سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پارسایى زیور درویشى است ، و سپاس زیور توانگرى . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 مرداد 9 , ساعت 4:10 عصر

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهور کشورمان که چند سالی است برای رسیدن به توافق هسته ای با کدخدا(آمریکا) آن را بازی بُرد-بُرد اعلام می کرد، به یکباره با یک حمله گاز انبری و غیر اخلاقی که خیانتی آشکارا به کدخدا است، تاکتیبک بازی بازی بُرد-بُرد را تغییر و در 31 تیر ماه 94 می گوید: « 3 گل زده و 2 hhگل خورده‌ایم، حالا عده‌ای بگویند که می‌شد از فلان فرصت هم استفاده کرد و گل‌های بیشتری زد، باید دید که در مقابل چه تیمی بازی کرده‌ایم!»

البته جناب آقای روحانی، خود واقفند که دروغ می گویند و ملت هم بعد از 23 ماه به این دروغ بزرگ پی برده است اما چه کنیم که آقای روحانی رسم فرمانروای و پادشاهی قرن چهاردهم غرب را بر اساس نسخه های تجویزی آقای نیکلا ماکیاول عمل می کند و اعتقاد پیدا کرده، که فروانروا باید به مردم دروغی بگوید که ملت آن را واقعی بدانند و ریاکاری و سالوس بازی در نسخه ماکیاول به جای تقوا نشسته است! و به همین خاطر جناب روحانی در خصوص 3 گل زده به 5+1 شاید نظرشان این بوده که سه گل لاله همرا با ترس و لرز به دروازه 5+1 جهت رضایت مندی کدخدای خود چسبانده و دو گل هم به قیمت دریده شدن دروازه تدبیر و امیدش دریافت نموده است!!!!!

برای اینکه بتوانیم قول آقای روحانی مبنی بر زدن سه گل و دریافت دو گل را مورد راستی آزمائی قرار دهیم، به برخی از مواد برجام و قطعنامه بصورت بسیار ظریف، مختصر و دقیق نگاه می کنیم تا تعداد گلهای خورده و زده مشخص گردد.فف

- ایران موافقت کرده، قلب رآکتور آب سنگین خودش را کنار بگذارند و آن را با سیمان پر کند. (فاتحه نیروگاه آب سنگین برای همیشه)

- ایران موافقت کرده که 98 درصد از ذخایر اورانیوم غنی شده خودش را داوطلبانه از بین ببرد.(یعنی تا 15 سال حق غنی سازی در مقیاس نیروگاه بوشهر را نخواهی داشت و 5 سال دیگر که قرار خرید اورانیم از روسیه به اتمام می رسد، مجبوری برای یک دهه دیگر قرار داد خرید با روسها منعقد کنید!)

- ایران موافقت کرده دو سوم از سانتریفیوژهای نصب شده خود را باز کنند ( قطعات هر سانتریفیوژ را از هم جدا کنند و تحویل انباری که زیر نظر کارشناسان آژانس بین المللی در ایران است، بدهد!)

- ایران موافقت کرده آب سنکین تولیدی خود را در بازارهای جهانی بفروشد.( فروش آب سنگین بیشتر به یک جوک که لیاقت رئیس جمهور را دارد شبیه است، زیرا وقتی شما مجبور به فروش کالائی باشی، که اگر آن را نفروشی به چند برابر قیمت آن محکوم می شوی، پس قیمت کالایت با مشتریان گرگی که در حهان وجود دارد، چند است؟!)

-کدام فرد ابلهی در جهان به غیر از دولت تدبیر و امید پیدا می شود، که مرکز هسته ای فردو را به یک مرکز تحقیقاتی در عمق 20 متری زیر کوه برای ایجاد کلاس درس فیزیک تغییر کاربری بدهد. آیا خنده دار نیست؟!,,

-کدام عقل سلیمی می پذیرد که وقتی شما برای 50000 سانتریفیوژ، کارشناس و مهندس استخدام و جذب کرده اید، آیا ارزش دارد که سایت نطنز را تنها برای چرخش 5000 سانتریفیوژ از مدل R1  که آن هم برای ذخیره 300 کیلو با صرف هزینه های سرسام آور فعال نگهدارید؟!

-اورانیم 20 درصد را که قبلاً در سال 92 بر اساس قرارداد ژنو اکسید کرده اید! با توجه به شاهکار دولت بی تدبیر به نظر می رسد که تا سال 2040 ایران جز کشورهای عقب مانده جهان خواهد بود!!!

راستی! آقای روحانی اصلاً گلی زده؟ و یا تنها متخصص گل خوردن است؟! و چرا دروازه خودی را در مواجه با قصابان اروپائی دریده می بیند یا نشان می دهد؟! چرا می ترسد؟!

امام خامنه ای در این راستا چه تشبیه زیبائی از وضعیت کنونی دولت اعتدال دارند، معظم له فرموده اند :«انسانهای باخرد برای زندگی عزتمندانه مشکلات را با عزت و انسانهای بی خرد همین مشکلات را با ذلت تحمل میکنند و بجای خدا به دشمنان اسلام تمسک می کنند تا برای خود عزت درست کنند و این عزت بدست نمی آید.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ