سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفریده را فرمان بردن نشاید آنجا که نافرمانى آفریننده لازم آید . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 95 خرداد 31 , ساعت 4:49 عصر

به نام خدا و برای خدا

آخرین مصاحبه مرحوم حاج سید احمد خمینی در روز 21 اسفند سال 73 انجام شد و در همان روز هم در بدلایل نامعلومی درل بیمارستان بستری گردید و پس از چهار روز رحلت نمودند و نکات مهمی در آن مصاحبه وجود دارد، که به چند نکته اشاره می نمایم؛ اولاً آن مرحوم در وقت مصاحبه کاملاً سالم بود! ثانیاً، عمق دروغ و تزویر در سیاستهای جناب رفسنجانی را آشکار می سازد، ثالثاً فساد اداری و پولشوئی در دولت آقای هاشمی رفسنجانی شکل گرفته است و رابعاً چگونگی رحلت یادگار واقعی امام پس از آن مصاجبه تند بر علیه دولت آقای رفسنجانی، همچنان در پرده ابهام قرار دارد؟! که تا کنون کسی به آن پاسخ دقیق نداده است و این موضوع همانند، خودکشی محمد فریدون، فرزند رئیس جمهورمان است، که پس از گذشت سالها، تاکنون کسی خبر دقیق و درستی پیرامون چگونگی خودکشی، (آنهم با سلاح شخصی جناب روحانی) و دفنش در مرقد امام خمینی به مردم ایران نداده است؟!!!

قصدم از این نوشته، پرده برداری از جریان زر و زور و تزویری است که خود مبتکر انواع فسادها در سطح مدیران و جامعه بوده، لکن همانند آن فرد دزد، امروز نعره می زنند که دزد را بگیرید! و این در حالی است که دولتشان سر منشأ کلکسیون فسادها در نظام اسلامی بوده و هستند!!! لذا پاسخ دقیق و چگونگی بروز فساد در دهه 70 را میشود از درون مصاحبه مرحوم حاج سید احمد خمینی کشف کرد، که بخشهایی از آن را خدمت همراهان همیشگی "وبلاگ وزنه سیاسی" تقدیم می نمایم.ع

مرحوم حاج سید احمد خمینی، در آن مصاحبه تاریخی که مرگش را در هاله ای از ابهام فرو برد، می گوید: « ایضاً بعضی‌ها همه نقاط ضعف و بی‌کفایتی خود را با هیاهو به گردن استکبار جهانی و آمریکا انداخته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند. مشکلات و مسایل ما به کارشکنی آمریکا و ضدیت صهیونیست‌ها برمی‌گردد شکی نیست، اما گسترش فساد اداری و رشوه‌خواری در ادارات و مؤسسات دولتی به خودمان برمی‌گردد. اتخاذ تصمیمات نابخردانه درباره ذخایر ارزی مملکت توسط خودمان بوده است

«آیا آمریکا به ما گفت که دور دنیا راه بیفتیم و از هر کشور و دولتی که سر راه‌مان بود چند صد میلیون و چندین میلیارد دلار وام بگیریم و مملکت را زیر بار استقراض خارجی ببریم؟ ... یک مدت ایام ماه عسل بود، آقایان از دردسر جنگ فراغت یافته و پول‌های موجود را هزینه می‌کردند. دوستان انقلاب و نظام مرتباً حرص می‌خوردند و مضرات دریافت وام‌های سنگین خارجی را گوشزد می‌کردند، اما آقایان در مصاحبه‌های خود دریافت هرگونه وجهی را از کشورهای خارجی تکذیب کرده و با قاطعیت می‌گفتند: ما هیچ‌گونه بدهی خارجی نداریم. اما حالا اعلام می‌شود که صحبت از 35 تا 40 میلیارد دلار بدهی است و هر چند هفته یکبار اخبارن مربوط به نحوه پرداخت بدهی‌ها به آلمان، فرانسه، انگلیس، هلند، کره، ژاپن و بعضی ممالک دور و نزدیک در جراید چاپ می‌شود و یک نفر هم نیست که این روزنامه‌ها را بردارد ببرد بگذارد جلوی برادر دکتر عادلی رئیس کل سابق بانک مرکزی و دکتر نوربخش وزیر سابق دارایی و از آقایان بپرسد که مگر شما نمی‌گفتید ما صَنّار به ممالک خارجی بدهکار نیستیم؟»

«بی سر و صدا 150 تومان به قیمت دلار اضافه کردند و کسی هم نفهمید. مگر رئیس کل بانک مرکزی قول نداده بود که قیمت دلار را در حدود 100 تومان ثابت نگه می دارد، پس چه شد؟ چرا همه مشکلات و نارسائیها را به گردن آمریکا و دیگران می اندازیم. آیا اختلاس از بیت المال نیز به آمریکا مربوط می شود؟»

مدعیان پیروی از خط امام و فرزند حاج احمد آقا(سید حسن) در پاسخ این مصاحبه جگر سوز یادگار واقعی امام، چه پاسخی دارند!، آن عزیزی که تا واپسین روزهای عمرشان لحظه ای از ولایت فقیه جدا نشدند و همواره در تلاش بود تا خط اصیل و انقلابی حضرت روح الله توسط هاشمی رفسنجانی منحرف نشود و چه خون دلهایی بعد از رحلت امام از دست جریان زر و زور و تزویر خوردند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ