سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]
 
سه شنبه 94 اسفند 18 , ساعت 11:24 عصر

به نام خدا و برای خدا

اساس عدالت خداوند بر این قرار گرفته که هر گاه حق مظلومی پایمال شود، دست انتقام خدا او را رها نخواهد کرد و لذا در برجامغ ناحق بزرگی علیه کشورمان بر اساس خواست شیطان بزرگ و دستور جناب روحانی مبنی بر ریختن بتن در قلب رأکتور اراک با هدایت میدانی دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی صورت پذیرفت و قلب نیروگاه اراک برای همیشه از کار افتاد، اما رئیس جمهور در نشست خبری 14 اسفند حق صالحی را پس داد و دهان صالحی را با بتن پر کرد و اعلام کرد که ایشان حق ندارند در خصوص لغو تحریم و برجام سخن بگوید! زیرا دکتر صالحی در برجام صرفاً برای ویران کردن زیر ساختهای تأسیسات هسته ای کشور انتخاب شده بود!

اما چقدر زود جناب صالحی جواب خوش رقصی های خود به جریان اعتدال را دریافت کرد و اگر به تازگی مدال لیاقت غیر قانونی را دریافت نکرده بود، یقیناً سمت ذلت بار معاونت رئیس جمهور را هم از دست می داد!

ملت ایران باید بدانند که ریختن بتن در قلب رأکتور اراک، هزینه های مادی و معنوی سنگینی بر کشورمان تحمیل نموده، که سالیان سال امکان ترمیم آن وجود نخواهد داشت! من باب نمونه؛ برای بازطرحی نیروگاه اراک در سال 95 مبلغ 800 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده و لذا ملت مجبور است هزینه ترس و ذلت دولت اعتدال در برابر کدخدا(آمریکا) را بپردازد و این در حالی است که همه این خسارات و هزینه ها را از ملت پنهان می کنند و خود را منافقانه، ناجی ملت و ایران قلمداد می کنند!ئ

چرا آقای صالحی متوجه نشده که تاریخ مصرفش در دولت اعتدال تمام شده و چرا فراموش کرده که جناب روحانی در 5 اسفند تأکید نموده که «کسی به برجام با چشم بد نگاه نکند؛ چرا که برجام افتخار سیاسی ایران است.» ظاهراً آقای صالحی پیام 24 خرداد 92 را درک نکرده و قصد داشته که از امید و تدبیر کذب دولت رونمائی کند که مورد خشم و غضب لیبرالها قرار گرفت!

آقای صالحی باید این درس مهم را آویزه گوش کند تا بازیچه بازیگران لیبرال قرار نگیرد! زیرا باید به خاطر داشته باشیم؛ که هرگاه به قله رسیدیم همزمان در کنار دره ای عمیق قرار داریم!!!!!!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ