سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجـات دور افتـد و در گمراهی ونادانیها درافتد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 مهر 14 , ساعت 1:9 صبح

به نام خدا و برای خدا

مدیریت ضعیف علی لاریجانی بر مجلس شورای اسلامی باعث شده که وزیر خارجه کشورمان آقای ظریف در مجس شورای اسلامی با زبانه تهدید و ارعاب با نمایندگان سخن بگوید و از خنده های حقیرانه و مضحکانه ای که با طرفهای غربی داشت، اثری در مجلس دیده نشود و لذا با عصبانیت و گستاخی تمام خطاب به نمایمدگان مردم گفت: «من اجازه نمی‌دهم چنین سوالی را در صحن علنی مطرح کنید.»

عجیب است، آقای جواد ظریف که بر اساس دستور رئیس خود در برجام، برای رضایت کدخدا(آمریکا) و سایر کشورهای غربی به همه گونه ذلت و حقارت تن داده و اجازه سخن گفتن با ادبیات تند و زننده را در برابر شیطان بزرگ و سایر دشمنان ایران نداشته، پس چرا در برابر نمایندگان ملت، با صدای نکره و بی ادبانه سخن می راند و به تهدید آنها می پردازد؟! رمز و راز این حجم از بی ادبی و عصبانیت راغ باید در جای دیگری جستجو کرد، که بر اساس کدام استراتژی، بزدلان در مقابل دشمنان، اینچنین به نمایندگان ملت خود گستاخانه حمله ور می کنند؟!

عجیب تر از سخنان بی ادبانه ظریف خطاب به نمایندگان مجلس، قانع شدن آنها از پاسخهای بی ربط وزیر خارجه است! و از این عجیب تر سکوت نمایندگان مجلس در برابر این اهانت بزرگ بود! لذا باید گفت؛ که اکثریت نمایندگان مجلس بصورت عملی پذیرفته اند که دیگر مجلس در رأس امور نیست

این روزها هر وزیری به صحن علنی مجلس فراخوانده می شود، با سخنان حماسی و تند خود، نمایندگان مردم را در دفاع از حقوق ملت منفعل می کنندآیا وزیر اقتصاد باید در پاسخ به نمایندگان مجلس، بصورت حماسی و با صدای بلند در توجیهه FATF سخن بگوید و آنگاه نمایندگان سئوال کننده هم قانع شوند؟!!! نکند برخی نمایندگان، با سفارش دولت به طرح سئوال در صحن علنی مجلس می پردازند؟! 

اگر مسیر حرکت نمایندگان مجلس دهم بر اساس ریل تنظیمی فعلی باشد، پس باید فاتحه آن را خواند، زیرا وقتی قرارداد بین المللی FATF توسط وزیر اقتصاد امضاء شود و مجلس همچنان اندرخم کوچه باشد و یا قراردادهای نفتی IPC با چندین بار اصلاح و تنها با تائید رئیس مجلس عملیاتی شود و صدای قرائی از درون مجلس شنیده نشود، آیا انتظار مجلسی در رأس امور را باید داشت؟!

البته مجلس دهم که هیئت رئیسه آن بر اساس وعده و وعید شکل گرفته و علی مطهری بتواند بر صندلی ریاست آن جولان دهد!، انتظار دفاع از حقوق ملت و استیضاء وزراء متخلف، بیهوده است، زیرا برخی از نمایندگان، با زد و بندهای سیاسی وارد مجلس شده و قدرت نمایندگی خود را قبل از ورود به مجلس، با ثمن بخس بفروش رسانده اند!!!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ