عاقلی در دنیای سیاست، آنهم با دشمن اصلی کشورش در یک شرایط فلجی بر سر میز مذاکره نمی نشیند!!!تت

به کاربران محترم یادآور می شوم که مذاکره کننده ارشد تیم ایران، یعنی آقای ظریف پس از بازگشت و حضور در دانشگاه تهران اعلام کرد که "غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند، آیا شما فکر کردید آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد از سیستم دفاعی ما می‌ترسد؟

وقتی آقای ظریف با "شریط فلج بودن در مذاکرات هسته ای" شرکت می کند و "ناتوانی نظامی کشورمان را در مقابل آمریکا" به رُخ قشر فهیم دانشجو می کشد! و رئیس جمهور هم "پالس ملتمسانه مبنی بر خالی بودن خزانه کشور" را به کدخدا ارسال می کند و "آمریکا را کدخدای ده معرفی می کند و دنبال بستن با کدخدا به هر قیمتی می باشد!" آیا این مواضع غیر اصولی که با روحیه استکبار ستیزی امام و انقلابمان رابطه ای ندارد و موجب شادمانی آمریکا گردیده، ملت ایران را نباید نگران کیان انقلاب و کشورشان نماید؟!

می شود گفت؛ که مردم ایران و بخصوص قشر جوان در پای انقلاب اسلامی ایستاده است و همین که امروز چنین سئوالی از سوی آقای رسائی مطرح می شود، بلافاصله دلواپسی مردم را بدنبال دارد و لذا جریان معتقد به انقلاب، در مقابل فشار جریان لیبرال غربگرا به رهبر معظم انقلاب "نه دی" دیگری را خواهد آفرید تا از فتنه بزرگتری جلوگیری نماید و به نظر می رسد که نقش صدا و سیما بعنوان یک رسانه ملی و فراگیر، در جلوگیری از این هجمه وسیع به رهبر عزیز انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، تا انشاء الله چهره تزویر از پرده برون افتد، همانگونه که در فتنه سال 88 برون افتاد.

امام خامنه ای (حفظه الله) در این رابطه فرمودند: «امروز اگر کسانی بخواهند سلطه‌ی آمریکا را مجدداً در این کشور بر قرار کنند، بخواهند از منافع ملی، از پیشرفت علمی، از حرکت مستقل صرف‌نظر کنند برای خاطر رضایت آمریکا، ملت گریبان اینها را خواهد گرفت.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ