سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند شراب نخوردن را برای نگهداری خرد واجب کرد [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 مرداد 31 , ساعت 7:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا ملت ایران، فرهنگ پیگیری مطالبات خود را از دولتها نمی‌داند؟ آیا ملت ایران، علاوه بر تهاجم فرهنگی بیگانه، مورد تهاجم فرهنگی، جریان زر و زور و تزویر داخلی هم قرار گرفته است؟!

برای پاسخ به سئوالات فوق، باید به تعریف تهاجم فرهنگی، ابزارها و روشهای آن پرداخت. الف: تعریف تهاجم فرهنگی: به تسخیر درآوردن باورهای یک ملت، با شگرد تغییر و استحاله‌ی فرهنگ خودی. ب: ابزارهای تهاجم فرهنگی: خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی،میدان‌های ورزشی،ابزارهای ادبی،استفاده ابزاری از زنان و شبکه گسترده افضای مجازی. ج: روشهای تهاجم فرهنگی1-تربیت دست‌آموزها 2-ترویج الگوهای زندگی بیگانه3-تضعیف باورهای دینی4-ترویج تفکر جدایی دین از سیاست5-ایجاد نیازهای کاذب 6-ترویج فرقه‌های ساختگی7-ترور شخصیتی بزرگان کشور.

با کمی تفکر، نتیجه این است، که ذهن و باورهای ملت ایران در 5 سال گذشته، مورد تهاجم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دولت اعتدال با ایجاد بحرانهای انحرافی قرار گرفته و لذا مردم مطالبات خود را از کسی که در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96، تعهد ایجاد یک میلیون شغل و ثبات قیمتها و ارز خارجی را داده بود، طلب نمی‌کنند، بلکه نظام اسلامی را به ناکارآمدی متهم می نمایند!

برای پاسخ دقیق به موضوع تهاجم فرهنگی، دیروز ملت شام و امروز ایران به یک نمونه از شگردهای معاویه اشاره می کنم: در تاریخ گفته شده؛ که معاویه خطاب به مردم شام گفت: روز جمعه برای خواندن نماز جمعه حضور ندارم و لذا بیائید، نماز جمعه را در روز چهارشنبه به من اقتدا کنید و مردم هم روز چهارشنبه نماز جمعه را خواندند! امروز به مردم و جوانان ایران می گویند؛ چرا مسابقه جام جهانی فوتبال روسیه را از تلویزیون منزل نگاه می‌کنید؟، ما زمینه حضور دختران و پسران را در ورزشگاه آزادی مهیا می‌کنیم، تا مسابقات فوتبال تیم ملی ایران با رقبا را از تلویزیون ورزشگاه آزادی ببینید و آزاد آزاد باشید! تا از رئیس جمهور مطالبه یک میلیون شغل و حل مشکل اقتصادی را ننمائید و اینچنین مردم، مورد تهاجم فرهنگی "جریان زرو زور و تزویر" قرار می‌گیرند و صدای نخبگان دلسوز فرهنگی هم، شنیده نمی‌شود.

والسلام


سه شنبه 97 مرداد 30 , ساعت 4:9 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا آمریکا و سه کشور اروپایی محدویت برنامه موشکی ایران را در مذاکراتشان با طرف ایرانی پیگری و بر آن اصرار می ورزند؟! مگر در مذاکرات هسته ای ایران با 5+1 قول قرار مخفیانه‌ای در خصوص کاهش برد موشکی ایران و عدم آزمایش موشکی و پرتاب ماهواره داده شده است؟!

وقتی برجام را مطالعه می کنیم در هیچ کجای آن بحث موشکی ایران مطرح نشده اما در قطعنامه 2231 شورای امنیت که همزمان با غبرجام به تصویب رسیده، معامله کثیف رئیس جمهور ایران بر روی موشکهای بالستیک قابل مشاهده است! و لذا پذیرفتند که ایران به مدت 5 سال آزمایش و پرتاب ماهواره را نداشته باشد!

خانم وندی شرمن مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در مصاحبه با وبگاه Russian matters درباره عدم لغو تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی ایران می گوید: «روسیه و چین معتقد بودند قطعنامه 2231 صرفاً باید توافق [برجام] را تأیید کند و نباید هیچ محدودیتی روی برنامه موشکی و تسلیحاتی ایران باقی بماند.»

سخنان سرگئی لاروف وزیر خارجه روسیه، از اوج ذلت تیم مذاکره کننده ایران پرده برداشته و می گوید: «ما و چین می‌خواستیم تحریم‌های تسلیحاتی لغو شود اما به‌رغم حمایت ما، خود هیأت ایرانی موافقت کردند تحریم‌ها تا 5 سال ادامه یابد. در این دوره، تسلیحاتی که به ایران داده می‌شود، باید تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل باشد

پس معلوم شد، بحث کاهش برد موشکی ایران، از سوی دو تابعیتی‌های ایرانی-انگلیسی مطرح شده و لذا دشمنان نظام اسلامی مرتبا آن را مطرح و ستون پنجم آنها در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی، زمینه کاهش توان موشکی و نظامی کشورمان را به نفع آمریکا، اسرائیل و سعودی پیگیری می‌نمایند!

والسلام

 


سه شنبه 97 مرداد 30 , ساعت 8:29 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از تجمع غیرتمندانه طلاب واساتید حوزه علمیه قم در حمایت از بیانات اخیر رهبرانقلاب و اعتراض به مشکلات اقتصادی کشور با سخنرانی طلبه فاضل و انقلابی حوزه، جناب آقای رحیم پور ازغدی، موجی از اعتراض به نوشته یک مقوا که در اول مراسم، توسط مسئولین گردهمایی، جمع آوری و دور ریخته شده بود، براه افتاد و لذا تلاشهای مذبوحانه‌ای برای کشاندن مراجع تقلید در مقابل تجمع انقلابی طلاب صورت گرفت و یکی از مراجع معظم تقلید، بیانیه شدیدالحنی بر علیه آن تجمع صادر بکرد!

قصد جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، از درست کردن پیراهن عثمان، بالا بردن هزینه دفاع از رهبری و نظام اسلامی است، لذا آنان با حملات رسانه ای، سپاه پاسداران استان قم را متهم به برگزاری آن گردهمایی کردند، که بعد از دیدار هوشمندانه فرماندهان، مسئولین نمایندگی سپاه استان و مسئول برگزاری تجمع، با آن مرجع محترم و ارائه توضیحات نسبت به عدم دخالت سپاه و محکوم نمودن متن آن مقوا، معظم له از پاسخ آنان قانع گردید.

جریان اشرافی و لیبرال نفوذی، با شکست برجام، حراج دلار، سکه و گرانیهای افسار گسیخته، گیج و مبهوت است و لذا به بهانه متن انحرافی آن مقوا، بدنبال دفن مطالبات بر حق مردم هستند. متن شعار بر روی مقوا: "ای آنکه مذاکره شعارت / استخر فرح در انتظارت"اگر تفسیر نادرست "استخر فرح در انتظارت" را مصداق تهدید به قتل رییس‌جمهور بدانیم، پس وقتی که حسن روحانی به مخالفان مذاکرات هسته ای و برجام می گفت: "برید به جهنم" آیا منظور رئیس جمهور تهدید به قتل و سوزاندن منتقدان بوده است؟! قطعا او چنین نیت پلیدی نداشته، پس جریان انقلابی باید در دفاع از نظام اسلامی و مطالبات بحق مردم، از سرزنشها اغیار نهراسیده و مواظب رخنه جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، در صفوف خود باشند تا بدخواهان نظام اسلامی، پیراهن عثمانی برای مخفی کردن خیانتها و جنایتهای خود، درست نکنند.

والسلام


دوشنبه 97 مرداد 29 , ساعت 7:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم در مورخ 22 مرداد 97 فرمودند:خ «در قضیه برجام، بنده اشتباه کردم که اجازه دادم وزیر خارجه ما با آنها(آمریکاییها) صحبت کند، ضرر کردیم.»

در همین رابطه وزیر خارجه ایران آقای ظریف گفت: «این یکی از اشتباهات بود، مشکل این بود که ما گمان می‌کردیم آمریکا یاد گرفته که در مورد ایران، تحریم ها دشواری‌های اقتصادی ایجاد می‌کند، اما نتایج سیاسی را که آن ها هدف گرفته‌اند به دنبال ندارد؛ من گمان می‌کردم که آمریکایی ها این درس را آموخته اند، متاسفانه در این زمینه اشتباه می‌کردم

آری اگر پدری مرتبا به فرزندان خود تذکرات ذیل را بدهد، ولی آنها به بیراهه و کژراهه بروند، آنگاه پدر مظلومانه شاهد این است که فرزندان بی ادب و اجمق نه تنها پند نگرفته بلکه به یکدگیر مدال شجاعت و صدها سکه پاداش می‌دهند و الان هم یکی(حسن روحانی) می گوید: "مذاکره با آمریکا دیوانگی است!" و دیگری(ظریف) می گوید: "اشتباه کردم". آیا ملت و رهبری از جرم بزرگ مذاکره کنندگانخ و آمران آن می گذرند؟!

رهبر معظم انقلاب قبل توافق ژنو در 12 آبان 92 فرمودند: «من به این مذاکرات خوشبین نیستم.» دوباره در حین توافق فرمودند: «از حقوق ملت ایران نباید یک قدم عقب‌نشینی بشود» مجددا بعد از توافق تأکید داشته و فرمودند: «هیچ شیوه نظارتی غیرمتعارف که ایران را به یک کشور اختصاصی از لحاظ نظارت تبدیل می‌کند، به ‌هیچ‌وجه مورد قبول نیست» باز رهبری در زمان اجراء برجام فرمودند «تحریم‌ها همه باید فوراً در هنگام امضای موافقتنامه لغو شود، تحریم‌ها باید برداشته شود، توقف تحریم نداریم، تعلیق تحریم را قبول نداریم» و بعد از اجراء برجام زبان گلایه گشوده و فرمودند: «یکی از شرط‌ها این بود که گفتیم رئیس‌جمهور وقت آمریکا بنویسد و امضا کند که تحریم‌ها برداشته شد. این جزو شرایط بنده بود. خب! مسؤولان... نتوانستند و نتیجه‌اش این است که دارید مشاهده می‌کنید» اینها خطوط قرمزی بود که حسن روحانی منافقانه و جواد ظریف متقلبانه از آن عبور کردند!!!

والسلام 


شنبه 97 مرداد 27 , ساعت 11:42 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تفکر لیبرال و غربزدگی حسن روحانی به فاضلاب غرب وصل است، یعنی وقتی "لیز گراندی" اهماهنگ کننده کمکهای بشر دوستانه سازمان ملل برای شهادت کودکان یمنی بدست سفاکان سعودی-اماراتی اشک می ریزد، حسن روحان غربزده پیام تسلیت برای حادثه دیدگان ایتالیا در پی فروریختن یک پل می فرستد! و وقتی مرحوم عزت‌اله انتظامی بازیگر سینما و مرحوم ضیاالدین دری کارگردان سینما از دنیا می روند، برای انتظامی پیام تسلیت می فرستد، ولی بخاطر پیوند محرمانه با انگلیس، برای مرحوم ضیاالدین دری ضد استعمار انگلیس، به لکنت زبان و سکوت مرگبار دچار می‌شود!

بردگان و سرسپردگان غربزده در ایران، ارزشی برای کودکان شهید یمنی و افغانی قائل نمی‌شوند، همانگونها که رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران در مقابل جنایت سعودیها در فاجعه منا و تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، ذلیلانه و منفعلانه عمل کرده و ارزشی برای ملیت ایرانی آنان قائل نشدند! لذا تقی زاده‌ها ملکم خانها، حسن روحانی‌ها فروغی‌ها و هویداها از یک آبشخور در بریتانیا تغذیه شده‌اند!

آری؛ وقتی حسن روحانی، ظریف، نهاوندیان، مسعود نیلی و غیره به دانشگاههای غرب رفتند، سربازان گمنام امام زمان باید مواظبت می‌کردند که آنان از دیگ پلو انگلیس و سفره حرام شیطان بزرگ تناول نکنند! و یا بعد از اینکه بی‌حیاها از سفره فراماسونرها تغذیه شدند، لااقل از نفوذ و رخنه لیبرالهای غربزده در مراکز مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی جلوگیری می‌کردند!

والسلام

 


جمعه 97 مرداد 26 , ساعت 11:24 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ترامپ چه پیامی را از رئیس جمهور ایران دریافت کرده که چندین بار گفته است؛ "ایرانیها بلاخره به میز مذاکره برمی‌گردند؟!" پاسخ این سئوال را باید از لابلای موضع گیریهای نکبت‌بار حسن روحانی از لحظه خروج ترامپ از برجام تا آخرین سخنرانی او دریافت کرد! زیرا وقتی ترامپ از برجام خارج شد، حسن روحانید بلافاصله پازل ترامپ را بر علیه ملت و کشورمان، با اعلان ماندن در برجام، تکمیل نمود!

در حالی که این روزها خبر تشکیل «گروه اقدام ایران» با هدف تشدید فشار بر نظام اسلامی از سوی وزیر خارجه آمریکا رسانه‌ای شده، باز هم حسن روحانی با ارسال سیگنال ذلت، به تکمیل پازل شیطان بزرگ اقدام نمود! فلذا جریان معتقد به مکتب امام و رهبری، نباید گول حرفهای بعضا انقلابی حسن روحانی را بخورد! زیرا او از دوران امام راحل تاکنون، به مرض مقابله با رهبری و غربزدگی دچار بوده و هست!

وقتی امام خامنه ای در مورخ 22 مرداد 97 نهی مذاکره با آمریکا را صادر کرد، گویا حسن روحانی، مامور ویژه‌ی کشور ثالثی است، ولذا یک روز بعد از دستور رهبری، در روز 23 مرداد 97 برای بازسازی پُل شیطان و اعلان مخالفت با رهبری، خطاب به ترامپ گفت: «پل را خراب کرده و آن طرف ایستاده و می‌گوید، باید چگونه عبور کنم این که نشد. اگر راست می‌گویید، بیایید پل را دو مرتبه درست کنید.»

ظاهرا حسن روحانی و اکثر کسانی که در آمریکا، انگلیس، فرانسه و کانادا تحصیل نموده، سند بردگی و خیانت به کشور و ملت خود را با سرویس جاسوسی آن کشور امضاء کرده‌اند! و گر نه، چگونه دانشگاه گلاسکو انگلیس، به دانشجوی تنبل و متقلبی به نام حسن فریدون، که فامیلی "روحانی" خود را با نظر سازمان جاسوسی انگلیس(MI 6) پنهان کرده، مدرک دکترای حقوق اعطاء می‌کند؟!

والسلام


جمعه 97 مرداد 26 , ساعت 8:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پریشان گویی و پریشان حالی حسن روحانی از برای چیست؟! او در 15 مرداد 97 گفت: «با مفسد و فاسد و اخلالگر باید قاطعانه برخورد کرد؛ هیچ رحمی نباید به آدمی که ارزهای دولت در اختیارش است،کرد.» ولی در 24 مرداد 97 حرفش را پس گرفت و گفت: «امروز مشکل اول کشور، مشکل اقتصادی است اما با بگیر و ببند حل نمی‌شودت ... چرا اول اعلام می‌کنیم که مثلا چه کسی را گرفتیم و بستیم

عجب! چرا یک روز خواهان برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی می شود و 10 روز بعد حامیشان میشود! داستان پریشان گویی رئیس جمهور از کدام دخمه هدایت می شود؟

مسئله خیلی پیچیده نیست، موضوع به سخنرانی بسیار مهم رهبری، که حراج ارز و سکه را از بی تدبیری دولت دانسته و خواستار برخورد قاطع با آمران اصلی آن شدند، برمی‌گردد و گرنه تا زمانی که قوه قضائیه بدنبال دستگیری آفتابه دزدها بود، حسن روحانی از برخورد قاطع و بی رحمانه با آنها سخن می گفت، اما وقتی بعضی از افراد باند نیاوران و اشرافیت 4 درصدی درون دولت، دستگیر شدند، جیغ بنفش! آنها بلند شده که چرا بگیر و ببند راه افتاده؟!

جنگ اقتصادی آمریکا و همزمانی آن، با جنگ اقتصادی باند نیاوران و اشرافیت 4 درصدی بر علیه کشور و ملت، به لحظات سرنوشت سازی رسیده، که ممکن است با غفلت ما به حکمیت بینجامد و جبهه حق آسیب ببیند پس ابوذرها، عمارها و مالک اشترها، نباید اجازه دهند تا اشعث بن کندیها و ابوموسی اشعریها جنگ سرنوشت ساز اقتصادی را که می رود تا ریشه فساد اردوگاه باطل را بکند، به بیراهه حکمیت بکشانند، لذا حمایت از قوه قضائیه و برخورد قاطع آن قوه با مسببان حراج سکه و دلار باید هر روز از سوی ملت فریاد زده شود و نقش عمارها و ابوذرها در هدایت مردم، در کنار اقدامات سریع و عادلانه قوه قضائیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

والسلام


جمعه 97 مرداد 26 , ساعت 1:8 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کسانی که محتوای سخنرانی‌های حسن روحانی را بخصوص در رابطه با آمریکا تهیه می کنند، از ادبیات یک دیپلمات ورزیده برخودارن نبوده و نوشته‌هایشان به انشائی شباهت دارد که توسط ستون پنجم دشمن برای رئیس جمهور ایران تهیه گردیده! ولذا رئیس جمهور لیبرالمان بدون حذف قسمتهای انشاء ستون پنجم دشمن، طوطی‌وار به قرائت آن می‌پردازد!

گویا حسن روحانی هنوز باور نکرده که ترامپ بصورت جدی از برجام خارج شده و لذا مرتبا دانه تزویر می‌پاشد و به هر ننگ و ذلتی تن می‌دهد، تا کدخدا(آمریکا) از خر شیطان پیاده و به بازسازی پل برجام بپردازد، تا حسن روحانی، ادعای پیروزی کرده و با عبور از پلی که شیطان برایش تدارک دیده، پروژه خیانت برجام موشکی و کاهش نفوذ منطقه‌ای ایران را به نفع آمریکا تکمیل نماید!

حسن روحانی که دولت او را اصلاح طلبان آمریکایی، رحم اجاره ای می دانند! در روز چهار شنبه 23 مرداد 97 تنها یک روز بعد از ممنوعیت مذاکره با آمریکا از سوی رهبری، در جلسه هیئت دولت خطاب به ترامپ می گوید: «اگر می‌خواستید همدیگر را ببینیم چرا پل را خراب کردید؟ این که نشد. اگر راست می‌گویید بیایید پل را دو مرتبه درست کنید. پل را که درست کردید خود به خود و به طور طبیعی رفت و آمد درست می‌شود

آیا آمریکا برای عبور اعتدالیون خیانتکار و تحقق برجام موشکی و قدرت منطقه ای ایران، بازسازی پل برجام را در دستور کار خود دارند؟! خواب آشفته و شیطانی حسن روحانی برای عبور از پل برجام، تعبیر شدنی نیست.

والسلام


پنج شنبه 97 مرداد 25 , ساعت 8:20 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر قوه قضائیه بر اساس دستور رهبری با دانه درشتهای دولتی و مفسدان اقتصادی مرتبط با برخی از اعضاء دولت و نمایندگان مجلس بفوریت برخورد قضایی عادلانه نماید، التهاب در بازار سکه و ارز به نفع مزدم مستضعف فروکش می کند و لذا وقتی جیغ رئیس جمهور بخاطر دستگیری برخی از مسببان اصلی آشفته بازار اخیر، بلند شده، قطعا قوه قضائی به نزدیکی مرکز توطئه رسیده، پس، لحظه‌ای غفلت و سرگرم شدن به سخنان انحرافی رئیس جمهور، ممکن استu آبروی قوه قضائیه را در این آزمون سخت، مخدوش و مبارزه با مفاسد اقتصادی با طرح حکمیت، به شکست بینجامد.

رئیس جمهور دیروز(24 مرداد 97) در جلسه هیئت دولت با دفاع از مسببان اصلی و فرعی آشفته بازار اقتصادی می گوید:«امروز مشکل اول کشور، مشکل اقتصادی است اما با بگیر و ببند حل نمی‌شود ... چرا به عکس کار می‌کنیم؛ چرا اول اعلام می‌کنیم که مثلا چه کسی را گرفتیم و بستیم و چه کار کردیم و چه کسی را خواهیم گرفت.»

آری ملت از قوه قضائیه می خواهند که عاملان اصلی فروش میلیاردها دلار از منابع ارزی کشور در قالب دلار 4200 تومانی به جرم همکاری و همراهی با طرح تحریمهای جدید آمریکا، بعنوان مفسدان فی الارض محاکمه گردند. پذیرفتنی نیست که در اوج تحریمهای آمریکا و وضعیت نامساعد ارزی، دلار به قیمت 4200 تومان به رانت خواران همیشگی فروخته شود و لذا دفاع رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از مفسدان اقتصادی غیرباور نیست! زیرا ممکن است برخی از مفسدان اقتصادی، هزینه‌های انتخاباتی حاج حسن را در سال 92 و 96 پرداخت کرده باشند!

اگر دوستان همراه "وبلاگ وزنه سیاسی"به دو جمله‌ی متناقض حسن روحانی در سالهای 92 و 97 توجه کنند، مرکز توطئه و حکمیت بر علیه نظام اسلامی و مردم، قابل شناسایی است:

« 7خرداد92 روحانی: «مگر می‌توان برای دلار نرخ اعلام کرد؛ مشکل کجاست؟»

« 24مرداد97 روحانی: «به بانک مرکزی تاکید کردیم، قیمت ارز را در سامانه نیما پایین بیاورد

والسلام


پنج شنبه 97 مرداد 25 , ساعت 12:41 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا حسن روحانی دکترای حقوق دارد؟! اگر پاسخ مثبت است باید گفت؛ برادران رئیس جمهور و معاون اول، بر اساس درخواست رئیس قوه قضائیه از رهبری، بعنوان مفسد فی الارض محاکمه نخواهند شد!، زیرا قانون عطف به ما سبق نمی‌شود و قوه قضائیه هم ثابت کرده که توان محاکمه حسین فریدون و مهدی جهانگیری را ندارد! پس به حسن و اسحاف می‌گوییم؛ خیالتان از بابت محاکمه بردارانتون راحت راحت! و لذا اگر فک و فامیلی!، نوبختی، آشنایی، نیلی، سیفی و معاون اولی در حراج سکه و دلار نقش7 داشته‌اند! پس جیغ بنفش رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت بیجا به صدا درنیامده است.

بعد از دستگیری برخی مدیران فاسد اقتصادی دولت و کشف انبارهای بزرگ کالای مورد نیاز مردم، رئیس جمهور اشرافی و لیبرالمان در حمایت از مفسدان اقتصادی، در جلسه هیئت دولت گفت: «امروز مشکل اول کشور، مشکل اقتصادی است اما با بگیر و ببند حل نمی‌شود. شاید بگیر و ببند در گوشه‌ای لازم باشد اما اساس آن است که فضا آرام شود ... چرا به عکس کار می‌کنیم؛ چرا اول اعلام می‌کنیم که مثلا چه کسی را گرفتیم و بستیم و چه کار کردیم و چه کسی را خواهیم گرفت

آری؛ اخیرا رئیس‌قوه‌قضاییه اختیارات ویژه‌ای را برای برخورد قضایی سریع و شدید با اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی از رهبری دریافت کرده، اما نظام اسلامی هرگاه خواسته با مفسدان دانه درشت اقتصادی برخورد نماید، رئیسان جمهور، خط قرمزی را در حمایت از برخی متخلفین همراه و همراز خود معین کرده‌اند! و لذا امروز مردم به دولت اعتمادی نداشته و بی صبرانه منتظر اقدامات قوه قضائیه در برخورد با کسانی که دستور حراج سکه و دلار را داده اند، می باشند آیا رئیس جمهور هم دستوری برای حراج سکه و ارز صادر کرده، که امروز صدایش بلند شده و قول کاهش قیمت دلار را داده است؟!مگر دولت دلار را گران کرده که قصد کاهش قیمت آن را دارد؟!

والسلام


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ