سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه جامه دانش بپوشد، عیبش از مردم نهان ماند [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 اردیبهشت 2 , ساعت 1:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

جناب حاج حسن روحانی نسبت به بـــــرجــــــام بسیار حساس است و اگر در بین مسئولین کسی پیدا شود که حرمت بــــرجـــــام را نگه ندارد وه شگر نعمت بـــــــرجـــــام را بجا نیاورد، همانند جناب صالحی رئیس انرژیِ اتمی که به تازگی مدال لیاقت برجامی دریافت کرده، ممنوع المصاحبه خواهد شد لذا منتقدین بـــــرجـــــام از این پس باید شکر گزار برجام باشند والا آتش خشم زبان حاج حسن آنان را ساقط می کند و به جهنم حواله می دهد! زیرا برجام نتیجه سی ماه تعطیلی کشور و حاصل تعامل دولت غربگرای اعتدال با کدخدا(آمریکا) است!  

رئیس جمهور که این روزها با منتقدین بـــــرجــــــام از نوع دولتی آن مواجه شده در جلسه هیئت دولت برجام را نعمتی خوانده که با مجاهدت و حضور و تلاش مردم بدست آمده و باید قدر آن را دانسته و کفران نعمت نکرد، لذا گفته است: «فضای برجام را باید قدر بدانیم و شکرگزار نعمت های الهی باشیم و از آن بیشترین استفاده را بکنیم. اما متاسفانه عده ای کفران نعمت می کنند.»ه

رییس جمهور همچنین در تذکری! شدید، آمریکا را مورد خطاب قرار داد و گفت: «اگر از طرف مقابل کندی و کاستی ببینیم حتما باید برخورد جدی کرده و تذکر دهیم.»

وضعیت دولت اعتدال جناب روحانی همانند کسانی است که گول مذاکرات معاویه و عمر و عاص را خوردند و لذا گویند؛ در واپسین روز های جنگ صفین امام علی(ع) رو به لشکریانش کرد و فرمودند: «تا غروب آفتاب کار معاویه تمام است.»

خبر به معاویه که رسید بلافاصله عمر وعاص را به خیمه فراخواند و گفت: «علی تا غروب آفتاب کارمان را تمام می کند دیگر چه حیله ای داری؟!»

عمر و عاص گفت: آنها را به مذاکره دعوت می کنم. بپذیرند شکست می خورند و اگر نپذیرند دچار دو دستگی شده و شکست خواهند خورند و لذا ای ابا یزید! دعا کن که در لشکر علی جاهل زیاد باشد وگرنه به قشونت و خدعه های من متکی نباش!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ