سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا ایمان را واجب کرد براى پاکى از شرک ورزیدن ، و نماز را براى پرهیز از خود بزرگ دیدن ، و زکات را تا موجب رسیدن روزى شود ، و روزه را تا اخلاص آفریدگان آزموده گردد ، و حج را براى نزدیک شدن دینداران ، و جهاد را براى ارجمندى اسلام و مسلمانان ، و امر به معروف را براى اصلاح کار همگان ، و نهى از منکر را براى بازداشتن بیخردان ، و پیوند با خویشاوندان را به خاطر رشد و فراوان شدن شمار آنان ، و قصاص را تا خون ریخته نشود ، و برپا داشتن حد را تا آنچه حرام است بزرگ نماید ، و ترک میخوارگى را تا خرد برجاى ماند ، و دورى از دزدى را تا پاکدامنى از دست نشود ، و زنا را وانهادن تا نسب نیالاید ، و غلامبارگى را ترک کردن تا نژاد فراوان گردد ، و گواهى دادنها را بر حقوق واجب فرمود تا حقوق انکار شده استیفا شود ، و دروغ نگفتن را ، تا راستگویى حرمت یابد ، و سلام کردن را تا از ترس ایمنى آرد ، و امامت را تا نظام امت پایدار باشد ، و فرمانبردارى را تا امام در دیده‏ها بزرگ نماید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 94 خرداد 13 , ساعت 12:21 صبح

بنام خدا و برای خدا

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در همایش ملی پیشگامان انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا گفت: «نباید طوری عمل شود که وحدت ملی کشور دچار خدشه گردد و حمله به دستگاه دیپلماسی مانندغضنفری است که به دروازه خودی گل بزند، همدلی و همزبانی آنگونه است که به تیم مذاکره کننده حمله شود یا باید صحبت های رهبر فصل الخطاب قرار گیرد ... آیا مقام معظم رهبری خائنین را قبول دارند، مگر رهبری بارها نفرمودند که تیم مذاکره کننده را قبول دارم چرا بر اساس عقده حرف می زنیم.»ععع

معمولاٌ از وزیر اطلاعات کشورمان انتظار است که وقتی قضاوت می نماید از دایره انصاف خارج نشود و سخنانی را بر زبان نیاورد که منادی وحدت و همدلی نباشد.  اگر رهبر معظم انقلاب تیم مذاکره کننده را تأئید نموده اند، نگرانیهای خود را هم از مذاکرات بیان داشته اند و در بیانی دیگر فرمودند من اجازه نمی دهم ... حتماً و فطعاً مذاکره کنندگان ایرانی بر اساس دستور رئیس جمهور از خطوط ترسیمی معظم له عبور کرده بودند که امام خامنه ای بر آنان نهیب زدند! و لذا وزیر اطلاعات باید سخن از روی اعتدال و انصاف بگوید نه اینکه چشم خود را بر آنچه تیم مذاکره کننده در توافقنامه ژنو و بیانیه سیاسی لوزان علیه کشور خود متعهد گردیده اند، ببندند و آنگاه منتقدینی که بر اساس تأکید مقام معظم رهبری منتظر انتشار فکت شیت ایرانی هستند، آنان را به ناحق غضنفر بخوانند!

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود از دایره انصاف و اعتدال خارج شده و گفته است: «قبلی ها پول را از بانک مرکزی برداشت کرده و برای مسکن مهر هزینه می کردند به همین خاطر یکدفعه دلار هزار تومانی به چهار هزار تومان افزایش پیدا کرد، این دولت هم می توانست در ظاهر کار عمرانی را افزایش داده و قیمت ها را بالا ببرد.»

آقای وزیر باید بدانند؛ تا دیروز می گفتند که تزریق پول در مسکن مهر که برای قشر بی بضاعت جامعه موجب آرامش گردید، رشد نقدیتنگی و تورم 40 درصدی را به ارمغان آورده، اما دو روز قبل اعلام شد که رشد نقدینگی به 750000 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده ، یعنی دو برابر دولت سابق! و عجیب این است که با این رشد نقدینگی وحشت ناک، آقای روحانی در هر کوی و برزن و در هر مناسبتی سخن از کنترل تورم و کاهش قابل توجه آن می گوید! آیا مسکن مهر موجب افزایش قیمت دلار گردیده؟ یا تحریم بانک مرکزی؟ و برنگشتن پول نفتی که وزیر ناخواسته به آن اقرار نموده است؟! کدام را باید باور کنیم آیا حرف وزیر درست است؟!

جناب وزیر اطلاعات نقایص دولت را حُسن و تدبیر می خواند مثل افزایش ناگهانی بنزین و به تاراج دادن هسته ای و به خطر انداختن امنیت کشور و دریافت گلهای متعدد توسط غضنفران دولت از آمریکا را هم حُسن دولت می دانند! آنگاه با بی انصافی تمام و نادیده انگاشتن دستورات ولی فقیه، به یکباره منتقدین و دلواپسان هسته ای و امنیت کشور را غضنفر معرفی می کند! آقای علوی انصافتان کجا است؟! مگر رهبر عزیز انقلاب امر نفرمودند: "که نخبگان جامعه را از توافقات بعمل آمده مطلع نمائید و چیز محرمانه ای نداریم و فکت شیت ایرانی را منتشر کنید و به اطلاع مردم برسانید!!!" پس چرا به آنان اهانت می کنید؟ و عمارهای امام خامنه ای را غضنفر می خوانید؟!

 وزیر اطلاعات تعرضی هم به شعور ائمه بزرگوار جمعه و برخی از نهادهای انقلاب داشتند و گفتند: «بولتن هایی پر از دروغ برای ائمه جمعه تهیه می شود و وقتی آن را به وزیری نشان می دهیم که فلان مورد را نوشتند، قسم می خورند که دروغ نوشته اند، آیا با این دورغ ها می توان از نظام پاسداری کرد.»

چه زیبا بود که وزیر محترم اطلاعات در هفته مبارک سربازان گمنام امام زمان(عج) به ایثار و خود گذشتگی کارکنان خدوم و انقلابی وزارتخانه خود که چشم چراغ فروزان نظام اسلامی هستند، می پرداخت و خاطراتی ناب از دلیر مردان بی ادعا و گمنامان نام آفرین به اطلاع ملت می رساند تا ملت غیور ایران، به نقش آفرینان عرصه گمنامی و بی نشانی مباهات ورزند و وزیر محترم هم از دایره عدل و انصاف خارج نمی شد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ