سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدمى در جهان نشانه است و تیرهاى مرگ بدو روانه ، و غنیمتى است در میان و مصیبتها بر او پیشدستى کنان . و با هر نوشیدنى ، ناى گرفتنى است و با هر لقمه‏اى طعام در گلو ماندنى ، و بنده به نعمتى نرسد تا از نعمتى بریده نشود ، و به پیشباز روزى از زندگى خود نرود تا روزى از آنچه او راست سپرى نشود . پس ما یاران مرگیم و جانهامان نشانه مردن ، پس چسان امیدوار باشیم جاودانه به سر بردن ؟ و این شب و روز بنایى را بالا نبردند جز که در ویران کردن آن بتاختند و در پراکندند آنچه فراهم ساختند . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 94 تیر 17 , ساعت 11:36 عصر

بنام خدا و برای خدا

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با روزنامه گاردین در چهارشنبه 17 تیر 1394بدون اینکه مسئولیتی داشته باشد و بخاطر اینکه در زمان امام نتونست تابو مذاکره با آمریکا را بشکند در ادعایی گفته است « اینکه ایران مستقیما با آمریکا صحبت می‌کند، اقدام خوبی است. ما یک تابو را شکسته‌ایم.» البته مذاکرات صورت گرفته با آمریکا بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب در دولت سابق شروع شده و هیچ ربطی هم به رفسنجانی نداشته است!غغ

این روزها که رفسنجانی در بین نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب جایگاه خود را از دست داده و جرأت حضور در جمعه و جماعات را ندارد، با هماهنگی دولت اعتدال مجدداً زمینه سخنرانی و مصاحبه برایش فراهم گردیده است و لذا اخیراً خواب نما گردیده و خود را در جایگاه مسئولین عالی رتبه کشور دیده و خود را وکیل ملت دانسته و از طرف افکار عمومی قول بازگشائی لانه جاسوسی آمریکا را به شیطان بزرگ مخابره نموده و گفته است: «اگر شاهد آمریکایی متفاوت باشیم، این اثری مثبت بر افکار عمومی ایران خواهد داشت.»

در این مصاحبه آقای رفسنجنی یاد آن پادشاه شربخوار سعودی که اخیراً به درک واصل شده افتاده و هوس سفر به کشور عربستان به سرش زده و با دستاویز قرار دادن قرآن و چشم بستن بر همه جنایات رژیم صفاک سعودی در یمن، گفته است: «قرآن کریم می‌گوید مسلمین با یکدیگر برادر هستند و باید برادرانه زندگی کنند. آن‌ها نباید به یکدیگر ظلم کنند ... ما می‌خواهیم روابطی دوستانه با آن‌ها داشته باشیم.»!!!

اتفاق جالبی که در این  مصاحبه رخ داده این است که آقای رفسنجانی یادشان رفته که حدود 18 ماه قبل دولت سوریه را محکوم نمود که با ملتش می جنگد و آنها را می کشد و زندانی می کند اما در این مصاحبه اقرار نموده و گفته است: «سوریه توسط گروه‌های تروریستی متعدد مورد حمله قرار گرفته است. ما مخالف تروریسمدر هر کجایی از دنیا هستیم.»

آقای رفسنجانی همواره تلاش کرده از دیگران متفاوت باشد وقتی امام خمینی در سالهای دهه 50 کمک به مجاهدین خلق را از محل سهم امام ممنوع کرده بودند، لکن آقای رفسنجانی به مجاهدین خلق که پس از پیروزی انقلاب، منافقین نام گرفته، همواره کمک می رساند! تلاش بسیاری نمود که بعد از رحلت حضرت امام، رهبری را بصورت شورائی در مجلس خبرگان به تصویب برساند که در اجراء هدف خود ناکام ماند! تداوم فتنه سال 88 بدون حمایت ایشان و خاندانش امکان طولانی شدن به مدت 8 ماه را نداشت! عبور آقای روحانی از خطوط قرمز در مذاکرات هسته ای در بیانیه سیاسی لوزان با حمایت آقای رفسنجانی صورت پذیرفت! و امروز آقای رفسنجانی برای رسیدن به اهداف غیر الهی خود و در جهت منافع حزبی و خانوادگی، حاضر است شیطان بزرگ را در جهت بازگشائی لانه جاسوسی اش در کشورمان یاری نماید!

با توجه به توضیحات فوق، عمارهای امام خامنه ای باید نسبت به افشاء چهره سامری های انقلاب اسلامی که قصد تغییر مسیر امام و انقلاب را دارند، به موقع وارد عمل شوند، زیرا جریان سامری هدف از حل پرونده هسته ای را پایان مذاکرات با آمریکا نمی داند و آن را پله اول ایجاد روابط با کدخدا(آمریکا) قرار داده است!!! و در ورای حل پرونده هسته ای اهداف بزرگتری را برای آمال و آرزوهای نفسانی و شیطانی خود ریل گذاری نموده اند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ