سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حقیقت، کسی تو را دوست دارد که برایت چاپلوسی نکند و کسی تو را می ستاید که [ستایش خود را] به گوش تو نرساند . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 94 بهمن 11 , ساعت 3:49 عصر

به نام خدا و برای خدا

از شاخصه های جریان اعتزال قدرت طلب در زمان امیرالمؤمنین علیه السلام؛ الف: تحریف شخصیت رسول اسلام. ب: ارتباط با معارضان اهل بیتخ و دفاع از فتنه گران. ج: ولایت گریزی د: اعتدال نمایی ه- اهل مذاکره و بده بستان. امروز عملکرد جریان دولت اعتدال بسیار شبیه جریان اعتزال دوران علی علیه السلام می باشد. وقتی جناب روحانی آرزوی شکل گیری مجلس میلی دارد و می گوید: «دلمان می‌خواهد معتدلین به مجلس بروند و این آرزوی ما است.»و لذا با توجه به موقعیت کشور در پسا برجام و نزدیک شدن به برگزاری انتخابات 7 اسفند، به مشخصه های جریان اعتزال و دولت اعتدال می پردازم.

همه می دانند که سیاست خارجی دولت اعتدال، "مذاکره با هر کس و در هر کجا" است و معیار برقراری رابطه و مذاکره با دولتها، کمک به ماندن در قدرت و بدست آوردن ثروت است و بر همین اساس طرح بازی برد-بردرا در سیاست خارجی و داخلی مطرح می نمایند. دولت اعتدال جریانی است قدرت طلب و لیبرال و تلاش دارد که در پسا برجام و پسا تحریمبه همه آرزوهایش که در راستای اهداف ماکیاولی است، دست پیدا کند و در این مسیر، انقلاب اسلامی و امام را مزاحم اهداف پست و حقیرانه خود می داند و لذا به تحریف مبانی اسلام، انقلاب و امام می پردازد و مذاکره با عمر سعد و بکار گیری افراد بی تعهدی مثل زیاد بن ابیه را الگوی پذیرفته شده از سوی امام حسین(ع) و امام علی(ع) دانسته و بر اجرائی شدن این الگوی غیر دینی و ضد انقلابی اصرار می ورزد!

مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه رئیس جمهور در خصوص تعلیق تحریمها تذکرات جدی دادند ولیکن گوش شنوائی در دولت اعتدال وجود ندارد امام خامنه ای فرمودند: «در تبلیغات توجه شود که در برابر آنچه در این معامله به دست آمده، هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است. نوشته‌ها و گفته‌هائی که سعی می‌کنند این حقیقت را نادیده گرفته و خود را ممنون طرف غربی وانمود کنند با افکار عمومی ملت، صادقانه رفتار نمی‌کنند در این راستا اقداماتی از سوی دولت صورت می گیرد که بر خلاف نظر مقام معظم رهبری است، اینکه از سوی دولت غربگرای اعتدال، کلاس درس برجام در مدارس برگزار شود، یک شیادی برای تصاحب مجلس شورای اسلامی است. آیا در مقابل پرداخت هزینه سنگین و تعطیلی بیش از 80 درصد توان هسته ای کشور، برگزاری کلاس درس برجامهمچون بازی برد-برد، مسخره نیست؟!!!

فردی گفت؛ چه عرض کنم؟! سوسکه قرص اکس خورده بود، رفت جلوی کارخانه‌ای که حشره کش تولید می‌کرد و داد زد؛ نفس کش!!

والسلام  

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ