سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 94 خرداد 21 , ساعت 12:30 صبح

بنام خدا و برای خداتتت

امام خامنه ای در تاریخ 16 تیر 93 در سفارش ویژه خود به دولت درخصوص شعار «اعتدال»فرمودند: «اعتدال همان اسلام است. یعنی مقابله شدید با کفار و مهربانی با یکدیگر، یعنی امر به معروف و نهی از منکر. اعتدال به این معنا نیست که از کارهایی که جریان مؤمن، احساس وظیفه می کند، جلوگیری کنیم.»

توقع از آقای روحانی این بود که نسبت به سفارش رهبر معظم انقلاب حساس باشد و آن را عینیت بخشد لکن جریان نزدیک به فتنه سال 88 که بخشی از دولت را در کنترل گرفته، برای جناب روحانی ملغمه ای با جاشنی اعتدالساخته اند که امکان عبور از این فتنه جدیدبرایش وجود ندارد و ایشان مجبورند که دیگ اعتدالرا که انباشته از تزویر، نفاق و دروغ است را گرم نگه دارد ولذا یک روز در شیراز صدای خود را بلند می کند و می گوید: «ما درس اعتدال و سیاست خارجی را از حافظ آموختیم.» فردا روز در مرقد امام ادعا می کند: «ما اگر امروز اعتدال را مطرح می‌کنیم، اعتدال و امیدرا از امام آموختیم.» در سازمان ملل می گوید: «با ترکیب هوشمندانه‌ای از امید و اعتدالمی‌توان همه چالش‌ها را مدیریت کرد.» (3 مهر 1392)  و می گوید: «اعتدال، آینده جهان را درخشان خواهد کردااا

آقای رئیس جمهور با یک قرائت اعتدالیدر جمع دانشجویان، آمریکا را کدخدای ده می خواند و می گوید: «آمریکایی ها به قول معروف کدخدا هستند پس اگر با کدخدا ببندیم راحت تر هستیم!» و دیگر بار می گوید: «من به مشی اخلاقی و رفتار فردی اعتدالیسخت پایبندم اما سیاست‌های اعتدالیبرای اداره کشور را فراتر از آن می‌دانم.»

در حالی که طبق توافق ژنو حق غنی سازی 5 درصدی را کدخدا(آمریکا) به رسمیت شناخت، لکن در بیانیه لوزان 5 درصد به 67/3 کاهش پیدا کرد، اما حاج حسن روحانی با یک تفسیر اعتدالی-آمریکائی گفت: «ما در مذاکرات هسته‌ای به هر آنچه گفته و وعده داده‌ایم، پایبند خواهیم بود و به قول خود وفادار هستیم و دنیا(کدخدا) بداند، ما اهل فریب و دورویی نیستیم.»

حسن روحانی که هیچ ترس و لرزی! از کدخدا(آمریکا) ندارد در یک اهانت اعتدالیبه منتقدین توافق ذلت بار هسته ای گفت: «عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بُزدل سیاسی‌ هستند هروقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید.»

آقای رئیس جمهور که در راستگوئی! دست اوباما را از پشت بسته است در یک صداقت اعتدالیبه مردم خوب کشورم گفت: «راست‌گویی سبب اصلاح امور و دروغ‌گویی سبب تباهی کارهاست. که مولایمان علی (ع) فرمود: «اصل الدین اداء الامانة و الوفاء بالعهود» و همچنین: «الصدق صلاح کل شیء و الکذب فساد کل شیء» (یکشنبه 13 مرداد 1392)اا

بد نیست با نظر اعتدالی جناب روحانی در خصوص افراط و افراطی گریهم آشنا شویم که می گوید: «کشور به عزم ملی برای دور شدن از افراط و افراطی‌گری در سیاست‌گذاری و مدیریت، و تمرکزِ بر حاکمیت قانون و قانون‌گرایی، نیاز دارد.»

این نوشتار را با یک دعا و استبداد اعتدالی از جناب روحانی به پایان می برم، ایشان اینگونه دعا کردند: «خداوندا، به تو پناه می‌برم از استبداد رأی، عجله در تصمیم، تقدّم نفع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان.»

راستی! چرا روحانی از راهپیمایی های ما اجازه نمی دهیم می ترسد و به استبداد رأی و بستن دهان رقیبان و منتقدانپرداخته است؟! آیا روحانی دستور اعتدالی کدخدا(آمریکا) و بابای مهدی رفسنجانی را که محکومیتش بعد از 6 سال قطعی شده، اجراء می کند؟! و یا می لرزد و می ترسد و ...

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ