سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بی انصافی کند، کسی با او دوست نشود . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 مهر 15 , ساعت 8:28 صبح

به نام خدا و برای خدا

از مدت 48 ماهه ریاست جمهوری آقای حسن روحانی کمتر از 10 ماه باقی مانده و عملکردی برای ارائه به مردم، در پرونده خودغ ندارد، اما ممکن است برجام را سبب نجات خود در دنیا و پس از مرگ بداند و علی رغم شکست فاحش برجام، همچنان بگوید: برجام بازی برد-برد بود! برجام آفتاب تابان است! برجام را خدا آورد! برجام سایه شوم جنگ را از کشور دور کرد! برجام برای حل مشکل آب آشامیدنی، اشتغال جوانان، رفع ریزگردها، محیط زیست و رفع محدودیت بانکی مفید بوده! برجام را برای تسهیل امور اقتصادی بداند و برجام را ...!!!!!!!!!!! با این تعاریف هپورتی جناب روحانی از برجام، پس حاصل برجام کجا و بهره مندی از آن کی و چگونه محقق میشود؟!

آنچه که تاکنون از برجام نصیب کشورمان گردیده، به قول رئیس بانک مرکزی تقریباً "هــــیــــچ" است! و اما برای کسب این "هــــیــــچ" چه مبلغی از نظرخ اقتصادی، سیاسی و امنیتی پرداخت شده و چه کسی پاسخگوی معادله ذلت "هــــیــــچ" در برابر داده های فراوان است؟!

به نظر می رسد که استراتژی جناب روحانی در مذاکرات هسته ای بر پایه "هــــیــــچ" استوار گردیده و لذا هدف اصلی رئیس جمهورمان در مذاکرات هسته ای، انتقام از آنانی بوده که پلمپ تجهیزات هسته ای را در سال 84 شکستند و اقدامات ذلت بار حاج حسن روحانی در سال 82 را به نفع جبهه استکبار بی اثر کردند!

آری پرونده 39 ماهه دولت روحانی به غیر از صفحه سیاه برجام چیزی دیگری در آن نیست، لذا از روز شروع ریاست جمهوری خود، بر اساس استراتژی کدخدا(آمریکا) و یحتمل مأموریت محوله، با توجه به تجربه شکسته شدن پلمپها در سال 84، این بار بلائی به سر تجهیزات و تأسیسات هسته ای آورد، که با شکستن پلمپ، امکان استفاده از آنها نباشدذ

اهداف حاج حسن روحانی در پرونده هسته ای؛ پر کردن قلب رأکتور اراک با بتن، اکسید نمودن اورانیوم 20 درصد(غیر قابل استفاده) -حتی اجازه فروش آن را هم از کدخدا نگرفت!!!- آب سنگین تولیدی را فقط بر اساس خواست کدخدا در کشور عمان انبار نمود! قریب 13 هزار سانتیفیوژ را ذلیلانه برچید و در انبار قرار داد و کلیدش را به کدخدا داد! تمام تأسیسات هسته ای را به دوربینهای آنلاین جاسوسان کدخدا و آژانس سپرد! و نتیجه برجامش هم بعد از گذشت 9 ماه، بخاطر عدم اجراء از سوی کدخدا "هــــیـــــچ" هست!

در نهایت هدف لیبرالهای غربگرای حاکم بر قوه مجریه از برجام، نابودی توان هسته ای کشور و رضایت شیطان بزرگ بود، که با تزویر دولت اعتدال محقق شد! راستی؛ مگر غربزده ها و فراماسونرها بیش از این به کشور خسارت وارد کرده اند؟!

والسلام

h



لیست کل یادداشت های این وبلاگ