سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
 
شنبه 99 خرداد 31 , ساعت 5:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قطعنامه محکومیت ایران توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی، تیری است که به جسم بی روح برجام و تن لرزان حسن روحانی و ظریف شلیک شد، ولذا اگر بازهم1 روحانی و ظریف اروپاییها را دوست و شریک خود در برجام بدانند، یا دیوانه و یا ستون پنجم دشمنند!

حق این است که روحانی و ظریف بخاطر دروغهایی که در 7 سال گذشته در خصوص مذاکرات هسته ای و برجام به مردم گفته‌اند، محاکمه علنی و مجازات شوند.

کیفرخواست روحانی و ظریف، می‌تواند، ننگین نامه برجام و ضمائم آن، مذاکرات پنهانی با آمریکا و اروپا، وعده های کذب برجامی و خبررسانی دروغ باشد.

در قدیم الایام، دزدان مال مردم را بر الاغ می‌نشادند و در کوی برزن می‌گرداندند. و لذا باید دزدان، اعتماد و امید مردم را که بدنبال برجام، جیب مردم را هم غارت و دلار را به 20 هزار تومان رساندند، بر الاغها بنشانند و در شهرها و روستاها بگردانند تا عبرتی باشد که رئیس جمهور و وزیر، به اسلام، انقلاب، کشور و ملت خیانت نکنند.

والسلام


پنج شنبه 99 خرداد 29 , ساعت 12:34 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اردشیر زاهدی در توصیه‌ای به مسئولان وزارت خارجه ایران نوشت:

«آمریکا می‌گوید دربهای دیپلماسی برای حل مشکلات 41 ساله رو به ایران باز است، به مجموعه وزارت خارجه ایران توصیه میکنم 1به آمریکا اعتماد نکنند، حاکمیت آمریکا در دوران فعلی پکیجی از حرامزاده‌های دروغگو است که ژنرال شجاع ایرانی را ترور کردند و حالا دم از مذاکره میزنند.»

عجب! اردشیر زاهدی فهمید، پس چرا روحانی و ظریف، بعد از برجام هم، نمی‌فهمند و آمریکا را کدخدای خود می‌دانند؟!

پاسخ: نرود میخ آهنین در سنگ! پس سخت است، فهماندن چیزی به کسی که منافعش در نفهمیدن آن است!

تاریخ غم‌بار 250 ساله ایران، ثابت کرده که لیبرالهای ایرانی تحصیل کرده در آمریکا و انگلیس، آموخته‌اند که عمله غربند! و لذا زاهدی آمریکا را شناخت و فهمید، اما روحانی و ظریف نشناختند و نفهمیدند!

دوستان عزیز؛ اسنتباط حقیر این است، که روحانی و ظریف می‌فهمند، اما نوکران کدخدا، عیار شرفشان پائین و همیشه ستون پنجم دشمن بوده‌اند!!!

والسلام


دوشنبه 99 خرداد 26 , ساعت 3:27 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی رئیس جمهور عصر دیروز در جلسه هیات دولت گفت: «پایان تحریم‌های تسلیحاتی در مهرماه یکی از دستاورهای مهم برجام است.»

مسئولین لیبرال نفوذی در قوه مجریه، هر گاه که کدخدایشان آمریکا تصمیمی بگیرد1 یا سخنی بگوید؛ یاد دستاوردی از برجام می‌افتند!

اولا؛ حسن روحانی، تحریمی را که ذلیلانه یا خائنانه به مدت 5 سال به کشور تحمیل کرده، حالا در فکر فروش گران آن به ملت ایران است!

ثانیا؛ وقتی مشکل مردم ایران تورم، گرانی، اشتغال، مسکن، ازدواج و بی مسئولیتی دولت حسن روحانی است، قطعا سخن از لغو تحریم تسلیحاتی در 4 ماه آینده، عوام فریبی است!

ثالثا؛ جناب روحانی! وقتی بودجه نیروهای مسلح را کاهش و بارها به نیروهای مسلح، بخصوص به سپاه پاسداران و موشکهایش حمله کرده‌اید، آیا انتظار دارید مردم ایران، دروغ لغو بحریمهای تسلیحاتی را باور کنند؟!

رابعا؛ پرزیدنت: برو این دام بر مرغ دگر نه / که عنقا را بلند است آشیانه.

والسلام


شنبه 99 خرداد 24 , ساعت 12:3 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آقای رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی، از تهیه طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس برای تغییر نام فرودگاه بین المللی مهرآباد به نام فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.1

تغییر نام فرودگاه مهرآباد به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، کار پسندیده‌ای است، اما مگر وظیفه نمایندگان مجلس، تغییر نام فرودگاه و خیابان و کوچه است؟!

وقتی رهبر معظم انقلاب در پیام خود خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم، "اقتصاد و فرهنگ" را در صدر اولویت‌های کشور قرار داده و رسیدگی به معیشت طبقات ضعیف، اصلاح خطوط اصلی اقتصاد مثل اشتغال و تولید و تورم را اولویت مهم مجلس دانسته، لذا انتظار مردم از نمایندگان مجلس، عمل انقلابی به اولویتهای تعیبن شده از سوی رهبری است.

اگر نمایندگان مجلس، وصیت نامه شهید سلیمانی را مطالعه نمایند، قطعا رضایت حاج قاسم عزیزمان، به رضایت ولی فقیه زمان گره خورده، آنجا که در وصیت نامه خود نوشت: «از اصول مراقبت کنید، اصول یعنی ولیّ فقیه.»

والسلام


جمعه 99 خرداد 23 , ساعت 11:16 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا قابل باور است! رئیس جمهوری که برای رفع بهانه‌های کدخدایش آمریکا 5 سال تحریم تسلیحاتی را همزمان با برجام پذیرفته! 1و بارها برجام موشکی را کلید زده! حالا بدنبال لغو تحریم تسلیحاتی ایران است؟!

حسن روحانی بعد از برجام، اعلان کرد، که تمام قطعنامه‌های شورای امنیت لغو شده، اما همزمانی امضاء برجام و تصویب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، نه تنها کذب بودن ادعای روحانی را ثابت کرد، بلکه، علی الرغم حمایت چین و روسیه از لغو تحریم تسلیحاتی ایران، در خیانتی آشکار، 5 سال تحریم تسلیحاتی را بر ایران تحمیل کرد!

مدت 7 سال از تعامل احمقانه روحانی با آمریکا و سه کشور اروپایی گذشته و دستاوردی به غیر از ذلت و بحران اقتصادی برای کشور و ملت نداشته ولذا بخاطر دستاورد هیچ! برجام، از لغو تحریم تسلیحاتی، که خود مسبب آن است، سخن می‌گوید!

پس مردم ایران باور نمی‌کنند،که رئیس جمهورشان، صادقانه بدنبال لغو تحریم تسلیحاتی باشد؟! زیرا لیبرالهای دست آموز غرب، فریبکارند!

والسلام


دوشنبه 99 خرداد 19 , ساعت 12:47 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تمام مسیرهای محرمانه دور زدن تحریمها، توسط افراد خائن و نفوذی در قوه مجریه، در زمان توافق برجام، در اختیار آمریکا گذاشته شد و سپس تحریمها لغو نشد و در برجام، سرافکنده و رسوا شدند!1

به همین علت، جبران بی کفایتی و خیانت اعتدالیون نفوذی در قوه مجریه، بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شد و لذا علی رغم تهدیدات مکرر آمریکا، 5 کشتی حامل بنزین ایران، با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی به کشور ونزوئلا رسید.

نفتکشهای ایرانی، مسیر خلیج فارس تا خلیج خوکها و رسیدن به کشور ونزوئلا را با پشتوانه موشکهایی شلیک شده به عین الاسد و انگشت اشاره افسر نیروی دریایی سپاه پاسداران طی کردند.

کدخدای حسن روحانی می‌دانست، اگر کشتی ایرانی هدف قرار گیرد، بلافاصله ناو آمریکایی منهدم می‌شد و اگر کشتی ایرانی را گروگان می‌گرفتند، ناوجنگی آمریکا به تصرف درمی‌آمد.

والسلام


پنج شنبه 99 خرداد 15 , ساعت 8:40 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در دوران نهضت و دوران انقلاب اسلامی، چندین اسلام جعلی در مقابل خط اسلام انقلابی روح الله الموسوی الخمینی ایستادند و هدف اصلی اسلامهای انحرافی، مقابله با شکل گیری و سپس براندازی اسلام انقلابی بوده و هست.

از نمونه‌های اسلام انحرافی، اسلام رحمانی و اسلام اعتدال است،1 که در سال 92 به سنگر قوه مجریه نفوذ کرد، ولذا گفتند؛ "انقلاب شش ماه یک سال، نه 36سال!" زیرا اسلام رحمانی، دوران انقلاب را محدود به زمان اعتراضات مردم و تغییر رژیم می‌داند و بس!

اسلام رحمانی و اسلام اعتدال، در 7 سال گذشته نشان داده، مسئولیت پذیر و صادق نیست، بلکه آمریکا را کدخدا و خود را عملا نوکر غرب می‌داند!

امام خمینی(ره) غربزده‌ها را خطر عظیم برای انقلاب می‌دانست و لذا برای رفع خطر نوکران غرب، فرمودند: «من از همه می‌خواهم، من التماس می‌کنم به ملت ایران، این غرب‌زده‌ها را کنار بگذارید.»

پس، نگذاریم امر امام راحل، بیش از این بر زمین ماند و نوکران غرب، انقلاب حضرت روح الله را به بیراهه بکشانند.

ان شاءالله ملت ایران در خرداد 1400 ، غربزده‌ها را به زباله دان تاریخ خواهند ریخت. این عمار

والسلام


جمعه 99 خرداد 9 , ساعت 11:54 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

علی لاریجانی بعد از 12 سال ریاست بر مجلس، با کارنامه‌ای، مملو از یکه تازی، خودسری، ضدمردمی، مؤثر در تداوم فتنه 88 ، شیطنت مدام در امور اجرایی ریاست جمهوری احمدی نژاد و حمایت افراطی از حسن روحانی به جمع مسؤلین خارج از رده نظام، هدایت شد.1

آیا مولایمان علی علیه السلام از نفاق اشعث و ابوموسی اشعری بی خبر بود، و آنان را به فرماندهی سپاه و مذاکره با عمروعاص فرستاد؟

بدانیم، که علی لاریجانی شریکی مؤثر در اقدامات ضدملی و ضدمردمی حسن روحانی، در اجرا برجام، سند 2030 ، FATF ، فتنه بنزینی و سقوط مجلس از رأس امور بوده و لذا تدبیر رهبری عزیز را بهترین راه حل بدانیم.

آری، امثال علی لاریجانی از اسرار نظام آگاهند و لذا نباید از سیطره نظام اسلامی خارج و به اپوزیسیون تبدیل شوند، پس، اگر مسؤل خارج از رده‌ای، میل به اپوزیسیون دارد، ما او را به آن سمت، هل ندهیم.

بنا بر اعترافات اکبر طبری، علی لاریجانی در زمان ریاست برادر خود در قوه قضائیه، در پرونده‌های متعددی اعمال نفوذ و سوءاستفاده جهت امیال شخصی کرده و لذا مطالبه مردم ایران از ریاست قوه قضائیه، محاکمه فوری و علنی اوست. 

والسلام


سه شنبه 99 خرداد 6 , ساعت 7:50 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بالاخره درب حرم امام رضا علیه السلام و سایر اماکن مقدسه با پروتکل بهداشتی از امروز به روی مشتاقان باز شد.

در پروتکل بهداشتی اسلام اعتدالی، درب اماکن مقدسه، یک ساعت بعد از طلوع آفتاب باز و یک ساعت قبل از غروب آفتاب بسته می‌شود! گویا وحشت اسلام رحمانی، از برگزاری نماز جماعت و روشنگری است!

البته هدف اسلام رحمانی حسن روحانی، همانند تشیع انگلیسی، عمل حداقلی به اسلام و ترویج مستحبات است ولذا در تصمیم اسلام رحمانی و اعتدالی حسن روحانی، برگزاری نماز جماعت در اماکن مقدسه، ممنوع است!

اسلام آمریکایی، محور و محل تلاقی اسلام رحمانی و تشیع انگلیسی است!

والسلام 


دوشنبه 99 خرداد 5 , ساعت 1:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قاضی‌زاده نماینده فریمان در مجلس گفت: "رئیس مجلس دوره بعد نباید به نام تعامل با دیگر قوا معامله‌گری کند."

چند خبر در پیام رمزگونه نماینده مجلس دهم دیده می شود:

اولا مهر تائیدی بر معامله گری علی آقای لاریجانی در مقام ریاست مجلس است.1

ثانیا وقتی یک معامله گر در صندلی ریاست مجلس بنشیند، آنگاه مجلس از رأس امور ساقط، 90 نماینده مجلس ردصلاحیت و برخی از آنان، برای اجرا حکم محکومیت خود، باید به زندان اوین مراجعه نمایند.

ثالثا، علما محترم، برای صدور پیام تشکر از علی لاریجانی، عجله نکنند.

رابعا حاج علی لاریجانی برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری 1400 با معامله‌گری، به آغوش اصلاح طلبان پرید!

خامسا، احسن به تیزبینی دکتراحمدی نژاد.

والسلام



   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ