سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلای این دلها ذکر خدا و تلاوت قرآن است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 95 دی 9 , ساعت 10:34 صبح

به نام خدا و برای خدا

دیروز(8 دی 95) رئیس جمهور در "نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی"، سخن از نهم دی به میان آورده و گفت: «نهم دی یکا حرکت بزرگ مردم برای دفاع از امام حسین، خاندان رسالت، حق، نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و مسیر حق بود. مربوط به این جناح و آن جناح این دسته و آن دسته نبود

موضع گیری و دفاع رئیس جمهور از نهم دی 88 که در آن فتنه گران و اشرافیت حرامخوار، با حمایت آمریکا و اسرائیل و با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی" قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند، به فال نیک می گیریم، هر چند که جناب روحانی برخی از فتنه گران نشاندار آن ایام را در دولت لیبرال خود، علی رغم نظر منفی و تأکید چند باره مقام معظم رهبری در مسئولیتهای مهم و حساس کشور بکار گیری نموده، اما همین قدر که "جریانات فتنه و زر و زور و تزویر" به ایشان اجازه دادهغ اند، از حماسه نهم دی سخن بگوید، مغتنم می شماریم.

البته حقیر قصد باور حمایت آقای رئیس جمهور از حماسه نهم دی را دارم ولیکن وقتی در چند روز گذشته استاندار ایلام  به صراحت اعلام کرد که در مراسم نهم دی شرکت نمی کند، به سخنان آقای رئیس جمهور با تردید نگاه می کنم، زیرا انتظار ملت ایران از جناب روحانی این بود، که اگر بی ادبی استاندار آن سامان را قبول ندارد، پس چرا این فرد ناکارآمد، که فاقد شعور سیاسی، اجتماعی و انقلابی است، عزل نگردیده؟! و لذا اگر رئیس جمهور راست می گوید، می بایست همانند فتنه سال 87 با اعلام رسمی خطوط فاصل با فتنه گران، در سالگرد حماسه نهم دی، شرکت نماید تا ملت ایران به صداقت رئیس جمهور خود پی ببرند، آیا این اتفاق خواهد افتاد؟ آیا استاندار فاقد شعور سیاسی ایلام را عزل می کند؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ