سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه ویژگی در هر که باشد، ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 شهریور 29 , ساعت 3:32 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

همسر شهید چمران در یزرگواری او بعد از شهادتش می گوید:« شبی چمران را در خواب دیدم که به من گفت؛ برو آن مجسمه‌ای (تندیس) را که برای من می‌سازند، بشکن.1 بیدار که شدم، موضوع را پیگیری کردم، متوجه شدم که برای شهید چمران تندیسی را آماده کرده‌اند، که اجازه نصب آن را ندادم.»

باید به جریان لائیک و ضدانقلابی که بر اساس سند 2030 کلمه شهید را از کوچه‌ها و خیابانها حذف می‌کنند، گفت؛ شما از متوکل عباسی که قبر امام حسین علیه اسلام را بارها آب گرفت و شخم زد، گردن کُلفت‌تر نیستید!

شهداء به تکلیف خود عمل کرده و هدفشان، نوشتن نامشان بر تابلوی کوچه و خیابانی نبوده، بلکه تصویر و نام شهداء بر در دیوار روستاها و شهرها، میزان ارادت ما را به آنها ثابت می‌کند، ولی ما با غفلت و برخلاف وصیت حضرت روح‌الله، زمینه نفوذ لیبرالهای خائن غربزده ضد شهداء را برای امضاء نانجیبانه، و اجراء مخفیانه سند 2030 فراهم نمودیم!

بی یاد و نام شهداء راه را گم می‌کنیم، ولذا شهید محمود صدیقی‌راد می‌نویسد: «هر گاه با ماشین از جاده روبروی گلزار شهداء رد می‌شوید، برایم دستی بلند کنید و بوق بزنید، من آن بوق را بجای فاتحه و صلوات برای شما قبول می‌کنم، می‌خواهم بهانه‌ای برای یاد شهداء بودن داشته باشید.»

والسلام

 


پنج شنبه 98 شهریور 28 , ساعت 8:3 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مدتی قبل آقای رحیم پور ازغدی بحث پاکسازی انقلاب را مطرح کرد و گفت: «یک نیمچه انقلابی باید بشود و چند صد نفری محاکمه شوند ... انقلابی خواهیم کرد، برای پاکسازی انقلابمان»

انقلاب، به پاکسازی نیاز دارد و گر نه جریان لیبرالیسم نفوذی در دولت و مجلس، استحاله گام به گام انقلاب را براساس راهبرد آمریکا1 و اسرائیل، عملیاتی می‌کند! لذا یکی از مراکزی که باید از سوی انقلابیون آزاد و پاکسازی شود، فضای مجازی است.

جنایت و خیانتی که در حق جوانان و خانواده ایرانی از طریق فضای مجازی می‌شود، با فیلترینک قابل حل نیست، زیرا غربزده‌های داخلی با پول مردم، زیرساختهای لازم را برای واگذاری مدیریت فضای مجازی کشور به بیگانگان، ایجاد کرده و نابکارانهاجازه تکمیل پروژه فضای مجازی بومی را نمی‌دهند!

 پس چه باید کرد؟ راه حل، قطع دست مدیریت بیگانه و اخراج منافقین از فضای مجازی کشور است، لذا جریا انقلابی، با بهره‌گیری از "استراتژی آتش به اختیار"، باید انقلابی را با شعار ملی شدن فضای مجازی، برپا کنند و گرنه آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، رُخ خواهد داد، معظم له فرمودند: «امروز فضای مجازی، قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است.» با بصیرت انقلابی، جوانانمان را از قتلگاه نجات دهیم.

این عمار - والسلام

 


سه شنبه 98 شهریور 26 , ساعت 2:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اظهارات متناقض و غیرشفاف رئیس دولت، رئیس دفتر و سخنگوی دولت، موجب شد تا رهبری به موضوع ملاقات احتمالی 1حسن روحانی با ترامپ وارد شده و امروز در درس خارج فقه خود فرمودند: «چنانچه آمریکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده هسته‌ای که آن را نقض کرده است، بازگشت، آن‌وقت در جمع کشورهای عضو معاهده که شرکت و با ایران صحبت می‌کنند، آمریکا هم می‌تواند شرکت کند، اما در غیر این‌صورت هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی بین مسئولان جمهوری اسلامی و آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد نه در نیویورک و نه غیر آن.»

زهبری معظم امروز با صدای بلند، تکلیف را روشن فرمودند، حال نوبت جریان غربزده نفوذی است، تا تکلیف خود را نسبت به حرف آخر رهبری، در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، اعلان نماید.

آیا حسن روحانی، پس از دستور رهبری دیگر بدنبال مذاکره با فردی خاص نیست؟ و یا همانند رئیس جمهور سابق عمل خواهد کرد؟! زیرا رئیس جمهور سابق برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری 96 بهانه آورد، که رهبری با صدای بلند ایشان را از ثبت نام نهی نکرده، اما وقتی رهبری در درس خارج فقه با صدای بلند، جناب احمدی نژاد را از ثبت در انتخابات نهی کرد، او هتاکانه به وزارت کشور رفت و ثبت نام کرد!

والسلام

 


سه شنبه 98 شهریور 26 , ساعت 7:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای روحانی رئیس دولت اعتدال، برخورد دستگاه قضایی با شبکه فاسد اطراف خود را سیاسی و جناحی خوانده!، اماقوه قضائیه فارغ از بحث جناحی، با شیب ملایم1 انقلابی، فاسدانی را هدف قرار داده، که بواسطه ارتباط با دولت حسن روحانی، به ثروتهای نجومی رسیده‌اند!

شبکه فاسد اطرف رئیس جمهور، شامل: برادر، دختر وزیر، داماد وزیر، شخص وزیر، نماینده مجلس، اعضاء شورای شهر، استاندار، معاون استاندار، مدیر کل، شهردار، فرماندار، بخشدار، دهیار و ... است!

قوه قضائیه در رسیدگی به پروندهای فسادِ برخی از افراد ستادهای انتخاباتی حسن روحانی، به دالان اصلی فساد ورود کرده و جیغ بنفش درآمده و لذا آقای روحانی با اتهام‌ سیاسی و جناحی، قصد بی اثر کردن اقدامات امیدآفرینِ قوه قضائیه را دارد و این در حالی که باید به ملت ایران پاسخ دهد که دولت اعتدال با شبکه گسترده فساد اخلاقی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و ستون پنجم دشمن، چه رابطه‌ای دارد؟!

آقای روحانی! اگر شبکه فساد اطراف شما، در کنار نخست وزیر ژاپن بود، تاکنون دهها بار خودکشی ‌کرده بود، اما شما بجای عذرخواهی از ملت، طلبکارانه حرف می‌زنید! لذا اساتید اخلاق در باره فردی با این خصوصیات می‌گویند، "اخلاص در نیت و تقوایی در عمل ندارد ولذا، فاقد عمل صالح است!

والسلام

 


شنبه 98 شهریور 23 , ساعت 12:8 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 2 خرداد 98 گفت: «همه می‌دانیم که قیمت ارز 13 هزار تومان نیست حتی 8 هزار تومان هم نیست و شرایط و مسایل روانی در افزایش نرخ ارز وجود دارد.»

بر اساس نظر کارشناسان اقتصادی، قیمت واقعی دلار زیر 7 هزار تومان است، اما تلاشی از سوی دولت برای کاهش قیمت دلار صورت نمی‌گیرد، چرا ؟!

حسن روحانی برای فتح کرسی ریاست جمهوری در سال 96 قریب 10 ماه قیمت دلار را در مرز 3800 تومان نگه داشت!، پس چرا همان جریان، بعد از رأی آوری حسن روحانی در سال 96 امروز برای سفره مردم، قیمت دلار را کاهش نمی‌دهد؟!

در 18 ماه گذشته، هر گاه که در مذاکرات بین ایران و سه کشور اروپایی، روزنه امیدی پدیدار می‌شد، بلافاصله با تدبیری، تزویرگونه، دولت و سرمایه‌دارن زالو صفت، قیمت دلار را اندکی کاهش می‌دادند! آیا برنامه حسن روحانی برای کاهش قیمت 3 یا 4 هزار تومانی دلار، در زمان فشردن دستان ترامپ در نیویورک است؟!

این عمار - والسلام

 


جمعه 98 شهریور 22 , ساعت 3:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جناب رئیس‌جمهور گفته‌اند: «زنان و کارگران ما اگر احساس می‌کنند بعضی از حقوق آنها مراعات نمی‌شود، راه اصلی انتخابات است»!

آقای رئیس جمهور! در انتخابات سالهای 92 و 96 همین کارگران و زنان به وعده‌های شما، مبنی بر "ثبات قیمت دلار در مرز 3800 تومان! چرخیدن اقتصاد مردم با برجام آمریکایی و آمدن سرمایه خارجی، جهت حل مشکلات اشتغال، آب خوردن و ریزگردها" اعتماد کردند، اما دروغ گفتید!

آقای روحانی! همه وعده‌هایتان دروغ بود و مشکلات کارگران با واگذاری کارخانجات به بخش خصوصی افزایش یافت! و 980 هزار دختر این مرزو بوم، از سن ازدواج عبور کرده، ولی شما مزورانه با ایجاد جنگ روانی و پروپاندای تبلیغاتی، وعده مراعات حقوق کارگران و زنان را سرمی‌دهید!

جناب روحانی! مردم را فریب نده، با افکار زنان این کشور بازی نکن! از تفکر غربزده فلج شما، شرِّ می‌بارد! ولذا طرح موضوع مراعات حقوق زنان و کارگران، کلیدواژه دوقطبی جریان فمینیسم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است! هر چند، خود را مخالف دوقطبی‌سازی نشان می‌دهید!

گویند وقتی معاویه، درآخر عمرش،به مدینه سفر کرد، امام حسین علیه السلام، یزید را فاسق و قمارباز می‌شناخت، ولذا در حضور معاویه، به ولیعهدی یزید اعتراض کرد، اما معاویه در اقدامی حق به جانب، به امام گفت: «چرا غیبت برادرت یزید را می‌کنی؟ غیبت حرام است»؟!

این عمار - والسلام

 


جمعه 98 شهریور 22 , ساعت 9:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در طول عمر انقلاب اسلامی، هیچگاه دولت و مجلسی بدتر و افتضاح‌تر از دولت حسن روحانی و مجلس دهم به ریاست علی لاریجانی نداشته‌ایم! یعنی رئیس جمهور، برخلاف قانون اساسی و بر ضد منافع ملت و کشور عمل کرده و نمایندگان مجلس و لاریجانی از آن با خبرند، اما حسن روحانی با پروپاگاندای تبلیغاتی، می‌گوید؛ اختیاراتم کم است!

مثلا؛ نمایندگان مجلس، قانونی را تصویب کرده، که پس از تائید شورای نگهبان و ابلاغ رئیس مجلس، دولت موظب به اجراء آن است، اما رئیس جمهور حاضر به ابلاغ و اجراء قانون مصوب مجلس نمی‌شود! و یا توافق بین المللی مورد نظر آمریکا، انگلیس و فرانسه را رئیس جمهور برخلاف قانون اساسی، بدون اطلاع مجلس، مخفیانه بر ضد منافع ملت و کشور اجراء می‌کند! ولی علی لاریجانی و نمایندگان مجلس، سکوت کرده‌اند!

نمایندگان مجلس از تزویر رئیس جمهور و معاون اول در فروش 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه، با خبرند! و می‌دانند، که اقدام غیر قانونی دولت، منجر به کاهش ارزش پول ملی، کوچک شدن سفره ملت و افزایش شدید قیمتها گردیده، اما نابکارانه سکوت کرده و از حق ملت و کشور، دفاع نمی‌کنند! آری، دزدان با چراغ، اول رأی مردم را می‌دزدند و سپس، منافع نامشروع خود را از جیب همان مردم، بصورت قانونمند می‌ربایند!

اگر با بصیرت به مجلس، دولت و حواشی آن بنگریم، آقازاده‌های منحرف ناکثین و طرفداران مذاکره با شیطان بزرگ قاسطین و طرح بی‌عدالتی نظام اسلامی از سوی مارقین را می‌بینیم، که در ستاد هماهنگی مشترک خود، کمر به ایجاد فتنه 98 بسته‌اند‍.

باید چشم فتنه را کور کرد، این عمار

والسلام

 


چهارشنبه 98 شهریور 20 , ساعت 10:19 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دونالد ترامپ در یک پیام توئیتری جان بولتون مشاور امنیت ملی خود را برکنار و نوشت: «من شب گذشته به جان بولتون اطلاع دادم که دیگر در کاخ سفید به خدمات او نیازی نیست. من از جان [بولتون] خواستم که استعفا کند و او امروز صبح استعفایش را به من تحویل داد.»

برکناری بولتون در آستانه گردهمایی سران کشورهای جهان در سازمان ملل (نیویورک) حامل چه پیامی است؟
 
آیا برکناری جان بولتون، چراغ سبز یا هویچ ترامپ، برای دیدار با حسن روحانی است؟!

آیا پیش شرط روحانی برای دیدار با ترامپ، برکناری بولتون بوده است؟!

نکنه روحانی و ظریف ادعا کنند، که دیپلماسی لیبرالی آنها باعث برکناری بولتون شده است!!!!!!!

والسلام


چهارشنبه 98 شهریور 20 , ساعت 10:11 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سید حسن نصرالله از لبنان شاهد عملیات ناجوانمردانه ناکثین، قاسطین و مارقین داخلی انقلاب اسلامی است1 ولذا مظلومیت حسین زمان را می‌بیند و فریاد لبیکش در شب عاشورا، دنیای کفر را به وحشت انداخت.

حجة‌الاسلام پناهیان، برای خدا یک فریاد زد، بلافاصله جیغ بنفش ناکثین، قاسطین، مارقین و فرعونها به هوا رفت و زلزله و وحشت، اردوگاه نفاق اصلاح طلبان، اصولگرایان فرصت‌طلب و لیبرالها را فرا گرفت!

ظاهرا دم دراز "آشناها" له شده است!

آیا ما و جوانان انقلابی فریادی زده‌ایم، تا ناکثین، قاسطین و مارقین انقلاب به وحشت افتند و رسوا شوند؟! این عمار

أَیْنَ هَادِمُ أَبْنِیَةِ الشِّرْکِ وَ النِّفَاقِ کجاست ویران کننده بناهای شرک و نفاق(1)

أَیْنَ مُبِیدُ أَهْلِ الْفُسُوقِ وَ الْعِصْیَانِ وَ الطُّغْیَانِ کجاست نابودکننده اهل فسق و عصیان و طغیان(2)

والسلام

پی نوشت 1 و 2 فرازی از دعای ندبه

 

 

 

 


چهارشنبه 98 شهریور 20 , ساعت 9:57 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنان روشنگرانه و انقلابی حجة السلام پناهیان در باره عدم شفافیت رأی نمایندگان مجلس، تفسیر سخنان انقلابی حضرت امام است، که فرمود: «اگر شما به مصالح مردم و کشور کار نداشته باشید، ... شما از عُمال آمریکا هستید.»

از مجموع 290 نفر از نمایندگان مجلس 189 نفر طرح دو فوریتی شفافیت آراء را امضاء کردند، اما وقتی در صحن علنی مجلس مطرح شد، تنها 59 نماینده به آن رأی مثبت دادند!

عدم تصویب دو فوریتی طرح شفافیت آراء، یعنی عمر مجلس دهم تمام می‌شود! و طرح شفافیت آراء به تاریخ می‌پیوندد! ولذا بر اساس نظر  خمینی کبیر، این طیف از نمایندگان مجلس، عُمال آمریکا بوده و صفت منافق، برازنده آنان است.

والسلام


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ