سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بزرگتر توانگرى نومیدى است از آنچه در دست مردم است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 98 فروردین 30 , ساعت 4:3 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

علی نصیریان بازیگر سینما در خصوض نامگذاری برخی خیابانها به نام بازیگران توسط شورای شهر تهران گفت: «اساساً لزومی نمی‌بینم نام ورزشکاران و هنرمندان روی خیابان‌ها زده شود.»

مدتی است که شورای شهر تهران که فاقد کارنامه قبولی در نزد شهروندان تهرانی است، در اقدامی انحرافی، نام تعدادی از پیشکسوتان سینما و تأتر را بر روی خیابانها نهاده که با واکنش برخی از بازیگران سینما مواجه شد.

نامگذاری خیابانها به نام هنرمندان، کاری ناپسند نیست، اما اگر جریان غیرانقلابی شورای شهر تهران، با تفکر ضدانقلابی، بدنبال تغییر افکار عمومی مردم از شهید و شهادت به سمت بازیگران و سلبریتیها باشد، آنگاه خطر این مارهای لانه کرده در مراکز تصمیم گیر نظام اسلامی جدی است، زیرا این تفکر خبیث، بدون اینکه زیر زربین نهادهای حاکمیتی و امنیتی قرار گیرد، قصد تغییر جای جلاد و شهید را دارد!

از سال 94 جریان اصلاحات آمریکایی، به این نتیجه رسیده که پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و شورای شهر، بدون استفاده حداکثری از فضای مجازی و سلبریتیها، ممکن نیست، لذا نامگذاری خیابانهای تهران به نام هنرمندان در راستای تغییر جای جلاد و شهید، برای نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نظام اسلامی از سوی اعتدالیون، فتنه‌گران و اصلاح طلبان قرار گرفته است.

والسلام


سه شنبه 98 فروردین 27 , ساعت 4:20 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اخطار امروز 80 نفر از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور، در خصوص دلایل حمایت از رئیس متخلف سازمان خصوصی سازی(پورحسینی).

آنچه که در اخطار نمایندگان مجلس خطاب به حسن روحانی و اسحاق جهانگیری به چشم می خورد، اتهام گسترده پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در واگذاری شرکتهای دولتی هپکو، هفت تپه، ماشین‌سازی تبریز، آلومینیوم المهدی، کشت و صنعت مغان و برخی شرکت‌های بزرگ کرمانشاه و خراسان رضوی و غیره می‌باشد.

در کشور ما، حمایت از متخلفان و متقلبان نسبی و سببی در رگ و ریشه‌ی اصلاح طلبان، حسن روحانی و اسحاق جهانگیری نهادینه شده است! بطوری که برادر رئیس جمهور و معاون اولش(حسین فریدو ن و مهدی جهانگیری) با داشتن پرونده‌های سنگین تقلب و تخلف، در حصار امن آن دو قرار گرفته‌ و حتی با کمال وقاحت و پررویی شاهدیم که حسن روحانی برادرش را در اکثر برنامه‌های خود، به همراه می‌برد!

تخلفات پور حسینی، سیف، فریدون و جهانگیری کاملا محرز و از سوی دستگاه قضایی ممنوع الخروج شده‌اند، اما مردم شاهدند که حسن روحانی و اسحاق جهانگیری از این جمع متخلف و متقلب، حمایت می‌کنند! لذا سئوال ملت از رئیس جمهور و معاون اولش این است؛ چرا از غارتگران اموال مردم حمایت می‌کنید؟

آیا رئیس جدید قوه قضائیه می‌تواند پول به یغما رفته این ملت را از حلقوم برداران رئیس جمهور و معاون اولش بیرون آورد؟ آیا اخطار نمایندگان مجلس برای عزل پورحسینی کافی است؟ آیا کثافت‌کاریهای پورحسینی با چراغ سبز رئیس جمهور و معاون اول او صورت گرفته است؟ آیا زمان تحقیق و تفحص مجلس برای پی بردن به حجم تخلفات و آمرین آنها نیست؟!

والسلام

 


سه شنبه 98 فروردین 27 , ساعت 2:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که جمهوری اسلامی ایران، سفیر کشور فرانسه را به وزارت خارجه فراخوانده، تا اعتراض رسمی دولته ایران را به گستاخی توئیت سفیر فرانسه در واشنگتن، ابلاغ نماید، اما ناباورانه شاهد اتفاقاتی بدور از رعایت شأنیت و اقتدار ملت ایران اتفاق افتاد که موجب خدشه در پیام اعتراضی کشورمان به دولتمردان گستاخ فرانسه گردید.

در تصویر منتشر شده از سوی وزارت خارجه دو اقدام تحقیرآمیز مشاهده می شود: اولا فرد نادانی از وزارت خارجه کشورمان مشغول فیلمبرداری از سفیر فرانسه است، که در عرف دیپلماتیک، ناپسند و تحقیرآمیز محسوب می شود، ثانیا وزیر خارجه کشورمان با خنده‌های از جنس خنده‌های ذلت‌آمیز برجامی! در حال تحویل نامه اعتراض کشورمان به سفیر فرانسه دیده می‌شود.

باید متذکر شد که بر اساس اصول دیپلماتیک و دستورات بر گرفته از قرآن (اشداء علی الفکار) اعلان اعتراض و تحویل نامه اعتراضی، آنهم بات چهره ای خندان، نه تنها نشانه‌ای از اشداء علی الکفار در آن دیده نشد، بلکه در پشت خنده‌های ملیح جناب ظریف، رحما با کفار و ذلت پذیری در مقابل یک کشور اروپایی، مخابره گردید!

آنچه که مقام معظم رهبری امروز در دیدار با جامعه قرآنی خطاب به برخی سران کشورهای اسلامی متذکر شدند، در دیدار وزیر خارجه کشورمان با سفیر فرانسه اتفاق افتاد، رهبری فرمودند: «متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی به دستورات قرآنی عمل نمی کنند و به‌جای آنکه «اشداءُ علی الکفار» باشند، نوکر و دنباله‌رو آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.»


البته از فردی که یک آیه قرآن را بدون لکنت زبان نمی‌تواند قرآت کند، اقدام اقتدارآمیز در شأنیت ملت ایران، نباید انتظار داشت.

والسلام


جمعه 98 فروردین 23 , ساعت 9:53 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نظر اکثر کارشناسان اقتصادی داخلی و بی طرف بین‌المللی این است، که مشکل اقتصاد ایران داخلی است، نه خارجی! لذا اگر مواضع غیراصولی، خائنانه و زیگزاگی برخی از مسئولین ‌تصمیم گیر و تصمیم‌ساز قوای اجرایی و تقنینی کشور مورد بررسی قرار گیرد، آنگاه ملت ایران به عمق کودتای اقتصادی دولت پی می‌برند.

1-طرح خزانه خالی از سوی رئیس جمهورمان، در ابتدای مذاکرات هسته‌ای در سال 92 !

2-گره زدن حل مشکلات کشور به رفع تحریمهای بیگانه و انتظار 5 ساله، که همچنان ادامه دارد!

3-حراج بیش از 18میلیارد دلار و 60 تن سکه در بین تعدادی فاسد اقتصادی و سیاسی در پایان سال 96 و آغاز سال 97 !

4-بی توجهی به اقتصاد مقاومتی وعدم استفاده از ظرفیت اقتصادی کشورهای همسایه!

5-بکار گماردن فتنه‌گران و لیبرالهای اشرافی در مناصب مدیریتی کلان کشور!

آقای ریچارد نفیو معمار تحریم‌های گسترده جهانی علیه ایران و عضو تیم آمریکا در برجام، می گوید:  "وقتی یک کشور اعتراف می‌کند که مشکل تحریم دارد، تقریباً نیمی از کار انجام شده است. اساساً این نوع اعتراف دشواری‌های خاصی برای هر دولت دارد چرا که به دشمنانش نشان می‌دهد که آسیب‌پذیریی‌هایی که آنها به دنبالش بودند تا از آن بهره‌برداری کنند کاملا نمود پیدا کرده‌اند"(کتاب هنر تحریم‌ها، ترجمه مرکز پژوهش‌های مجلس، ص 72)

نتیجه: تحریمهای آمریکا و اتحادیه اروپا به تنهایی اقتصاد کشور را فلج نمی‌کند، اما اگر مدیرانی بصورت عمدی و با بی‌تدبیری، کودتای اقتصادی را دنبال نمایند و تولید کشور را به زمین بزنند!، آنگاه تحریمهای دشمنان، اثر گذار خواهد بود، که متأسفانه دولت ایران بر اساس آنچه آقای ریچارد نفیو در کتاب "هنر تحریمها"، خواسته بود، عمل کرد! لذا قبل از مرگ بر آمریکا باید مرگ بر مدیرانی گفت؛ که بر اساس پازل جنگ اقتصادی ریچارد نفیو عمل کرده و می کنند!

والسلام

 


پنج شنبه 98 فروردین 22 , ساعت 1:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

استاندار خوزستان در اقدامی مشکوک و عجیب، در نامه ای که به فرمانداران تابعه شهرستانهای استانش نوشته، در رونوشت نامه، حسن روحانی را حضرت آیت‌الله خطاب کرده است.

آیت‌الله خطاب کردن حسن روحانی، بی شباهت به اقدام مرحوم هاشمی رفسنجانی دارد، که در کنگره گرامیداشت همسر امام، سیدحسن خمینی را علامه! نام نهاد تا زمینه ورود او را به مجلس خبرگان و تصرف آن مجلس را برای اهداف نفسانی خود فراهم نماید، که ملک‌الموت در بدترین وضعیت، جانش را در استخر فرح ستاند و انقلاب اسلامی از فتنه مجدد او، مصون ماند.

در مثل گفته‌ شده، آب که سربالا برود، قورباغه هم ابوعطا می‌خواند. بی لیاقتی استاندار خوزستان در بحران سیلی که خوزستان را فرا گرفته، برای مردم خوزستان ثابت شده، اما حسن روحانی را حضرت آیت الله خطاب کرده، تا عمق پاچه‌خواری و چاپلوسی خود را برای ماندن در استان، به اثبات برساند.

ظاهرا حسن روحانی هم از اینکه استاندارش، حضرت آیت‌الله خطابش کرده، ناراضی نیست. چرا که هیچ واکنشی از خود نشان نداده است. از کتاب خاطرات حاج حسن معلوم است که شیطنتش در حوزه علمیه قم بیشتر از درس خواندش بوده و لذا شرایط آیت الله شدن را نداشته است! او در کتاب خاطرات اعتراف نموده؛ شبها که طلبه می‌خوابیدند، نصف شب، آفتابه‌های مستراح‌ها را به پشت بام می‌برده تا طلبه‌ها، برای رفتن به دسشویی و خواندن نماز، به زحمت بیفتند!

والسلام  


دوشنبه 98 فروردین 19 , ساعت 10:39 عصر

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز آمریکا شجره طیبه انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران را یک گروه تروریستی اعلام کرد.

در ورای اقدام شیطان بزرگ، بغض و کینه از سپاه پاسداران که منجر به شکست 40 ساله آمریکا از انقلاب اسلامی شده، دیده می‌شود.

نظامیان آمریکایی واقفند؛ اذن عبور آنان از تنگه هرمز، در دستان قدرتمند سپاه پاسداران است.

اهداف آمریکا در تروریست خواندن سپاه:

1-فروپاشی آمریکا قطعی

2-رژیم صهیونیستی در خطر بالفعل قرار گرفته

3-نتیجه هزینه 7 تریلیون دلار توسط آمریکا در منطقه، حضور شبانه و دزدانه ترامپ در عراق

4-نسخه انقلاب اسلامی بعنوان رژیم الهام بخش، مورد پذیرش ملل مظلوم جهان واقع شده است.

5-شکست شجره خبیثه داعش در سوریه و عراق، یعنی شکست آمریکا.

6-تحریمهای آمریکا بر ضد ایران، نتیجه بخش نبوده

7-حمایت از جریان غربگرای داخل ایران

8-شکست توطئه‌های 40 ساله آمریکا بر علیه کشورمان، توسط سپاه پاسداران.

آری آن امامی که در اواخر عمر شریفشان فرمودند: "شکسته شدن استخوانهای کمونیست را می‌شنوم، همان امام، وعده فروپاشی رژیم شیطانی آمریکا را داده است و لذا منتظر تحقق وعده الهی امام خمینی مبنی بر فروپاشی آمریکا بوده و تردیدی در آن نداریم.

"در شب سوم شعبان المعظم، سالروز میلاد حسین بن علی علیه السلام، بهترین و ناب‌ترین تبریک و شادباش خود را تقدیم پاسداران انقلاب اسلامی کشورم و نیروهای همسوی با این شجره طیبه در سراسر جهان می نمایم."

والسلام 

 


دوشنبه 98 فروردین 19 , ساعت 3:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور 25 اسفند 97 گفت: «پیش‌بینی نمی‌کردیم آمریکا از برجام خارج شود !»

اگر نام دولت تدبیر و امید حسن روحانی را دولت غافلگیران بنامیم، سخن به گزافه نگفته و قلم به ناصواب نزده‌ایم، زیرا حسن روحانی، تمام کارتهای تدبیر انقلاب اسلامی را به پای برجام آمریکایی، برای لغو تحریمها، با طرح حل مشکل اقتصادی ریخت، اما بعد ازخروج ترامپ از برجام، از اعتماد به کدخدایش آمریکا، غافلگیر شد! و سپس کاسه گدایی، به سمت اروپا گرفت، اما بعد از 9 ماه معطلی اقتصاد مردم و کشور، غافلگیر شد!

بیش از 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه را برای جلوگیری از افزایش قیمت دلار و کنترل نقدینگی، به جیب دلالان و گردن کلفتهای اقتصادی ریخت،ل اما با افزایش قیمت دلار و ایجاد بحران اقتصادی عمدی، مجددا از غافلگیری خود سخن گفت!

بارها از سوی کارشناسان و مسئولین مربوطه، هشدار خطر سرریز شدن برخی سدها و وقوع سیل در برخی از استانها، به دولت داده شد، اما دولت لیبرال سهامی عام، می‌گوید؛ غافلگیر شدم.

ملت ایران حسن روحانی را برای هنر بی‌کفایتی و غافلگیر شدن، انتخاب نکرده! بلکه به ادعاهای کذب او که می‌گفت؛ برای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور، برنامه 100 روزه دارم و کاری می‌کنم که مردم به یارانه 45 هزار تومانی دولت نیاز نداشته باشند! اعتماد نمود، بطوری که با این وعده‌های دروغ، مردم غافلگیر شدند!

متأسفانه حسن روحانی با رأی 24 میلیونی در انتخابات 96 محبوبیتش به زیر 10 درصد رسیده، و لذا دولت غافلگیر، تابلوی زشتی است که زیبنده پیشانی رئیس جمهور است!، زیرا در اوج گرفتاری مردم سیل‌زده استانهای خوزستان، لرستان و گلستان، بزدلانه جرأت حضور در بین آنان را ندارد! و سپاهیان پاسدار، این شجره طیبه امام و خار چشم دشمنان خارجی و لیبرالهای داخلی، جور کم کاری دولت غافلگیر را بر دوش گرفته و بدآن افتخار می‌کنند.

والسلام

 


دوشنبه 98 فروردین 19 , ساعت 11:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی: «اگر تحریم نبودیم، نرخ امسال دلار حدود 6000 تومان بود!»

راستی از رئیس جمهور لیبرالی که وعده دروغ زیاد داده، تعیین نرخ هر دلار 6 هزار تومان، چه معنی دارد؟!

باید گفت؛ حسن روحانی دیوانه است، یا دیگر امکان مقصر نشان دادن دولت قبل و کاندیدای رقیب در سال 96 وجود ندارد؟ا لذا تمام مشکلات اقتصادی را به گردن تحریمهای آمریکا می‌اندازد و از پذیرش جنایات خود در کوچک کردن سفره ملت، سرباز میزند! مثلا چرا دولت جلوی صادرات پیاز را قبل از 15 فروردین 98 نگرفت تا قیمت آن نجومی نشود؟!

اگر قرار بوده که قیمت دلار بعد از رفع تحریم، 6 هزار تومان باشد، غلط کردید برجام را با انهدام تأسیسات هسته‌ای، بدون توجه به دستور رهبری اجرا کردید!

باید از برجامیان خبیث لیبرال نفوذی در قدرت پرسید؛ کدام جریان سیاسی منافق و آلوده به تخلفات اقتصادی و امنیتی، بعد از تصویب برجام، ملت را برای جشن و پایکوبی به خیابانها کشاند و در دست آنها یک دلار آمریکا را 1000 تومان نشان داد؟!

ضمنا به حسن روحانی لیبرال باید گفت؛ حتی در وضعیت اقتصادی امروز، قیمت دلار بیش از 6 هزار تومان نیست، ولی دولت اعتدال عامدانه با سوء مدیریت، قیمت دلار را در مرز 14 هزار تومان نگه داشته، تا زمینه نارضایتی ملت را برای ایجاد فتنه 98 با هدایت سازمانهای جاسوسی بیگانه فراهم نماید.

والسلام


یکشنبه 98 فروردین 18 , ساعت 11:31 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان غربگرای لیبرال نفوذی در قوای اجرایی و تقنینی، وضعیت اداری و اجرایی کشور را بگونه ای رقم زده که مطابق طراحی پازل سازمانهای جاسوسی «ام‌ آی 6»، «موساد» و «سیا» برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است! لذا سازمانهای جاسوسی فوق، به اجراء اهداف خود، با توجه به نفوذ غربگرایان در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز جمهوری اسلامی بسیار امیدوارند!

اگر محل تحصیل تعدادی از اعضاء دولت بررسی شود، به عمق خطر این جریان نفوذی پی می‌بریم؛ توجه، توجه!!! محل تحصیل حسن روحانی، انگلستان! - محمدباقر نوبخت، آمریکا! - محمود واعظی، آمریکا! - عباس آخوندی، آمریکا!محمد جواد ظریف، آمریکا! - محمد نهاوندیان، آمریکا! - رضا اردکانیان، کانادا! - لعیا جنیدی دوره پِژوهش در آمریکا! - منصور غلامی استرالیا! - محمد اسلامی آمریکا و کانادا!

 به جرأت می توان گفت که بیش از 98 درصد تحصیل کردگان در غرب، از دوران قاجار تا کنون، در خدمت اهداف جریان فراماسونری بوده و به کشورخود ایران، خیانت کرده‌اند! که مقام معظم رهبری در سخنرانی اولین روز سال 98 به نفوذ تقی‌زاده‌ها اشاره فرمودند.

حال به طراحی اهداف 5 گانه سازمانهای جاسوسی «ام‌ آی 6»، «موساد» و «سیا» برای سرنگونی نظام اسلامی ایران بر اساس خبر قطعی وزیر سابق اطلاعات کشورمان می‌پردازم:

طراحی اول: القاء ضرورت کنارآمدن با کدخدا به عنوان تنها گزینه فرار از مشکلات اقتصادی

طراحی دوم: ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیریها در سه حوزه «مسئولین، نخبگان و مردم»

طراحی سوم: تلاش برای فرسایش ظرفیتهای نظام در داخل

طراحی چهارم: پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت گیری های سیاست خارجی نظام همانند حمایت از نهضت های مختلف در کشورهای دیگر مثل عراق، سوریه، یمن و...

طراحی پنجم: ایجاد این باور برای مردم که برای حل مشکلات اقتصادی باید سیاست های اصولی خارجی را تغییر داد با آوردن برجام و اف ای تی اف و مباحثی از این قبیل.

آنچه در 15 ماه گذشته از سوی دولت -با سکوت ننگین اکثریت نمایندگان مجلس-، بدان دامن زده شده، تحمیل بحران سنگین اقتصادی به ملت است که در راستای اهداف 5 گانه سازمانهای جاسوسی غرب است!

ظاهرا فتنه 98 معجونی از توطئه دشمنان خارجی و لیبرالهای غربزده داخلی است!

والسلام

 


یکشنبه 98 فروردین 18 , ساعت 4:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

استراتژی امام سجاد علیه السلام و زینب کبری سلام الله علیها در نقل خاطرات کربلا و حماسه عاشورا، از چنان عمق و جاذبه‌ای برخوردار بود، که دیری نپائید، بنیان رژیم اموی را سُست و لذا سیره نقل خاطرات حماسی و انقلابی آن دو نور الهی، چراغ نور افشانی برای تداوم جریان شیعی و اسلام ناب محمدی از خطرات جریان نفاق اسلام اموی بوده است.

خاطره‌گویی و برگزاری یادواره‌های شهدا کربلا، در سه سطح عمومی، نخبگانی و خصوصی از سوی امام سجاد و زینب کبری از کربلا آغاز، در کوچه‌ها، خیابانها و مساجد کوفه، شام و مدینه ادامه و در زمان امامت صادق آل محمد، صلی الله علیه و آله و سلم، رژیم جعلی اموی فروپاشید، لذا تداوم حرکت آل الله در نقل خاطرات حماسی عاشورا، چراغ فروزانی برای ادامه مسیر اسلام ناب محمدی و گسترش تشیع گردید.

حقیر بر این باورم که نقل خاطرات حماسی دفاع مقدس، باید زمینه‌ساز "گام دوم انقلاب" و حرکت بر مدار "بیداری اسلامی" و "تمدن سازی اسلامی" باشد. چرا که حضرت روح الله فرمان داده و فرمودند: "اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد" و "پرچم را باید به دست صاحب اصلی اش امام زمان بسپاریم. لذا ماموریت و تکلیف رزمندگان دفاع مقدس در تقدیم پرچم انقلاب، بدست منجی عالم بشریت، عجل الله تعالی فرجه الشریف، از سوی معمار کبیر انقلاب معین شده است، آیا فرمان امام را فرمان برده‌ایم و یا به روایت غفلت پرداخته‌ایم؟!

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ