سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را برای غیر خدا فرا گیرد یا با آن غیر خدا را اراده کند، جایگاهش را در آتش تدارک کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 94 خرداد 26 , ساعت 11:55 عصر

بنام خدا و برای خدا

در حالی که دولت راستگویان! با انواع حیله ها بدنبال خاموش کردن صدای بصیرت افزای منتقدین توافقات ژنو و لوزان می باشد، همزمان در سوی دیگر علی رغم مخالفت شدید علماء و مراجع تقلید با برگزاری کنسرتهای موسقی مبتذل تلاش می نماید فضای آرام کشور را به سوی دوقطبی کردن برخلاف شعار سال 94 (همدلی و هم زبانی) هدایت نماید. متآسفانه دولت ناموفق در حل مشکلات اقتصادی مردم با ترفندهای گونا گون، برگزاری کنسرت و جشنواره های موسقی مبتذل را در تمام شهرهای ایران کلید زده است و در 24 خرداد، سالگرد پیروزی آقای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، قفل ابتذال فرهنگی را در بخش موسقی آن هم بصورت افراطی و افسار گسیخته علیه ارزشهای انقلابی باز کرد و آنقدر ابتذال شدید بود، که دولتیانی که هنوز وجدان آنان صد در صد به کُما نرفته است، از این همه ابتذال و بی فرهنگی طرفداران روحانی شرمنده و درمانده و لرزان شدند و لذا آهنگ فتنه جدید و توطئه کلید! به راحتی قابل شنیدن و دیدن است و اگر کسی منکر این توطئه گردد، باید به عقل و شعور او شک نمود. تت

این جریان ابتذال فرهنگی با برگزاری محافل موسقی اهداف بسیار پلیدی در سر می پروراند، دولت اعتدال بدنبال آن است تا جوانان کشور را سرگرم آواز خوانی و ابتذال در قالب برگزاری کنسرت موسقی نماید تا در مسیری دیگر با اعزام ابوموسی های اشعری، زمینه یک توافق ننگین تر از ترکمنچای را در مذاکرات هسته ای فراهم نماید و لذا سرگرم کردن جوانان به مخدر موسقی آنهم با چاشنی ابتذال تنها گزینه روی میز دولت اعتدال برای مقابله با منتقدین توافقنامه هسته ای است! و عجیب این است که آقای ظریف مشتری همه این برنامه های مبتذل فرهنگی و سیاسی است!

پس از شکل گیری دولت اعتدال جریانی که عقبه آن به فرهنگ ابتذال غرب وابسته است، با حمایت دولت و بخصوص شخص رئیس جمهور و پدر خوانده دولت(رفسنجانی) تعمداً در سطح کشور به ترویج برگزاری کنسرتهای مختلط در محیط های دانشگاهی و شهرها می پردازد و اگر آقای روحانی قدرت نیروی انتظامی را مورد خدشه قرار می دهد و می گوید؛ وظیفه ای برای اجراء اسلام ندارد و یا آقای رفسنجانی می گوید؛ چرا جلوی زنان زیبا رو که صدای خوبی دارند گرفته می شود، در همین راستا ارزیابی می گردد و تمام این کارها بخاطر عقده و حقارت از شکست فتنه سال 88 سرچشمه گرفته و لذا اگر این جریان لیبرال آمریکائی بتواند در سایه مذاکرات هسته ای، عفت و حیا را از جامعه اسلامی بزداید، دیگر این ملت حماسه 9 دی نخواهد آفرید و دشمن با یاری غرب باورانی که آمریکا را کدخدا می دانند به اهداف پلید خود خواهند رسید.

این دیالوگ را از فیلم ماندگار مختار انتخاب کردم تا چهره نفاق بهتر شناخته شود آنجا که می گوید: امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است . تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید . تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی(ع) از دست این جماعت سربه سجود آیه خوان و به ظاهر متدین!!!

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ