سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی خرد که اسیر دست هوسی امیر است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 تیر 6 , ساعت 6:16 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با طرح "فرمان آتش به اختیار"، موجی از گیجی بر اعتدالیون مستولی شد و در حالی که آنها در فکر مقابله با فرمان صادره ازا سوی مقام معظم رهبری بودند، مجددا با طرح واژه پوچ اندیش، بهت و حیرت آنان را فرو گرفت و لذا در اجراء "فرمان آتش به اختیار"، رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر فرمودند:« "آتــش به اخــتــیــار" به معنای کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.»

وقتی رئیس بانک مرکزی ایران به صراحت در آمریکا می گوید؛ که برجام برای ما هیچ ثمری نداشته، آنگاه مدعی پوچ اندیش طلبکار در ایران، برجام را آفتاب تابان و از طرف خدا می خواند! ولی وقتی برجام از سوی آمریکا نقض می شود، مدعیان پوچ اندیش طلبکار، برجام را یک سند بین المللی دانسته و می گویند؛ برجام با نقض یک کشور نقض نمی شود!

مدعیان پوچ اندیش طلبکار، نسبت به طرح برخی واژه ها، شرطی و حساسند. اگر برجام نقد شود، به منتقد داخلی، ددمنشانه می تازند و چون صهیونیستها، برجام را هلوکاست ایران می دانند! اگر از اسلام انقلابی حرفی زده شود، آن را بر علیه خود و اسلام رحمانی می دانند! اگر از معاویه، عمرو عاص، اشعث این کندی و شبث ابن ربعی حرفی به میان آید،غ می گویند به ما اهانت شده و مذاکره امام حسین با عمرسعد و صلح حسنی را مطرح می کنند!

مدعیان پوچ اندیش طلبکار، هیچگاه بر فرمان حق گردن ننهاده و لذا با بکار گیری نشریات زنجیره ای پوچ اندیش، جای طلبکار با بدهکار!، جای جلاد با شهید!، جای اسلام ناب محمدی(ٌص) با اسلام آمریکائی!، جای خدا با کدخدا را عوض می کنند، پس  جریان انقلابی برای اجراء فرمان آتش به اختیار و افشاء چهره زشت مدعیان پوچ اندیش، باید در مسیر ناهموار و سختی حرکت نمایند، تا مجال فرافکنی را از بدهکاران بدعهد و بی ادب حاشیه ساز، برگیرند.

حسن روحانی در مرداد 93 خطاب به منتقدین مذاکرات هسته ای گفت: «هر وقت می‌خواهد مذاکره شود، یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید.»

در پاسخ جناب روحانی باید گفت: هر وقت در یک سخنرانی یا شعری، تذکری در مورد برجام، به صف اولی ها و لیبرالهای غربزده داده می شود، می گویند؛ ما می لرزیم، خُب به جهنم که می لرزید، بروید صف دوم و سوم، تا نلرزید!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ