سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ات، [در حدّ] شیدایی و دشمنی ات [مایه] هلاکت نباشد . دوستت را به اندازهْ دوست بدار و دشمنت رابه اندازهْ دشمن بدار . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 دی 15 , ساعت 9:25 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

باید گفت؛ در آشوبهای فتنه دیماه 96 که خسارات سنگین معنوی و مادی به کشور تحمیل شد، نقشاا مقامات عالی رتبه اجرائی کشور در آن روشن است، زیرا معاون دادستان کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در این رابطه می گوید: «حدود هشت هزار از پانصد هزار کانال در شبکه اجتماعی تلگرام، علیه امنیت کشور و مقدسات اسلامی و عفت و اخلاق عمومی در حال فعالیت بوده و مشغول سازماندهی و تخریب کشور در فضای مجازی هستند. اما متأسفانه هم وزیر سابق و هم وزیر لاحق ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقابل اجرای دستورات مقاومت کردند. بخش عمده‌ای از فتنه و آشوبگری‌ها و اغتشاشات روزهای اخیر حاصل اشغال فضای مجازی کشور و بی‌توجهی مسئولین ذی‌ربط به این موضوع بوده است، بنابراین کسانی که فضای مجازی کشور را بدون هیچ‌گونه کنترلی در اختیار دشمنان و آشوبگران قرار داده‌اند باید پاسخگوی اعمال خود باشند.»

برای جلب اعتماد از دست رفته مردم از قوه قضاییه، باید قبل از محاکمه فتنه گران آشوبهای اخیر، مسئولینی محاکمه شوند که شاهد سازماندهی تخریب، اغتشاش و اهانت به مقدسات اسلام و مسلمین بوده اند ولی عامدانه از اجراء احکام قضایی مبنی بر مسدود کردن شبکه اجتماعی تلگرام خودداری کرده تا وقایع تأسف و فتنه 96 با دخالت دشمنان خارجی، منافقین و سلطنت طلبها رقم خورد.

هم افزائی و حمایت دولت اعتدال از پیام رسان تلگرام و بلعکس قابل اثبات است، زیرا دولت اعتدالد، زمینه اشغال فضای مجازی کشور را با عضویت 62 درصد مردم ایران، برای پیام رسان تلگرام، آنهم بدون هیچ تضمینی! همانند برجام! مهیا، و در مقابل، مدیر شبکه اجتماعی تلگرام، در پیروزی اصلاح طلبان در مجلس شورای اسلامی در سال 94 و پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 سنگ تمام گذاشت!

اگر با حمایت دولت اعتدال، از تلگرام، حجم گسترده ی اطلاعات ملت ایران، توسط مدیر صهیونیستی تلگرام به سازمانهای جاسوسی سیا، موساد و ام آی سیکس ارسال نمی شد، آنگاه شهرهای کشورمان، بوسیله 42 هزار اغفال شده تلگرام، دچار فتنه و آشوب نمی گردید و لذا قوه قضاییه نباید از نقش لیبرالهای دولت اعتدال در ایجاد فتنه 96 چشم پوشی نماید، زیرا مردم ایران، محاکمه مسئولینی را خواستارند، که زمینه اغفال جوانان این مرز و بوم را برای مدیر صهیونیستی تلگرام فراهم کرده اند.

والسلام


پنج شنبه 96 دی 14 , ساعت 11:51 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-در روزها ی فتنه 96 رئیس جمهور کشورمان اعتراف نمود، که ملت ایران حق اعتراض نسبت بهغ گرانیهای افسار گسیخته و ناکارآمدی دولت را دارند و لذا اگر چنین حقی را برای مردم به رسمیت می شمارند، پس دو رأس اصلی فتنه 96 رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی است، زیرا رئیس مجلس اجازه سئوال از ناکارآمدی رئیس جمهور را به نمایندگان مردم نمی دهد و از آن طرف حسن روحانی هم برای نمایندگان مجلس، حقوقهای نجومی! در لایحه بودجه 97 پیش بینی کرده، تا حقوق ملت ایران، برای قدرت طلبی رؤسای این دو قوه، پایمال گردد!

2-هیچ کشوری درهای امنیت اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی و حتی امنیتی خود را به روی بیگانه باز نمی گذارد، اما مسئولین ارشد اجرائی و تقنینی ایران اسلامی، ثابت کرده اند، تا چند روز گذشته مدافع فعالیت پیام رسان تلگرام در ایران بوده اند، تا آشوبهای سراسری را در کشورمان رقم خورد و لذا حمایت حسن روحانی و علی لاریجانی از تلگرام، همانند سکوت و حمایت پشت پرده آنان از فتنه و فتنه گران سال 88 است!

3-رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سوم خرداد 95 ضمن هشداری جدی، خبر از در "پیش بودن خرمشهرها" داده و فرمودند: «خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌هایا جنگ نظامی را ندارد؛ بعکس، آبادانی به دنبال دارد، امّا سختی‌اش بیشتر است

4-امروز اهمیت فضای مجازی کشورمان، کمتر از شهر خرمشهر نیست، اگر در سال 59 با خیانت لیبرالها خرمشهرمان به اشغال رژیم بعثی صدام درآمد، امروز هم فضای مجازی کشورمان، با خیانت مسولین لیبرال در قوه مجریه و مقننه، به تصرف پیام رسان تلگرام، درآمده است! پس وقتی فضای مجازی، توسط پیام رسان صهیونیستی تلگرام اشغال شده و فتنه سال 96 را رقم زده!، آیا برای آزادی خرمشهرمان، به جهاد نیاز نیست؟ آیا مسئولین لیبرالی که در این خیانت بزرگ نقش داشته و دارند، نباید رسوا و محاکمه شوند؟

5-اگر توانستیم خرمشهر را در سال 61 آزاد نمایم، قبل از آزادی آن شهر، قوه مجریه کشورمان را از لیبرالها باز پس گرفتیم و لذا برای آزادی "خرمشهرهای در پیش"، اول باید قوای مجریه و مقننه را از اشغال لیبرالهای غربزده آزاد کرد، و گرنه با حضور مسئولین لیبرال در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز، آزادی خرمشهرها بسیار دشوار و حتی ناشدنی است.

والسلام


یکشنبه 96 دی 10 , ساعت 1:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بی توجهی دولت به مشکلات اقتصادی مردم در چند سال گذشته، موجب شد که با دعوت برخی کانالهایغغ تلگرامی معاند در خارج از کشور، عده ی محدودی از مردم و بخصوص جوانان با بهانه قرار دادن گرانی، در برخی از شهرستانها با طرح شعارهای هنجار شکن بر علیه ارکان نظام اسلامی به تخریب اموال عمومی بپردازند. نکته ی قابل تأمل و توجه، بین تصاویر، اقدامات و شعارهای معترضینی است، که هیچ رابطه با بیکاری، گرانی و فساد مؤسسات مالی ندارند و لذا اقدامات هنجارشکنانه معترضین، خبر از فتنه ای جدید می دهد.

انتظار مردم این بوده و هست که نوک حمله شعارهای معترضین به سوی مسببان گرانی های چند سال گذشته باشد، اما با کمال تأسف، هیچ شعاری بر علیه مسببان داخلی(دولت اعتدال) و کشورهای تحریم کننده ایران(آمریکا) داده  نشد و بر عکس در لابلای شعارها، بخصوص در تهران، شعار "مرگ بر روسیه" سر داده شد! حال دولت اعتدال و هدایت کنندگان اصلی اغتشاشات اخیر، باید به سئوالات ذیل پاسخ گویند؛

#مگر کنگره، مجلس سنا و وزارت خزانه داری آمریکا، مرتبا تحریمها را بر علیه  کشورمان افزایش نمی دهند؟، پس چرا نوک فلش شعارهای معترضین، بجای شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر روسیه" است؟! آیا آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی، رابطه ای با معترضین این روزها دارند؟!

#رابطه کسانی که این روزها شعار "مرگ بر روسیه" را سر می دهند، با کسانی که در فتنه صهیونیستی سال 88 شعار "مرگ بر روسیه" و "مرگ بر چین" را سر می دادند، چیست؟!

#آیا معترضین این روزها، همانند فتنه گران سال 88 با شعار "مرگ بر روسیه"، بدنبال قطع رابطهن اقتصادی با روسیه اند، تا فشار اقتصادی بر ملت ایران افزایش و زمینه طرح منافقانه دولت حسن روحانی، مبنی بر برجام موشکی، محقق گردد؟!

#در زمانی که دولت اعتدال، نقش اصلی را در خمیده کردن کمر مردم، در زیر بار فشار اقتصادی و گرانی دارد، چرا شعارهای معترضین بر علیه ارکان نظام اسلامی است؟!

#چه رمز و رازی بین اعتراضهای اخیر، با پولهالی حرام برخی قاچاقچیان دولتی، که دادستان کل کشور، آن را رسانه ای کرد، با مرفهین بی درد چهار درصدی، که آقای قالیباف در زمان تبلیغات ریاست جمهوری سال 96 از آن رونمایی کرد، وجود دارد؟!

#محل تأمین هزینه های مادی فتنه گران حوادث اخیر، کجا است! آیا حضور پررنگ چهاردرصدیها در اغتشاشات اخیر و نقش جریان اشرافی و پولهای برخی از مقامات دولتی که در امر قاچاق کالا فعالیت دارند، قابل انکار است؟

والسلام


جمعه 96 دی 1 , ساعت 10:38 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-دادستان کل کشور حجت الاسلام منتظری، در جمع فرماندهانی که وظیفه مبارزه با قاچاق را برغ بعهده دارند، از مدیران دولتی و فرزندان آنها که بعنوان قاچاقچی در کشور فعالیت می کنند، رونمایی کرده و می گوید: «ما می بینیم برخی از مقامات و کسانی که باید دلسوزانه در عرصه مبارزه با قاچاق فعال باشند خودشان یا به نحوی سهم دارند یا فرزندان شان یا کسانی که به آن ها وابسته هستند، آن وقت چطور انتظار داریم مبارزه به نتیجه برسد؟ ...هنوز در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رئیس جمهور نماینده خود را معرفی نکرده است. این حکایت از چه دارد؟»

2-این روزها اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ریل عوض کرده و در باره "مدیران آویزان" می گوید: «یکسری مدیران کم‌انگیزه یا بی‌انگیزه همین‌جوری آویزان کشور شده‌اند که نه شجاعت دارند که بگویند ما نمی‌توانیم کار بکنیم و کنار بروند و نه کسی جرأت کنارزدن آنها را دارد و لذا انگاری جهیزیه جمهوری اسلامی هستند که باید تا آخر حفظ شوند.»

3-نتیجه خبرهای موثق دادستان کل کشور و معاون اول رئیس جمهور، در برخی از مصوبات هیئت دولت، یا مجلس شورای اسلامی قابل مشاهده است! مثلا؛ وقتی با واردات برنج یا خودرو، برای چند روز محدود، موافقت و بعد از چند روز، ممنوع می گردد،! یا اینکه نمایندگان مجلس، حاضر به تصویب و اعلام محل منابع مالی ستادهای انتخاباتی خود و رئیس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی نیستند؟! و یا در مصوبه ی مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر خلاف سیره امام علی علیه اسلام و بزرگان دین، افشاء اموال مسئولین کشور از سوی مردم، جرم محسوب شده است!    

4-با عنایت به توضیحات فوق، شناسایی مدیران آویزان و برخی از مقامات مسئولی که با فرزندانل و وابستگانشان به کار قاچاق کالا مشغولند، اهمیت دارد؟! زیرا اکثر مدیران قاچاقچی و فرزندان آنها و یا مدیران آویزان، وظیفه تأمین هزینه تبلیغات انتخاباتی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را با پولهای کثیف قاچاق کالا و ارز، بعهده می گیرند! و لذا نتیجه چرخه فاسد مدیران قاچاقچی و آویزان، در برخی از بخشهای قوای کشور، قابل رؤیت است!

5-اگر دادستان کل کشور و معاون اول رئیس جمهور، اینگونه خبرها را از روی دلسوزی اعلان کرده و بدنبال جلب اعتماد از دست رفته ی ملت هستند، پس باید درنگ نکرده و اسامی مدیرانی که خود و یا فرزندان و وابستگانشان در امر قاچاق فعالیت دارند، افشاء نمایند و سپس، اگر جناب آقای حسن روحانی راست می گوید، نسبت به پاکسازی مدیران قاچاقچی و آویزان اقدام و بعد از آن، قوه قضاییه با پشتوانه مردم، به محاکمه آنها بپردازد، زیرا این جماعت نابکار، چندین سال است که جلوی تحقق دولت اسلامی را گرفته اند ولذا وظیفه ی آقایان منتظری و جهانگیری، تنها اطلاع رسانی نیست، بلکه آنچه برای ملت اهمیت دارد، برخورد با مدیران دزد، قاچاقچی و آویزان است، پس؛ مردم منتظرند، این بار مردم را ناامید نکنید.

والسلام


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ