سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن فرمود : ] کسى را به رزم خود مخواه و اگر تو را به رزم خواندند بپذیر ، چه آن که دیگرى را به رزم خواند ستمکار است ، و ستمکار شکست خورده و خوار . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 بهمن 20 , ساعت 2:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

دیروز(95/11/19) شاهد برگزاری جلسه سران قوا بودیم و نتیجه جلسه را وحدت و هماهنگی سران قوا اعلام کردند و جنابu روحانی، هم برای اینکه دروغی گفته باشد، گفت؛ از رکود عبور کرده ایم و وارد رشد اقتصادی شده ایم!

البته ملت از پیام وحدت و هماهنگی بین قوا بسیار خوشحال خواهند شد، بشرط اینکه، پیام وحدت و هماهنگی قوا، منافع ملت و کشور را در پرونده دانه درشتها و منسوبین به رؤسای قوا پایمال نکند، مثلا وحدت و هماهنگی قوا برای مسکوت گذاشتن دزدی آشکار و قانونمند مدیران دولتی در رابطه با فیشهای حقوقی نحومی نباشد؟! و یا حق نمایندگان مجلس را برای استضاح وزیر بی کفایت و فتنه گر راه و شهرسازی، همچنان توسط آقای علی لاریجانی بعنوان ریاست مجلس، در پیچ و خم بین کمیسیون و صحن مجلس سرگردان و قانون اساسی را به سخره نگیرد! و یا خدای نکرده، بین سه قوه وحدت و هماهنگی نشده باشد، که پرونده تحصیلی و تخلفات گسترده مالی حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) و همسرش را ماله کشی نمایند و رئیس جمهور را از مخمصه نجات دهند؟! و لذا اگر اینگونه باشد پس از مردم و نمایندگان مجلس، چهu کاری ساخته است؟!

البته تحلیلهای حقیر از آنجا نشأت گرفته که رئیس جمهور با دلالی علی لاریجانی را به ریاست مجلس رساند! و لذا تحلیلهای مطرح شده با توجه به زد و بند دو قوه مجریه و مقننه در موارد مختلف، دور از ذهن نیست.

اگر وحدت و هماهنگی بین سران قوا، برای احقاق حق ملت و اجراء فرامین رهبری در خصوص رسیدگی به حقوقهای نجومی، حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور و رسیدگی به تخلفات منسوبین برخی از سران قوا باشد، و متقلبین و متخلفین به سزای اعمالشان برسند، قطعا ملت از آنان سپاسگزاری کرده و از نوکران خود راضی خواهند شد و لذا از خداوند می خواهیم، که وحدت سران قوا، بر ضد منافع ملت و کشور نباشد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ