سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اسلام را چنان وصف کنم که کس پیش از من نکرده است . اسلام گردن نهادن است و گردن نهادن یقین داشتن ، و یقین داشتن راست انگاشتن ، و راست انگاشتن بر خود لازم ساختن ، و بر خود لازم ساختن انجام دادن ، و انجام دادن به کار نیک پرداختن . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 خرداد 31 , ساعت 1:58 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تیم ملی فوتبال ایران بعد از گلی که از تیم اسپانیا دریافت کرد، بلافاصله از لاک دفاعی خارج و با بازی هجومی در صدد جبران اشتباه سرمربی خود کی روش برآمد، اما 54 دقیقه اجازه حمله به تیم مقابل، فرصت را از بازیکنان پرانرژی ایران گرفت! و این باخت ثمره ترسی بود که سرمربی خارجی به بازیکنان شایسته ایران، به مدت 54 دقیقه تحمیل کرد.

اگر همان 36 دقیقه بازی هجومی را از شروع بازی در دستور تیم ملی فوتبال ایران قرار می گرفت، قطعا افسانه بازیکنان اسپانیا و اروپاف زودتر فرو می ریخت و لذا بعد از اینکه فرصت خودباوری و بازی هجومی به بازیکنان تیم ایران داده شد، به موقعیتهای گرانبهایی برای زدن گل دست پیدا کردیم و ای کاش اسپانیا در همان دقایق اول بازی گل میزد، تا تیم قدرتمند ایران با بازی هجومی خود، زلزله وحشت را در بین ستاره های فوتبال اروپا به نمایش بگذارد!

زبانها و قلمهای مرموزی با جعل گروه مرگ، بازیکنان ایرانی را مدتها ترسانده و با تصمیم نابجای سرمربی، بازیکنان شایسته ایرانی در کنج عزلت دفاع ناموجه قرار گرفت!، که نتیجه آن باخت کشور عزیزمان بود، همانگونه که در مذاکرات هسته ای، رئیس جمهورمان، آمریکا را کدخدا لقب داد! و نتیجه آن، بزرگترین باخت، خیانت و ذلت تاریخی را بعد از قرارداد ترکمنچای، به نام برجام، به ایران اسلامی تحمیل کرد! زیرا با دستور حسن روحانی، ایران در طول مدت مذاکرات هسته ای، به لاک دفاعی برده شد و به سئوالهای متعدد شیطان بزرگ که کدخدا نامیده شده، پاسخ می داد! آری؛ این سرنوشت ملتی است که خودباوری را کنار بگذارد و به دفاع نامتوازن به همراه ترس و لرز بپردازد!

والسلام

 


دوشنبه 97 خرداد 28 , ساعت 10:32 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

میثم مطیعی برای چهارمین بار در نماز عید فطر، بخشی از شعر خوانی خود را همانند سال گذشته به کسانی که در صف اول نشسته اند اختصاص داد و گفت:

ای نشسته صف اول! صف ایثار آنجاست / آن سوی «نرده»... ببین... لذت دیدار آنجاست 

نکند «نرده» میان تو و مردم باشد / دردِ دل‌ها پسِ این فاصله‌ها گُم باشد

گر به یک نقد رود صبر و قرارت از دست / صف اول منشین، بین جماعت جا هست!

دوستان! صدق و صفای دهه شصت چه شد؟ / راستی حال و هوای دهه شصت چه شد؟ 

با اتمام تعطیلات عید فطر، جریان اصلاحات سابق یا جریان غیرانقلابی و ضدانقلابی امروز، حملات ناجوانمردانه ای را بر علیه دکتر مطیعی سازماندهی و آغاز کردند. البته همه کسانی که در صف اول می نشینند، غیرانقلابی و ضدانقلاب نیستند و انسانها و مسئولین فریخته و انقلابی هم در آن صف می نشینند، حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال گذشته، پس از حملات باند زر و زور و تزویر به دکتر مطیعی، خود را صف اولی نامیدند. حال باید علت عصبانیت این جماعت را مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم، که چرا هر حرف حقی را که مطالبات اصلی مردم را بازگو می کند، برنمی تابند؟ مگر مشکلی دارند؟! البته باید اعتراف کرد و گفت؛ که سهم صف اول نشینان، در حقوقهای نجومی، حیف و میل بیت المال، ایجاد فتنه و شورش، اشرافیت و اختلال در مبانی دینی و انقلابی، بسیار بالا است!

از زمانی که واژه اصلاحات توسط محمد خاتمی در سال 76 به سرقت رفت، عده ای با سوءاستفاده از این واژه، بر علیه مبانی اسلام و انقلاب اسلامی حملاتی داشته و دارند و اگر نگاهی عمیق به دوران حکومت کوتاه امیرالمومنین علی علیه السلام بینددازیم، وضعیت جریان غیر انقلابی و ضدانقلابی امروز، شبیه جریان سه گانه ی ضدانقلابی ناکثین، قاسطین و مارقین زمان علی علیه السلام است، که رهبر انقلاب در 14 خرداد امسال به آنها اشاراتی داشتند.

جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، از هر اقدامی که به نفع معاویه زمان، شیطان بزرگ باشد، حمایت می کند! مثل FATF ، برجام، پالرمو، حقوقهابی نجومی، کشف حجاب زنان، ایجاد فتنه و ...! و هر کس و جریانی به دفاع از انقلاب اسلامی و مبانی دینی و اعتقادی مردم بپردازد، بشدت مخالفت می کنند!، این جریانات آنقدر بی هویتند، که طنین صدای احسنت و تشکر مردمی از دکتر مطیعی را نادیده می گیرند، لذا مشکل آنان، داشتن زاویه با مبانی دینی و نظام اسلامی است!

پس، وظیفه سنگین جریان اسلام ناب محمدی متشکل، از عمارها، مالکها و ابوذرها، افشاء چهره کثیف اسلام آمریکایی متشکل از ناکثین، قاسطین و مارقین است، آنهم با لحاظ نمودن امر امام خامنه ای در خطبه های عید فطر، که فرمودند: «پرداختن به یکدیگر را بگذارند برای یک وقت دیگر، امروز که دشمن در مقابل کشور ایستاده است همه با هم دست‌به‌دست هم بدهند، متحد باشند، در یک جهت کار کنند برای استقلال و عظمت کشور.»

والسلام


یکشنبه 97 خرداد 27 , ساعت 12:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

همه ملت ایران دیدند که در بازی ایران و مراکش، میدان دار زمین بازی،. فوتبالیستهای پر توان مراکشی بودند و در نهایت هم، بازیکن مراکشی، عزیز بوهادوز دروازه خودشان را گشود و ناباورانه، ایران را برنده آن بازی نمود!

حال با نگاه به بازی فوتبال ایران و مراکش و بازی برد-برد حسن روحانی در برجام، چه فرقی بین عزیز بوهادوز و حسن روحانی وجود دارد!

اولا عزیز بوهادوز ناخواسته دروازه خودی را گشود، اما حسن روحانی آگاهانه و دروازه پیشرفت ایران را برای آمریکا بدون مدافع واقعی گذاشت! و حتی برادرش را بعنوان نفوذی به تیم مذاکره کننده تحمیل کرد!

ثانیا عزیز بوهادوز بعد از زدن گل به خود، ساعتها گریست و از مردم مراکش عذرخواهی نمود، اما حسن روحانی، بعد از شکست در برجام، با پررویی تمام، اشکی نریخت و شرمسار نشد!m

ثالثا عزیز بوهادوز به اشتباه خود واقف شد و عبرت گرفت، اما حسن روحانی می گوید ما برنده برجام بودیم زیرا آمریکا را بی آبرو کردیم! حال با چه قیمتی، منافقانه نمی گوید!

رابعا عزیز بوهادوز پیاده نظام و ستون پنجم ایران نبود، ولیکن حسن روحانی با تفکر لیبرالی، پیاده نظام غرب در ایران محسوب می شود!

خامسا عزیر بخاطر شهامت در عذرخواهی عزیز شد، ولی حسن، بخاطر اشرافیت و تکبر، در نزد مردمش، ذلیل گردید!

والسلام


شنبه 97 خرداد 26 , ساعت 11:32 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از مشوقهای اصلی پذیرش و اجراء ذلیلانه بــرجــــام توسط حسن روحانی، خرید هواپیمای مسافربری از شرکت بوئینگ آمریکا و ایرباس فرانسه بوده است!، که بعد از خروج ترامپ از بــــــرحـــام، شرکت بوئینگ آب پاکی را روی دست حاج حسن ریخت وگفت؛ یک فروند هواپیما هم بر اساس قراردادغ به ایران تحویل نخواهد داد و دیروز هم مدیر بخش هواپیماهای غیرنظامی شرکت ایرباس گفت: « بعید است بتوانیم 97 هواپیمای باقی مانده از سفارش (ایران) را تحویل بدهیم

بـــرجـــام، که مشکل آب آشامیدنی مردم اصفهان و ماهشهر را حل نکرد! بــــرجـــام، هواپیماهای مسافربری نیاورد! با بـــرجـــام سرمایه خارجی نیامده! بـــرجـــام، نقدینگی، را سه برابر کرد! با بـــرجـــام، قیمت دلار 2 برابر گردید! با بـــرجـــام، سکه و طلا و ... از کنترل خارج شد و ترامپ هم، بـــرجـــام را نفله کردپس این بــــرجـــام بی خاصیت! و حاج حسن بی لیاقت، به چه کاری می آیند؟!

برجام که مرده! حسن روحانی هم کمتر از 4 ساعت در محل کار حضور می یابد ! پس چه باید کرد؟ کار در دستان ملت است که با ارسال پیامهای چند میلیونی، نمایندگان مجلس را از خواب خرگوشی بیدار نمایند، نه برای تصویب FATF! بلکه برای نظارت بر ناکارآمدی و خیانتهای دولت اعتدال، بخاطر افزایش بی سابقه ی قیمتها! و جلوگیری از ادامه بازی مسخره مذاکره با اروپا، جهت نجات بـــرجـــام!

والسلام


جمعه 97 خرداد 25 , ساعت 2:30 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در جمع اصحاب رسانه که در مراسم افطاری رئیس جمهور در پاستور گرد هم آمده بودند، به یک اشکال اساسی اشاره کرده و گفتند: « بزرگترین غم برای یک ملت زمانی است که رسانه‌های بیگانه مرجع او باشند. در کمتر جایی دیده‌ام که یک ملت اینگونه به رسانه‌های بیرونی اعتنا کنند، این وضعیت باید اصلاح شود و رسانه‌های داخلی مرجع اطلاع‌رسانی به مردم باشند.»

حال باید پرسید، چه کسی بیشترین نفع را از رسانه هایت بیگانه در انتخابات خبرگان رهبری در سال 94 و ریاست جمهوری در سال 96 برده است؟! چه کسی در چند سال گذشته حامی اصلی تلگرام، بخصوص در مقطع انتخابات 94 و 96 بوده و از طریق آن به کرسی خبرگان و ریاست جمهوری رسیده است؟! سخنان منافقانه و کذب، تا کی؟!

وقتی رسانه های بیگانه بی بی سی و تلگرام در سال 94 از لیست کاندیدای مجلس خبرگان رهبری استان تهران حمایت کردند، حسن روحانی نه تنها عصبانی نشد، حتی در روز برگزاری انتخابات، وقتی تلگرام به حمایت و تبلیغات غیرقانونی از لیستی که اسم خودش در آن بود، می پرداخت، اجازه قطع تلگرام را در زمان ممنوعیت تبلیغات نداد! و بعد از رأی آوردن لیست استان تهران، از اقدام نامشروع خود، مبنی بر عدم قطع تلگرام، احساس پیروزی و شعف نمود! و آن را افتخار برای خود دانست! حال چرا بدنبال اصلاح و رویگرد مردم  به سمت رسانه های داخلی است؟! ظاهرا دیگر به رأی نامشروع از طریق رسانه های بیگانه نیاز ندارد! این تفکر بر آمده از فرهنگ لیبرالیسم است، که هدف وسیله را توجیه می کند!

والسلام

 


پنج شنبه 97 خرداد 24 , ساعت 3:3 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی مذاکرات هسته ای بعد از 32 ماه به برجام ختم شد، اوباما رئیس جمهور و جان کری وزیر خارجه وقت آمریکا در دفاع از برجام گفتند: «اگر با ایران مذاکره و بر سر موضوع هسته‌ای توافق نمی‌کردیم، ائتلاف ما علیه ایران کاملاً تضعیف و رژیم فعلی تحریم‌های ایران نیز شکسته می‌شد.» اما حسن روحانی دیروز (23 خرداد 97) در دیدار جمعی از اصحاب رسانه، نظری بر خلاف اوباما و جان کری اظهار و گفت: «نگذاشتیم که جنگ بر ما تحمیل شود و سر در برابر دشمن نیز فرود نیاوریم

البته حسن روحانی تا کنون چندین بار، به رفتن و آمدن سایه جنگ پرداخته، که دروغ بوده، که به دو نمونه اشاره می نمایم.

حسن روحانی مورخ 9 اردیبهشت 1396 در یزد گفت: «این مردم، عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ!»

حسن روحانی در 3 اردیبهشت 96 در قزوین گفت: «آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟»

سئوال، آیا تحریمها بدون برجام شکسته می شد و یا حسن روحانی با برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد؟ و عجیب اینجاست که در زمان تبلیغات انتخات ریاست جمهوری سال 96 با دروغی بزرگ گفت؛ "اگر کس دیگری رئیس جمهور شود، سایه جنگ دوباره برمی گردد!

پاسخ واقعی در تصویر مقابل است که رهبر معظم انقلاب، نقاب از چهره دروغگو، کنار زدند.

والسلام  

 


چهارشنبه 97 خرداد 23 , ساعت 4:3 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اوضاع فاجعه بار اقتصادی مردم و کشور، رئیس جمهور را از خواب زمستانی بیدار کرده و دریافته که افزایش عامدانه قیمت مسکن، دلار، سکه و سایر مایحاج ضرری، از حوصله مردم خارج شده و لذا جناب روحانی بعد از 5 ماه سکوت و سرگردانی در عالم برجام، بخشی از جلسه امروز (23 خرداد 97) هیئت دولت را به بررسی موضوع گرانی اختصاص و دستور داد: "اجناس در انبار نمانند/خودروها با قیمت مصوب به فروش برسند"

فاجعه گرانی در نبود دولت! موجب شده تا وجدانکی در برخی از افراد فراکسیون امید، که با حمایت بی بی سی و تلگرام به درون مجلس نفوذ کرده اند، سوسو بزند و لذا آقای کواکبیان نماینده آن فراکسیون، زبان به اعتراض باز کرده و در صحن علنی مجلس می گوید: «جمشید بسم الله که نداریم، پس چرا وضع دلار اینگونه است؟ تفاوت قیمت خودروها نسبت به ماه گذشته 20 میلیون تومان تفاوت کرده است، پس نمایندگان در مجلس چه میکنند؟ خجالت می‌کشم بگویم از این دولت با چنین وضعیت اقتصادی حمایت کردم. شب می‌خوابیم و صبح بلند می‌شویم می‌بینیم قیمت‌ها از این رو به آن رو شده است.»

سئوال؛ آیا گرانی و آشفته بازار این روزها عمدی نیست؟ آیا کلید آن در درون دولت و مجلس قرار ندارد؟ آیا جریان فتنه در ایجاد گرانی نقش ندارد؟!

با نگاهی ژرف و عمیق، به حضور فتنه گران و حامیان فتنه در "مراکز حساس و مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی،" درمی یابیم که بله جریان فتنه 88 نقش اساسی در التهاب بازار و گرانیها دارد، همانانی که بعد از شکست فتنه سال 88 از شیطان بزرگ درخواست تحریم ملت ایران را داشتند، امروز از درون دولت و مجلس به اقدامات مخرب خود بر علیه ملت و کشور پرداخته و لذا وقتی دولت هیچ خط قرمزی را برای حضور عناصر فتنه رعایت نمی کند، آنگاه جریان فتنه، آمریکایی-صهیونیسم، به ایجاد وضعیت اسفبار اقتصادی مردم و کشور، دامن زده، تا آنچه را در فتنه 88 یعنی براندازی نظام اسلامی بدست نیاورد، در فتنه تیر 97 با کشاندن مردم به کف خیابانها محقق نماید.

والسلام


چهارشنبه 97 خرداد 23 , ساعت 12:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی در سال گذشته لایحه بودجه به مجلس آمد، بحث درآمد دولت از محل افزایش حاملهای انرژی در لایحه بسیار داغ شد و دولت هم اصرار بر تصویب آن داشت، رفته رفته بحث افزایش قیمت حاملهای انرژی با بی تدبیری دولت و مجلس در کوچه و بازار مطرح و بلاخره فتنه گسترده دیماه، کشور را فرا گرفت!

نمایندگان مجلس با افزایش قیمت حاملهای انرژی بر اساس لایحه دولت مخالفت کردند، اما دولت اعتدال، همانگونه که در برجام و قراردادهای ننگین تر از ترکمنچای، نمایندگان مجلس را به اسم محرمانه بودن آنها، دور زده بوداین بار هم، با یک اقدام گازانبری بر علیه مردم، قیمت سکه و دلار را که خود، مسئول فروش آنها در کف خیابان و صرافیها است، به افزایش قیمت آنها پرداخت! و درآمدی بیش از 9 هزار میلیارد تومان، که منجر به کاهش ارزش پول ملی و خالی شدن جیب ملت بود، کسب نمود! باید گفت؛ که دولت، با همکاری باند فرصت طلب خود، که عده ای وکیل ادوله در مجلس هستند، از ملت ایران انتقام گرفت!

حال باید پرسید؛ دولت چه هدفی را در این آشفته بازار قیمت دلار و سکه دنبال می نماید؟ برای گشودن رمز این سئوال، باید به سخنان مقام معظم رهبری در حرم حضرت روح الله در 14 خرداد 97 بپردازیم، آنجا که به تشریح شرایط بنیانگذار نظام اسلامی، با شرایط امیرمؤمنان علی علیه السلام، در شکل گیری سه جریان ناکثین، قاسطین و مارقین پرداخت! و فرمود: «جبهه‌ی مقابلِ امیرالمؤمنین را شما ملاحظه کنید که در تاریخ مشخّص شده است: قاسطین، ناکثین، مارقین. قاسطین یعنی دشمنان بنیانی حکومتِ امیرالمؤمنین؛ ناکثین یعنی همراهان سست‌نهاد و سست‌بنیادی که بیعت را زیر پا گذاشتند به‌خاطر زخارف دنیوی، به‌خاطر هوس‌ها و آلودگی‌های دنیایی؛ و مارقین [یعنی] کج‌فهم‌ها و نادانها و جاهلهایی که به خیال اسلام، به خیال تبعیّت از قرآن، در مقابل قرآن مجسّم که امیرالمؤمنین است ایستادند؛ این جبهه‌ی مقابلِ امیرالمؤمنین است

 آری اگر به شکل گیری جریانهای دهه چهارم انقلاب اسلامی توجه نمائیم، اقدامات و تحرکات سه جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، با همان شدت، بر علیه مبانی و اندیشه های حضرت روح الله، امام خامنه ای و نظام اسلامی قابل رؤیت است! و لذا اگر بعد از فتنه دیماه 96 مسئول اجرائی کشور، چندین بار به شعارهای فتنه گران، به غیر از مطالبات اقتصادی اشاره داشته و بعد از خروج ترامپ از برجام، ورق پاره برجام را بر نیزه کرد و فریاد زد که بدون آمریکا، به همراه اروپا در برجام می ماندخبر از توطئه جریان ناکثین، سست‌نهاد و سست‌بنیادی می دهد، که پیمان شکسته و به خدمت لیبرالیسم غرب درآمده اند!

تکلیف چیست؟ اگر امام علی علیه السلام مظلومانه در محراب عبادت به شهادت رسید، بخاطر این بود که عمار مسئول تبین نظری و عملی، مالک فرمانده دفاع نظامی و ابوذر پیشتاز در امربه معروف و نهی از منکر، به شهادت رسیده بودند و سه جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، هل من مبارز می طلبیدند و کسی به دفاع برنمی خاست! پس؛ در دورانی که عمارها، مالکها و ابوذرها می توانند، میدان ندبیر را بدست بگیرند، نباید اجازه دهیم که خط امام و رهبر معظم انقلاب، مورد حملات بی وقفه جریانات شوم قرار گیرد. آری "ما می توانیم" اگر جریان سازی انقلابی داشته باشیم و از لاک بی تفاوتی و فرصت طلبی خارج شویم.

والسلام


سه شنبه 97 خرداد 22 , ساعت 3:26 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

افزایش قیمت دلار، سکه، مسکن و سایر مایحتاج ضروری، باضافه سقوط ارزش پول ملی و بیکاری، مردم و بخصوص جوانان کشورم را در رنج قرار داده و انتظار مردم این بوده و هست، تا دولت اقدامی در جهت عمل به وعده های خود که یک میلیون شغل در سال است، بنماید! اما ناباورانه هیئت دولت در جلسه روز چهارشنبه، 16 خرداد 97 نه تنها اقدامی در خصوص کنترل قیمتها و ایجاد اشتغال نداشته، بلکه در مصوبه ای مشکوک و انحرافی!، محل های برای تجمع اعتراض صنفی مردم در نقاط مختلف کشورب در نظر می گیرد!

حسن روحانی برای رفع مشکلات مردم، در تبلیغات انتخاباتی سالهای 92 و 96 به مردم وعده های بسیاری داد و در دستوالعمل حقوق شهروندی هم آورده است! مثلا ساخت مسکن اجتماعی در مدت 5 سال گذشته، یک واحد هم مردم تحویل نداد! یا اینکه مردم نمی دانند که قیمت سکه و دلار تا ظهر، چند برابر افزایش پیدا می کند!

امام خامنه ای در مرقد امام راحل در خصوص نقشه دشمنان فرمودند: «امروز نقشه دشمن فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی استهدف آنها از این فشارها، زیر فشار قرار دادن صرفادستگاه حکومتی و دولتی نیست بلکه می خواهند ملت ایران را به ستوه ناچار به تسلیم در برابر زورگوئی های آنها شوند.»

سئوال؛ هدف ترامپ و حسن روحانی، به غیر از "فشار اقتصادی، روانی و عملی" بر علیه مردم ایران است؟! هر دو با هدف ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی در یک مسیر حرکت می کنند! متأسفانه دولت بجای حل مشکلات اقتصادی مردم، مسیر فریاد زدن را به مردم پیشنهاد می دهد این یعنی نفاق با ملت!یعنی اینکه مردم هر چه دلشان می خواهد بر علیه نظام اسلامی، (نه دولت بی کفایت اعتدال) فریاد بزنند، تا اسلام رحمانی، اسلام آمریکایی، جای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله بنشیند!

والسلام


دوشنبه 97 خرداد 21 , ساعت 2:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در خرداد ماه 94گفت: «تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند.»

سه سال از آن دروغ بزرگ می گذرد، برجام آمد، ولی سرمایه نیامدهیئتهای مختلف اروپایی را از محل جیب مردم، به ایران دعوت کردند6قراردادهای ننگین تر از ترکمنچای برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو، نفت، خرید هواپیما و ... بستنداطلاعات محرمانه مخازن نفتی و گازی را به شرکت توتال فرانسه دادند! اما، سرمایه نیامد و بلعکس سرمایه های کلانی از کشور خارج شد!

در این باره آقای محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: «تنها در ماه‌های پایانی سال گذشته حدود 30 میلیارد دلار از کشور خارج شده است. و صندوق بین‌المللی پول هم، "میزان خروج سرمایه از ایران در سال 96 را حدود 27 میلیارد دلار اعلام کرده است."

بیکاری حاد جوانان، گرانی افسار گسیخته، افزایش قیمت دلار و ارزهای خارجی، افزایش قیمت سکه، افزایش قیمت مسکن و سقوط بی سابقه ارزش پول ملی، موجب سردرگمی ملت گردیده  است!

لااقل در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، مردم در صفحه تلوزیون او می دیدند که  می گفت؛ "قیمت گوجه در محل زندگی او ارزان است" ولی حسن روحانی که در انتخابات 96 می گفت؛ "صبح نمی دانستیم ساعت 11 یا 12 ظهر قیمت دلار چقدر می شود. نمی دانستیم قیمت سکه چند می شود". مرد لیبرال! حالا می دانی با بی تدبیری و خیانت تو، قیمت دلار و سکه چند است؟!

در این وانفسا اقتصادی، صدا و سیما در حال سیاه بازی است! نمایندگان مجلس، بجای گرفتن یقه دولت، با هدایت علی لاریجانی، بدنبال نخود سیاه تصویب لایحه Palermo و FATF در صحن مجلس هستند! آری برجام آمد، تحریمها نرفت، سرمایه نیامد و آهنگ خروج سرمایه از ایران را افزایش داد! چه کسی پاسخگو است؟! 

والسلام


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ