سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 فروردین 13 , ساعت 1:1 صبح

به نام خدا و برای خدا

معلوم نیست آقای حسن روحانی با کدام عملکرد، بدنبال فریفتن ملت است، آیا با بی صداقتی و بی تدبیری می توان ملت را فریفت و مجددا در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ماه 96 بر کرسی ریاست جمهوری نشست؟! آیا مردم، مسحور "کـلـیـد" خواهند شد؟!

آنچه که مردم در کوچه و بازار و در زنجیره تولید، توزیع و مصرف می بینند، برخلاف سخنرانیهای تبلیغاتی جناب روحانی، گرانی، سختی معیشت وف رکود اقتصادی است و لذا اگر حاج حسن، امکان پاسخگویی از سوی مردم به پیام نوروزی خود را فراهم می کرد، یقیناً اکثریت ملت، پاسخشان این بود؛ "از دولتمردان اشرافی اعتدال و بی صداقت و فریبکار متنفریم."

دولتمردان و در رأس آنها رئیس دولت مدتی است به بهانه افتتاح پروژه هایی عمرانی، که بعضاً برای چندمین بار افتتاح می گردند، سختی سفر را به خود هموار کرده و به استانهای مختلف می روند، تا از این طریق مردم را در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت امسال بفریبند!

تأسف بارتر این است، که صدا و سیما، علی رغم تبلیغاتی بودن سفرهای جناب روحانی، اقدام به پوشش کامل و زنده آن می نماید و لذا از صدا و سیما باید پرسید؛ اگر در استان گیلان تعدادی از زمینهای شالیزار کشاورزان یک پارچه شده، آیا این یک پروژه است؟! چرا صدا و سیما در فریفتن مردم، به دولت لیبرال جناب روحانی کمک می نماید؟!

-صدا و سیما جمهوری اسلامی، نباید صدا و سیمای لیبرالهای ضد نظام اسلامی باشد و لذا اگر دولت، نرخ رشد اقتصادی را بر اساس فروش نفت می سنجد، باید به افشاء این دروغ پرداخته شود!

-اگر تورم تک رقمی شده و جیب ملت بیشتر خالی شده، رسالت صدا و سیما انعکاس درد مردم است، نه سخنان عوام فریبانه!

-اگر وضغیت معیشت مردم بهبود نیافته و دولت ادعای بهبود معیشت مردم را می نماید، صدا و سیما نباید به مخابره اکاذیب دولت بپردازد!

-وقتی رئیس جمهور، معاونین و وزراء ایشان، بارها به رکود اقتصادی اعتراف کرده اند، پس چرا مجددا ادعای عبور از رکود اقتصادی از سوی صدا و سیما پخش می شود؟!ن

-وقتی بیش از 6 میلیون جوان تحصیل کرده بیکار، در جامعه وجود دارد، صدا و سیما نباید بر خلاف نظر مردم، به انعکاس سخنان نادرست دولتیان در خصوص ایجاد اشتغال بپردازد!

-وقتی رئیس جمهورمان در منزل اشرافی 50 میلیارد تومانی زندگی می کند و از مخالفین مبارزه با فساد و برخورد با حقوق های نجومی و تخلفات برادرش می باشد، پس چرا صدا و سیما، به پخش ادعای مبارزه با فساد و حقوقهای نجومی از سوی دولت می پردازد؟!

-وقتی صدا و سیما از درد دل تولید کنندگان و تعطیلی کارخانه ها و گارگاهای خصوصی و نیمه دولتی مطلع است، پس چرا نسبت به پخش سخنان کذب مسئولین در خصوص فعال شدن کسب و کار و تولید می پردازد؟!  

عجیب است، وقتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی، با مردم کوچه و بازار مصاحبه می کند، حتی سخنان و دردهای واقعی مردم را پخش نمی کند، اما سخنان دروغ و راست رئیس جمهور را که آمیخته به حق و باطل است، بدون کوچکترین بررسی و تحقیق، از شبکه های مختلف و بصورت زنده پخش می کند! لذا از صدا و سیمای جمهوری اسلامی انتظار است، که امینانه به رسالت اصلی خود پرداخته و ملت را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دچار حیرانی و سرگردانی ننماید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ