سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدمى در جهان نشانه است و تیرهاى مرگ بدو روانه ، و غنیمتى است در میان و مصیبتها بر او پیشدستى کنان . و با هر نوشیدنى ، ناى گرفتنى است و با هر لقمه‏اى طعام در گلو ماندنى ، و بنده به نعمتى نرسد تا از نعمتى بریده نشود ، و به پیشباز روزى از زندگى خود نرود تا روزى از آنچه او راست سپرى نشود . پس ما یاران مرگیم و جانهامان نشانه مردن ، پس چسان امیدوار باشیم جاودانه به سر بردن ؟ و این شب و روز بنایى را بالا نبردند جز که در ویران کردن آن بتاختند و در پراکندند آنچه فراهم ساختند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 94 تیر 15 , ساعت 10:29 عصر

 

بنام خدا و برای خدا

برخی از کاربران عزیز گله داشتند که چرا نوشته اید که رئیس جمهور تدبیر!نمی داند! در علم حقوق گفته اند هر گاه مدعی در دادگاه صالحهعع ادعایی را مطرح می کند باید بتواند اسناد و مدارک مثبته آن را به دادگاه ارائه نماید، در غیر این صورت ادعای مطرح شده در مراحل اولیه رد خواهد شد و جناب روحانی که خود را حقوقدان خوانده و بر آن تأکید می ورزد، باید علم تدبیر خود را در عمل به اثبات می رساند والا ملت ایران حق داشت که این ادعای بدون عمل را بعنوان یک دروغی از نوع تدبیربه پای ایشان بنویسمد و نوشتند!

برای اطلاع بیشتر کاربران فضای مجازی، به چند نمونه از بی تدبیری رئیس جمهورکه موجب وارد شدن هزینه های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی برای افراد و کشور گردیده اشاره نمایم.

-اگر بخواهیم موضوع چگونگی لو رفتن اسامی دانشمندان هسته ای کشورمان و نحوه شهادت تعدادی از آنان را بررسی نمائیم، قطعاً نقش آقای روحانی در مقطع مذاکرات هسته ای در سالهای 82 تا 84 برجسته بوده و در همان مقطع زمانی با بی تدبری لیست اسامی دانشمندان کشور به آقای البرادعی تحویل شد و کلیه فعالیتهای هسته ای کشورمان تعلیق گردید!

-کدخدا دانستن آمریکا و بستن با آمریکا حاکی از بی تدبیریرئیس جمهور بود!

-آیا ادامه مذاکرات هسته ای در زیر سایه تهدیدات و تحریمهای پی در پی آمریکا، تدبیر نام دارد؟

-خالی اعلام کردن خزانه کشور علی رغم وجوه قابل توجه در خزانه در زمان شروع مذاکرات هسته ای تدبیر است؟!

-آیا در تماس تلفنی بی جا با رئیس جمهور آمریکا تدبیری وجود داشت؟! خخ

-در کدام مکتب و مرام دینی و اعتقادی، علی رغم تأئید بخش قابل توجهی از خدمات دولت سابق توسط مقام معظم رهبری، جناب روحانی اجازه یافته اند مدام عملکرد دولت قبلی را بنا بر دستور پدرخوانده دولت(رفسنجانی) زیر سئوال و افتراء ببرد و آن را تدبیر بنامد؟!

-از اینکه کدخدا(آمریکا) را به این نتیجه رسانده که تحریمها مؤثر بوده و آب آشامیدنی ملت هم به رفع تحریمها بستگی دارد، آیا اسم آن را می شود تدبیرگذاشت؟!

-بعد از بیانیه سیاسی لوزان رئیس جمهور آمریکا گفت: «اگر ایران تقلب کند، حهان(آمریکا) خواهد فهمید و اگر به چیزی شک کنیم از آن بازرسی خواهیم کرد.» آقای روحانی 17 ساعت بعد در جواب اوباما یا کدخدا منفعلانه گفت: «ما در مذاکرات هسته ای به آنچه گفته و وعده داده ایم پایبند خواهیم بود و به قول خود وفادار هستیم و دنیا(کدخدا بداند) بداند ما اهل فریب و دورویی نیستیم!» آیا تدبیری در سخن آقای روحانی به غیر از ترس و لرز مشاهده می شود؟! باید این تدبیر را تزویر و دو رویی خواند و بس!!!

-سخن نادرست رئیس جمهور که گفتند؛ بورسیه و ما ادراک البورسیه، که موجب خدشه به آبروی افراد و زیر سئوال بردن مراکز علمی کشور شد، آیا تدبیریدر آن دیده می شود؟!

در رابطه با بورسیه، رهبر معظم انقلاب پس از افشاء چهره نفاق فتنه گران که با حربه دروغ و تهمت جریان بورسیه را هدایت و رئیس جمهور را درگیر آن کردند، "آن را خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاق دانستند"و فرمودند: «تحقیقات دقیق نشان می دهد مسأله بورسیه ها، به آن شکلی که در روزنامه ها با آن بازی کردند نبود اما اگر هم بود باید از راههای قانونی امتیازاتی که عده ای بر خلاف قانون گرفته بودند لغو می شد نه اینکه سر و صدا و جنجال درست شود ... سمّی که در این موضوع به دانشگاهها تزریق شد از بینش فکری مبتنی بر سیاست کاری نشأت می گرفت و متأسفانه، هم خلاف قانون، هم خلاف تدبیر و هم خلاف اخلاقبود.»

والسلام 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ