سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم فرزندان دنیایند ، و فرزندان را سرزنش نکنند که دوستدار ما در خود چرایند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 مهر 29 , ساعت 11:7 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی حسن روحانی در سال 92 رئیس جمهور شد، رحمانی فضلی و حجت الاسلام علوی را بعنوان وزیر کشور و وزیر اطلاعات، معرفی و آنان را جزء جمع عقلاء خواند!

در مجلس دور دوم، تعدادی از نمایندگان مجلس با میدان داری حسن روحانی، جلسات محفلی محرمانه، بر خلاف نظر امام و در مخالفت با ادامه جنگ تشکیل می‌دادند، که با عتاب شدید امام، به ظاهر آن جلسات تعطیل شد، اما با حمایت مخفی مرحوم هاشمی رفسنجانی ادامه پیدا کرد!

اگر شورای نگهبان در آن مقطع، جمع عقلای نادان و مخالف امام و جنگ را رد صلاحیت می‌کرد، امروز حسن روحانی بیرق سقیفه همه‌پرسی بر علیه نظام اسلامی بدست نمی‌گرفت، هر چند که دولت اعتدال و شخص حسن روحانی، به گفته اصغرزاده، رحم اجاره‌ای جریان فتنه و برانداز است!

سهم جمع عقلای نادان در نوشاندن جام زهر به امام راحل، قابل توجه است و متأسفانه امروز بخشی از همان جمع، با سردمداری حسن روحانی، بحث همه‌پرسی مذاکره با آمریکا را مطرح نموده! در حالی که مدتی قبل حسن روحانی مذاکره با آمریکا را دیوانگی خوانده بود! لذا باید از عقلا نادان، با برند لیبرالیسم ترسید.

والسلام

 


یکشنبه 98 مهر 28 , ساعت 8:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 اسحاق جهانگیری چند روز قبل در بین سرمایه‌داران اتاق بازرگانی کشور گفت: «دست در جیب مردم نمی‌کنیم.»

وقتی اسحاق خان، در حال گفتن سخنان فوق بود، اپراتورهای تلفن همراه به نمایندگی از دولت اعتدال، در حال خالی کردن جیب زائرین اربعین حسینی علیه السلام بودند!

می‌پرسید چگونه؟ امسال حضور زائرین اربعین حسینی، بخاطر لغو ویزا، نسبت به سنوات گذشته، یک و نیم میلیون نفر بیشتر بوده است.

زائرین اربعین حسینی می‌گویند: ای کاش دولت، همچون سنوات گذشته، هزینه ویزا را دریافت می‌کرد، اما چند برابر هزینه ویزا را با افزایش نرخ مکالمه تلفن همراه از جیب‌مان نمی‌زد!

والسلام

 


جمعه 98 مهر 26 , ساعت 10:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز در جمع اساتید دانشگاه و دانشجویان گفت: «برخی می‌گویند دشمن خبیث است و باید با او دوئل کرد و زد و کشت یا کشته شد. عده‌ای در مقابل می‌گویند باید تعامل کرد. 40 سال است بحث می‌کنیم، پس اگر به نتیجه نرسیده‌ایم راهش این است که در همه‌پرسی از مردم بپرسیم.»

‏شهید بهشتی پرده تزویر همه‌پرسی بنی‌صدر و مجاهدین خلق را کنار زد1 و فرمود: «این که برخی از روزنامه‌ها می‌کوشند بگویند در جمهوری اسلامی امروز یک بحران است و راه حل این بحران را در رفراندوم یا چیزهای دیگر جست و جو می‌کنند، این کارها اصلا به منظور ایجاد بحران صورت می گیرد.»

طبق برخی منابع اطلاعاتی و امنیتی، تاریخ سخنان انقلابی حسن روحانی تمام شده و لذا از این پس، شاهد حرفهای ناهنجار و وحدت شکن او خواهیم بود.

یحتمل، اعترافات روح الله زم، مدیر دستگیر شده کانال آمدنیوز، مجالی به هنجار شکنان ندهدو پروژه مشترک اعتدالیون و اصلاح طلبان را که توسط اندیشکده‌های آمریکایی هدایت می‌شود، نقش برآب نماید.

البته اعتقاد حسن روحانی بر این است، که کلید، در واشنگتن است! عجیب است! هر گاه نظام اسلامی در مقابل فتنه‌های رؤسای جمهور(بنی صدر، هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی) کشورمان ایستاده، آنان پیشنهاد همه‌پرسی داده‌اند!

والسلام

 


چهارشنبه 98 مهر 24 , ساعت 10:7 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز در جمع اساتید دانشگاه و دانشجویان گفت: «برخی می‌گویند دشمن خبیث است و باید با1 او دوئل کرد و زد و کشت یا کشته شد. عده‌ای در مقابل می‌گویند باید تعامل کرد. 40 سال است بحث می‌کنیم، پس اگر به نتیجه نرسیده‌ایم راهش این است که در همه‌پرسی از مردم بپرسیم.»

خدا را شاکریم که رئیس جمهوری که در سال 96 می‌گفت؛ "اگر دست به بردارم بزنید، جنگ راه می‌اندازم"، امروز در 24 مهر 98 آنقدر سقوط کرده(محبوبیت 7 درصدی) که ملتمسانه از دانشگاهیان درخواست کمک به همه پرسی می‌کند!

مگر جامعه فهیم دانشگاهی به درخواستهای او را در دوران مذاکرات هسته‌ای توجه نمود، که امروز گول طرح همه‌پرسی او را بخورد، که هیچ ربطی به رئیس جمهور ندارد؟!

البته جناب روحانی استاد تعامل است! و جامعه دانشگاهی در جریان اولین تعامل محرمانه‌ی او در سال 65 با سرویس جاسوسی اسرائیل، بر علیه امام و کشور هست!

چه رابطه‌ای بین زندانی شدن حسین فریدون (بردار رئیس جمهور) با سخنان نامربوط و هنجارشکن روحانی وجود دارد؟!

والسلام

 


سه شنبه 98 مهر 23 , ساعت 4:55 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در گفتگوی خبری 22 مهر 98 گفت: «آماده ام برای مردم قربانی شوم».

روحانی4 اردیبهشت 98 در خصوص مذاکره با ترامپ گفت: «ما با فرد چاقوکش و فرمول چاقوکشی مذاکره1 نمی‌کنیم و قبول چنین مذاکره‌ای به معنای ذلت و تسلیم است.»

روحانی 7 آبان 1396 گفت: «کشورها مگر دیوانه شده‌اند با آمریکا مذاکره کنند»؟!

حالا فرض کنیم که جملات فوق حسن روحانی راست است! اما کدام انسان عاقلِ بالغ، با توهم قربانی شدن، به مذاکره با یک چاقوکش دیوانه رفته است؟!

مردم ایران قربانی نمی‌خواهد، بلکه نوکری در تراز رئیس جمهور ایران می‌خواهند، که با فرمول استفاده از توانمندی داخلی و اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی کشور و مردم را حل نماید ولیکن، سیکنال ذلت برای فرد چاقوکش دیوانه نفرستد!

تاریخ 200 ساله کشورمان ثابت کرده که هیچ لیبرالی خود را فدای مردم و کشور ایران نکرده، بلکه لیبرالها همیشه کشور و مردم را فدای اهداف خود و اربابانشان کرده‌اند.

والسلام


سه شنبه 98 مهر 23 , ساعت 1:21 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در کنفرانس خبری دیروز رئیس‌جمهور، خبرنگار کیهان از ایشان در باره به باد دادن 18 میلیارد دلار به قیمت هر دلار 4200 تومان سئوال کرد که روحانی در پاسخ گفت: «می‌گویند 18 میلیارد بر باد داده شده است، این حرف نادرست است. 18 میلیارد به باد ندادیم، به مردم داده‌ایم...»1

حسن روحانی سپس موضوع 18 میلیارد دلار را به رهبری حواله داده و می‌گوید: «مقام معظم رهبری هم به من فرمودند این کار بسیار خوبی بود، شما ای‌کاش زودتر انجام می‌دادید»؟!

اگر حرف روحانی ذرست باشد که 18 میلیارد دلار را به مردم داده!، پس مسبب گرانیهای افسار گسیخته، افزایش قیمت دلار و بحران اقتصادی، مردم هستند، نه دولت ایران و آمریکا!

حالا فرض کنیم که حرفهای کذب روحانی صحیح است، پس سهم هر فرد ایرانی، مبلغی بالاتر از 350 هزار تومان براساس دلار 16 هزار تومان می‌شود، که باید پرسید، چه کسی آن را بالا کشیده است!

مردم از رئیس جمهور می‌پرسند؛ شما 18 میلیارد دلار از ثروت مردم را به عده‌ی معدودی از جریان اشرافیت 4 درصدی، بخشیدی! پس چرا به مردم ایران، توهین، تهمت و دروغ می‌زنی؟! و چرا رهبری را شریک جرم خود می‌کنی؟! 

والسلام

 


سه شنبه 98 مهر 23 , ساعت 12:7 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سربان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران روح الله زم مدیر شبکه ضدانقلابی آمدنیوز را دستگیر کردند.1

خبر فوق در کنار انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی، برگ زرین دیگری از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

دستگیری روح اله زم، مثل جاری شدن سیل در سوراخ مورچگانی است، که از وحشت دستگیری خواب از چشمان آنان و اربابانشان ربوده شده است.

گزینه‌ی تسلیم، بهترین و تنها راه پیش روی شبکه نفوذ و ستون پنجم دشمن است.

آیا دستگیری روح الله زم، به پالایش گسترده مرکز مهم و حساس در دولت و مجلس و روزنامه‌های زنجیره‌ای منجر می‌گردد؟

شاهد فرار گسترده فتنه‌گران و براندازان از کانال ضدانقلابی آمدنیوز هستیم که البته دیر مطلع شدند!

والسلام

 


پنج شنبه 98 مهر 18 , ساعت 10:1 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یادی کنیم از یادگار واقعی حضرت روح الله، مرحوم حاج سید احمد خمینی، که در آخرین مصاحبه خود، خطاب به مسئولان دولت سازندگی گفت:

«بعضی‌ها همه نقاط ضعف و بی‌کفایتی خود را با هیاهو به گردن استکبار جهانی و آمریکا انداخته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند. مشکلات و مسایل ما به کارشکنی آمریکا و ضدیت صهیونیست‌ها برمی‌گردد شکی نیست، اما گسترش فساد اداری و رشوه‌خواری در ادارات و مؤسسات دولتی به خودمان برمی‌گردد. اتخاذ تصمیمات نابخردانه درباره ذخایر ارزی مملکت توسط خودمان بوده است.

آیا آمریکا به ما گفت که دور دنیا راه بیفتیم و از هر کشور و دولتی که سر راه‌مان بود چند صد میلیون و چندین میلیارد دلار وام بگیریم و مملکت را زیر بار استقراض خارجی ببریم؟

دوستان انقلاب و نظام مرتباً حرص می‌خوردند و مضرات دریافت وام‌های سنگین خارجی را گوشزد می‌کردند، اما آقایان در مصاحبه‌های خود دریافت هرگونه وجهی را از کشورهای خارجی تکذیب کرده و با قاطعیت می‌گفتند: ما هیچ‌گونه بدهی خارجی نداریم. اما حالا اعلام می‌شود که صحبت از 35 تا 40 میلیارد دلار بدهی است و هر چند هفته یکبار اخباری مربوط به نحوه پرداخت بدهی‌ها به آلمان، فرانسه، انگلیس، هلند، کره، ژاپن و بعضی ممالک دور و نزدیک در جراید چاپ می‌شود.

بی سر و صدا 150 تومان به قیمت دلار اضافه کردند و کسی هم نفهمید. مگر رئیس کل بانک مرکزی قول نداده بود که قیمت دلار را در حدود 100 تومان ثابت نگه می دارد، پس چه شد؟ چرا همه مشکلات و نارسائیها را به گردن آمریکا و دیگران می‌اندازیم. آیا اختلاس از بیت المال نیز به آمریکا مربوط می شود؟»

آیا می دانید! از وامهای دریافتی مرحوم هاشمی رفسنجانی از بانکهای خارجی، قریب 7 میلیارد دلار مانده است؟!

آیا می‌دانید! شرط بانکهای خارجی برای پرداخت وام به ایران، تغییر در اصول انقلاب و خط اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم بوده است؟!

آیا پذیرش و اجراء مخیفیانه سند 2030 و حذف کلمه شهید از تابلوی کوچه‌ها و خیابانها، از نتایج دریافت آن وامها است؟!

آیا رابطه‌ای بین مصاحبه فوق و فوت مرحوم سید احمد خمینی وجود دارد؟!

والسلام

 


سه شنبه 98 مهر 16 , ساعت 9:29 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بیژن زنگنه: «با وزیر نفت عربستان 22سال است دوستم و برغم تنشهای منطقه دوستی ما حفظ شده.»

بیژن بازمانده ناخلف مرحومی است، که پادشاه وقت عربستان، درب کعبه و باغ فدک را برویش باز کرد! می‌دانید چرا؟!
زیرا آن مرحوم از روی خون شهدا حج سال 66 عبور کرد و سپس خاندانش از دختر و پسر به هر مناسبتی به دیدار ملک عبدالله وهابی شرفیاب می‌شدند!

پس زنگنه عمله‌ای است که قراردادهای نفتی را قبل از هر اقدامی، باید یک نسخه از آن را برای فرزند دزد آن مرحوم، مهدی هاشمی رفسنجانی ارسال می‌کرد!

مهدی رفسنجانی بزرگ رشوه گیر قرارداد کرسنت، آنهم با امضاء طلایی زنگنه، وزیر نفت دولت محمد خاتمی!
 
خسته نباشی آقا بیژن! راستی کی قراره با وزیر نفت عربستان خلوت کنید؟!

والسلام


دوشنبه 98 مهر 15 , ساعت 2:23 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

زنگنه وزیر نفت گفت: «چینی‌ها از پارس جنوبی کنار گذاشته شدند و پروژه به پترو پارس واگذار شد»!

لیبرالهای شیفته برجام و اروپا، با طرح این دروغ، که شرکتهای داخلی توان سرمایه‌گذاری در فاز 11 پارس جنوبی را ندارد! با توتال فرانسه قراردادی دندانگیر، مبنی بر واگذاری مدیریت 20 ساله پروژه و 50 درصد فاز 11 پارس جنوبی را امضاء کردند!

با تشر ترامپ، توتال قبل از آغاز فعالیت، فرار کرد و لیبرالها از چینی‌ها درخواست عملیاتی شدن پروژه را داشتند، اما کشور چین که شاهد توهینهای لیبرالها، در آغاز دولت روحانی و بازی نرد عشق آنها با اروپا و آمریکا در زمان اجراء برجام بودند، دست لیبرالها را در پوست گردو گذاشتند و زنگنه به ناچار شرکت چینی را از پروژه کنار گذاشت!

حال باید این سئوال را از لیبرالهای غربزده پرسید؛ که اگر پتروپارس توان سرمایه گذاری در پارس جنوبی را داشته، پس غلط کردید، با توتال قرارداد بستید!

دولت دوچهرگان لیبرال، متخصص دور زدن قوانین کشورند! ولذا سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود نماید که چرا بر خلاف سیاستهای اقتصاد مقاومتی، دولت به سراغ شرکتهای خارجی رفته است؟ و چرا قراردادی منعقد شده که امکان دریافت غرامت از شرکت توتال و چینی وجود ندارد؟!

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ