سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به [دوستی] آن که به تو رغبتی ندارد، رغبت مکن . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 مهر 29 , ساعت 11:53 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-دکتر محمد جمشیدی در یکی از برنامه ها «جهان آرا» به دیدار دکتر ناصر هادیان باغ گری سیمور مشاور باراک اوباما در زمان ریاست جمهوری پرداخت و گفت: دکتر هادیان به استانبول رفته و با گری سیمور که مسئول عدم اشاعه کاخ سفید در مذاکرات هسته ای با ایران حضور داشت، ملاقات کرده و به گری سیمور می گوید؛ چرا آمریکا همچنان ایران را تحریم می کند و به برجام پایبند نیست؟ گری سیمور در جواب هادیان می گوید: «برجام همین است، یا شما حواستان پرت بوده یا فریب خورده اید»

2-تحولات آمریکا گویای این است، که مسئولیت برجام، از رئیس جمهور آمریکا به کنگره و مجلس سنای آن کشور واگذار شده و رؤیای کذب حسن روحانی، در بستن با کدخدا و بازی برد-برد، نقش بر آب گردیده و لذا هر دو مجلس آمریکا در حال تصویب تحریمهای بر علیه ایران بوده که یقینا شدیدتر از قبل از برجام خواهد بود! ولی حسن روحانی این بار، ریل عوض کرده و میل به کدخدایی اروپا را دنبال می نماید و با بستن قراردادهای ننگینی بدتر از ترکمنچای (قرارداد با توتال)، تلاش دارد تا با کمک اروپا در مقابل کدخدای دیروز خود، یعنی آمریکا بایستد! زهی خیال باطل!

3-بزرگترین خیانت به کشور، بعد از مذاکرات لوزان و انتشار فکت شیت آمریکاییها صورت گرفت، آنجا که دولت ایران، به دروغ وعده انتشار فکت شیت ایران را می داد ولی هیچگاه رئیس جمهورمان اجازه انتشار فکت شیت ایرانی را نداد تا اینکه خیانت به کشور با حضورع جاسوسان آمریکا در بین مذاکره کنندگان ایرانی در برجام به سرانجام رسید! و لذا وقتی خر آمریکا با جمع اوری تاسیسات هسته ای ایران از پل گذشت، آنگاه آمریکا به ریش رئیس جمهورمان خندید و جاسوسان هسته ای به ریش ملت ایران!

4-حقیر که متن برجام و پیوستهای آنرا چندین بار مطالعه و صدها سخنرانی پیرامون آن داشته و بیش از هزار صفحه در مورد متن و پیوستهای پنجگانه برجام نگاشته ام، ضمن رد اظهارات آقای گری سیمور، قائل به خیانت بر علیه کشورمان در برجام هستم، زیرا، نقش حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) که دستش تا مرفق در انواع فسادهای اقتصادی آلوده است، به همراه چندین جاسوس در متن مذاکرات سری ترین بخشهای برجام را نباید از نظر دور داشت و ای کاش جناب روحانی که مسئولیت مذاکرات و برجام را بر عهده گرفته، جرأت اعتراف به اشتباه و خطا را داشت و مدالهایی را که از روی جهالت و حسادت نسبت به رهبری، به تیم مذاکره کننده اهدا نموده، باز می ستاند! هر چند او نیز دو مدال به ناحق، به خاطر حضور در دفاع مقدس، دریافت کرده است!

والسلام


سه شنبه 96 مهر 18 , ساعت 3:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند روزی در عتبات عالیات عراق به زیارت مشغول بوده و از رویدادها و اخبار داخلی و خارجی بی خبر،ل لذا پس از بازگشت مشاهده کردم که رئیس جمهورمان،در آخرین نظریه خود، برجام را کاپ اخلاق! دانسته و همچنین برای رهایی از بازتاپ دستگیری دزدان حرفه ای بیت المال(برادرش حسین فریدون و بردار معاون اولش، مهدی جهانگیری)، به قوه قضائیه حمله ور شده تا با تزویر و ترفند منافقانه، از پاسخگویی به اقکار عمومی فرار نماید. او در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاهها گفته است: «برخی از دستگاه‌ها بیکارند و ناچارند یک عده‌ای را دم به ساعت احضار کنند. البته دیوار یک عده‌ای کوتاه ساخته شده است و نمی‌دانم چگونه بوده است ... برجام پیروزی اخلاقی ما بود.»

در این رابطه به چند نکته اشاره می نمایم:

اولا؛ برای دستگاه قضائی کشور ثابت است، که هر گاه دزد، جاسوس و منافقی وابسته به  مسئولین اجرائی کشور دستگیر شود، مقامات ارشد اجرائی را ترس و لرز فرا می گیرد و برای توجیه اعمال ننگین دوستان و نزدیکان خود، به درون لژهای فراماسونری می خزند و نسخه ای برای فریب افکار عمومی در آن لژها می پیچند، که می بایست، توسط عالیترین مقام اجرائی و یا معاون اول او در یک جمع تأثیر گذار، قرأت گردد و لذا ای کاش، قوه قضائیه در برخورد با دزدان مرتبط با مقامات کشور، عصای مصلحت افراطی را کنار می گذاشت، تا ملت فریت لیبرالها را نمی خوردند تا نظام اسلامی، هزینه سنگین بی اعتمادی مردم را نپردازد.

ثانیا؛ سخنان منفعلانه رئیس جمهور در خصوص برجام، ثابت می کند که در باخت سنکین و ننگین برجام، غآنچه نصیب کشورمان  شده، کاپ اخلاقی است، که امنیت کشور و ملت ایران را به مخاطره انداخته است! لذا جناب روحانی ذلیلانه و حقیرانه، سخنان گذشته خود، مبنی بر اینکه "برجام از طرف خدا است" / "برجام آفتاب تابان است" / "شکر برجام، بر مردم لازم است" / "برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده"، همه را کذب دانسته و تنها خوشحالیش، به کاپ اخلاقی است، که از دست چدنی شیطان بزرگ (آمریکا) دریافت کرده است! 

ثالثا؛ عجیب است که رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان، تا حدود زیادی از تصمیمات سنگین رئیس جمهور آمریکا در روز پنجشنبه مورخ 20 مهر 96 بر علیه کشورمان مطلعند، ولی از اقدام و تصمیم آنها بر علیه کشور آمریکا، هیچ نشانه ای در دست نیست!

رابعا؛ بخش قابل توجهی از تصمیمات دو روز آینده ترامپ، بر علیه نظام اسلامی، قدرت موشکی و سپاه پاسداران، حاصل حملات ننگین حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 بوده است! لذا رئیس جمهور آمریکا در روز پنجشنبه، با شمشیری به جنگ نظام اسلامی می آید، که توسط رئیس جمهور ایران آبدیده و سیقل کاری شده است!!!!!

والسلام


جمعه 96 مهر 7 , ساعت 12:26 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-اگر بپذیریم که آقای حسن روحانی لیبرال نیست، پس باید گفت؛ مبنای فکری ایشان در رابطهu با مسائل دینی و اعتقادی، برگرفته از دو عنصر زمان و مکان است، لذا وقتی احساس کند که رئیس جمهور آمریکا مؤدب است، آنگاه آمریکا را کدخدای ده می نامد و تمام توان کشور را به مسلخ مذاکره با دشمن می کشاند و برای توجیه مذاکره و سرسپردگی در مقابل آمریکا، قیام و شهادت حسین ابن علی علیه السلام را وجه المصالحه اغراض سیاسی قرار داده و در 30 مهر 93 در جمع مردم زنجان می گوید: «در شب تاسوعایی که شما مردم زنجان بزرگترین مراسم گرامیداشت را برای آن برگزار می‌کنید به طوری که مایه افتخار و غرور همه ایرانیان است، امام حسین(ع) خیمه‌ای برپا کرد و عمر سعد را به مذاکره دعوت نمود ... این به معنای آن نیست که امام حسین(ع) از شهادت می‌ترسید، بلکه امام حسین(ع) از شهادت استقبال هم می‌کرد اما با این حرکت خود به ما یاد داد که حتی با دشمن خود باید به گونه‌ای رفتار کنیم که دنیا منطق ما را در صحنه مذاکره پیروز بداند.»

2-متآسفانه حس روحانی در 4 سال گذشته، بر اساس قرائت اول(لیبرال غربزده)، آمریکا را معادل جهان نامید! تقسیم هنرمندان، به هنرمند ارزشی و غیر ارزشی را رد کرد! حکومت را مسئول هدایت مردم به سوی بهشت ندانست! دوره انقلابیگری را تمام شده دانست! گفتمان دفاع مقدس را برای رضایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از کتب درسی دانش آموزان حذف کرد! پای سند ننگین 2030 را امضاء و مخفیانه آنرا اجراء کرد! و حالا که این خیانتها، به فرهنگ، اقتصاد و امنیت مردم و کشور ایران تحمیل شده، در جلسه هیئت دولت،(5مهر96) آنهم برای فرار از حضور در تشیع جنازه شهید حُججی، گفتمان انقلابی از امام حسین علیه السلام مطرح و دیگر آنرا قابل مذاکره با عمر سعد، ندانسته و می گوید: «عشق به امام حسین(ع) و کربلا و فرهنگ عاشورا شفابخش استj و عاشورا تجلی مبارزه حق در برابر باطل، با آن شکوه بزرگ تاریخی بود که امام حسین(ع) را تبدیل به مظهر استقامت، ایستادگی، شهامت و شجاعت در برابر قدرت‌های ستمگر کرد.»

3-اگر مردم ایران، قرائت انقلابی حسن روحانی از گفتمان حضرت اباعبدالله را باور کنند، پس؛ خسارتها و خیانتهای که بر اساس گفتمان لیبرالی حسن روحانی بر مردم و کشور تحمیل شده، چه کسی باید آنرا جبران نماید؟! زیرا رئیس جمهورمان برای فرار از عذرخواهی در نزد ملت و امام جامعه، این روزها از اقتدار موشکی و گفتمان انقلابی دفاع می کند! و لذا مردم، کدام قرائت را باور کنند؟! آیا بدون اعتراف به اشتباهات و یحتمل، خیانتها و خسارتها، مردم باید گفتمان انقلابی این روزهای حسن روحانی را باور کنند؟! آیا افراد لیبرال و دلالی که در انتخابات سال 94 با حمایت دولت، به مجلس شورای اسلامی نفوذ کرده اند، قابل فراموشی است؟! آیا کسی نباید پاسحگوی خیانتهای لیبرالها، در 4 سال گذشته، باشد؟! پس؛ ملت ایران، گفتمان انقلابی بدون عمل رئیس جمهور را باور نخواهند کرد، مگر اینکه اشتباهات و خیانتهای صورت گرفته، جبران گردد.

والسلام


شنبه 96 مهر 1 , ساعت 5:53 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هفته‌نامه اکونومیست انگلیس در هفته گذشته ضمن هشدار به ترامپ نوشت: «اگر ترامپ بیایدخ و توافق هسته‌ای را پاره کند، در واقع زنجیر یک مهار مهم و اساسی بر پای ایران را از میان برداشته است.»

رئیس جمهورمان بر خلاف این نشریه انگلیسی در سال گذشته(2آبان95) طی ادعایی در اراک گفته بود: «اگر دیروز می خواستیم راه برویم یا بدویم در مسیر مسابقات جهانی زنجیر تحریم مانع آن می شد، امروز دیگر آن زنجیر نیست.»

به نظر همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" تحلیل و خبر هفته‌نامه اکونومیست صحیح است یا خبر جناب روحانی در اراک؟

پاسخ صحیح به سئوال فوق را از امام خامنه ای می پرسیم که معظم له در دیدار 30 شهریور 1396 با نماتیندگان مجلس خبرگان فرمودند: «اشکالی که نسبت به مذاکرات هسته‌ای داشته و داریم و مکرر نیز در جلسات با مسئولان مطرح کردیم این است که مذاکره اشکالی نداشت اما باید در این مذاکره مراقبت و دقت لازم انجام می‌گرفت تا اینگونه نباشد که هر غلطی که طرف مقابل انجام بدهد، نقض برجام محسوب نشود اما هر اقدام ایران، نقض برجام محسوب شود.»

پس، آقای روحانی نباید از این شاحه به آن شاخه بپرد و این روزها از بی اعتمادی و تلف شدن وقت در مذاکره با آمریکا سخن بگوید! زیرا وظیفه او اعتراف به اشتباه در برجام است و ای کاش، جرأت اعتراف به اشتباه را داشت، چون مقاومت او، موجب انحراف بسیاری از مردم و مسئولین شده است.  

والسلام


شنبه 96 مهر 1 , ساعت 2:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جناب آقای روحانی در 2 آبان 1395 به استان مرکزی سفر کرد و در جمع مردم اراک گفت: «با برداشته شدن تحریم ها در باغ به روی مردم باز شده و یک عده دم در باغ آمده و می گویندع که سیب و گلابی کجاست؟ غاصبی آمده بود و باغ ما را غصب کرده بود ما آن غاصب را بیرون کردیم ...اگر دیروز می خواستیم راه برویم یا بدویم در مسیر مسابقات جهانی زنجیر تحریم مانع آن می شد، امروز دیگر آن زنجیر نیست.»

با رفتن اوباما و حضور ترامپ در کاخ سفید، خزان برجام بیشتر از قبل پدیدار و وعده های دولت در ایجاد رونق اقتصادی و فعالیت مراکز تولیدی، به یأس مبدل شد و دولت اعتدال، که اعتقاد به توانمندی داخل و اقتصاد مقاومتی ندارد، برجام را تهدیدی بر علیه خود دانسته و اعتراضات کارگری را در آینده ای نزدیک پیش بینی کرده و لذا دولت بجای شرمساری و عذرخواهی از ملت ایران، استاندار مرکزی را به نمایندگی از خود، مسئول کنترل اعتراضات کارگری نمود و او دستور یک حمله گازانبری! که مقدمات آن از قبل فراهم شده بود، به کارگران بی دفاع کارخانه های هپکو و آذرآب که خواستار پرداخت حقوق معوقه خود، از سال گذشته و امسال بودند، صادر و عده ایی از کارگران با ضربات باتوم و گاز اشک آور مضروب شدند. پس، با این اقدام نابخردانه، آیا وزیر کشور، صلاحیت جانشین فرماندهی کل قوا در نیروی انتظامی را  دارد؟!

متأسفانه در چند سال گذشته، صنایع مهم کشور تحت عنوان اجراء اصل 44 قانون اساسی به برخی از صاحبان قدرت و ثروت، به ثمنه بخس فروخته شد و لذا کارخانجات هپکو، ماشین سازی اراک، آذرآب، شرکت صنایع، آونگان و ... در شهرستان اراک به بخش خصوصی واگذار گردید. آری نفوذ یعنی اینکه کارخانه های مهمی، همچون هپکو، ماشین سازی و آذرآب را به صندوقها، بانکها و افراد فاقد صلاحیت بفروشند، آنگاه خریداران، با ارتباطات راز آلود با مدیران عالی دولت، تسهیلات کلان بانکی را دریافت، تولید داخلی را متوقف، عدم پرداخت اقساط خرید کارخانه و عدم پرداخت حقوق کارگران زحمتکش.

پس، واگذاریهای فله ای کارخانجات مهم کشور به صاحبان قدرت و اشرافیت، امروز تهدیدی بر علیه نظام اسلامی شده است، زیرا، هم اموال نظام اسلامی به غارت رفته و هم، هزینه نارضایتی کارگران به دوش نظام اسلامی افتاده است! لذا جریان انقلابی، اقدام استاندار مرکزی در صدور دستور حمله گازانبری به کارگران شرکتهای آذرآب و هپکو را محکوم نموده و خواستار عزل فوری استاندار و محاکمه او در مراجع قضائی می باشد و یقینا کارگران هوشیار و زحمتکش آن دو کارخانه، پس از این، حقوق مشروع خود را از طریق مراجع ذیصلاح بدون بستن راه عبور و مرور مردم پیگیری نمایند و اگر نیاز به بستن راه عبور و مرور باشد، قطعا باید مسیر تردد استاندار حزبی استان مرکزی و مدیران نالایق آن دو کارخانه مسدود گردد، نه مسیر مردمی، که هیچ دخالتی در عدم پرداخت مطالبات به حق کارگران ندارند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ