سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان حاکم بر مردم اند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 اسفند 28 , ساعت 3:50 عصر

به نام خدا و برای خدا

دولت حسن روحانی گوی سبقت را در بی تدبیری و غربزدگی، از شاهان قاجار و پهلوی ربوده، در زمان اجراء برجام و دره اقدامی ننگین و برخلاف متن برجام، آب سنگین ذخیره شده نیروگاه اراک را ذلیلانه به کشور عمان ارسال تا موجب رضایت کدخدا(آمریکا) را فراهم نماید، اما کدخدا بدعهدی کرد و حاج حسن را در نزد ملت ایران شرمسار و ذلیل کرد و لذا دولت اعتدال در اقدامی از سر استیصال طی نامه ای به آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلان نموده که «هیچ بندی در برجام، ایران را به خارج کردن آب سنگین مازادی که به بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود اما خریدار واقعی پیدا نمی‌کند، ملزم نکرده است

حقیر در 30 خرداد 95 طی یادشتی با موضوع "پشت پرده خروج آب سنگین از کشور" تخلف دولت ترسوی اعتدال در ارسال فوری آب سنگین ایران به کشور عمان را متذکر شده و غیر قانونی بودن آن را اعلان نمودم، ولیکن دولت اعتدال با ادعای دیپلماسی موفق، نسبت به ارسال آب سنگین، برخلاف برجام اقدام نمود تا رضایت آمریکا و اروپا را برای تصاحب نامشروع کرسی های مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی را در انتخابات 7 اسفند 94 کسب نماید!

در اینجا لازم می دانم که موضوع ارسال غیر قانونی آب سنگین به کشور عمان را از نظر برجام بررسی نمایم. در متن برجام در بند 14 آن آمده: «ایران به مدت 15 سال تمامی آب‌سنگین مازاد بر نیاز راکتور مدرن اراک، راکتور آب‌سنگین صفر قدرت و حداقل ذخیره احتیاطی لازم برای آن‌ها، به همراه مقداری که برای تحقیقاتT دارویی مورد نیاز است، مقداری که برای تولید محلول‌های دوتره و ترکیبات شیمیایی مورد نیاز است، مابقی برای صادرات به بازارهای بین‌المللی آماده شده و بر اساس قیمت بین‌المللی به آن‌ها تحویل می‌گردد.»

چرا دولت اعتدال پس از ارسال مقدار زیادی از آب سنگین ذخیره شده ایران به کشور عمان، الان فهمیده که نباید آب سنگین ذخیره شده را از کشور خارج می کرد؟ مگر رئیس دولت اعتدال خود را حقوقدان معرفی نمی کرد؟ در پاسخ باید گفت؛ دولت ترامپ طی بیانیه‌ای در هفته گذشته در نشست آژانس گفته است:«هر مقدار آب سنگین مازاد بر 130 تن، نباید در ایران بماند.»

باید گفت؛ آقای حسن روحانی، بخاطر زندگی اشرافی، یک بزدل سیاسی است و به همین علت در مذاکرات هسته ای خود را در جایگاه متهم و موظف به پاسخگوئی به سئوالات جریان صهیونیسم بین الملل می دانسته و لذا ذلیلانه شرایط آمریکا و اتحادیه اروپا را پذیرفت! با این حال آیا حسن روحانی که این همه ضعف در برابر 5+1 از خود نشان داده و در مسئله ی ارسال آب سنگین به کشور عمان، متهم به خیانت است، آیا صلاحیت دفاع از حقوق ملت ایران را دارد؟ و آیا جریان صهیونیسم در برابر عقب نشینی های مکرر اعتدالیون ترسو، نسبت به عدم ارسال آب سنگین ذخیره شده ایران به عمان رضایت خواهند داد؟!!!!

والسلام


یکشنبه 95 اسفند 22 , ساعت 3:5 عصر

به نام خدا و برای خدا

علی رغم اینکه مردم ایران نسبت به سایر ملل جهان با فرهنگ سیاسی آشنائی بیشتری دارند، لکن وقتی در جامعه از خطر نفوذ لیبرالها گفتهخ می شود، اکثر مردم با مبانی فکری و کارکرد یک فرد لیبرال یا مکتب لیبرالیسم آشنائی ندارند و به همین علت، جریان نفوذی لیبرال و اربابان غربی آنها، بیشترین منفعت را از ناآگاهی ملت ایران در این رابطه برده اند و لذا به اندازه ی بضاعتم قصد آن دارم تا همراهان فهیم و انقلابی "وبلاگ وزنه سیاسی" را با خطرات پیدا و پنهان جریان نفوذی لیبرالیسم آگاه نمایم.

همه عزیزان می دانند، یکی از دلائلی که مرحوم منتظری از سوی حضرت روح الله با اخطار بسیار سنگین توبیخ و از قائم مقامی رهبری عزل شد، تفکرات نفوذی جریان لیبرالیسم در درون بیت ایشان بود و لذا امام خمینی پس از اینکه دریافتند، جریانی مانع عزل منتظری در مجلس خبرگان رهبری است، خود وارد میدان شده و در 6 فروردین 68 با پیام بسیار شدیدی  مرحوم منتظری را عزل و مرقوم داشتند: «از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.»

حضرت روح الله که از ابعاد خیانت بیت منتظری به نظام اسلامی آگاهی داشتند،ع وقتی ادامه حیات انقلاب اسلامی را بعد از خود، در خطر دیدند، لحظه ای درنگ نکرده و او را عزل نمود، زیرا نطفه ی کثیف لیبرالیسم، در خیانت به کشور و ملت ایران  شکل گرفته و لذا مردم عزیزمان باید همانند امام راحل نسبت به حضور جریان نفوذی لیبرالیسم در دو قوه مجریه و مقننه حساس باشند، زیرا با حضور این جریان وابسته، نظام اسلامی با خطرات متعدد لیبرالیسم فرهنگی-اجتماعی، نظامی-امنیتی، سیاسی و اقتصادی روبرو گردیده است.

-امروز لیبرالیسم فرهنگی-اجتماعی در کشورمان، دین، زبان، باورها و اخلاق نسل جوان کشور را با آتش تهیه کشورهای غربی مورد حمله قرار داده و با تغییر در متون کتب درسی دانش آموزان و استفاده غیر عقلانی از فضای مجازی، بدنبال سلطه فرهنگی غرب، بر کشور هستند.

-لیبرالیسم نظامی-امنیتی، قدرت نظامی کشور را برنمی تابد و لذا با عدم رسانه ای کردن رزمایشهای نیروهای مسلح سعی در ضعیف نشان دادن قدرت نظامی کشور است و با باز کردن درب مراکز نظامی به روی بیگانگان و ترساندن مردم از سایه جنگ، -که به فرموده رهبر معظم انقلاب دروغ محض است- امنیت کشور را به مخاطره انداخته است.

-لیبرالیسم نفوذی اقتصادی، هنر مردم ایران را در پختن آبگوشت بزباش و قورمه سبزی می داند و لذا می گوید: برایح پیشرفت اقتصادی باید زیر سلطه آمریکا رفت و از آرمانهای انقلاب و دین اسلام دست کشید!

-لیبرالیسم نفوذی سیاسی، برای ماندن در قدرت، برجام کدخدا(آمریکا)، را به فوریت اجراء می کند و برجام را آفتاب تابان و از طرف خدا می خواند!

-لیبرالیسم نفوذی سیاسی، در برابر دشمن ضعف نشان داده و حل مشکلات کشور، حتی آب آشامیدنی مردم و رفع مشکلات ریزگردها را از شیطان بزرگ طلب می کند!

-لیبرالیسم نفوذی سیاسی، توانمندی داخلی را با ایجاد رکود مصنوعی تعطیل و آن را به یک چالش بزرگ برای نظام اسلامی مبدل می کند!

پس باید لیبرالیسم نفوذی در قوه مجریه را با اسلحه روشنگری در انتخابات 96 رسوا نمود، تا این خطر بزرگ که توسط رأی مردم بر قوه مجریه مسلط شده با رأی مردم ساقط گردد.

والسلام


یکشنبه 95 اسفند 22 , ساعت 1:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

جناب ناصرالدین شاه در مقطی از سلطنت خود با توصیه میرزا ملکم خان ارمنی، برای آشنایی و چگونگی پیشرفت غربا راهی اروپا شد، لذا حاج حسن روحانی هم به تقلید از شاه قاجار و شاه سعودی به ملکم های دولتش سفارش نموده تا زمینه سفر اروپا کردی ایشان را در مقطع انتخابات ریاست جمهوری، آنهم برای فرار از مناظره های انتخاباتی فراهم نمایند!

حلقه های نیاوران و نیویورکیها، که کنترل و هدایت حسن روحانی را در دست دارند، اخیراً با پاتکهای سنگین رئیس جمهور سابق زمین گیر شده اند و لذا در معادلات و توطئه های خود علیه نظام اسلامی، جایی برای بیانیه های احمدی نژاد باز نکرده بودند!

اگر بیانیه های پی در پی احمدی نژاد، از سوی مسئولین قضائی پیگیری شود، ممکن است طومار جریان نفوذی و لیبرال دولت اعتدال را درهم بپیچد، زیرا اگر ادعاهای آقای حسن روحانی، در آغاز مذاکرات هسته ای، مبنی بر خالی بودن خزانه کشور و انبارهای کالا و بدهی های سنگین دولت قبلی صحت نداشته باشد، قطعا ایشان متهم است!

آیا بیانیه های پی در پی احمدی نژاد می تواند قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی را برای محاکمه و استیضاح حسن روحانی وارد میدان نماید؟! قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی نباید نسبت به بیانیه های احمدی نژاد بیف تفاوت باشند، زیرا این یک مطالبه عمومی است، که اگر بیانیه های رئیس دولت سابق، کذب است، پس قوه قضائیه باید از انتشار اخبار کذب بر علیه دولت اعتدال جلوگیری کند و اگر بیانیه های احمدی نژاد بر اساس اسناد موجود سال 92 صحیح و قابل خدشه نیست، آقای حسن روحانی بخاطر سخنان کذب که منجر به دادن امتیاز فراوان در مذاکرات هسته ای به کشورهای بیگانه گریده، باید توسط قوه قضائیه محاکمه و یا از سوی مجلس بر اساس بند دوم اصل هشتاد و نهم قانون اساسی استیضاح و رأی به عدم کفایت  رئیس جمهور صادر نمایند.

پس در اولین گام، مجلس شورای اسلامی باید بدون فوت وقت، موضوع تحقیق و تفحص از اسناد مطرح شده در بیانیه های احمدی نژاد (زمان تحویل دولت دهم به دولت یازدهم) را در دستور کاری خود قرار دهند، زیرا اگر آن بیانیه ها واقیعیت داشته باشند، جرم آقای حسن روحانی مشهود است و لذا مسئولین مربوطه باید نسبت به سفرهای رئیس دولت یازدهم حساسیت نشان داده و از سفرهای خارجی ایشان تا رسیدگی قضائی جلوگیری نمایند.

البته وقتی بیانیه های احمدی نژاد را در کنار سخنان سرادر حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران قرار دهیم، به این نتیجه می رسیم که بیانیه های صادره از سوی احمدی نژاد با واقعیت نزدیک بوده و قطعاً آقای حسن روحانی متهم است! آنجا که سردار سرافراز و انقلابی سپاه گفتند: «امروز آمریکا و انگلیس و فرانسه در خلیج فارس رزمایش برگزار می‌کنند و رسانه‌ها آن را پوشش می‌دهند اما ما می‌ترسیم رزمایش‌های‌مان را رسانه‌ای کنیم و هیچ اعتراضی هم نمی‌کنیم ... برای ما تردیدآمیز است که موشک ماهواره‌بر که دارای اهداف غیرنظامی بوده و آماده پرتاب است، با تشر آمریکا به انبار برود. تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم؟»

والسلام


جمعه 95 اسفند 20 , ساعت 12:20 صبح

به نام خدا و برای خدا

رئیس جمهورمان دیروز(18 اسفند95) در مشهد، با سخنانی شگفت انگیز! و باور نکردنی، دولت خود را "پیروز اقتصاد7 مقاومتی" خواند و تلاش کرد تا منتقدین را ضربه فنی و ملت ایران را "سوژه عملیات روانی" قرار دهد لذا در این باره گفت: «ما قطعاً پیروز اقتصاد مقاومتی هستیم»

رهبر معظم انقلاب، امروز(19اسفند 95) در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، خبر پیروز شدن رئیس جمهور در اقتصاد مقاومتی را که دیروز در مشهد اعلان کرده بود، به چالش کشیده و اجازه ندادند جریان لیبرالیسم، ملت فهیم ایران را "سوژه عملیات روانی" خود نماید و لذا معظم له در خصوص عملکرد دولت در رابطه با اقتصاد مقاومتی فرمودند: «اگر همه‌ی کارهای ضروری در موضوع اقتصاد مقاومتی انجام شده بود، امروز تفاوت محسوسی را در اوضاع اقتصادی کشور و زندگی مردم شاهد بودیم ... شکایات مردم به ‌دست ما می‌رسد و باید در مسائلی نظیر تولید، اشتغال، از بین بردن رکود و... به‌گونه‌ای عمل کرد که مردم تأثیر آن را در زندگی خود، کاملاً احساس کنند اما اکنون، اینگونه نیست

در حالی که دولت اعتدال به ماههای پایانی خود نزدیک می شود، مردم منتظرند تا ثمرات برجام را بر اساس وعده های رئیس جمهور، مبنی بر لغو همه تحریمها، در زندگی خود احساس کنند، اما با کمال تأسف، جنابع روحانی، با اجراء فوری برجام ناکام شد و مشکلات اقتصادی کشور و مردم، لاینحل باقی ماند و لذا سئوال از دیگران را بجای پاسخگوئی به مطالبات مردم انتخاب کرده و قصدش از این حرکت ناجوانمردانه، این است تا ملت را "سوژه عملیات روانی" خود قرار دهد!

مقام معظم رهبری، بر تحولات جهان و کشور، اشرافیت کامل دارند، و وقتی مشاهده می کنند که ملت ایران مورد "سوژه عملیات روانی" دولت اعتدال قرار گرفته اند، راساً وارد میدان روشنگر شده و با اجراء عملیات به هنگام، جریان لیبرال و غربگرا را خلع سلاح می کند و لذا ملت فهیم ایران، به تبعیت از امام آگاه خویش، باید لغو همه تحریمها در برابر آنچه به کشورهای 5+1 داده ایم از رئیس جمهور راستگوی! خود مطالبه نمایند و اجازه ندهند تا جناب روحانی و تیم غربزده ای قوه مجریه، ملت را "سوژه عملیات روانی" خود نموده و از پاسخگویی بگریزند.

والسلام


پنج شنبه 95 اسفند 19 , ساعت 11:6 عصر

به نام خدا و برای خدا

جریان خزنده و لیبرالی در دولت اعتدال رخنه کرده، که کاملاً با اهداف دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن با شیطان بزرگل هماهنگ عمل می کند! این جریان خطرناک و نفوذی، "اقتدار نظام اسلامی" را نشانه رفته و لذا پس از مذاکرات لوزان و قبل از اجراء برجام، ترمز پرتاب ماهواره های تحقیقاتی و علمی کشور را کشید! رسانه ای کردن آزمایشات موشکی را ممنوع! و تا آنجا که توانست از برگزاری رزمایشهای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کرد!

جریان نفوذی در دولت حسن روحانی، عربده کشی وزیر امور خارجه فرانسه را در راهروهای ریاست جمهوری اسلامی ایران می شنود که در هنگام مانور نظامی مشترک با انگلیس و آمریکا به ایران آمده و در پاسخ به سوال یکی از تجار فرانسوی که از وی پرسید: «جناب وزیر چرا این سفر دقیقا در روزی انجام شد که فرانسه به همراه انگلیس و آمریکا در خلیج فارس و در نزدیکی آب های ایران مانور نظامی که طبیعتا پیام های خاصی دارد، برگزار کرده اند؟ آیا فکر نمی کنید این مسئله روی روابط تجاری ما با ایران تاثیر بگذارد و نتوانیم در این سفر قرارداد خاصی منعقد کنیم؟ شما از واکنش مقامات ایرانی نگران نیستید؟»

وزیر خارجه فرانسه از داخل کاخ ریاست جمهوری ایران، مقتدرانه می گوید: «خیر، بنده هیچ نگرانی نسبت به موفقیت آمیز بودن این سفر ندارم. دولت ایران به اینت سفرها احتیاج دارد و مطمئنم که هیچ اعتراضی در جلسات فردا هم نخواهیم شنید.»

جریان نفوذی در قوه مجریه، برای شکستن "اقتدار نظام اسلامی" می خواهد، کشور را محتاج آمریکا و اروپا نشان دهد، لذا برای رسیدن به مقصود، خزانه کشور را خالی، ایران را در مقابل یک بمب آمریکا ناتوان و پیشرفت کشور را تنها سرمایه گذاری خارجی ممکن می داند، تا با این خزئبلات، ملت ایران را برای پذیرش بدترین شرایط کدخدا(آمریکا) آماده و مردم را "سوژه عملیات روانی"نماید!  

فشار جریان نفوذی در دولت لیبرال اعتدال، نیروهای نظامی را نگران اقتدار کشور نموده، تا بدآنجا که فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در مورخ 19 اسفند 95 می گوید: «برای ما تردیدآمیز است که موشک ماهواره‌بر، که دارای اهداف غیرنظامی بوده و آماده پرتاب است، با تشر آمریکا به انبار برود. تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم؟»

رهبر معظم انقلاب در خصوص نشان دادن ضعف در مقابل دشمن فرمودند: «اشتباه برخی در چالش بزرگ اقتصادی که کشور اکنون دچار آن است، این بود که در زمینه اقتصادی اظهار ضعف شد و دشمن دید که اینجا می‌توان فشار آورد و فشار را زیاد کردند.»

والسلام


چهارشنبه 95 اسفند 18 , ساعت 5:19 عصر

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی در 16 اسفند 95 گفت: «از قوه مجریه با خیال راحت انتقاد کنید. چون انتقاد از قوه مجریه پاداش هم دارد

حسن روحانی یک روز بعد از درخواست انتقاد از قوه مجریه در بزرگداشت شهدای جهان اسلام در مشهد گفت: «سوال می‌کنیم آیا در اقتصاد مقاومتی موفق هستیم یا نه؟ از این سوال بدتر نمی‌شود.»ا

در چند روز گذشته برخی از مسئولین کشور در مجلس خبرگان رهبری از رئیس جمهور خواستند که گزارش عملکرد دولت در رابطه با اقتصاد مقاومتی را باطلاع مردم برساند، اما رئیس جمهور در پاسخ به درخواستهای علما و ملت می گوید: «از این سوال بدتر نمی‌شود» و اضافه می کند و می گوید: «ما قطعاً پیروز اقتصاد مقاومتی هستیم»

آیا با کلی گوئی، که "ما پیروز اقتصاد مقاومتی هستیم" ملت سخن رئیس جمهور را می پذیرند؟ آیا جناب روحانی با این سخنان نامعقول و نادرست، باز هم می تواند رأی مردم را در سال 96 برباید؟! اگر راست می گویند؛ چرا آمار واقعی به مردم نمی دهند و تنها به سخنان پروپاگاندا می پردازند؟!

پاسخ ادبیات فریب کارانه رئیس جمهورمان را باید در "رفتار دفاعی همراه با عصبانیت" او دید، که حجت الاسلام پناهیان در این رابطه در بیت رهبری گفت: «رفتار دفاعی یعنی چه؟ یعنی اینکه عجولانه از خودت دفاع کنی، بد از خودت دفاع کنی، برای دفاع کردن از خودت چند تا حق دیگر را زیرپا بگذاری، تحمل مظلومیت نداشته باشی. در روانشناسی به این می‌گویند: «رفتار دفاعی» آدم‌‌هایی که از شخصیت والایی برخوردار هستند رفتار دفاعی ندارندلذا باید گفت؛ در طول عمر انقلاب اسلامی از این رئیس جمهور بدتر نداشته ایم.

والسلام


دوشنبه 95 اسفند 16 , ساعت 11:46 صبح

به نام خدا و برای خدا

در حالی که اضمحلال و فروپاشی لیبرالیسم اقتصادی سرمایه داری غرب به پایان خط رسیده و علمای اقتصادی غرب، بدنبال شکل گیریغ سیستم اقتصادی جدید هستند، اما حسن روحانی شاگرد تنبل دانشگاه کلدونین گلاسگو انگلستان!، بدون توجه به اتفاقات دنیای جدید، همچنان نسخه اقتصاد لیبرالی غرب را در پیش روی گذاشته و برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 کشور را تنظیم و جهت تصویب به مجلس ارائه و متأسفانه مجلس شورای اسلامی هم به همان مسیری که دولت اعتدال در پیش رویش قرار داده، به تصویب آنها پرداخت.

بر اساس قانون و شرایط خاص جهانی و تحریمهای فلج کننده علیه کشورمان، یگانه نسخه شفا بخش ایران، اجراء اقتصاد مقاومتی مبتنی بر نگاه به توانمندی داخلی و قدرت سازی مردمی-نظامی بوده، تا ملت ایران با وعده های پوچ و پوپولیستی چرخیدن سانتریفیوژها و چرخیدن چرخ اقتصاد مردم، در مذاکرت هسته ای، شرطی نشوند، ولی متأسفانه دولت اعتدال با گدائی در نزد کدخدا(آمریکا) متوهمانه مردم را شرطی، توانمندی داخلی را مختل و ملت را مأیوس و سرگردان نمود!

شاگرد تنبل "دانشگاه کلدونین گلاسگو انگلستان" (حسن روحانی)، به همراه تیم اقصادی، سیاسی و امنیتی خود، بدون توجه بهع حاکمیت نظام اسلامی و نقشه راه اقتصاد مقاومتی، از زمان شروع فعالیت، "استراتژی تغییر انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی" را با شعار "اسلام رحمانی و اسلام اعتدالی" برگزید و لذا اهداف ذیل را در صدر برنامه های خود قرار داد: 1-نرمش ذلیلانه در روابط خارجی، جایگزین نرمش قهرمانانه شد! 2-بی توجهی به توانمندی داخلی در همه شئون! 3-افزایش واردات افسار گسیخته کالاهای خارجی! 4-کاهش تورم، بدون توجه به رونق اقتصادی و اشتغال جوانان! 5-تضعیف قدرت ملی-نظامی! 6-مبارزه منافقانه با اسلام انقلابی! 7-توجه ویژه به جریان اشرافیت! 8-گسترش شبکه به هم تنیده مفاسد، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی، با بکارگیری عناصری از فتنه گران و لیبرالهای غربزده و جاسوس!

برای آزادی کشور از دست لیبرالهای غربزده و غیرانقلابی، در برنامه کوتاه مدت، لازم است، این دُنبل چرکین فساد، در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 توسط ملت فهیم ایران جراحی گردد و در برنامه بلند مدت باید به "فرهنگ سیاسی" مطرح شده از سوی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در شام شهادت حضرت فاطم? زهرا(س) در حضور مقام معظم رهبری توجه کرد که گفتند: «تا "فرهنگ سیاسی" درست نشود، سیاست درست نمی‌شود، و تا سیاست درست نشود فرهنگ درست نمی‌شود!»

والسلام


جمعه 95 اسفند 13 , ساعت 11:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

دیروز فیلمی از برخورد زشت وزیر بهداشت و درمان کشورمان در فضای مجازی پخش شد که تعجب مردم ایران را بدنبالف داشت. در این فیلم مستند وقتی فرماندار شهرستان بدره ایلام، نسبت به نبود راننده آمبولانس به وزیر مربوطه گله می کند، وزیر تندخو و عصبانی مولتی میلیاردر که حاضر نیست طبق قانون، میزان اموال و دارایی خود را به قوه قضائیه اعلان نماید، ضمن تهدید فرماندار آن شهرستان، با ادبیات چاله میدانی می گوید: «شما غلط می کنید نماینده مردم باشید، شما نماینده دولت هستید، اگر گذاشتم یک روز دیگر اینجا بمانی، بی شعور!»

البته دولت جناب روحانی به همراه وزراء ، معاونین و مشاوینش، عمدتا مرتبط با جریان اشرافی و لیبرال هستند و خود را برتر از ملت دانسته و معمولا اشرافیت با ادب بیگانه است! اهانت وزیر فتنه گر راه و شهرسازی در حادثه قطار تبریز-مشهد! اهانت مشاورش به رانندگان تاکسی و لبو فروشها! و رئیس این جماعت، حاج حسن روحانی است که از وزراء خود در اهانت به ملت و منتقدین برجام سبقت گرفته و با استفاده از کلمات بیسواد، بروید به یک جای گرم، به درک و بروید به جهنم و آخرین آن گناهکار دانستن مردم خوزستان بود" و لذا از اشرافیت تشنه قدرت و ثروت، نباید رعایت ادب را انتظار داشت!

برای حقیر و عده ی زیادی از ملت ایران، این سئوال وجود دارد، که وزیر بهداشت و درمان با این ادبیات چاله میدانی، چرا هر چند وقت یک بار، با درمانگاه سیار خود، جهت جراحی چشم افراد بی بضاعت آنهم بصورت رایگان، به روستاهای دور دست کشور می رود؟!

برای پاسخ به این سئوال، مجبورم به برخی از حقایق پنهان از چشم ملت فهیمj ایران بپردازم، اولا وقتی جناب وزیر، جهت عمل جراحی چشم افراد بی بضاعت به روستاها می رود، حتماً یک اکیپ فیلمبرداری مجهز صدا و سیما ایشان را همراهی و از عملهای ایشان فیلمبرداری کرده و بلافاصله، اقدام خیرخواهانه وزیر!، از طریق صدا و سیما پخش می شود! ثانیا، بخاطر تبلیغات گسترده عملهای جراحی رایگان وزیر در مناطق روستائی برخی از منسوبین وزیر توانسته اند با آراء مردم همان مناطق وارد مجلس و دولت شوند! ثالثا، سئوالی دیگری هم مطرح است، اگر وزیر بهداشت و درمان، بدنبال امور خیر می گردد، پس بهتر است بار سخت سفر را تا روستاهای دور دست به خود تحمیل نکند! و این قبیل بیماران را در بیمارستان فوق تخصصی نور تهران که خود از سهامداران اصلی آن است، عمل جراحی نماید؟!

راستی چرا وزیر بهداشت و درمان، در بیمارستان شخصی خود به کسی تخفیف نمی دهد و بیماران بی بضاغت را عمل جراحی نمی کند؟! جناب وزیر! شما که هزینه فیلمبرداری از عمل جراحی رایگان در روستاها و پخش از رسانه ملی را کاملاً می پردازید، پس چرا در بیمارستان فوق تخصصی خود به عمل جراحی رایگان اقدام نمی کنید؟!

والسلام


جمعه 95 اسفند 13 , ساعت 10:21 عصر

به نام خدا وبرای خدا

تعدادی از نمایندگان مجلس که صلاحیت نمایندگی ملت ایران را ندارند و از طریق لیست امید و با پولهای حرام به مجلس شورایت اسلامی نفوذ کرده و بخوبی می دانند، که بعد از 4 سال برای همیشه از قطار نمایندگی و مسئولیتهای مهم کشور کنار گذاشته می شوند، در یک اقدام هماهنگ با دولت لیبرال، قانونی را تصویب کرده، که هم خود بهره مند شوند و هم  فشار حقوقهای نجومی را از دوش دولت جناب روحانی برداشته و دزدان با چراغ را تبرئه نمایند، لذا حقوق مدیران دولتی را از مبلغ 9 میلیون تومان به مبلغ 24 ملیون تومان در ماه افزایش دادند.

این اقدام نابخردانه از سوی نمایندگان لیست امید، در زمانی اتفاق افتاد، که رکود اقتصادی عمدی از سوی دولت اعتدال، گریبان کشور را گرفته و بیکاری، بیش از 6 میلیون جوان را آزرده خاطر نموده و تحریمها همچنان به قوت خود باقی و مشکالات اقتصادی، معیشت بخش بزرگی از جامعه را مختل کرده و ائتلافهای منطقه ای و جهانی بر علیه ایران اسلامی شکل گرفته است، اما دولت اشرافی اعتدال و نمایندگان فاقد صلاحیت، تلاش خود را برای بهره مندی بیشتر از بیت المال بنا نهاده و به فکر اقتدار کشور و اقشار مختلف مردم نیسند.

داستان ذیل، وصف حال حقوقهای نجومی و افزایش حقوقهای مدیران دولت اعتدال، توسط مجلس دهم است، که به آن اشاره می نمایم، گویندg: ناصرالدین شاه شیری داشت که هر هفته یک گوسفند جیره داشت. یک روز به شاه خبر دادند که چه نشسته‌ای، نگهبان شیر، یک ران گوسفند را می‌دزدد! لذا شاه دستور داد نگهبانی مواظب نگهبان اولی باشد. مدتی گذشت هر دو نگهبان با هم ساخت و پاخت کردند و علاوه بر اینکه هر دو ران گوسفند را می‌دزدیدند، دل و جگرش را هم می‌خوردند.

موضوع دزدی دو نگهبان را به شاه خبردادند و شاه برای جلوگیری از دزدی، یکی از درباری‌ها را فرستاد که مواظب آن دو نگهبان باشد. پس مدتی معلوم شد چون این یکی درباری است دو برابر آنها می‌دزدد!!!

به شاه خبر دادند: "جناب شاه، شیر از گرسنگی دارد می‌میرد." جستجو کردند و دیدند که این سه با هم کنار آمده اند و همه گوسفند را می‌برند و نصیب شیر بیچاره فقط دنبه گوسفند می‌شود، لذا شاه به ناچار هر سه را کنار گذاشت و گفت: اشتباه کردم، یک نگهبان دزد بهتر از سه نگهبان دزد بود.

والسلام


پنج شنبه 95 اسفند 12 , ساعت 3:8 عصر

به نام خدا و برای خدا

پس از اینکه مزایای ناچیز برجام، حسن روحانی را در نزد ملت و رهبری شرمسار نمود، ایشان با تیم غربزده و لیبرال خود، روزانهم به جعل مزایای برجام می پردازند و لذا، دور کردن سایه جنگ و لغو قطعنامه های سازمان ملل را از دستاودهای برجام معرفی کرده و در جمع مجریان برگزاری انتخابات 96 طی سخنانی نادرست و کذب می گوید: «اصلا برجام هیچ کاری نکرده، تحریم هم از بین نرفته، هیچ اقدامی هم نشده اما اگر برجام یک کار کرده بود و آن اینکه قطعنامه های الزامی فصل 7 شورای امنیت را بدون اینکه ما یک لحظه آن را اجرا کنیم برای اولین  بار در تاریخ سیاسی جهان لغو کرد ... ایران کشوری است که این قطعنامه را به دست همان‌هایی که تصویب کرده بودند، لغو کرد. قطعنامه باید توسط همان نهادی که تصویب شده به دست خود آن لغو شود و ما این کار را کردیم

اگر متن برجام را مطالعه نمائیم، بلافاصله به کذب بودن سخنان جناب روحانی پی می بریم، زیرا بر اساس بند 37 برجام و بند 78 ضمیمه یک برجام، هر گاه ایران به نقض برجام توسط یکی از اعضاء 5+1 اعتراض نماید، پس از طرح شکایت ایران در کمیسیون مشترک برجام، در صورتیکه تنها یکی از اعضاء، به حقانیت ایران رأی مثبت ندهد و اجماع حاصل نشود، شکایتت ایران به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارسال و بصورت خودکار همه تحریمها و قطعنامه های تعلیق شده، علیه ایران فعال می گردند و لذا اگر آمریکا در یک سال گذشته بارها برجام را نقض کرده و رئیس جمهورمان هم بر نقض برجام از سوی آمریکا اعتراض کرده، اما حسن روحانی جرأت طرح شکایت به کمیسیون مشترک برجام را ندارند؟!

پس باید گفت؛ ادعای رئیس جمهورمان مبنی بر لغو قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد، همانند وعده های صد روزه حل مشکلات، عبور از رکود اقتصادی و حل مشکل اشتغال، محمل بافی بوده، زیرا قطعنامه ای لغو نشده، بلکه تمام تحریمها و قطعنامه ها، همانند تفنگ آماده شلیک، از سوی آمریکا، بر بالای سرمان نگه داشته شده و متأسفانه رئیس جمهورمان، همانند آن پادشاه عریان، فکر می کند زیباترین لباسها را بر تن دارد و به خاطر لباسهای اشرافی و زیبایش، خود را مستحق بهترین تبریکها می داند! اما مردم کوچه و بازار ذلت برجام را احساس کرده و همچنان به سخنان جناب روحانی می خندند!

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ