سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
 
دوشنبه 99 دی 29 , ساعت 9:28 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ریچارد نفیو معمار پروژه تحریمهای آمریکا بر علیه ایران، در کتاب «هنر تحریم» می‌نویسد: «پاشنه آشیل ایران، تحریم بنزین است.»

در دو دهه گذشته، مردم ایران، تحریم بنزین را درک نکردند، زیرا دولت احمدی‌نژاد، چراغ خاموش از توان پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین استفاده کرد و لذا آمریکا موقعی متوجه این توانمندی شد، که نقشه‌اش، نقش برآب شده بود.

وقتی نابکاران اعتدال و اصلاحات، در سال 92 به قوه مجریه نفوذ کردند، اولین هدفشان، اجراء نظریه ریجارد نیفو بر علیه ملت ایران، توسط زنگنه وزیر نفت با لغو کارت سوخت! و معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، با توجیه آلوده بودن بنزین پتروشیمی‌ها، کلید خورد.

خانم ابتکار این عنصر نفوذی اصلاحات و آمریکا! در اولین روزهای ریاست خود گفت؛ «بنزین تولید داخل خطرناک است» ولذا تولید بنزین پتروشیمی‌ها متوقف و واردات بنزین توسط شوهر ابتکار آغاز شد!

قرارگاه خاتم الانبیا که متوجه توطئه دشمن بود، احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برای بی اثر کردن تحریم بنزین، سرعت بخشید و لذا نه تنها تحریم بنزین بی اثر شد، بلکه با صادرات بنزین به کشور ونزوئلا، پروژه تحریم بنزین آمریکا بر علیه آن کشور، نقش بر آب شد و شعار "ما می‌توانیم" را در کنار مرزهای آمریکا به اثبات رساندیم.


والسلام


یکشنبه 99 دی 28 , ساعت 5:12 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خانم وندی شرمن، مذاکره کننده ارشددولت اوباما در مذاکرات هسته‌ای، از سوی جو بایدن، بعنوان معاون وزارت خارجه دولت آمریکا انتخاب و در خصوص مذاکره مجدد پیرامون برجام گفت: «برجام باید پایه‌ای برای توافقات دیگر باشد، شرایط کنونی مانند سال 2016 نیست! ما باید بر پایه برجام، به فعالیت‌های موشکی ایران، رفتارهای بدخواهانه منطقه‌ای و مسئله حقوق بشر بپردازیم»!

تازه ظریف و عراقچی با دمشان گردو می‌شکستند و آماده مذاکره با وندی شرمن می‌شدند! که سخنان جدید شرمن، عیار احمقی آن دو را ثابت و دوستی 20 ساله ظریف با بایدن را هوا و ترس و لرز بر جان حسن روحانی انداخت!

سخنان بی شرمانه وندی شرمن، خبر از آن می‌دهد که تیم مذاکره کننده ایران، بعنوان متهم در مذاکرات هسته‌ای حضور داشته و متن برجام و سخنان دستوری اخیر شرمن هم این نظریه را ثابت کرده که برجام، پایه‌ اصلی مذاکره پیرامون برجام موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران بوده است!

البته سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران 13 دی 97 در خصوص مذاکره پیرمون توان موشکی ایران گفت:«این توان موشکی قابل مذاکره نیست و غلط می‌کند کسی بخواهد در این زمین مذاکره کند.»

حضرت روح الله فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.» یحتمل، حسن روحانی و جواد ظریف غلطی بکنند!

والسلام


شنبه 99 دی 27 , ساعت 3:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برخی از دوستان گله داشتند که چرا حسن روحانی را شاه عمامه به سر و بدتر از ترامپ می‌دانید؟

اگر دوستان عزیز، قراردادهای زمان حسن روحانی را با قراردادهای زمان شاهان پهلوی و قاجار را مقایسه کنند، به این نتیجه می رسند، که حسن روحانی از شاهان پهلوی و قاجار و حتی ترامپ آمریکا برای ملت و کشور ایران بدتر و خطرناک‌تر است.

مثلاً قراردادهای گلستان و ترکمنچای در زمان شکست ایران از روسیه، در دو نسخه فارسی و روسی تنظیم شده، اما توافق برجام، در اوج اقتدار ایران با هدایت حسن روحانی، فقط در یک نسخه انگلیسی تنظیم و امضاء شده است!

نکته مهم و عبرت‌آموز این است که تمام قراردادهای ننگین دوران قاجار، پهلوی و حسن روحانی، توسط ایرانیان تحصیل کرده در آمریکا و انگلیس، امضاء و اجراء شده!

عاملان قرارداد‌های ننگین در 200 سال گذشته ایران:

گلستان و ترکمنچای، ابوالحسن خان ایلچی سفیر ایران در انگلیس

رویترز، ملکم‌خان سفیر ایران در انگلیس!

فرداد 1933، تقی‌زاده سفیر ایران در انگلیس!

کنسرسیوم، امینی سفیر ایران در آمریکا!

سند2030 و قرارداد سعدآباد، حسن روحانی تحصیل کرده انگلیس!

برجام، جواد ظریف تحصیل کرده آمریکا!

والسلام 


جمعه 99 دی 26 , ساعت 11:38 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جواد ظریف وزیر خارجه 15مهر 97 گفت: «ما با برجام توانستیم یک رشته از بهانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را از آنها بگیریم.»

اگر مردم ایران از محتوای برجام و ضمائم آن مطلع شوند، خواهند گفت؛ که هدف برجام، لغو تحریمها نبوده، بلکه برجام برای رفع بهانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده! ولذا روحانی با گوساله‌ی سامری برجام، دو بار سر مردم کلاه گذاشت!

اولا در سال 96 با دزدیدن رأی مردم، مجدد رئیس جمهور شد!

ثانیا تحریمی لغو نگردید!

حالا به سخنان کمالوندی سخنگوی سازمان انرزی اتمی در باره ریختن بتن در قلب رأکتور اراک توجه فرمایید که گفت: «خود ایران پیشنهاد کرد و داخل لوله‌هایی که در مخزن راکتور اراک بود سیمان ریختیم!»

به جرأت می‌توان گفت؛ که هدف جریان تحریف و نفوذی در قوه مجریه، فقط رفع بهانه‌های آمریکا و اسرائیل بوده، نه لغو تحریمها! زیرا پس از انهدام 80 درصد تأسیسات هسته‌ای ایران، بهانه‌های آمریکا مبنی بر پذیرش FATF و پالرمو و CFT ادامه دارد! ولذا ظریف در مجلس گفت: «با نپیوستن به این لایحه، آمریکا بهانه مهمی را برای افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد.»

سخنان ظریف و کمالوندی ثابت می‌کند که لیبرالها و جاسوسان نفوذی در تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، هیچگاه پاسخی به غیر از انهدام تأسیسات هسته‌ای، در مقابل بهانه‌های آمریکا و اسرائیل نداشته و یا نخواسته‌، داشته باشند! زیرا مذاکره کنندگان ایرانی، خود را نوکر و آمریکا را کدخدا می‌دانند!

والسلام


پنج شنبه 99 دی 25 , ساعت 11:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی دیروز در جلسه هیئت دولت گفت: «اگر صرفا هفت میلیارد دلار منابع ایران که در بانک‌ یکی از کشورها (کره جنوبی) بلوکه شده است، در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد، فردا صبح قیمت دلار از 25 هزار تومان به 15 هزار تومان می‌رسد».

بر خلاف مواضع رهبری در 19 دی امسال، تمام انتظار حسن روحانی، از دولت جدید آمریکا، آزاد سازی منابع پولی ایران در خارج از کشور است!

آیا طلب ایران از کشورهای 5+1 بر اساس برجام، همین خواسته حقیرانه و احمقانه_روحانی است؟!

به نظر می رسد که جریان تحریف تحقیر و لیبرال نفوذی در قوه مجریه ایران، سه هدف را با رئیس جمهور جدید آمریکا برای بازگشت به برجام تنظیم نموده است:

1-برای آغاز مذاکراه، فقط منابع مالی ایران آزاد شود؟!

2-تنها راه پیروزی جریان لیبرال غربزده نوکر آمریکا، در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ایران، کاهش قیمت دلار، در 5 ماه آینده است.

3-مجددا مردم را به نتیجه مذاکره با آمریکا، شرطی نمایند و نظام را تحت فشار قرار دهند.

هدف پنهان، مهم و منافقانه حسن روحانی و بایدن، از آغاز مذاکره و بازگشت آمریکا به برجام، بهره مندی آمریکا از مکانیسم ماشه بر علیه ملت و دولت آینده ایران است. ولذا ترامپ ایران از ترامپ آمریکا خطرناکتر است.

والسلام 


سه شنبه 99 دی 23 , ساعت 9:39 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در باره ریختن بتن در قلب رأکتور اراک گفت: «خود ایران پیشنهاد کرد و داخل لوله‌هایی که در مخزن راکتور اراک بود سیمان ریختیم!»

یعنی بتن ریزی داخل قلب رأکتور اراک، پیشنهاد تیم مذاکره خودمان که 4 نفرشان جاسوس بوده، مطرح و انجام شده است؟!

البته وقتی حسن روحانی خائنانه به مسئولین سازمان انرژی اتمی دستور برچیدن فوری سانتریفیوژها را می دهد، قطعا جنایت ریختن بتن در قلب رأکتور را هم صادر کرده است!

آیا مردم ایران می دانند، که هدف از برچیدن فوری سانتریفیوژها و ریختن بتن در قلب رأکتور اراک، پروژه آمریکا، برای پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و تصاحب مجلس دهم توسط طرفداران دولتش بوده است؟!

والسلام


سه شنبه 99 دی 23 , ساعت 12:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نیروی دریایی سپاه پاسداران، با اقتدار مثال زدنی خود، کشتی حامل مواد نفتی کره‌ جنوبی را در خلیج فارس توقیف نمود.

با این اقدام انقلابی نیروی دریایی سپاه، مسئولین کره جنوبی، سراسیمه به سمت تهران آمدند و خواهان رفع توقیف کشتی خود شدند، اما توقیف کشتی کره‌ای، هیچ ربطی به توقیف پولهای ایران در بانکهای کره‌ ندارد!

در مذاکرات هیئت کره‌ای با مسئولین ایران، کره‌ایها، پیشنهاد برگرداندن دلارهایمان را دادند و لذا هیئت ایرانی سخاوتمندانه پذیرفت.

البته مدتی قبل کره‌ایها بی ادبانه گفته بودند، نه تنها دلارهای ایران را نمی‌دهیم، بلکه ایران باید سود نگهداری هم بپردازد!

به نظر می‌رسد، که پس از اقدام انقلابی نیروی دریایی سپاه، زبان مسئولین قوه مجریه کشورمان باز شده و لذا کره‌ایها به غیر از واریز 7 میلیارد دلار بدهی خود به بانک مرکزی ایران، موظف به پرداخت سود توقیف دلارهایمان هم شده‌اند.

ضمنا به کره‌ایها تفهیم شد، که من بعد به جای فروش کالا به ایران، باید درباره سرمایه‌گذاری، انتقال دانش فنی و مشارکت تولید در ایران، فکرکنند.

آری؛ مسئولین بانک مرکزی و وزارت خارجه با حق ماموریتهای میلیونی به کره رفته و دست خالی برگشته! اما نیروی دریای سپاه پاسداران، ادبیات مذاکره با دنیا را از دیپلماتهای یقه سفید بی‌عرضه و پررو، بهتر بلد است.

والسلام 


پنج شنبه 99 دی 18 , ساعت 9:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی دیروز در جلسه هیئت دولت گفت: «هر آدمِ خلی که شیشه را با سنگ می‌شکند، بعدا توبه می‌کند، ما استقبال می‌کنیم! اگر بایدن شیشه شکستن را کنار بگذارد ما آماده‌ایم!»

گوینده خُل سخنان فوق، در سال 94 با پذیرش ذلیلانه برجام، شیشه‌های امنیت،1 اقتصاد، سیاست و فرهنگ ایران و ایرانی را شکسته، اما نانجیبانه توبه نمی‌کند و بلعکس، با پررویی و بی حیایی سخن از مذاکره می‌کند!

وقتی اهداف آمریکا و رئیس جمهور جدید آنها، مذاکره پیرامون قدرت موشکی ایران است، تنها ستون پنجم نفوذی دشمن، احمقانه، آماده مذاکره با شیطان بزرگ می‌شود!

البته سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران، دو روز قبل، در پاسخ به جریان نفوذی در قدرت گفت: «توان موشکی قابل مذاکره نیست و غلط می‌کند کسی بخواهد در این زمین مذاکره کند. احازه مذاکره درباره توان موشکی به هیچ مسئولی داده نمی‌شود و این خط قرمز است.»

وقتی آمریکا رو به افول است و جنگ قدرت، پایه‌های دموکراسی دروغین آمریکا را به لرزه درآورده، چرا حسن روحانی، برای آمریکا کوچه نفوذ باز می‌کند؟!

سردار عزیز و شهیدان حاج قاسم سلیمانی فرمودند: «کوچه‌دادن به دشمن، بدترین خیانت است ... وقتی شما در حال جنگ با دشمن هستید، اگر در خط مقدم شما دو صدا بلند شد و یکی فریاد زد که این دشمن نیست، دوست است و دیگری گفت که این دشمن است، این همان اتفاقی است که در جنگ صفین افتاد و طومار سپاه امیرالمومنین را بهم ریخت و از درون آن خوراج متولد شد.»

والسلام


جمعه 99 دی 12 , ساعت 3:55 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس گفت: «متاسفانه شخص آقای روحانی دقتی در انتخاب اطرافیان خود در دولت ندارد، در نتیجه، همیشه نفوذی‌ها و جاسوسان در اطراف آقای روحانی از ابتدای انقلاب تاکنون جا خوش کرده‌اند.»

تاکنون جاسوسی حسین موسویان، نزار زاکا، جیسون رضائیان، سیامک نمازی، باقر نمازی، دری اصفهانی، کاووس سید امامی،1 نازنین زاغری، هما هودفر، سیروس ناصری و طاهره قیومی خواهرزاده رئیس جمهور در دولت روحانی اثبات شده است!

به چند دلیل مسئولیت نفوذ عناصر جاسوسی بر عهده شخص روحانی و تیم اصلی همراه او است!

اولا؛ شخص حسن روحانی ارتباطات محرمانه‌ای با عناصر سازمان اطلاعاتی موساد اسرائیل و سیای آمریکا داشته!

ثانیا؛ اکثر قراردادهای تنظیم شده و یا اجراء شده در دولت روحانی،همانند برجام، 2030، پالرمو، توافق نامه پاریسFATF - CFT - IPC بر خلاف مصالح مردم، دین، انقلاب و کشورمان می‌باشد، مثلا چرا قراردادهای نفتی(IPC) 25 ساله آنهم در انگلستان نوشته شده؟! و چرا قراداد اجاره بندر چاه‌بهار به هند 25 ساله است؟!

ثالثا؛ عمکرد 7 ساله حسن روحانی، ظریف، نوبخت، واعظی، ابتکار، مولاوردی، آشنا، آذری‌جهرمی و صالحی، شبیه عملیات جواسیس بر علیه مردم و امنیت کشور است.

والسلام


پنج شنبه 99 دی 11 , ساعت 1:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز گفت: «ما در میدان جنگ هستیم و می‌جنگیم و اگر کسی این دولت را تضعیف کرد چه بخواهد و چه نخواهد حامی و طرفدار آمریکا است.»1

اگر شاخصه‌های دولت طرفدار آمریکایی را برشمریم، آمریکایی ترین دولت بعد از انقلاب اسلامی، دولت حسن روحانی است!

باور ندارید؟ اکثریت دولت روحانی در آمریکا، انگلیس و غرب تحصیل کرده و تاریخ ایران گواه است، که بیش از 90 درصد تحصیل کردگان در انگلیس و آمریکا، به ایران و ایرانی خیانت کرده‌اند.

اگر کسی به آمریکایی بودن دولت روحانی شک داشت، پیروزی جو بایدن در آمریکا ثابت کرد، که روحانی و برخی از معاونین و وزرایش، در فکر و عمل، اهداف آمریکا را دنبال می‌نمایند!

آیا حسن روحانی در دروغ گفتن پیرو گوبلز است؟! ژوزف گوبلز، وزیر تبلیغات دولت نازی هیتلر می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است... دروغ را به حدی بزرگ بگویید، که ‌کسی جرئت و فکر تکذیب آن را نکند.»

به حسن روحانی می‌گوییم؛

برو این دام بر مرغی دگر نه / که عنقا را بلند است آشیانه

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ