سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را سرزنش نکنند که چرا حق خود را دیر درخواست نمود ، بلکه او را عیب کنند که دست بدانچه از آن او نیست گشود . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 شهریور 17 , ساعت 2:53 صبح

به نام خدا و برای خدا

1گر در مجلس شورای اسلامی که "در رأس امور است" یکی از نمایندگان آن، (فاطمه صفدر حسینی) به دفاع از پدر غارتگر خود بپردازد و سایرف نمایندگان مجلس نظاره گر اقدام غیر انقلابی او باشند، آیا بر اساس نظر حضرت روح الله، بازهم مجلس در رأس امور است؟! آیا حق نداریم، که این عده از نمایندگان مجلس را استحاله شده فرهنگی–سیاسی دشمن بدانیم؟! مگر نهی از منکر وظیفه نمایندگان مجلس نیست؟ پس چرا سکوت در مجلس حکم فرما شده است؟!

2-علی مطهری دیگر نماینده مجلس، به تبعیت از فاطمه حسینی، طی ارسال یک نامه به وزیر دادگستری خواستار عذرخواهی از خانواده منافقین شد ولیکن اقدام مؤثری در جهت اخراج علی مطهری از مجلس شورای اسلامی صورت نگرفت!

با عنایت به مواضع غیر انقلابی و ضدانقلابی فاطمه صفدر حسینی و علی مطهری، باید گفت؛ این دو نفر صلاحیت نمایندگی مجلس را بعلت دفاع از غارتگران و منافقین خلق ندارند و لذا باید به نمایندگان مجلس شورای اسلامی یاد آور شد، که حق این بود همانند نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره سوم، که وقتی با سخنان تند آقای عبدالمجید شرع‌پسند، نماینده مردم کرج در ادوار دوم و سوم مجلس روبرو شدند، با 191 رأی مثبت و بدون رأی منفی او را از نمایندگی مجلس شورای اسلامی معزول نمودند و این در حالی بود که پدرش جانباز نابینای دو چشم و دو برادرش هم در جبهه ها به شهادت رسیده بودند.غ

جالب اینجا است که آقای حسن روحانی، فردی بود که بر علیه شرع پسند سخنرانی کرد، تا از رأی آوری او در مجلس سوم جلو گیری نماید، ولیکن شرع پسند، رأی اول مردم کرج را کسب نمود و رد اعتبارنامه اش هم نتوانست جلوی ورود او را به مجلس سوم بگیرد!

آقای عبدالمجید شرع‌پسند بخشی از دلایل استعفای خود را در 11 تیر 1368 اینگونه بیان کرد: «پرهیز و تعلل مسؤولین از جهت گیری قاطع وجدی در برابر تکاثر وانباشت سرمایه‌های کلان بادآورده ... نگرانی از حاکمیت لیبرالیسم وابسته

حال سئوال امروز ملت ایران از حاج حسن روحانی و طیف لیبرال غرگرا این است، که شما نماینده مردم کرج را بخاطر "ابراز نگرانی از حاکمیت لیبرالها و انباشت سرمایه در دستان افرادی محدود" ضد انقلاب خواندید و از نمایندگی مجلس سوم عزل کردید،غ پس چرا امروز با طرح اسلام رحمانی، اسلام اعتدالی، خود مبلغ لیبرالیسم و حاکمیت آن بر کشور شده اید؟! چرا جناب روحانی به نمایندگان فراکسیون امید و علی لاریجانی، توصیه و سفارشی برای اخراج علی مطهری و فاطمه صفدر حسینی از مجلس دهم بعمل نمی آورد؟!

قرآن کریم به ما می آموزد که باید ایام الله را یادآور شد: وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسی‏ بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ  (ابراهیم آیه 5)

ترجمه: ما موسی را با آیات خود فرستادیم ( و دستور دادیم: ) قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و ایّام اللَّه را به آنان یاد آور!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ