سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به پسرش حسن فرمود : ] پسرکم چیزى از دنیا بجا منه چه آن را براى یکى از دو کس خواهى نهاد : یا مردى که آن را در طاعت خدا به کار برد پس به چیزى که تو بدان بدبخت شده‏اى نیکبخت شود ، و یا مردى که به نافرمانى خدا در آن کار کند و بدانچه تو براى او فراهم کرده‏اى بدبخت شود پس در آن نافرمانى او را یار باشى و هیچ یک از این دو در خور آن نبود که بر خود مقدمش دارى . [ و این گفتار به گونه‏اى دیگر روایت شده است که : ] اما بعد ، آنچه از دنیا در دست توست پیش از تو خداوندانى داشت و پس از تو به دیگرى رسد و تو فراهم آورنده‏اى که براى یکى از دو تن خواهى گذاشت : آن که گرد آورده تو را در طاعت خدا به کار برد پس او بدانچه تو بدبخت شده‏اى خوشبخت شود ، یا آن که آن را در نافرمانى خدا صرف کند پس تو بدانچه براى وى فراهم آورده‏اى بدبخت شوى و هیچ یک از این دو سزاوار نبود که بر خود مقدمش دارى و بر پشت خویش براى او بارى بردارى ، پس براى آن که رفته است آمرزش خدا را امید دار و براى آن که مانده روزى پروردگار . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 تیر 1 , ساعت 3:15 صبح

بنام خدا و برای خدا

علی لاریجانی در یک اقدام تأمل برانگیز در مقابل طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حربه شورای عالی امنیت ملی ایستادگی نمود و تلاش فراوانی را به همراه معاون پارلمانی رئیس جمهور یعنی مجید انصاری از فعالین فتنه سال 88 نمود، تا "طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای"را از دستور کارنمایندگان مجلس خارج کند. این طرح باعث شد، اولاً دست علی آقای لاریجانی برای نمایندگان مجلس باز شود و لذا مشخص گردید، اگر مجلس شورای اسلامی از تحرک لازم در خصوص توافق هسته ای برخوردار نبوده، علت آن نفاقی است که رئیس مجلس در این رابطه داشته است.

کسانی که برنامه مستقیم رادیو مجلس و یا اخبار حواشی توافق هسته ای را پیگیری می کنند، بخوبی می دانند، که هر روز که مقامات آمریکائی فشاری برای پذیرش اهداف شیطانی خود به مسئولین کشورمان وارد می کردند، فردای آن روز رئیس مجلس انشائی آتشین برای خام کردن نمایندگان و مردم از تریبون مجلس قرائت می کرد و مردم هم خوشحال می شدند که اگر رئیس جمهور در خصوص توافق هسته ای با کدخدا(آمریکا) سازش و حقوق ملت ایران را در پس این توافق رعایت نمی کند، اما کسی مثل آقای لاریجانی را داریم که بصورت جدی در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده است! اما در کمال ناباوری ملت ایران در روز بکشنبه (94/3/31) متوجه شدند که آقای لاریجانی هم نقشی در بازی بُرد-بُرد ایفاء می کرده و موضعش با دولت و شخص هاشمی رفسنجانی در فشار به ارکان نظام اسلامی برای "پذیرش یک توافق بسیار بد" هماهنگ است!دد

البته همکاری و همراهی آقای لاریجانی با دولت اعتدال دور از ذهن نیست، اما ایستادگی در برابر "طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای" که از سوی نمایندگان مجلس بصورت قانونی ارائه شده و در دستور رسیدگی قرار گرفته بود، تعجب برانگیز و قابل قبول نبود و به نظر می رسد که قدرت، آقای لاریجانی را هوای نموده است، البته در پرونده علی لاریجانی سؤاستفاده از قدرت و هدر دادن بیت المال ملت به اندازه کافی وجود دارد. همایش 30 سال قانونگزاری در سال 87 برای ساقط کردن دولت نهم با هماهنگی ناطق نوری، هاشمی رفسنجانی، کروبی ... و دعوت از مخالفین نظام اسلامی برای حضور در آن همایش از نقاط پرونده سیاه آقای لاریجانی است که مشروعیت هزینه های آن از سوی مقام معظم رهبری مورد تردید قرار گرفت! سکوت لاریجانی در فته سال 88 و مواضع زیگزاگی و چند پهلو ایشان هنوز از اذهان ملت خارج نگریده است!

غفلت و تأخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یعنی از دست دادن زمان و مکان هزینه سنگینی را به نمایندگانی که هدفی به غیر از اعتلای اسلام انقلاب ندارند، تحمیل خواهد کرد و لذا نمایندگان انقلابیباید از حقوق ملت در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی و سکوت و ترس و لرز غرب باوران دفاع نمایند و این را هم بدانند! که ملت ایران قدر شناس نمایندگانی است، که همچون سید حسن مدرس یک تنه به جنگ تفکرات لیبرالی غرب رفتند و اگر فردائی خدای ناخواسته، توافقی بدتر از ترکمنچای، توسط دولت اعتدال با کدخدایش یعنی آمریکا منعقد گردید، در پیشگاه رهبری و ملت و  روح بنایانگذار جمهوری اسبلامی روسفید خواهید بود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ