سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون طلیعه نعمتها به شما رسید ، با ناسپاسى دنباله آن را مبرید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 94 مرداد 20 , ساعت 3:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

جریان نفاق سامری در زمان حاکمیت امیرالمؤمنین علی (ع) تلاشهای مذبوحانه ای در جهت تضعیف پایه های حکومت علوی انجام داد و آنقدرتتت فعال بودند که علی(ع) در این باره آنها می‌فرمایند: هر امتی در هر زمانی، سامری دارد(أَمَا إِنَّ لِکُلِّ قَوْمٍ سَامِرِیٌّ؛ احتجاج/1/172) لذا برای اینکه بتوانیم ستونهای اصلی انقلاب را از گزند سامری‌های حفظ نمائیم، لازم است در هر عصری سامری امت را بشناسیم؟ و مواضع و خاک ریزهای که ممکن است از سوی این جریان مورد حمله قرار گیرد، تقویت نمائیم. قطعاً جریان سامری از وجه? معنوی در نزد مردم برخوردار است و معمولاً با مشابه سازی و بهره مندی از رمز و رموز شیوه های انقلاب و رهبران آن، مردم را به سوی خود فرا می خواند و بخشی از مردم تحریفات سامریها را می پذیرند و جذب آنها می شوند.

اگر ابوموسی اشعری را سامری امت علی(ع) بدانیم، او کسی بود که در وصف جهاد و پاداش مجاهدان سخنرانی های فراوانی داشت، اما در اثناء جنگ جمل، مردم را از یاری رساندن به رهبر حکومت اسلامی، با تحریف حدیثی از پیامبر خاتم(ص) باز می دارد و یا وقتی از حسن بصری، مردم می‌پرسیدند، که ما در مقابل ستمگران چه‌ کنیم؟ او می‌گفت: «با حاکمان درگیر نشوید، اگر حاکمان آدم‌های خوبی باشند که آنها اجر می‌برند و شما هم شکر می‌کنید، اگر هم آدم‌های بدی باشند، همین‌که خدا دشمن آنهاست کافی است، شما چرا خودتان را درگیر کنید؟!»نن

اگر هوشمندانه و محققانه سخنان و توافقات تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را در برابر آمریکا طی قریب 2 سال مورد واکاوی قرار دهیم، رگه هایی از جریان نفاق سامری را می شود مشاهده کرد. مذاکره کنندگان ایرانی بنا بر سفارش و تأکید رئیس جمهور لیبرال کشورمان در مقابل دشمن اصلی انقلاب یعنی آمریکا بر اساس تراز انقلاب اسلامی سخن نگفتند، بلکه همواره تلاش می کردند که به جایگاه کدخدائی آمریکا، تعرض و خدشه ای وارد نکنند، زیرا در دیدگاه لیبرالی آقای روحانی، آمریکا، شیطان بزرگ و استکبار جهانی نیست، بلکه کدخدایی است که باید به هر طریقی با او کنار آمد، لذا بررسی سخنان برخی از مقامات ایرانی و آمریکائی نقش سامری های انقلابرا افشاء می نماید.مم

جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: «ظریف به طور خاص در دو هفته گذشته به من گفت، اگر این توافق اجرایی شود، آن زمان قدرت کافی برای من جهت همکاری بیشتر و گفت‌وگو با ما درباره مسائل منطقه‌ایبوجود خواهد آمد ... به تیم ایرانی گفتم که شعار مرگ بر آمریکا نه تنها کمک‌کننده نیست، بلکه کاملا احمقانه است».

آیا ظریف واکنش انقلابی در برابر این سخن احمقانه کری از خود نشان داده و یا سامری وار و احمقانه سکوت کرده است؟! غمگینانه باید گفت که احمقانه سکوت نموده و شاید با لبخندهای بیجا موجب انبساط خاطر و نشاط کدخدای آقای روحانیرا فراهم کرده است!!!

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی که از نیمه دهه 80 نقش سامری انقلابرا در جهت منافع آمریکا بازی نموده، دیگر آن کشور را دشمن نمی داند در این خصوص می گوید:« اینکه ایران مستقیما با آمریکا صحبت می‌کند، اقدام خوبی است. ما یک تابو را شکسته‌ایم.»

آقای روحانی هم در این مدت ریاست جمهوری نشان داده است که نقش سامریرا به خوبی ایفاء نموده و می گوید: «آمریکا کدخدای ده است و بستن با کدخدا راحت تر است.» و باز هم جناب روحانی در جای دیگری می گوید: «ایران غیر از بحث هسته ای در سایر مسایل نیز باید با جهان تعامل کند.»

امروز به راحتی می توان گفت که خطر نفوذ فرهنگ لیبرال آمریکایی توسط دولتمردان لیبرال در حال عملیاتی شدن است و جناب روحانی علی رغم دستور اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مذاکره با آمریکا فقط در مورد مسایل هسته ای، متأسفانه پا را از حد و اندازه فراتر نهاده و با توافق هسته ای، بر اساس نگرش و منش لیبرالی و اشرافی خود، بدنبال جایگزینی اسلام آمریکائی به جای اسلام ناب محمدی(ص) می باشد!

امام خمینی(ره) به زیبایی تمام جواب جریان سامریهای لیبرال انقلاب را داده و فرمود: «مى‌‏خواهى مستقل باشى، باید جورش را بکشى! مى‏‌خواهى ذلیل باشى؟ برو پیوند کن با امریکا.» (منبع: صحیفه امام، جلد 19)

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ