سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه ویژگی در هر که باشد ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 94 تیر 2 , ساعت 2:59 عصر

بنام خدا و برای خدا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک اقدام دیرهنگام ولی ضروری در حالی که گفته می شود مذاکرات هسته ای در ماراتن پایانی قرار دارد، بر اساس طرحی هوشمندانه دولت را به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران ملزم نمودند که با این طرح دست مذاکره کنندگان ایرانی پر شد و راه زیاده طلبی دشمن عنود و بهانه گیر مسدود گردید. در نشست غیر علنی مجلس معاون پارلمانی رئیس جمهورآقای مجید انصاری بعنوان مخالف حضور داشته است که پس تصویب طرح با حالت عصبانی و طلبکارانه صحن مجلس شورای اسلامی را ترک می نماید.لل

با توجه به شناختی که از دولت وجود دارد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید حق رأی ملت را بر اساس اصول 77 و 125 قانون اساسی بدست جریان لیبرالی که آمریکا را کدخدای ده می داند، بسپارد! و لذا اگر نمایندگان در وقت لازم قانون لازم را تصویب می نمودند، دیگر امروز فردی مثل مجید انصاری که نقش ویژه ای در فتنه سال 88 داشته و به همین خاطر حضورش در دولت روحانی نامشروع است، جرأت مخالفت با اقدام قانونی نمایندگان مردم را نداشت!

وقتی به مصوبه مجلس شورای اسلامی نگاه می کنیم، تنها باید مخالفین و دشمنان انقلاب اسلامی از آن نگران و ناراحت باشند و عصبانیت آقای انصاری تعجب برانگیز، غیر قابل قبول و مشکوک است، زیرا نمایندگان تنها به وظیفه ای قانونی خود و دفاع از عزت و دستاورد هسته ای عمل کرده اند.

حال به مصوبه امروز مجلس نگاهی داشته باشیم تا به چرایی نارضایتی دولت پی ببریم. این مصوبه در یک ماده واحده سه بندی و دو تبصره به شرح ذیل به تصویب رسیده است:(ضرورتی بر نگاشته شدن تبصره ها نبود)   

1- لغو تحریم‌ها به صورت یک‌جا و کامل باید در متن توافقنامه جامع درج شده و در روز اجرای تعهدات ایران انجام شود.تتت

2- آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب توافقنامه پادمان مجاز به انجام نظارت‌های متعارف از سایت‌های هسته‌ای است و دسترسی به اماکن نظامی، امنیتی و حساس غیرهسته‌ای، اسناد و دانشمندان ممنوع است. باید مصوبات شورای عالی امنیت ملی رعایت شود.

3- هیچ محدودیتی برای کسب دانش و فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و تحقیق و توسعه پذیرفته نیست و باید مصوبات شورای عالی امنیت ملی رعایت شود.

با توجه به مصوبه مجلس؛ نارضایتی دولت دو منشأ بیشتر ندارد؛ اولاً ممکن است که دولت به کدخدا(آمریکا) قول از رده خارج کردن توان هسته ای کشور را داده بود، که با این مصوبه، راه قمار باخت آقای روحانی مسدود می گردد و ثانیاً دولت با فشارهای فراوانی که به مقام معظم رهبری وارد کرده بود، با این مصوبه مجلس، خلع سلاح شدند و در نزد کدخدای خود ابهت جریان لیبرال غربگرا ایران زیر آوار سنگین اقدام انقلابی نمایندگان ملت مدفون گردیده باشد! و راه برای تصرف مجلس شورای اسلامی دهم بسته گردد.

گویند؛  پسری به پدرش گفت: "باباجون، واسم دوچرخه میخری؟"

بابا به پسرش گفت: "اگه شیطونی نکنی، به حرفم گوش کنی، زیاد با کامپیوتر بازی نکنی، مسواک بزنی، معدلت هم بیست شه برات می خرم!"

پسر گفت: بابا جون، میخوای تحریم های آمریکا علیه ایران را هم لغو کنم؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ