سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا، کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 94 شهریور 13 , ساعت 4:3 عصر

به نام خدا و برای خدا 

در حالی که وضعیت جهان اسلام بنا بر فرموده مقام معظم رهبری در پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته و می طلبد که با وحدت بین مسئولین کشوری و لشکری از این پیچ به سلامت عبور کنیم و پایه های اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله را مستحکم نمائیم اما جریان زر و زور و تزویر، که این روزها فرزند دزد، خیانت کار و سردمدار فتنه 88  آقای رفسنجانی بر اساس حکم قانون به زندان رفته است، بیکار ننشسته و خاندان پر مدعا و مستکبر رفسنجانی پایه های نظام اسلامی را با انواع تهمت ها و خودخواهی ها مورد تهاجم قرار داده اند. البته کارهای خلافوو قانون خاندان هاشمی رفسنجانی به این روزها برنمی گردد، بلکه این جماعت سالها است که نظام اسلامی را با انواع حیله ها و ترفندها مورد غارت قرار داده و حتی به جرأت می توان ادعا کرد که شخص آقای رفسنجانی بیش از 8 سال است که صلاحیت داشتن مسئولیتهای مهم و حساس کشور را از دست داده است. ممکن است برخی دوستان خرده بگیرند که چرا رهبر عزیز انقلاب در مقابل این جریان منحرف موضع گیری نمی کنند؟ باید گفت: همانگونه که در زمان پیامبر (ص) خالدبن ولید منافق و در زمان علی(ع) اشعث ابن کندی و ابوموسی اشعری  تحمل شدند، امروز نظام اسلامی، خاندان رفسنجانی را که کلکسیونی از جریان گوساله سامری، سقیفه بنی ساعده، نفاق جمل، صفین و نهروان هستند، باید تحمل نماید! و برای جلو گیری از فتنه های بزرگتر از سال 88 نظام اسلامی باید مظلومانه  سکوت نماید!

برای پی بردن به اهداف کثیف و ضد انقلابی این خاندان به برخی از تحرکات و نظرت آنان توجه فرمائید، تا عمق فتنه پیچیده آنان را بیشتر احساس کنید!

هاشمی رفسنجانی در جلسه ای که با حضور وبلاگ نویسان و خبرنگاران در سال 92 برگزار نمود به آنان می گوید: "اگر به نظرات من عمل می شد گرفتار شرارتهای سال 88 نمی شدیم".البته حرف آقای رفسنجانی کاملاً درست است، زیرا بخوبی می دانست که با حضور خاندانش چه شرارتی را می خواهند بر پا کنند و لذا وقتی 3 روز قبل از برگزاری انتخابات، رهبری معظم انقلاب با درخواست نامشروعش مخالفت نمود، بلافاصله بعد از دانستن نتایج انتخاباتهه که منجر به ناکامی موسوی شده بود در همان شب جلسه ای با حضور کروبی، خاتمی و موسوی برگزار نمود و کشور را گرفتار شرارتهایی کرد، که مدت 8 ماه طول کشید!

هاشمی رفسنجانی آنقدر خود شیفته و مستکبر است که در مورد پسر مجرم خود(مهدی) که به اتهام اختلاس، ارتشا و مسائل امنیتی محکوم به زندان شده و قوه قضائیه به زور توانست حکم زندان را اجراء نماید می گوید: «فقط بگویم یوسف از دامان پاک خود به زندان می‌رود» 

عفت مرعشی که همانند شوهر خود یعنی آقای رفسنجانی نقشی در حوادث غمبار فتنه سال 88 داشتو در زمان دادن رأی از مردم خواست، در صورتی که موسوی پیروز انتخابات نباشد به خیابانها بریزند، در خصوص حکم فرزند خیانتکار و جنایتکارش می گوید: «حکم آقایوو هاشمی یعنی تقلب! تقلب! پدرسوخته‌بازی!» عفت مرعشی اظهار داشت: «بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که، پدرسوخته‌بازی بوده! حکمش (حکم مهدی هاشمی) پدرسوخته‌بازی بود و حکم نیست.»

فاطمه رفسنجانی در مصاحبه با سایت ضدانقلابی کلمه پازالی جدید از افکار انحرافی خاندان رفسنجانی را به نمایش می گذارد و می گوید: "سال 88 هم یک‌بار به شما گفتم که روزی پدر ما را دورهم جمع کردند و گفتند دو راه برای زندگی جلوی ما هست: یکی اینکه با حکومت و کسانی که تخلف و ظلم می‌کنند، باشیم و قطعاً شما بهترین زندگی را خواهید داشت؛ اما اگر در کنار مردم قرار بگیرم و از مردم حمایت کنم، شما را اذیت می‌کنند و به زندان می‌اندازند و برخوردهای غیرقانونی با شما انجام می‌دهند و شما باید این‌ها را تحمل‌کنید"

فائزه دختر کوچکتر رفسنجانی که در فتنه سال 88 فعال بوده و مدتی را در زندان سپری کرده در مصاحبه با خبرنگار سایت کلمه می‌گوید: «این فشارها به خاطر تأثیر و نقش مؤثر آقای هاشمی است. نقش تعیین‌کننده‌ای که ایشان به‌ویژه در انتخابات سال 92 داشتند و الآن این فشارها و اتهامات واهی به خانواده ایشان باهدف تخریب آقای هاشمی صورت می‌گیرد که کاملاً نتیجه عکس خواهد داد ... در خانواده ما خب من زندان رفته‌ام، مهدی که الآن رفته زندان، فاطمه دادگاه رفته، محسن رد صلاحیت شد، یعنی همه یک‌جوری با این قضیه درگیر هستند، همه افراد جامعه.» راستی فائزه خانم! یادت رفت! مگر پدرتان هم در سال 92 رد صلاحیت نشد؟!!!

جناب رفسنجانی خوب می داند! اگر نظام اسلامی روزی تصمیم بگیرد و شرایط زمانی و مکانی مهیا باشد، قطعاً جرم ایشان در ایجاد فتنه و تداوم آن در سال 88 از موسوی، کروبی و خاتمی کمتر نخواهد بود و لذا امروز شرمندگی سزاوار و برازنده خاندان آقای رفسنجانی است! و بدانند که عمارهای امام خامنه ای نخواهند گذاشت این پدر و آقازاده های اشرافی فتنه ی دیگری به پا نمایند!!!

سخنی عبرت آموز با آقای رفسنجانی؛ "آیا انسان ها همانقدرکه از ارتفاع میترسند از پستی هم هراس دارند؟!!!"

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ