سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با برادریِ خدایی است که [درخت] برادری به بار می نشیند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 آذر 12 , ساعت 10:6 عصر

به نام خدا و برای خدا

در خبرها آمده بود، که رئیس جمهور فرانسه از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در چهار ساله دوم، انصراف داده و اعلام کردهف که در انتخابات آینده نامزد نخواهد شد. ای کاش حاج حسن روحانی هم که بعد از انتخاب ترامپ در آمریکا، دچار مصیبت شده و با تصویب قانون داماتو توسط مجلس سنای آمریکا، به مصیبت عظمی دیگری گرفتار و تمام نیرنگهایش در برجام نقش بر آب شده، از آقای اولاند رئیس جمهور فرانسه درس عبرتی می گرفت و از کاندیداتوری ریاست جمهوری سال 96 انصراف می داد، زیرا افتضاء برجام و اعتماد افراطی به آمریکا، آبروی برای رئیس جمهورمان باقی نگذاشته است!

تمام دلسوزان نظام اسلامی، وضعیت کنونی تمدید تحریمهای داماتو را پیش بینی کرده بودند، ولی غربگرایان دولت اعتدال بخصوص شخص رئیس جمهور، منتقدین را دلواپس، بیسواد و افراطی می نامید و برجام را آفتاب تابان و از سوی خدا می خواند، لذا پس از تصویب قانون داماتو از سوی مجلس سنای آمریکا که به مدت 10 سال دیگر تحریمهای آمریکا را علیه کشورمان اعمال می کند، ورود قوه قضائیه بهف پرونده برجام ضروری است، زیرا غربگرایان و غربزده های نفوذی دولت اعتدال، خسارت سنگینی به استقلال، اقتصاد، پیشرفت و امنیت کشورمان وارد کرده، که سالهای متمادی جبران آن طول خواهد کشید.

پس از تصویب و تمدید تحریمهای 10 ساله آمریکا، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبر از طرح سه فوریتی برای مقابله با اقدام مجلس سنای آمریکا پیشنهاد کرده، که به نظر می رسد، مجلس فاقد پتانسیل لازم در این رابطه است، زیرا آمریکائیها اعتقاد دارند، که در انتخابات مجلس دهم ایران، برخی از غربگرایان به درون مجلس شورای اسلا نفوذ داده شده و آنان اهداف و منافع آمریکا را دنبال می نمایند و لذا از مجلس شورای اسلامی و دولت اعتدال که خود مسبب این افتضاء بزرگ است، نباید انتظار مقابله با قانون داماتو را داشته باشیم!

پس راه چاره چیست؟ مسئولین سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه کشورمان بارها در ادعاهای کذبی گفته اند که برای پاسداری از حقوق ملتع ایران، پیش بینی لازم را کرده اند، لذا اگر مسئولین مربوطه راست می گویند، لیست برخی از اقدامات تلافی جویانه ای که در مقابل تصویب قانون داماتو دارند منتشر، تا ملت ایران به تدبیر و هوش مذاکره کنندگان هسته ای و بخصوص شخص رئیس جمهور مطمئن گردند! والا استعفاء از ریاست جمهوری، بهترین راه برای نجات جناب روحانی است.

مقابله فوری با اقدامات آمریکا از سوی دولت ترسو و بزدل اعتدال به یک جوک شبیه است، زیرا وقتی قلب رأکتور اراک با بتن پر و 13 هزار سانتریفیوژ جمع آوری و آب سنگین ذخیره شده به بیرون از کشور منتقل و اورانیوم غنی شده 20 درصد اکسید و اورانیوم 3 و 5 درصد به روسیه اراسال شد، چه کسی باور می کند که امکان مقابله به مثل ایران در برابر آمریکا، میسر است؟! فلذا بهترین تدبیر برای دولت لیبرال بی تدبیر!، استعفاء فوری رئیس جمهور برای خروج از گنداب برجام است، تا روح آزرده افرادی که با وعده های کذب به کف خیابانها آورده و به جشن و پایکوبی پرداخته و جواد ظریف را مصدق و امیر کبیر خواندند، آرام گیرد! و بخشی از مسئله نفوذ در پسا برجام درمان گردد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ