سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچیز راهی دارد و راه بهشت، دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 97 اسفند 21 , ساعت 9:26 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب در مقطعی منتشر شده که ملت ایران در کنار تحریمهای خارجی، توسط جریان زر و زور و تزویر حاکم بر قوای مجریه و مقننه، مورد تحریم و فشار سخت اقتصادی قرار گرفته ولذا بیانیه گام دوم چراغ پیش روی ملت ایران است که1 در پرتو روشنایی آن، مسیر حرکت انقلاب را از ریل لیبرالیسم منافق غربی(اسلام آمریکلیی) خارج و در مسیر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم قرار دهند.

حضور افتخارآفرین ملت فهیم ایران، در راهپیمایی 22 بهمن 97 و پیروزی چشمگیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق، بر جبهه کفر، امواج بزرگی را آفریده است، لذا در کنار حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران و پیروزی جبهه مقاومت، صدور بیانیه حکیمانه گام دوم رهبری و عملیاتی کردن آن، چنان انقلابی را می‌آفریند، که ائتلاف آمریکا، اسرائیل، اعراب مرتجع و جریان لیبرالهای منافق داخلی را به زباله‌دان تاریخ می‌ریزد، زیرا مردم ایران، نوید انقلابی بزرگتر از انقلاب سال 57 را در کلام حضرت روح الله، بیانیه گام دوم امام خامنه‌ای و شهداء عزیز این مرز و بوم شنیده و دیده‌اند.

آری شهید با بصیرت، دکتر عبدالحمید دیالمه، که فتنه‌ شناس بود و فتنه‌ی لیبرالها را در سالهای اول انقلاب روایت کرده، در دست خط زیبای خود نوشته است: «مطمئن باشیم در هر شغلی که هستیم، اگر ذره‌ای عدم خلوص در ما باشد، سقوط می‌کنیم. انقلاب هر زمان یک موج می‌زند و یک مشت زباله را بیرون می‌ریزد ...»

والسلام


یکشنبه 97 اسفند 19 , ساعت 10:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی و همپالگی‌هایش در 6 سال گذشته حملات متعددی نسبت به ورود نیروهای نظامی( قرارگاه خاتم الانبیا سپاه) به کارهای اقتصاد داشته و دارند.

آیا حسن روحانی مخالف واگذاری پروژه های عمرانی به قرارگاه خاتم الانبیا سپاه است؟!ا

این چه نفاق و شیطنت اعتدالی است، که:

اولا؛ دستور عدم واگذاری پروژه عمرانی به سپاه را صادر نمی‌کند!

ثانیا؛ با پررویی به افتتاح پروژهای تکمیل شده توسط قرارگاه خاتم می‌رود!

ثالثا؛ پول انجام پروژه را به قرارگاه نمی‌پردازد!

رابعا؛ قراگاه خاتم برای دولت نسیه کار می‌کند، زیرا هیچ پیمانکاری توان نسیه کار کردن را ندارد.

خامسا؛ معمولا بعد از گذشت چند روز از افتتاح پروژه‌های قرارگاه خاتم، حسن روحانی به نمایندگی از شیطان بزرگ و شکستن نمک‌دان، به قرارگاه و سپاه حمله می‌کند!

واقعا انگلیس، عجب موجودات فراماسونری، برای قرار گرفتن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی ایران تربیت کرده و می‌کند!

لازم است، نیروهای امنیتی، تعداد و محل حضور این موجودات عجیب را شناسایی و کنترل نمایند.

والسلام


شنبه 97 اسفند 18 , ساعت 2:4 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی 15 اسفند 97 گفت: سال 98 را اینطوری نام گذاری میکنم؛ سال دشوار ولی با افتخار!

اولا حرف یاوه زده! 

ثانیا با این سخن نادرست، شعار "ما نمی توانیم" را ثابت کرده!ن

ثالثا، اگر 6سال کشور و ملت را منتظر مذاکره و وعده‌های کذب آمریکا و اروپا نگه نمی‌داشت، امروز مزورانه قبل از رهبری نام سال را با وعده مشکلات برای مردم انتخاب نمی‌کرد!

رابعا، طلب ملت از حسن روحانی؛ عمل به وعده 100 روزه سال 92 و لغو تحریمها، برای حل مشکلات اقتصادی بوده، نه وعده دشواری!

خامسا غربزده‌های فراماسونر، همیشه نکبت و سختی، ارمقانشان برای ایران و ایرانی بوده است، این را تاریخ 150 ساله ایران قبل از انقلاب، ثابت کرده است.

در سالروز شهادت حاج ابراهیم همت، این وجیزه را با سخن دلنشین او به پایان می‌برم، که فرمود: «با کفر سرمیز مذاکره نشستن خصلت قاسطین و ناکثین و مارقین است؛ نه خصلت مؤمنین و متقین.»

والسلام


شنبه 97 اسفند 18 , ساعت 1:22 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در رشت گفت: «رئیس جمهور فرانسه هم خصوصی و هم در مصاحبه مطبوعاتی علنی در حضور من گفت؛ که در سال 91 ما پنج کشور به اتفاق هم تصمیم به حمله و جنگ با ایران گرفته بودیم فقط درباره زمانش بحث می‌کردیم اما وقتی شما رئیس جمهور شدید، دیدیم شرایط عوض شده ما هم دست نگه داشتیم تا ببینیم شرایط جدید چه می‌شود.»1

حسن روحانی مالک اشتر نیست زیرا خیمه تزویر رئیس جمهور فرانسه را هدف نگرفت و در پاسخ دندان شکن، لال ماند‌! ولذا او اشعث بن کندی است که حکمیت را بر علی علیه السلام، برای تکمیل پازل دشمن(معاویه) بکار بست و خائنانه باز نشر پیام رئیس جمهور فرانسه را برای تصویب لوایح ننگین CFT و پالرمو دنبال می‌کند!

یکی از استراتژیستهای اسرائیلی می‌گوید: "اگر طرف مقابل شما از بلف بترسد، اثر آن از صدها حمله نظامی موفق، بیشتر است"، لذا ترسوی بزدل دوران دفاع مقدس و اشرافی امروز، حمله نظامی کشورهای غربی را در ذهن فلج فراماسونری خود، قطعی دانسته و بدون شلیک یک گلوله از سوی دشمن، با طرح "خزانه خالی" و "هر توافقی بهتر از عدم توافق است" توان هسته ای کشور را برای نابودی، تسلیم بیگانگان نمود!

آری دشمنان ملت و کشور ایران،با بلوف حمله نظامی، ذهن معیوب فراماسونری اشعث زمان را تهدید و پس از اخذ 111 امتیاز نقد در برجام و امتیازهای قرون وسطایی دیگر، حسن روحانی را در برهوت توهم لغو تحریمها و چرخیدن سانتریفیوژها و اقتصاد مردم رها کردند! بطوری که ننگ امتیازهای پادشاهان قاجار و پهلوی، با خیانتهای  حسن روحانی به کشورمان، بر پیشانی او نقش بست!

والسلام

 


جمعه 97 اسفند 17 , ساعت 10:41 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در تذکری خطاب به وزیر اطلاعات گفت: «باید پرونده تازه تحت عنوان جاسوسی در ساختار تصمیم گیری و کارشناسی وزارت اطلاعات با هدف شناسایی عوامل تحمیل اشتباه و انحراف و اتلاف منابع در ساختار تصمیم گیری، تشکیل گردد.»

تعداد قابل توجهی از مدیران حسن روحانی در سطوح مختلف از نیروهای امنیتی هستند، اما بیشترین نفوذ جاسوسان غربی، در قالبا خبرنگار، کارمند و دوتابعیتی در دولت اعتدال اتفاق افتاده، بطوری که برخی از جاسوسان پس از دستگیری توسط سازمان اطلاعات سپاه، اعتراف کرده‌؛ آنقدر به رئیس جمهور ایران نزدیک شده بوده، که بوی آدمس او را هم استشمام کرده است!

دستگیری جاسوس در دفتر کار مشاور فرهنگی رئیس جمهور، حضور جاسوس در معاونت امور زنان، دستگیری جاسوس در تیم مذاکرات هسته‌ای، دستگیری و فرار برخی از جاسوسان از معاونت سازمان محیط زیست و ... همگی خبر از آن می دهد که دولت حسن روحانی، بهشت جاسوسان است! و گرنه کدام رئیس جمهور احمق در وضعیت تحریم و بحران اقتصادی و شکست برجام، درب خزانه کشور را می‌گشاید و دستور فروش 18 میلیارد دلار و 60 تن سکه را صادر و امروز هم با پررویی خود را مسئول این افتضاح بزرگ نداند!

آقای فلاحت پیشه بداند که قبل از تذکر ایشان به وزیر اطلاعات مدتها قبل آقای رحیم پورازغدی، نفوذ جاسوس در سطوح بالای مدیریتی کشور را متذکر شده بودند. البته ممکن وزیر اطلاعات، حضور جاسوس در بدنه دولت را همانند حضور دوتابعیتی‌ها، منکر شود، که با دستگیر و فرار برخی جواسیس دوتابعیتی، نادرست بودن حرف وزیر اطلاعات تائید شد! که باید وزیر پاسخگو باشد!

والسلام

 


پنج شنبه 97 اسفند 16 , ساعت 3:56 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تعدادی از نمایندگان غربگرا و افراطی لیست امید، اخیرا به دیدار خاتمی از سران فتنه 88 و مسبب اصلی و پشت پرده وضعیت امروز جامعه رفتند.

چرا این نمایندگان خطوط قرمز نظام اسلامی را رعایت نکرده‌اند؟!

1-اکثر آنان ارزششان برای ورو به مجلس، از دستمال کاغذی مصرف شده، کمتر بوده است!1

2-از میزان خیانت خود در صحن مجلس، به ملت، کشور، انقلاب و اسلام آگاهند!

3-امیدی به تائید صلاحیت مجدد ندارند.

4-اربان فتنه‌گر و براندازشان می‌گویند؛ چون شورای نگهبان اصلاح طلبان با تجربه را در سال 94 ردصلاحیت کرد، مجبور به استفاه از عمله‌های نفوذیمان شدیم!

5-این عمله‌های نفوذی در مجلس، در حکم روغن ریخته شده از چراغ‌اند، که عروسک گردانان، آنها را خرج یک فتنه‌گر کرده‌اند!

6-وقتی از برخی عمله‌های اعزامی به ملاقات خاتمی، پرسیده اند که چرا در مجلس بر اساس شأنیت نمایندگی، رأی نمی‌دهید و از حقوق موکلان خود دفاع نمی‌کنید؟ در پاسخ گفته بودند، که مرجع رأی ما اشاره‌های خاتمی است!

7-معلوم بود و شد، که این نمایندگان و این مجلس، بر اساس نظر حضرت وح الله در رأس امور نیستند، بلکه عمله‌های نفوذی منافقان و براندازان، در خانه ملت بوده‌اند، که باید به زباله‌دان تاریخ ریخته شوند.

والسلام


پنج شنبه 97 اسفند 16 , ساعت 3:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

لیبرالها و ستون پنجم نفوذی دشمن از درون دولت اعتدال، اول خیانت کرده و سپس سفره ملت را کوچک و بعد ارزش پول ملی را کاهش داده‌ و وقتی رهبری نهیب می‌زند که یقه توزیع کنندگان(18 میلیارد) دلار را بگیرید، همانند اربابان غربی خود، می‌گویند: "نیت دولت، خیر بوده است"! ت

عجب! 18 میلیارد دلار از خزانه بانک مرکزی را بین دوستان و گروههای هم‌حزبی و حامی انتخاباتی خود، توزیع کرده، آنگاه با پررویی از نیت خیر دولت، سخن می‌گویند! خیانت با طعم نیت خیر، دیده و شنیده‌اید؟!

محمدباقر نوبخت گفت: «اگر تخصیص 13 میلیارد دلار ارز با نرخ ترجیحی 4200 تومان تاثیر چشمگیری در سفره مردم نداشته، اما به هر حال نیت دولت خیر بوده است!»

رهبر انقلاب 22 مرداد 1397دستور فرمودند: «وقتی ارز یا سکه به صورت غلط عرضه و تقسیم می‌شود، مشکلات فعلی به‌وجود می آید ... همه بیشتر به‌دنبال آن فردی هستند که ارز یا سکه را گرفته است در حالی که تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کرده است که اقدامات اخیر قوه قضائیه نیز در واقع برخورد با کسانی است که با یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه‌ساز این مسائل و کاهش ارزش پول ملی شدند.»

دو نفر از مقصران اصلی توزیع و تاراج 18 میلیارد دلار و 65 تن سکه، به قصد ایجاد شرایط سخت اقتصادی برای مردم، نوبخت و رئیس او است، اما قوه قضائیه، بدستور رهبری، یا نخوانست و یا نتوانست، عمل کند! و لذا زبان عوامل اصلی توزیع دلارها از حلومشان بیرون زده و می‌گویند: "قصد دولت از توزیع 13 میلیارد دلار _رقم صحیح بیش از 18 میلیارد دلار بوده_ خیر بوده است!

والسلام


پنج شنبه 97 اسفند 16 , ساعت 2:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خیانت و نفاق، در جان و خون حسن روحانی!

حسن روحانی(97/12/6): «نیروهای مسلح اقتصاد را رها کنند و به مردم بدهند!»ت

وزیر راه و شهرسازی (97/12/14): «قرارگاه خاتم با خواست دولت وارد پروژه‌ها می‌شود!»

وزیر راه و شهرسازی، یا از حسن روحانی نمی‌ترسد و یا حال و روز حسن آنقدر وخیم است که به دیوانه‌ها باید گفت، عاقل!

کاش مار مرحومش زنده بود تا به حسن می گفت؛ الهی بمیری، تو که آبروی منم بردی، مگه به من نگفتی برای حل مشکلات مردم رئیس جمهور شدی؟ پس چه ... می‌کنی؟!

اگر مادر رئیس جمهورمان زنده بود، حسن به زبان مادری می‌گفت: «زن و نون» «می دونم اما نمیگم »

آیا حسن قبلا از فرمانده قرارگاه خاتم اجازه حمله گازانبری می گیرد و یا بعد از حمله می گوید؛ غلط کردم، پروژه‌ها را رها نکنید، شما آبروی مرا خریدید و ایران را با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به خود کفای بنزین رساندید و کسی حاضر نیست نسیه کار کند و 45 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار باشد!

والسلام


پنج شنبه 97 اسفند 16 , ساعت 1:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امشب در جلسه توسعه و برگزیدگان استان گیلان گفت: «کسانی که امروز بار مسؤولیت بر دوش دارند شرایط خوبی ندارند اما با همه توان و قدرت، کار خود را دنبال می‌کنند.»

با توجه به سخنان جناب روحانی، این سئوال مطرح است، کدام شرایط و کدام کار؟! اگر منظور روحانی این است که مدیرانش به ملت و کشور خدمت می‌کنند، مردم، آن را دروغ می‌دانند، ولی اگر اعتراف نموده که عده‌ای از مدیرانش بخاطر برانداز و فتنه‌گر بودن، شرایط خوبی ندارند! درست گفته است(جانا سخن از زبان ما می گویی) و لذا مردم با قاطعیت، خواستار عزل رئیس جمهور هستند.

وضعیت اقتصادی که قرار بود 100 روزه، با مذاکرات هسته‌ای و برجام، با لغو تحریمها رونق بگیرد، اما با تقدیم 111 امتیاز نقد به آمریکا و اسرائیل، به بحران اقتصادی ملت و کشور منجر گردید!

حسن روحانی در عرصه فرهنگی ایران، با گماردن برخی مدیران ضدانقلاب و برانداز در بخشهای مهم و حساس زیر ساختهای فضای مجازی، مردم و بخصوص قشر جوان این مرز و بوم را به اسارت چند پیام رسان خارجی دشمن درآورد و ضربات سنگین و غیرقابل جبرانی به فرهنگ ایران و ایرانی وارد کرد!

آنچه در صحنه سیاسی داخلی مشاهده می شود، طیف گسترده‌ای از جریان سیاسی برانداز، فتنه گر ، غربزده و لیبرال با حمایت دولت حسن روحانی و همان پیام‌رسانهای خارجی ، کرسی‌های نمایندگی مجلس و شوراهای اسلامی شهرها را تصرف کرده و اوامر کدخدای حاج حسن روحانی، یعنی آمریکا را برای تغییر بنیانهای انقلاب اسلامی دنبال می‌نمایند!

پس حسن روحانی اعتراف نموده، که مدیرانش به اضافه تعداد قابل توجهی از وکیل‌الدوله‌های مجلس و شوراهای شهر، با استفاده از اصل تزویر، در شرایط سختی مشغول خدمت به منافع دشمنان ملت ایران هستند!

والسلام


چهارشنبه 97 اسفند 15 , ساعت 11:30 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اتحادیه اروپا طی بیانیه اعلان کرد: «متاسفیم که آمریکا از برجام خارج شد، اما ایران باید به اجرای توافق ادامه دهد.»

منشاء این ابراز تأسف اتحادیه اروپا از خروج آمریکا و دستور ماندن ایران در برجام، از کجا است؟!

موضوع به زمانی برمی‌گردد که ترامپ در اردیبهشت 97 از برجام خارج شد و کشورهای روسیه و چین قصد محکومیت 1آمریکا را به نفع ایران داشتند.

وقتی جلسه کمیسیون مشترک 4+1 منهای آمریکا در اوایل سال 97 به درخواست ایران، برای بررسی خروج آمریکا از برجام در وین تشکیل شد، مذاکره کنندگان ایرانی یعنی ظریف و عراقچی برای ابراز بردگی به کدخدا(آمریکا) اجازه محکومیت آمریکا را به چین و روسیه ندادند!

در نهایت با تزویر رئیس لیبرال و غربزده ظریف، نتیجه جلسه کمیسیون مشترک با میدان‌داری دو کشور اروپایی، به نفع آمریکا به یک اظهار تأسف، بجای محکومیت تغییر یافته و به امضای جناب ظریف، چین و روسیه رسانده شد و تیم مذاکره کننده پیروز! ایرانی، با این خیانت بزرگ، جهت دریافت حق ماموریت به ایران مراجعه نمودند!

آری، منشاء دستور و هتاکی اتحادیه اروپا به ماندن ایران در برجام، خیانت حسن روحانی به استقلال و امنیت ملت و کشور ایران است.

والسلام

 


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ