سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، منشأ هرگونه خیری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 94 تیر 8 , ساعت 12:11 صبح

بنام خدا و برای خدا

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده های شهدای حادثه هفتم تیر فرمودند: «کسانی که می خواهند دشمنی خباثت آلود آمریکا و برخی دنباله روهای آن را با بزک تبلیغاتی و رسانه ای بپوشانند در واقع به ملت و کشور خیانت می کنند.»

رهبر معظم انقلاب از جریانی که در محیط های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور تلاش دارد، تا چهره واقعی شیطان بزرگ را بعنوان یک دوست در نزد ملت ایران بزک نمایند، نارضایتی خود را در نزد خاندان معظم شهداء اعلام عمومی کردند و آنان را در حال خیانت به ملت و کشور دانستند. این جریان خیانت آلود داخلی در مدتی که بحث مذاکرات هسته ای داغ شده و تقریباً کشورهای 5+1 جای خود را به آمریکا داده اند و طرف مذاکره ایران تنها آمریکا قرار گرفته تلاش خود را مضاعف نموده و آمریکا را حلال مشکلات اقتصادی ایران معرفی می کنند و برای رسیدن به مطلوب نفس خویش، روی کسرویها، میرزاملکم خانها و تقی زاده ها سفید کرده اند!

هاشمی رفسنجانی در راستای تضعیف خود باوری، در سحنانی خیانت آلود می گوید: «عده‌ای حرف‌های عجیب و غریب می‌زنند که ما می‌‌خواهیم خودمان به دانش دست پیدا کنیم و این در حالی است که تحریم‌ها پدر مردم را در آورده است.» مگر سخنان تقی زاده و رزم آرا با سخنان رفسنجانی فرقی داشته است! صد سال پیش تقی زاده می گفت؛ "ما از فرق سر تا نوک پا باید فرنگی شویم." و یا رزم آرا 70 سال قبل گفت: "ایرانی ها بدون کمک غرب یک لولهنگ (آفتابه) هم نمی توانند بسازند." هویدا نخست وزیر پهلوی دوم وقتی در اوائل دهه 50 بحرین از ایران جدا شد، وقتی خبرنگاران نظرش را در خصوص جدائی بحرین سئوال کردند، گفت؛ "دختر خودمان بود شوهرش دادیم."و 19 آیان 1393 اکبر ترکان (مشاور رئیس جمهور) می گوید:" اگر تعرفه واردات برداشته شود، قابلیت رقابت در هیچ تکنولوژی و هیچ صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی را نخواهیم داشت." و یا ظریف وزیر خارجه کشورمان در یکی از دانشگاه های کشور در سال 92 قدرت آمریکا را به رخ دانشجویان کشید و گفت: "آمریکا با یک بمب می تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیندازند."

وقتی امروز سخنان تقی زاده و رزم آرا را با حرفهای رفسنجانی، ترکان و ظریف مقایسه می کنیم، هیچ تفاوتی بین تفکر ایبرالی آنان با یکدیگر وجود ندارد!!!

 آخوندزاده این مأمور تفکر لیبرال غربی خطاب به ایرانیان می گوید: «برشما لازم است که بزرگ خود(غرب)را بشناسید….همیشه به امر و نهی او مطیع باشید و رسوم بندگی و آداب انسانیت را یاد بگیرید.»

ممکن است فرداها عده ای با جار و جنجال، علی رغم رتبه اول خیانت کاری و فتنه گری، تلاش کنند که موضوع و مصداق انحرافی برای خیانت کاری بتراشند و خود را از نگاه تیز بین عمارهای دوران پنهان کنند و لذا در این نوشتار تلاش شد که برخی از افرادی که مشغول بازی در زمین دشمنند و پازل دشمن را کامل می کنند و اقدام و سخن آنان همانند سخنان ملکم خان، آخوندزاده، کسروی، تقی زاده، هویدا و رزم آرا در راستای تقویت غرب است و در هر حال خواسته یا ناخواسته رفتار و گفتارشان، خیانت به ملت و کشور محسوب می گردد.

متأسفانه این جماعت با بی انصافی تمام و به اسم دین و برای ماندن در قدرت، تیشه ای برداشته و بنیانهای اعتقادی و باورهای مردم را هدف قرار داده اند. گویند؛ روزی دزدی در راهی بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود. آن دزد بسته را به صاحبش بازگرداند ... او را گفتند: چرا این همه مال را از دست دادی؟ ... گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا، مال او را حفظ می کند و من دزد مال او هستم، نه دزد دین! اگر آن را پس نمی دادم و به عقیده صاحب آن مال آسیبی می رسید، آنگاه نه تنها دزد مال او بودم بلکه دزد باور و اعتقاد هم او بودم و این کار دور از انصاف است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ