سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازگرداندن خشم با بردباری، نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 خرداد 19 , ساعت 1:36 صبح

به نام خدا و برای خدا

سید حسن خمینی که او را تولیت آستان امام خمینی معرفی می کنند، در برنامه تلوزیونی نگاه یک که بمناسبت سالگرد رحلت امام حضور پیدا7 کرده بود، گفت: «می دانم چه کسانی برای انقلاب چوب خوردند و چه کسانی وقتی پلو را آوردند سر سفره آمدند. البته سفره انقلاب متعلق به همه است. همه بنشینند؛ اما جای بقیه را تنگ نکنند.»

پس از روی کار آمدن دولت جناب روحانی که برای پرداخت یارانه های نقدی مردم عزادار می شوند، اهتمام ویژه ای جهت اختصاص بودجه برای مؤسسه نشر آثار حضرت امام، که بصورت ویژه در اختیار سیدحسن خمینی قرار می گیرد، داشتند و بصورت حیرت انگیزی بودجه این مؤسسه را به بیش از 590 میلیارد ریال در سال 95 افزایش دادند! که این مبلغ معادل کل بودجه سایر مؤسسات فرهنگی کشور است!

حال باید بررسی شود که محل مصرف این مبالغ نجومی که جدای از هزینه های مرقد امام می باشد، کجا است؟! باید جناب سید حسن خمینی پاسخگو باشد، کها مبالغ این سفره ی بزرگ 59 میلیارد تومانی را که متعلق به مردم ایران است، در کجا و چگونه هزینه می کند؟! آیا پول خرید خودرو لوکس B.M.V آنهم برای مسافرت سیدحسن و خانواده اش، باید از جیب مردم پرداخت شود و آنگاه بعنوان نشر آثار حضرت امام قلمداد کرد؟! آیا پرداخت مبالغ 300 هزار تومان به حدود 300 نفر در قم، برای حضور در مراسم 14 خرداد مرقد امام، آنهم برای حمایت از سخنان سید حسن خمینی نشر آثار و افکار امام است؟ آیا اینگونه هزینه کردن بیت المال، نشر آثار امام است یا خیانت به امام؟!

پس سید حسن خمینی باید اندازه نگه دارد! و اگر فردی بصورت احساسی و بیجا، ایشان را علامه و آیت الله العظمی صدا زده، خود را در زمره بزرگان نداند! زیرا سید حسن، فرزند یادگار امام سید احمد خمینی است، و لذا سید حسن یادگار امام نیست. ایشان فرزند آن سید بزرگواری است که لحظه ای از امامن و خط امام جدا نشد و پس از رحلت امام هم، هیچگاه در حمایت از ولایت فقیه و رهبری امام خامنه ای کوتاهی ننمود و همواره با جریان اشرافی هاشمی رفسنجانی در دولت کارگزاران سازندگی مبارزه جدی داشت، ولیکن سید حسن خمینی به راه پدر نرفت و برای امام ساده زیست در حسینیه جماران، کاخی مجلل برای قبرش، بنا کرد تا نظر مردم و آزادگان جهان را که بدنبال الگو پذیری از انقلاب خمینی کبیر هستند، را تغییر دهد!

پس اگر کسی می خواهد که مردم او را پیرو امام بدانند، تنها ملاک و معیار داشتن عکس یادگاری در کنار امام نیست، بلکه باید معتقد به رسم و مرام و کردار امام باشد و لذا نیروهای مؤمن به اسلام و انقلاب، سید حسن خمینی را اینگونه می پسندند، نه اینکه با امام عکس یادگاری داشته باشد، اما عکس امام عمل کند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ