سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تجربه ها دانشی تازه است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 خرداد 31 , ساعت 10:36 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از زمانی که پهپاد جاسوسی 220 میلیون دلاری رژیم تروریستی آمریکا توسط دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران منهدم شده، رئیس جمهور آمریکا، بارها اظهار نظر متفاوت و تهدید نظام اسلامی را داشته، اما رئیس جمهور ایران، دچار مرض صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ شده و هیچ اظهار نظری ننموده!، عجیب نیست؟!1

کجا است آن مرد هتاکی که منتقدین برجام را "عده‌ای ترسو و بزدل سیاسی" لقب داد و گفت: "بروید به جهنم" چرا وقتی پهپاد رادارگریز کدخدایش آمریکا در آبهای سرزمینمان سرنگون شده، سکوت مرگبار اختیار کرده است؟!

حاج حسن نترس، حرف بزن، دروغ نگو، از پخش "فیلم گاندو" هم نترس، زیرا عاقلان رمز ارتباط جیسون رضائیان جاسوس ویژه آمریکا با شما را می‌دانند! و شما هم خوب می‌دانی که رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی نیستی! آیا می‌دانی که حضرت روح الله کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا را چگونه تحقیر می‌کرد؟

امام خطاب به تهدیدات و بلوف کارتر فرمود: "من حیفم می‌آید که مثل بزنم به شیر. که می گویند وقتی مقابل دشمن می‌ایستد، هم فریاد می زند، هم یک چیزی از او صادر می‌شود و هم دم خود را هم تکان می‌دهد تا میانجی پیدا کند" ولذا از فریاد ترامپ، مرکل و مکرون نترس و سخن بگو، زیرا مردم منتظر پیام تشکر آمیز رئیس جمهور خود از نیروهای مسلح هستند.

والسلام

 


جمعه 98 خرداد 31 , ساعت 3:12 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام


معمولا در اعتراضات خیابانی و یا برنامه های دانشجویی چند سال قبل، شعار صدا و سیمای میلی نمی خوایم، برجسته بود، اما وضعیت بغرنج این روزهای صدا و سیما، گویای درستی این شعار است، زیرا بخش قابل توجهی از برنامه های صدا و سیما، ترویج اسلام آمریکایی است و لذا باید از هسته گزینش آن سازمان پرسید؛ آیا معیار پذیرش در سازمان صدا و سیما، مبانی انقلاب اسلامی است یا مبانی اسلام اعتدال و آمریکایی؟!

برنامه‌های صدا و سیما به گونه‌ای تنظیم شده، که تیغ نفاق سانسور اسلام اعتدال و اسلام آمریکایی، برنامه سازان دینی و انقلابی را هدف گرفته و اجازه پخش زنده برنامه‌های دینی و انقلابی را نمی‌دهد! اما، تمام برنامه‌های ضد اخلاق، ضد فرهنگ دینی و انقلابی بصورت زنده پخش می‌شود! یعنی پخش برنامه‌های اخلاقی بصورت زنده ممنوع! ولی پخش برنامه‌های ضداخلاق و ادب، بصورت زنده آزاد آزاد است!

تفکر واقعی شیطان و لیبرالیسم، در پخش برخی از برنامه‌های صدا و سیما قابل رؤیت است، زیرا تفکر لیبرالیسم برعدم کنترل نفس اماره(نفس شیطانی) است ولذا کنترل نفس اماره را ضد خواسته‌های شهوانی انسان دانسته و هیچ ممنوعیت برای آن قائل نیست! اما در مقابل، اجازه آزادی به نفس مطمئنه را که به سوی خدا و بندگی خدا دعوت می‌کند، نمی‌دهد، تا انسان اوج نگیرد و بخدا نرسد.

والسلام

 

 

 


جمعه 98 خرداد 31 , ساعت 1:38 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وبگاه اسپوتنیک روسیه نوشت: «پهپاد گلوبال هوک نه قابل ردیابیست نه قابل سرنگونی؛ ایرانی‌ها موشک فوق‌افسانه‌ای در اختیار دارند که افسانه‌های آمریکایی‌ها را بر باد داده است.»

پهپادهای نیروهای مقاومت یمنی، با حمله به اهداف حیاتی عربستان و امارات، اشک پادشاهان فاسد و عیاش1 (گاوهای شیرده آمریکا) عربستان و امارات را درآورده، اما صبح دیروز اشک سردمداران کاخ سفید، با انهدام پیشرفته ترین پهپادشان بدست غیورمردان سپاه پاسداران جاری شد. آری در عربستان موشکهای پاتریوت آمریکایی از شکار پهپادهای یمنی عاجزند، اما در ایران، موشک فوق‌افسانه‌ای سوم خرداد، پهپاد افسانه‌ای آمریکا را منهدم کرد.

امام عزیزمان به زیبایی فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و لذا ترامپ بعد از انهدام پهپادش، ایران را تهدید کرد، اما ساعتی بعد گفت؛ «احساسم این است. شاید اشتباه کنم،هیچ زن یا مردی از ما در آن پهپاد نبود. در غیر این صورت، اوضاع بسیار بسیار متفاوت می‌بود!»

با خروج ترامپ از برجام، گدایی و تلاش 14ماهه دولت حسن روحانی برای بهره‌مندی از مزایای برجام بی نتیجه بود!  حال باید پرسید؛ آیا انهدام پهپاد گلوبال هوک آمریکایی، ترامپ را مجبور به بازگشت به برجام می‌نماید؟ شکست آمریکا در برابر مقاومت انقلابیون ایران، کاملا مشهود و ملموس است، ولی باید مواظب خائنین ستون پنجم دشمن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی(دولت و مجلس) و رسانه‌های ضدانقلابی اصلاح طلبان باشیم.

والسلام

 


پنج شنبه 98 خرداد 30 , ساعت 1:44 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آمد و رفت این روزهای اروپائیها و برخی نوکران کدخدا(آمریکا) به ایران، شبیه آمدن و رفتن آنها در زمان اجراء برجام است! در زمان اجراء برجام، گروهای اقتصادی اروپایی با یک برنامه فریب، به ایران گسیل شدند و مسئولین احمق و لیبرال قوای اجرایی و تقنینی، برجام را بدون توجه به دستورالعمل رهبری، به فوریت اجراء کردند!1 تا جایی که حسن روحانی، رئیس سازمان انرژی اتمی را تهدید کرد، که اگر سانتریفیوژها را فورا جمع آوری نکنی، کارگر از تهران برای برچیدنشان اعزام می‌کنم!

وقتی آمریکا و اروپا مطمئن شدند که ایران به تمام تعهداتش در ذیل برجام عمل کرده، آنگاه خروج اروپاییها آغاز و با خروج ترامپ از برجام، تعهداتشان بر روی کاغذ باقی ماند و نصیب ایران از برجام هیچ !

احمق متوهمی در دفاع از برجام می‌گفت: برجام آفتاب تابان است! برجام را خدا آورده! ما عمامه داریم کلاه سرمان نمی رود! اما ادیروز معاون اولش در اعترافی صریح می‌گوید؛ «دشمن کلاه‌گذاری کرده و حیله به خرج داد، با ما مذاکره کرد، توافق کردیم، قرارداد بستیم، ایران به تعهداتش عمل کرد ولی طرف دیگر نارو زد.»

اما وقتی ایران بعد از 6 سال صبر، براساس بند 36 برجام در جهت کاستن از تعهدات برجامی خود آماده شده، جیغ و ناله شیطان بزرگ و اذنابش در داخل و خارج کشور به هوا رفت و برخی نوکران آمریکا راهی ایران شده و گفتند؛ "اگر درخت برجام میوه نداشته، ایران باید در سایه برجام بماند!" تا اهداف ناتمام آمریکا و رژیم صهیونیستی، مبنی بر نابودی صددرصد توان هسته‌ای، کاهش برد موشکی و حذف جریان مقاومت، کامل گردد! اما رهبر دوراندیش نظام اسلامی، خود وارد میدان شد و راه هر گونه مذاکره جدید را با شیطان بزرگ بست.

والسلام

 


دوشنبه 98 خرداد 27 , ساعت 2:47 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خانم مهناز افشار طی توئیتی از کشور آلمان، اعتراف کرده و نوشته است: «اینکه من از اصلاح‌طلبان پول گرفتم که توییت بزنم یا در صفحات چیزی برای آنها بنویسم دروغ است و من فقط برای حمایت از مسایل زنان چند بار از خانم مولاوردی پول گرفتم که مبالغ آن زیر یک میلیارد تومان است!»

با توجه به اعترافات صریح مهناز افشار، رمینه برای محاکمه شهیندخت مولاوردی(معاون سابق رئیس جمهور در امور بانوان) این فمنیست ضدانقلاب فراهم است.

عجیب است در دولت محمد خاتمی، برای براندازی و تغییر نظام اسلامی از سرویسهای جاسوسی بیگانه پول دریافت می‌کردند و جرم محسوب می‌شد، ولی در دولت حسن روحانی به جماعت سلبریتی منافق، از بودجه بیت المال پرداخت شده و مجرمین با خیال آسوده در فکر ایجاد فتنه 98 هستند!

ریاست محترم قوه قضائیه! وقتی خانم مهناز افشار به دریافت پول اعتراف کرده، چرا اقدام قانونی برای محاکمه خانم مولاوردی تاکنون صورت نگرفته و سلبریتی برادنز فتنه‌گر آزادِ آزاد است؟!

 والسلام

 


دوشنبه 98 خرداد 27 , ساعت 2:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بعد از اینکه هیمنه پوشالی دولت حسن روحانی در برجام فروریخت، ستون پنجم دشمن که در جبهه اصلاحات با برند، منافقین، براندازان، فتنه‌گران، اپوزیسیون و ملی مذهبی‌ها مستقر است، همزمان با تغییر سناریوهای دشمن خارجی، سناریوی جدیدی را برای فریفتن مردم آغاز نمود و لذا یک روز خواستار استعفای رئیس جمهور شدند! روز دیگر نظام اسلامی را ناکارآمد معرفی کردند، فردای آن روز، می گویند آبروی اصلاحات را نباید هزینه حسن روحانی نمائیم و امروز هم خواستار تغییر قانون اساسی شده‌اند! در حالی که در تمام ناکارآمدیها و خیانتهای دولت اعتدال، شریک جرمند!

2-بعد از اینکه شکست برجام 1(برجام هسته‌ای) در اواخر سال 96 قطعی شد، سیگنالهایی برجام 2(موشکی) و برجام 3(منطقه‌ای) از سوی حسن روحانی برای کدخدا (امریکا) ارسال و بحران اقتصادی، با فروش 60 تن سکه و 18 میلیارد دلار، قبل از خروج ترامپ از برجام، کلید خورد، تا شرایط داخلی کشور، برای برجام 2 و 3 مهیا گردد!

3-کشتی بان انقلاب، که شناخت جامعی از سناریوهای دشمن خارجی و ستون پنجم نفوذی دشمن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی داشته و دارد، برای مقابله با فتنه 98 به خنثی سازی توطئه‌ها پرداخت و با اقتداری پیامبرگونه، ابهت، غرور عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان خارجی و لیبرالهای داخلی کشید و توطئه "مذاکره یا جنگ" با شیطان بزرگ را در دیدار با نخست وزیر ژاپن، منهدم کرد و لذا ستون پنجم دشمن، که دولت حسن روحانی را "رحم اجاره‌ای" برای اهداف اصلاح طلبان می‌دانند!سناریوی تغییر قانون اساسی و یا استعفای رئیس جمهور را برای ایجاد فتنه 98 مطرح کرده است.

مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

والسلام

 


جمعه 98 خرداد 24 , ساعت 11:22 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کانونِ اصلی دشمنی علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی، آمریکا است و لذا آمریکا در 4 دهه گذشته همواره برای تغییر، براندازی و حصر انقلاب اسلامی به هر توطئه‌ای متوسل شده، اما به اعتقاد دوستان و اعتراف دشمنان، انقلاب اسلامی، اقتدارش افزون و بازدارندگیش، قدرت نظامی شیطان بزرگ را تحقیر کرده است.1

یکی از مولفه‌های قدرت اسلام و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، عنصر مقاومت است (کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن الله) و لذا عظمت، اقتدار و هیبت رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرستاده ویژه کاخ سفید(نخست وزیر ژاپن) درس مقاومت بود. بطوریکه ابهت و اقتدار امام خامنه‌ای، نخست وزیر ژاپن را دچار فراموشی مبانی دیپلماتیک نمود!

وقتی امام خامنه‌ای فرمودند: «من شخص ترامپ را شایسته‌ی مبادله‌ی هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.» نخست وزیر ژاپن پیام ویژه ترامپ را که در روی میز گذاشته و قصد تحویل آن را به رهبری داشت، بدست گرفته و در زیر نشیمن‌گاه خود قرار داد!

آری امام جامعه در مرقد مطهر حضرت روح الله از مقاومت گفت؛ و چه زود جهان اوج مقاومت ملت ایران را مشاهده و جبهه استکبار را متزلزل، گیج و متحیر نمود و لذا نماینده سابق مجلس کویت، مقاومت را اینگونه فهمید و در توئیت خود نوشت: «دیروز عبیدالله به امام حسین (ع) در کربلا نامه نوشت و داد به عمرسعد تا امام جوابش رو بده و امام فرمود جوابی نمیدهم و حالا تاریخ تکرار می‌شود، [ایت الله] خامنه‌ای : جوابی به او نمیدهم.»

آیا لیبرالهای نفوذی در دولت اعتدال و مجلس شورای اسلامی به اندازه نماینده سابق مجلس کویت درس مقاومت را فهمیدند؟!

والسلام

 


پنج شنبه 98 خرداد 23 , ساعت 8:20 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر رئیس جمهور و وزیر خارجه و مجلس انقلابی داشتیم و مقاومت در برابر دشمن را می‌فهمیدند، دیگر نیازی به حضور وزیر خارجه آلمان و نخست وزیر ژاپن در ایران نبود! چرا که رئیس جمهورمان از تمایل ژاپن به خرید نفت ایران اشاره کرد، اما جرأت نکرد که به نخست وزیر ژاپن بگوید؛ شما که اظهار تمایل خرید نفت از ایران را دارید، چرا پالایشگاهایتان از ماه می 2019 هیچ نفتی از ایران نخریده‌اند؟!

موضعگیری انقلابی امام خامنه‌ای مبنی بر عدم دریافت پیام مستکبرانه ترامپ از نخست وزیر ژاپن ، یعنی نواختن زنگ مقاومت، هم برای طرف ژاپنی و هم برای لیبرالهای داخلی، رهبری به نخست وزیر ژاپن فرمودند: «ترامپ را شایسته مبادله پیام نمی‌دانم ... ما به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره با امریکا را تکرار نمی‌کنیم.»

دنیا امروز صدای رصای مقاومت را از بیت امام خامنه‌ای شنید، بطوری که صدای زنگ مقامت ملت ایران، مردم و مسئولین ژاپنی را هم هشیار کرد، چرا که مردم ژاپن، بعد از شکست در جنگ جهانی دوم، با عنصر مقاومت در برابر آمریکا خداحافظی کردند، یعنی اگر مردم ژاپن در مقابل تعرض نظامیان آمریکایی به ناموسشان مقاومت نمایند، رژیم ژاپن مسئول سرکوب مقاومت ملت خود است!، در غیر این صورت، 35 هزار نظامی آمریکایی مستقر در ژاپن، حق سرکوب و شکستن مقاومت مردم ژاپن را دارند و نخست وزیر و وزیر خارجه ژاپن، حق اعتراض و مقاومت در برابر نظامیان آمریکایی در خاک خود را ندارند!

والسلام

 


یکشنبه 98 خرداد 19 , ساعت 3:52 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-بیش از 140 کشور در سن پیترزبورگ روسیه جمع شده تا آقایی دلار را زمین بزنند.

 ظاهرا از کشور ایران که تحت شدیدترین تحریمهای آمریکا قرار گرفته و حق استفاده از دلار آمریکا را ندارد، هیچ مسئول اجرایی در نشست سن پیترزبورگ شرکت نکرده است!

آیا می‌دانید، ایده شکستن آقای دلار از سوی رهبری ایران صادر شده، اما چرا دیگران پیشقدم شده و رئیس جمهور ما بخواب خرگوشی رفته است؟!

2-الهه کولایی نماینده مجلس ششم و مسئول فرهنگی شهرداری تهران در نشست محفلی احزاب منحله مشارکت و نهضت آزادی گفت: «به دوگانه حق و باطل که آن را آرمان امام و انقلاب می گویند پایان دهیم و در این مسیر دولت بخصوص وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و وزارت ارتباطات با توسعه شبکه های مثل اینستاگرام می توانند بسیار راهگشا باشند. اگر تقسیم بندی حق و باطل را از بین ببریم پذیرش خیلی از موارد برای مردم راحت خواهد شد. مثال من در این رابطه این است که اگر مردی احساس کند غیرت داشتن او به همسرش یک ارزش دینی و اخلاقی است، این غیرت را برای خود یک امتیاز می‌داند، اما اگر غیرت را از عناصر دین و اخلاق تهی کنیم و بگوییم این نوعی حسادت است، امکان آسان گیری به زنان بیشتر می شود. این مثال یعنی ایدئولوژی زدایی از تمام عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی. ما نیازمند افیونی هستیم که با آن هر آنچه نشانگان دینی و ارزشی دارد را از حوزه های سیاسی فرهنگی و اجتماعی تهی کنیم. در این رابطه جلسات متعددی با مرتبطین رئیس جمهور و حتی آقای رحمانی فضلی داشتم و موفقیت هایی را کسب کرده ام.»

3-احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص استعفای بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت‌: «دست‌های پنهانی می‌خواهند نظام آموزش و پرورش را به قهقرا کشانده و با تحت فشار قرار دادن وزیر از آن یک جزیره سیاست‌زده بسازند، آموزش و پرورش نباید میتینگ سیاسی باشد. رئیس‌جمهور در حالی از وجود اختیار حرف می‌زند که اختیارات ذاتی وزرا را سلب کرده و نه‌تنها وزارت آموزش و پرورش که اقتصاد و صنعت و معدن هم صرفاً وزیر اجرایی هستند و اختیاری از خود ندارند.»

4-اسامی جاسوسان دستگیر شده در حلقه اول دولت حسن روحانی، حکایت از ارتباط عمیق دولت حسن روحانی با شبکه جاسوسی آمریکا می‌دهد! به اسامی ذیل توجه فرمایید:  

1-جیسون رضاییان در ریاست جمهوری کنار دست روحانی

2-نزار ذکا در معاونت امور زنان کنار دست خانم مولاوردی فمنیست فتنه‌گر

3-سید امامی در محیط زیست کنار دست ابتکار فتنه‌گر

4-دری اصفهانی در مذاکرات کنار دست ظریف لیبرال

5-در دفتر مشاور رئیس جمهور کنار دست آشنا، این عنصر امنیتی بی کفایت، آفتاب پرست

چرا دولت حسن روحانی بهشت جاسوسان آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی شده است؟! آیا در درون دولت لیبرال حسن روحانی، سربازان آمریکایی با شبکه جاسوسی آمریکا، مرتبط بوده و هستند؟!

راستی، چرا حسن روحانی در سال 65 با یکی از مدیران شبکه جاسوسی اسرائیل بر علیه امام در پاریس ملاقات نمود؟! پس، دولت اعتدال حسن روحانی مشکوک به جاسوسی به نفع بیگانگان است! البته نظر رئیس جمهور روسیه هم همین است!

والسلام

 


یکشنبه 98 خرداد 19 , ساعت 2:32 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آگاهان سیاسی می‌پرسند؛ چرا کشورهای آلمان و ژاپن که در جنگ جهانی دوم، تسلیم آمریکا شده‌اند، بعنوان میانجی آمریکا به ایران می‌آیند؟! این چه بازی است؟ آیا برد_برد است!

آمریکا برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره از همه ابزارهای دیپلماسی و غیره استفاده می‌نماید! دو کشور شکست خورده در جنگ جهانی دوم به نمایندگی از آمریکا به ایران می‌آیند! جواد ظریف طی یک سفر مشکوک به آمریکا می‌رود! و خبر آزادی جاسوس مهم آمریکا، نزارزکا را مخابره می‌کند!، خانم ابتکار، بعنوان سرباز آمریکا از درون دولت حسن روحانی، مأمور شایعه حمله اتمی آمریکا به ایران می‌شود!

با این توضیح مختصر باید گفت؛ باند نایاک (آقای ظریف و دوستانش)، باند نیویورکیها، خانم ابتکار، که با نام مستعار مهری!، سخنگوی تسخیرکنندگان لانه جاسوسی آمریکا بوده!، همزمان با اعزام نمایندگان آمریکا (وزیر خارجه آلمان و نخست وزیر ژاپن) به ایران، مأمور کشاندن ایران در پای میز مذاکره می‌شوند!

موضوعات مذاکره آتی ایران و آمریکا (برجامهای 1، 2 و 3) را دیروز ترامپ و مکرون پیرامون 1- الحاقیه دیگری به برجام، 2- موشکهای بالستیک 3- حذف قدرت منطقه ای ایران(انحلال محور مقاومت) معیین کردند.

راستی برجامهای سه گانه آمریکایی_اروپایی، شبیه برجامهای 2 و 3 که حسن روحانی در سال 95 مطرح نمود، نیست؟!

این را هم بدانیم: 

1-آمریکا دارای گسترده ترین شبکه جاسوسی در دولت حسن روحانی بوده، که توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شده‌اند!ظاهرا ادامه مأموریت جاسوسان دستگیر شده را جریان لیبرال حاکم بر دولت و مجلس، بر عهده گرفته‌اند!

2-اعتقاد کدخدا(آمریکا) بر این است همانطور که اوباما بدون شلیک یک گلوله برجام را به حسن روحانی لیبرال تحمیل کرد، امکان تحقق برجامهای 2 و 3 هم، بدون شلیک یک گلوله وجود دارد.

والسلام

 


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ