سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی جاهلان، دگرگون شونده و زودْ گسلنده است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 تیر 14 , ساعت 12:0 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-به شهید بهشتی گفتند؛ حالا که شعار "مـرگ بر شـاه" فراگیر شده، شعار جدید بدهیم و بگوئیم "شاه زنا زاده است" / غ"خمینی آزاده است" شهید بهشتی برآشفت و گفت: "رضا خان ازدواج کرده و این شعار حرام است، زیرا از پلکان حرام، نمی شود به بام سعادت رسید."

2-درخاطره ای از آزاده سرفراز مرحوم حجت الاسلام ابوترابی نقل شده که وقتی بعنوان نماینده دوره چهارم مجلس انتخاب شد در روز افتتاحیه مجلس وقتی به درب مجلس رسیدند، به همراه خود گفت: این درب را می بینی، اگر به وظیفه خودمان در قبال رأی مردم عمل نکنیم، این درب برای ما دروازه جهنم است.

3-در ایام سالگرد شهید مظلوم بهشتی برخی افراد ملون و نان به نرخ روزخور، رئیس جمهور مستقر را که یک سیلی برای انقلاب اسلامی نخورده و در مواقع احساس خطر هم، به انگلستان متواری می شد، او را به ناحق با شهید بهشتی، قیاس می کردند! به این جماعت باید گفت: شما به خطا رفته و ظلم کرده اید، زیرا بهشتی مظلوم، بر سر آمریکا فریاد میزدغ و می گفت: "ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت، بمیر" اما رفتار و کردار حسن روحانی، بر مدار آمریکا می چرخد و آمریکا را کدخدا می داند! شهید بهشتی می فرمود: "ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت" ولی جناب روحانی برای رسیدن به قدرت، از هیچ اقدام غیر شرعی، علیه رقبا و نظام اسلامی پرهیز نکرد!

4-وقتی مرحوم ابوترابی می گوید:اگر به وظیفه خودمان در قبال رأی مردم عمل نکنیم، درب مجلس برای ما دروازه جهنم است، با اقدامات بر خلاف حسن روحانی علیه رأی مردم، قابل مقایسه است؟! رئیس جمهور در یک سال قبل از برگزاری انتخابات 96 جلسات هیئت دولت را بعد از ایراد سخن چند دقیقه ای و خارج شدن دوربین صدا و سیما از جلسه هیئت دولت، آنجا را ترک و باتفاق حسام آشنا جلسات منظمی را برای توطئه و مهندسی انتخابات ریاست جمهوری 96 برگزار می نمود، آیا این اعمال غیر شرعی حسن روحانی با اقدامات شهید بهشتی و مرحوم ابوترابی قابل مقایسه است؟!

5-ملت ایران نباید اجازه دهند، دلبستگان لیبرالیسم و غربزدگان، خود را با شهید بهشتی و مرحوم ابوترابی که در جای، جای بدنش زخم تازیانه ی بعثیون عراق وجود داشت، مقایسه کنند و در پلکانهایی که به حرام غصب کرده اند، اقتدار نظام اسلامی را مورد هدف قرار دهند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ