سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای نمازگزار، محبّت فرشتگان و هدایت و ایمان و نور معرفت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 98 آذر 30 , ساعت 8:39 صبح

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام 

حسن روحانی در روز اعلام توافق برجام گفت: "همه تحریم های مالی و بانکی و نفتی، در روز اجرای توافق، بالمرّه (یکجا) لغو می شود".
 
وقتی از واعظی رئیس دفتر روحانی، در 25 اسفند 97 سئوال شد که "آیا دولت پیش‌بینی می‌کرد آمریکا از برجام خارج شود؟" گفت: "پیش بینی این رفتار آمریکا را نداشتیم."

غربزدگی و ملاقاتهای مخفیانه روحانی در زمان حیات امام با سازمانهای جاسوسی اسرائیل و آمریکا، جای هیچ شبهه‌ای را باقی نگذاشته، که روحانی در برجام فریب نخورده، بلکه به وظایف و ماموریت دیکته شده از سوی کدخدای خود آمریکا، عمل کرده است!

ممکن است دوستان به نظر حقیر ایراد وارد نمایند، اما کدام ر ئیس جمهور احمق دنیا، بعد از یک شکست سنگین، منافقانه بدنبال توافق پسا برجامی، با ترامپ می‌گردد؟ در حالی که مذاکره مجدد را دیوانگی اعلان نموده؟!

پس روحانی فریب نخورده، بلکه با هوشمندی در حال تکمیل پازل شیطان بزرگ بر علیه جبهه مقاومت و نظام اسلامی است!

والسلام


شنبه 98 آذر 30 , ساعت 8:20 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از ابعاد جنگ نرم در دروان عصر انفجار اطلاعات، "جنگ شناختی" است. یعنی اینکه دشمن منابع اقتدار نظام اسلامی را با استفاده از فضای مجازی، بعنوان تهدید و ضعف نشان دهد.

در تعریف دیگری از "جنگ شناختی" باید گفت: دشمن تلاش دارد که چهره زیبا و دستاوردهای حیرت انگیز انقلاب اسلامی را به نسل جوان کشورمان سیاه و تیره نشان دهد.

مثلا دشمن یک خبر دروغ را به معترضین و منتقدین سه کشور ایران، عراق و لبنان با هدف شکست و تضعیف "جبهه مقاومت" مخابره می‌کند، بدینصورت:
به مردم ایران گفته می شود؛ پول نفت شما را حکومت در کشور لبنان و عراق هزینه می کند!
به معترضین لبنان گفته می شود که حزب الله لبنان منابع اقتصادی و پول کشورتان را به ایران می دهد! و به مردم عراق گفته می‌شود، که ایران پول نفت شما را غارت می‌کند!

در "جنگ شناختی"، دشمن، براندازان، فتنه گران و اعتدالیون داخلی هم، با پروپاگاندای تبلیغاتی، به کمک دشمنان برخاسته و بی کفایتی خود در حل مشکلات اقتصادی مردم را به گردن نظام اسلامی می‌اندازند، مثلا رئیس جمهورمان، بخاطر شکست در برجام، نه تنها از مردم عذرخواهی نمی‌کند، بلکه نانجیبانه بدنبال محدود کردن قدرت موشکی و منطقه‌ای ایران است! ولذا جریان انقلابی باید دشمنان خارجی و داخلی را در پروژه "جنگ شناختی" با اقدام آتش به اختیار در گام دوم انقلاب، ناامید نمایند.

والسلام


پنج شنبه 98 آذر 21 , ساعت 1:52 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حشمت اله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو، انصراف خود را از کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلان کرد!

در دولت حسن روحانی و مجلس دهم، خبرهای عجیب منتشر می شود!

وقتی قیمت بنزین با شبیخون ناجوانمردانه دولت بر علیه ملت انجام شد، حسن روحانی با خنده مستانه می گوید: من هم مثل مردم، صبح که از خواب بیدار شدم، متوجه افزایش قیمت بنزین شدم!

وقتی وزیران روحانی متوجه می شوند که با استیضاح نمایندگان مجلس عزل می شوند، نانجیبانه چند ساعت قبل از استیضاح استعفا می دهند و رئیس جمهور هم فوری می پذیرد!

وقتی روحانی اجازه ملاقات به وزیر آموزش و پرورش نمی‌دهد و آن وزیر زیر بار اجرا سند ننگین 2030 که روحانی آن را امضا کرده، نمی‌رود، آنگاه وزیر با بهانه شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، مجبور به استعفا می‌شود!

وقتی حشمت الله فلاحت پیشه، از انقلابی‌گری به اصلاح طلبی ریل عوض کرده و متوجه ردصلاحیت خود، برای مجلس یازدهم می‌شود، به سرعت از کاندیداتوری انصراف می دهد!

یحتمل، در دوره انتخابات مجلس یازدهم، انصراف دهندگان، بسیارند!

والسلام


پنج شنبه 98 آذر 21 , ساعت 1:41 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: "?می‌خواهیم زبان عوامل نفوذ دشمن را پلمپ کنیم."

باید سه گام بلند برای پلمپ زبان نفوذیهای درون قدرت، برداشته شود:

در اولین گام، برای پلمپ زبان نفوذیها، سازمان اطلاعات سپاه قدم اصلی را با دستگیری مدیر آمدنیوز روح الله زم برداشت ولذا اعترافات روح الله زم، زبان نفوذیهای درون قدرت را قطع خواهد کرد، هر چند که فتنه بنزینی حسن روحانی آن را به تعویق انداخته است.

دومین گام برای پلمپ زبان نفوذیها، انتخابات سرنوشت ساز مجلس یازدهم است، که باید مردم رشید ایران رقم بزنند.

سومین گام برای پلمپ زبان نفوذیها، انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در سال 1400 است. تا بقایای لیبرالهای نفوذی دشمن، به زباله دان تاریخ ریخته شود.

گامهای سه گانه ی پلمپ شبکه نفوذ، (ستون پنجم دشمن، منافقین، لیبرالها و غربزده)، تضمین و زمینه ساز اجرای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب است.

والسلام


پنج شنبه 98 آذر 21 , ساعت 1:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

علی ربیعی از محرکین میرحسین موسوی برای تداوم فتنه 88 گفت : "هر کسی از مدعیان فعلی، رئیس‌جمهور می‌شد وضع خیلی بدتر می‌شد!"

در تاریخ اسلام به ابن ملجم مرادی که امیرالمومنین علی علیه السلام را به شهادت رساند، می گویند: اشق الاشقیا و لذا تاریخ انقلاب اسلامی بدتر از دولت روحانی را تجربه نکرده است.

دولت روحانی سمبل نفوذ نفاق در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی است، که روی بنی صدر را سفید کرده است!

والسلام


چهارشنبه 98 آذر 13 , ساعت 9:33 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 19 بهمن 1395 در باره اینکه در برجام از سوی آمریکا کلاه سرش نرفته، قاطعانه گفت: «ما عمامه داریم؛ کلاه سرمان نمی‌رود»1

حسن روحانی امروز 13 آذر 98 در اعترافی دیرهنگام، پذیرفت که در برجام کلاه سرش رفته و لذا گفت: « ما دیگر حاضر نیستیم کلاه سرمان برود.»

بر اساس برجام، بیش از 70 درصد تأسیسات هسته ای کشورمان منهدم، و به همین علت، دهها میلیارد دلار خسارت و تحریمها نسبت به قبل از برجام، گسترده‌تر، سفره مردم کوچک و ارزش پول ملی به شدت سقوط کرد!

همه خسارتهای فوق، بخاطر ادعای کذب حسن روحانی بود، او که برجام را امضاء، بدون توجه به دستور رهبری اجراء و مستکبرانه در ادعای کذبی گفت: «ما عمامه داریم؛ کلاه سرمان نمی‌رود» و امروز هم بخاطر عدم ملاقات با ترامپ، در اعترافی ناخواسته می‌گوید: «ما دیگر حاضر نیستیم کلاه سرمان برود.»

البته سر رئیس جمهورمان کلاه نرفته، بلکه او واسطه بزرگترین کلاه قرن بر سر کشور و ملت ایران بوده است!

والسلام

 


جمعه 98 آذر 8 , ساعت 9:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هشدار جدی سرویسهای اطلاعاتی ترکیه، حزب الله لبنان و بیسج عراق، مبنی بر برنامه ریزی آمریکا برای ایجاد فتنه در ایران داده بودند، لکن رییس جمهور غربزده ایران، بدون توجه به تذکر وزیر اطلاعات در جلسه هیأت دولت و دستگاههای1 امنیتی کشورهای یادشده، تاکید بر اجرا طرح افزایش قیمت بنزین می‌نماید! که منجر به سلب امنیت از کشور و ملت شد و خونهایی بر زمین ریخت.

علی رغم آشوبهای گسترده در لبنان و عراق، حسن روحانی بر اجرا طرح افزایش قیمت بنزین اصرار می ورزد! گویا، از دستگیریهای قوه قضائیه، که به پشت درب منزل او رسیده، وحشت کرده و لذا فتنه بنزینی 98 را برای متوقف کردن طرح انقلابی و امیدآفرین قوه قضائیه در برخورد با مفسدان گردن کلفت همسوی با دولتش را کلید زد.

آنچه در فتنه 98 ایران رخ داد، عبور حسن روحانی از خطوط قرمز نظام اسلامی و نقش ویژه او در سلب امنیت از ملت و کشور بود! لذا بخشی از نخبگان و مردم معتقدند، که رأس فتنه 98 حسن روحانی است! که ادامه حضورش در کاخ ریاست جمهوری بسیار خطرناک و امکان فرار بنی صدر دوم، محتمل است.

والسلام

 


جمعه 98 آذر 8 , ساعت 12:50 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آنچه که در فتنه بنزینی حسن روحانی در ایران و فتنه اقتصادی حریری در لبنان و فتنه مبارزه با فساد مقتدای صدر در عراق به وقوع پیوسته،  با حمایت محور غربی (آمریکا)، عبری(اسرائیل) و عربی(سعودی وهابی) بر علیه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه  آله و سلم است!

نکته عجیب این است؛ که عاملان داخلی فتنه در کشورهای یاد شده، طرفداران اسلام آمریکایی‌اند! و عجیب‌تر اینکه سرشاخه‌های د اخلی فتنه، دارای مسئولیتهای مهم اجرایی و تقنینی، با هدف پنهان خلع سلاح جریان مقاومت و رفع محاصره از صهیونیسم و اسلام آمریکایی هستند!

در هر سه کشور، قرآن، مساجد و حوزه‌های دینی، از حملات فتنه‌گران اسلام آمریکایی در امان نماند و عملیات آشوب‌طلبان، بصورت فوجی با مسدود کردن خیابانها، میادین، اتوبانها و جاده‌ها آغاز شده! گویا آموزش فتنه‌گران و آشوب‌طلبان در یک پادگان مشترک و فرمان و هدایت فتنه، از یک اتاق مشترک صادر شده و می‌شود!

فتنه روحانی، حریری و مقتدا صدر، شبیه فتنه ناکثین در جمل، مارقین در نهروان و قاسطین در شامات است ولذا باید از تاریخ عبرت آموخت، زیرا در فتنه 98 ایران، لبنان و عراق، تقابل جدی اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، با بهانه‌های اقتصادی است.

والسلام

 


دوشنبه 98 آذر 4 , ساعت 3:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قرار بود روز سه شنبه(5 آذر 98) حجتی وزیر جهاد کشاورزی توسط نمایندگان مجلس استیضاح و عزل شود، اما در اقدامی مزورانه، به همان شیوه پذیرش استعفای وزیر سابق راه و شهرسازی، چند ساعت قبل از استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی، استعفای او را رئیس جمهور پذیرفت، تا نوبت به عزل وزیر، از سوی نمایندگان مجلس نرسد! چرا؟!

یکی از دلایل مهم اینگونه استعفاها، نفوذ مفسدان اقتصادی، سیاسی و امنیتی در اکثر وزارتخانه‌ها، معاونین و حتی دفتر رئیس جمهور است! لذا وقتی استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی که سه تن از معاونان او در زندان هستند، در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود، ترس و لرز حسن روحانی را فرمی‌گیرد، زیرا اندک نمایندگان مردمی و انقلابی مجلس، پرده از مفاسد گسترده آن وزارتخانه و وزیر، بالا می‌زنند، که قطعا به ضرر دولت و در رأس آن، حسن روحانی است!

البته شعار اصلی حسن روحانی از سال 92 تاکنون، دو کلمه زیبای "تدبیر و امید" بوده، اما پذیرش استعفاهای دقیقه 90 آخوندی و حجتی، تزویری از جنس اسلام رحمانی یا همان اسلام آمریکایی، برضد مردمی است، تا از فساد گسترده‌ی دولت بی کفایت حسن روحانی مطلع نگردند!

حال که حسن روحانی با تزویر گازانبری، مجلس را ناکارآمد و از رأس امور ساقط کرده، بهترین مسیر برای احقاق حقوق کشور و ملت، شکایت نمایندگان مجلس از وزیرانی باشد، که با تزویر رئیس جمهور، بجای استیضاح، استعفا می‌دهند، تا خیانتهایشان برملا نگردد.

والسلام

 


دوشنبه 98 آذر 4 , ساعت 1:23 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در رابطه با طرح افزایش قیمت بنزین و فتنه آبان 98 نکات مبهمی وجود دارد، که دولت از پاسخ به آن امتناع می ورزد!

دولت باید پاسخ دهد، که چرا برخی از وزرا، نمایندگان مجلس، استانداران از اجرا این طرح بی اطلاع بوده، اما سلطنت طلبان، منافقین و اراذل و اوباش مطلع و آماده عملیات برای کشتار مردم و نیروهای انتظامی و آتش افروزی گسترده بودند؟!

برای پاسخ به سئوال فوق، باید گفت: خبر دقیق تصویب و زمان اجرا نابخردانه طرح افزایش قیمت بنزین، از سوی کدام یک از کارشناسان مربوطه، یا معاونین و مدیران دفتر رئیس جمهور به اطلاع سلطنت طلبان، منافقین و اراذل و اوباش رسیده است؟!

با توجه به سابقه سوء رئیس جمهور، برخی از معاونین و وزرا او در زمینه سازی نفوذ جاسوسان سازمان سیای آمریکا، در مراکز مهم و حساس کشور، لذا دولت لیبرال غربزده حسن روحانی، اولین متهم در اطلاع رسانی به سلطنت طلبان، منافقین، اراذل و اوباش است، که نهادهای امنیتی باید به جراحی عمیق آن بپردازند.


والسلام          


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ