سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 9:18 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کارکرد احزاب در ایران، بعد از دهه اول انقلاب اسلامی از ریل اصلی دینی-انقلابی خارج و به دکانهای دو7 نبشی برای کسب قدرت و ثروت تبدیل شدند، که در این راستا، افرادی به مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی، نفوذ کرده، که دغدغه آنها، دین و انقلاب اسلامی نیست و لذا مجلس که به قول حضرت روح الله در رأس امور بود، امروز با نفوذ افراد لیبرال و غربزده، در ذیل دولت اعتدال حسن روحانی قرار گرفته است!

 با نفوذ افراد فاقد صلاحیت به درون مجلس دهم، شاهد کلاهبرداریهای قانونی تعدادی از نمایندگان مجلس، آنهم با پول ملت در زمان استیضاح چند وزیر حسن روحانی بوده و هستیم. قانون اساسی دو وظیفه ی "تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن را" بر عهده نمایندگان مجلس گذاشته و منتخبین ملت پس از تصویب اعتبارنامه خود، باید در محضر کلام الله مجید طبق اصل 67 قانون اساسی سوگند یاد کنند که به دین اسلام، انقلاب و قانون اساسی وفا دار باشند، اما وقتی نمایندگانی، با پول حرام احزاب ضدانقلاب و حمایت شبکهل بی بی سی به درون مجلس نفوذ کرده باشد، امکان استقلال رأی در صحن علنی مجلس برای دفاع از حقوق ملت و کشور نخواهد داشت و لذا آن نماینده ای که با کلاهبردی به مجلس نفوذ کرده، وکیل‌الرعایا نیست، بلکه منافقی است که بر خلاف سوگند خود، در حال خیانت به دین، انقلاب اسلامی، مردم و کشور است!

با نگاهی به سوگند نمایندگان مجلس و مخالفت تعدادی از آنان با استیضاح وزراء تعاون کار و امور اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، علی رغم موافقت با استیضاح، به ارزیابی خیانت آنان می پردازیم، که پس از نشستن بر سفره حرام دولت اعتدال و دستور فراکسیون امید، شرف انسانی را فراموش کرده و رأیشان مخالفت با استیضاح وزراء شد! و لذا این مجلس، در ذیل دولت است نه در رأس امور !!!

متن سوگند نمایندگان طبق اصل 67 قانون اساسی به شرح ذیل است:

بسم‏ الله‏ الرحمن‏ الرحیم

«من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، ‌امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم

والسلام


جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 11:51 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مارتین لوتر ((Martin Luther کشیش آلمانی در سال 1517 میلادی در مقابل معصومیت پاپ و دریافتت مالیات از طرف کلیسا جنبش اصلاحات (رفورماسیون) را آغاز کرد. کلیسای رم، لوتر را کافر و خواهان تحویل وی به رم و مجازات نامبرده شد، لذا شورای کلیسا، گردن‌کشی لوتر را برنتافت و حکم تبعید وی را صادر کرد بود. مارتین لوتر بجای رعایت مهلت شصت‌روزه و اعتراض به حکم کلیسا، نامه‌ای به نجیب‌زادگان مسیحی آلمان ارسال و حکم پاپ را در برابر دروازه شهر ویتنبرگ همراه با رسالات احکام شرعی به آتش کشید.

اقدامات لوتر در مقابل ارباب کلیسا، به شکل گیری پروتستانهای مسیحی منجر شد(کاتولیکها و پروتستانها) و لذا اسفندیار رحیم مشائی و حمید بقایی که نقش اصلی را در ایجاد انحراف دولت احمدی نژاد از اجراء عدالت به سوی مکتب ایرانیت داشتند، بعد از محاکمه و حبس حمیدرضا بقایی، اسفندیار رحیم مشائی عده ای را بدنبال خود، به مقابل سفارت انگلستان کشانده و به تقلید از مارتین لوتر آلمانی، حکم محکومیت دوست متخلف و متوهم خود را به آتش کشیدهغ و مزورانه شعار " می میریم، می میریم، ایران را پس می گیریم،" سر می دهند!

به فرقه انحرافی و مشائیسم ها می گوییم: شما حقیرتر و کوچکتر از آنید، که با شعار 600 سال قبل مارتین لوتر مسیحی، انقلاب اسلامی را دچار چالش کنید! زیرا آنزمان که دولت و بودجه کشور را می مکیدید، غلطی نتواستید بکنید، که امروز با تفکر نئوحجتیه ی احمق، بر علیه انقلاب اسلامی شورش بپا می کنید! عجیب است! احمدی نژاد در سال 93 می گفت؛ "می خواهم گفتمان امام و رهبری را دنبال نمایم، ولی در مقابل گفتمان امام و رهبری به تضعیف انقلاب اسلامی مشغولند"!

اقدام رحیم مشائی، تهوع آور و خنده دار است، گویند؛یارو در مسافرت با شخصی دعوا کرده و زخمی شده بود. بعد از مراجعه به شهر خود، پشت‌بام را سوراخ کرد و کنار آن، رو به آن شهر ایستاد و شروع به رجزخوانی کرد. همسرش که عصبانیت او را دید، گفت؛ مرد حسابی بیا پائین، الان خون به پا می‌کنی؟!

والسلام


جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 9:44 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز هیچ اصلاح طلب با شرفی حاضر به دفاع از کارنامه دولت حسن روحانی نیست، زیرا او بی عقلیف کرد و وعده ی حل تمام مشکلات، حتی آب آشامیدنی و ریزگردها را به مردم داد! لذا مردم از شعارها، وعده ها و سخنان کذب حسن روحانی خسته و امیدی به بهبود معیشت خود ندارند.

حسن روحانی غربزده و ناتوان از اجرای وعده ها، بهانه کودکانه گرفته! که اگر ریاست مجمع تشخیص مصلحت را به او ندهند، در جلسات مجمع شرکت نمی کند! و لذا حسام‌الدین آشنا، مشاور او نوشته است: «رؤسای‌جمهور قاعدتاً بنا به نص قانون اساسی خود را شخص دوم کشور می‌دانند و انتظار دارند مانند دو دوره اولیه، مسئولیت مجمع بر عهده ریاست‌جمهور بماند تا محوریت قوه مجریه در سیاست‌های اجرایی تثبیت شود و از برآمدن یک شبه قوه جلوگیری شود

در رابطه با این درخواست ناصواب باید گفت: معلوم نیست آقا حسام، در زمان ریاست مرحوم رفسنجانی بر مجمع تشخیص، در کدام سوراخ پنهان بوده که جرأت طرح چنین گنده گوئیها را نداشت! و امروز زبان باز کرده و قلم بر دست گرفته و اراچیف می بافد. البته حسام الدین آشنا ناخواسته از خُلق و خوی اشرافی گری و صفت زشت و رذیله استکباری حسن روحانی رونمایی کرده و نوشته است: «آنها وقتی با عنوان حقوقی خود در مجمعیغ قانونی شرکت می‌کنند، نمی‌توانند ریاست فرد دیگری را بر آن بپذیرند

حقیر چند سال قبل از یک فرد ملبس به لباس روحانیت، که اشکالاتی در عملکردش وجود داشت، پرسیدم : "تو برای اینکه مردم را هدایت کنی لباس روحانیت به تن نکرده ای، راست بگو که به چه منظوری لباس روحانیت بر تن داری"؟! او پاسخی نداد! و امروز، اگر همان سئوال از حسن روحانی پرسیده شود؛ او پاسخ قانع کننده ای ندارد، لذا معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح الله، پاسخ امثال حسن روحانی اشرافی و لیبرال را داده و فرمودند: «اشرافیت طلبان از آمریکا می‌ترسند! در مقابل سفارتخانه های خارجی ذلیل هستند و در مقابل قشر محرومین با کمال قلدری رفتار میکنند

والسلام


چهارشنبه 96 اسفند 23 , ساعت 1:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-نمایندگان مجلسی که قبل از برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی(آخوندی)، تعاون و کار امور اجتماعی(ربیعی) و جهاد کشاورزی(حجتی) با دعوت سخنگوی دولت، بر سر سفره حرام بنشینند و سپس از استیضاح وزراء بی لیاقت منصرف شوند، قطعا اگر این نمایندگان مجلس در اردوگاه لشگر امام حسن بودند، با سکه های معاویه به او ملحق می شدند! لذا نمایندگان واقعی ملت، مغلوب جریان کثیف لابیگری در مجلس شده و استیضاح وزرا دولت نبود، بلکه حق ملت به استیضاح کشیده شد!!!ع

2-وقتی نماینده ویلچرنشین رشت، غلامعلی جعفرزاده می گوید: «زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و 8 میلیون می‌گرفتم اما الان صبح تا شب و دور از خانواده مشغول کار هستم و این حقوق مجلس فاجعه است. بعدا نگویند چرا نماینده دزد شد.» خبر از خوابیدن خود در دانشگاه و دریافت 8 میلیون پول حرام می دهد و دزد شدن نماینده مجلس را توجیه می کند باید فاتحه مجلس را خواند!

3-وقتی برخی نمایندگان مجلس، از زنان روسری بر چوپ نمای خیابان انقلاب، حمایت کنند و با پولهای حرام لیست امید و حمایت رسانه بی بی سی به مجلس نفوذ کنند، دیگر این مجلس، در رأس امور قرار ندارد!

4-وقتی هزینه تبلیغاتی علی لاریجانی را چند نفر وارد کنننده خودرو پرداخت نمایند، آیا رئیس مجلس اجازه دفاع از جبهه حق و انقلاب اسلامی را به نمایندگان انقلابی می دهد؟!

5-به نمایندگان انقلابی و دلسوز مجلس و یا به قول منافقین، دلواپسان، باید گفت:  دیگر وزیری را استیضاح نکنند زیرا هزینه سنگینی بر مردم تحمیل می شود، از یک طرف مدت زمان زیادی از وقت مجلس به هدر می رود و از سویی دیگر، دولت برای فریب نمایندگان مجلس با پول ملت، همانند معاویه سفره های از حرام، می گستراند و لذا برای پرهیز از آلوده شدن بیشتر نمایندگان مجلس به لقمه های حرام و جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی به ملت، از طرح استیضاح وزراء، سئوال از رئیس جمهور و اعاده ثروت نامشروع مسئولین خودداری نمایند.

دوستی در فضای مجازی اظهار نگرانی کرده و نوشته بود: "نگران بودم که این مجلس با رای به استیضاح آخوندی گذشته‌اش را جبران کند و آبرویی جمع کند! که الحمدلله نگرانی برطرف شد."

والسلام


یکشنبه 96 اسفند 20 , ساعت 10:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در قوانین قضایی کشورمان، وقتی متهمی دستگیر می شود، قاضی پرونده پس رسیدگی مقدماتیف، برای آزادی متهم، وثیقه ای، در حد جرم ارتکابی معین می نماید که پس از تودیع مبلغ وثیقه، متهم تا صدور حکم نهایی آزاد می گردد، اما در رویدادی نادر که منحصر به گردن کلفتهای اقتصادی و سیاسی است، ملت ایران شاهد چانه زنی حامیان گردن کلفت دو متهم به نام حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) و مهدی جهانگیری (برادر معاون اول رئیس جمهور) برای کاهش مبلغ وثیقه مورد نظر قاضی بودند و جالبتر آنکه دولت در دیپلماسی داخلی با قوه قضاییه موفق به کاهش مبلغ وثیقه شده و هر دو متهم آزاد می گردند!

در اولین پرونده مبلغ وثیقه برای حسین فریدون 50 میلیارد تومان بوده که با دیپلماسی گردن کلفتها، به مبلغ 35 میلیارد تومان کاهش و فریدون آزاد می شود و در سفرهای خارجی در کنار برادر به گشت و گذار می پردازد! از بخشهای جالب آزادی حسین فریدونق این بود که وزیر بهداشت و درمان ایران (نه وزیر بهداری جیبوتی) وثیقه او را از ثروت نجومی و مشکوک خود، تودیع می نماید و به حمایت از دزد، افتخار می کند و شرمنده ملت نیست!

(تصویر روبرو مهدی جهانگیری در حال دریافت جایزه!!!)

دومین پرونده مربوط به مهدی جهانگیری است که قاضی پرونده مبلغ 6000 میلیارد تومان برای آزادی موقت او در نظر گرفت، که با دیپلماسی صورت گرفته، قوه قضائیه با وثیقه 1000 میلیارد تومانی موافقت و جهانگیری آزاد شد!

حال ملت ایران سرگردان است، مگر میشود مبلغ وثیقه را کاهش داد؟ ثروت نامشروع وثیقه گذاران، از کدام سیاره بدستشان رسیده که مثل آب خوردن به پای دزدان گردن کلفت میریزند! آیا برای آفتابه دزدها هم کاهش وثیقه امکان پذیر است؟! لذا به دولت اعتدال که در دیپلماسی برجام شکست خورده و در دیپلماسی با قوه قضاییه برای کاهش وثیقه دو متهم گردن کلفت، پیروز شده، تبریک می گویم!!!! 

باید به قوه قضاییه و گردن کلفتهای دولتی متذکر شد با چه قیمتی، اعتماد یک ملت و یک انقلاب را به بازی گرفته اید؟!!!

والسلام


شنبه 96 اسفند 19 , ساعت 11:34 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از مدتها خط و نشان کشیدن ترامپ برای رئیس جمهور کره شمالی، بلاخره کیم جونگ اون، با اتمام آزمایشاتب متعدد موشکی و هسته ای که می تواند شهرهای آمریکا را مورد هدف قرار دهد، حاضر شد با همتای آمریکایی خود ملاقات نماید، لذا باید پرسید، ترامپ تسلیم شد، یا کیم جونگ اون؟!

آیات و احادیث فراوانی داریم که به مسلمانان سفارش شده در مقابل فرد مستکبر باید ایستاد و از حق دفاع کرد و لذا کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از آیات و احادیث مسلمان اطلاعی نداشت، ولی در مقابل شیطان بزرگ ایستاد و زانو زدن ترامپ را در مقابل خود دید، اما حسن روحانی گوینده آیات و روایات، آمریکا را کدخدا خواند و به دروغ گفت؛ "دنیا در مقابل ملت ایران زانو زده است"!

رهبر کره شمالی پس از اینکه اطمینان حاصل کرد که برد موشکهایش همه شهرهای آمریکا را در می نوردد، ملاقات با ترامپ را بدون پیش شرط پذیرفت، ولی حسن روحانی اورانیوم 20 درصد و رأکتور اراک را که اثرش در مذاکرات هسته ای، مانند موشکهای کره شمالی ارزش داشت از بین برد و با بتن پر کرد و کشور را در مقابل شیطان بزرگ و اسرائیل خلع سلاح نمود!

کیم جونگ اون به قرآن اعتقاد نداشت، ولی به آن عمل کرد و پیروز شد و در زمان اعلان آمادگی برای دیدار با ترامپ، بی عقلی نکرد و نگفت خزانه خالی است، اما حسن روحانی در مجلس، سوگند خورد که به قرآن عمل کند ولی عمل نکرد و در آغاز مذاکرات هسته ای بی عقلی کرد و گفت؛ "خزانه کشور خالی است"!

کاش ایران هم رئیس جمهوری همانند کره شمال داشت که بزدل سیاسی! ترسو! و شیفته مکتب لیبرالیسم غرب نبود! و سخن از برجام 2 به زبان نیاورده بود!

والسلام


شنبه 96 اسفند 19 , ساعت 2:6 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در اقدامی مشکوک و مضحک، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور انگلستان، بدست 4 نفر از فرقه شیرازی که دو میله پرچم! و 4 عدد چاقوی میوه خوری!(دولت ترسو و بزدل ادعا دارد که قمه بوده!) در دست داشتند، سقوط و پرچم عزیز کشورمان به پائین کشیده می شود و بیرق جریان تشیع انگلیسی برافراشته گردید!ت

اشغال سفارت کشورمان بدون هیچ مقاومتی از سوی کارمندان و نگهبانان داخلی سفارت، از عجایب روزگار دیپلماسی و مشکوک به نظر میرسد، زیرا هیچکدام از کارکنان و نگهبانان داخلی سفارت، یک سیلی هم از مهاجمان تروریست چاقو بدست، نخوردند! و لذا سقوط سفارت ایران، بدون همکاری و هماهنگی از داخل سفارت، باور کردنی نیست!

در این باره باید گفت؛ سهم خیانت آقای بعیدی نژاد در مذاکرات هسته ای که به برجام ختم شد، مسئولییت سفارت ایران در کشور انگلستان بوده، که متأسفانه با مدیریت مشکوک او، سفارت کشورمان سقوط می کند و او خم به ابرو نیاورده و تاکنون بخاطر دومین خیانت خود، نه استعفا داده و نه برکنار شده است! ننگ و نفرین بر کارکنان و سفیر ایرانی باد که از اقتدار و عزت ایران و ایرانی دفاع ننمودند و فاجعه بزرگ و غم انگیز سقوط سفارت ایران در انگلستان، بدست جریان تشیع انگلیسی هماهنگ با وهابیت و روباه پیر، رقم خورد. ملت ایران این ننگ دولت اعتدال را چگونه تحمل نمایند؟

راستی اگر جناب حسن روحانی دارای تفکر لیبرالی و غربزدگی نباشد، برای پاک کردن این ننگ سقوط سفارت، از پیشانی دولتش، باید در اولین فرصت بیانیه ی تندی در محکومیت کشور انگلستان صادر و قطع روابط دیپلماتیک با آن کشور را به وزارت خارجه ابلاغ و سپس یک هیئت حقیقت یاب، برای بررسی چگونگی سقوط مشکوک و مضحک سفارتمان تشکیل و سفیر ایران را تا روشن شدن موضوع به ایران فرا بخواند، زیرا حافظه ملت ایران، حمله مدام حسن روحانی به نیروهای انقلابی را در خصوص آتش سوزی سفارت رژیم سعودی در ابران را فراموش نکرده و نخواهند کرد. حقیر بر این باورم، که در دایره گفتمانی اسلام رحمانی حسن روحانی، تشیع انگلیسی هم جای دارد!

والسلام 


شنبه 96 اسفند 19 , ساعت 11:48 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روباه پیر(انگلیس) بعد از ناکامی قطعنامه اش بر علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل، همزمان با سفر ولیعهد عربستان از وحدت شیعه انگلیسی و وهابیت رونمایی و اذن تصرف سفارت ایران در انگلستان را به چهار نفر از فرقه شیعه انگلیسی داد تا زمینه دوشیدن دولت سعودی و بستن قراردادهای بزرگ 100میلیارد دلاری فراهم گردد!ا

پلیس انگلستان در زمان حمله اوباش فرقه شیرازی تنها نظاره گر صحنه بود و لذا بعد از اینکه اهداف فرقه شیعه انگلیس در تصرف سفارت ایران با پائین کشیدن پرچم جمهوری اسلامی توسط تروریستهای فرقه شیرازی محقق شد، پلیس انگلیس مهاجمان تروریست را بدون هیچ مقاومتی دستگیر کرد!

جدای از هماهنگی روباه پیر با تشیع انگلیسی و وهابیت، این سئوال مطرح است که چرا هیچ مقاومتی از سوی نگهبانان داخلی و احیانا کارکنان سفارت ایران صورت نگرفته و منجر به جراحت سطحی آنان نگردیده است؟ آیا دولت اعتدال حسن روحانی، از داخل سفارت، هدایتگر تروریستهای فرقه شیرازی بوده است؟!

در پاسخ به این سئوالات باید گفت؛ وقتی مردم و دانشجویان کشورمان شاهد دخالتهای علنی سفارت انگلیس در فتنه سال 88 بودند، عده ایاز مردم به سفارت حمله کردند و انگلستان بلافاصله شدیدترین بیانیه را صادر و روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرد و لذا اگر دولت ایران نقشی در حمله به سفارت کشورمان در انگلستان ندارد، باید همانند کشور انگلیس کلیه روابط دیپلماتیک خود را با آن کشور قطع نماید والا دولت اعتدال از اتهام همکاری و هماهنگی با فرقه شیرازی در تصرف سفارت کشورمان، مبرا نخواهد بود. پس روباه، همواره روباه است!

والسلام


جمعه 96 اسفند 18 , ساعت 5:23 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

نقش علی لاریجانی بر خلاف سوگند خود، مبنی بر عدم اجاز وصول سئوال تعدادی از نمایندگان مجلس از رئیس جمهور، به جنجالی در مجلس تبدیل شد و در تهایت علی لاریجانی بهغ قانون تمکین نمود و اصرار تعداد زیادی از نمایندگان به بار نشست و علی لاریجانی مجبور به اعلان وصول سئوال از حسن روحانی گردید، اما حامیان رئیس جمهور، با تلاش فراوان موفق به پس گرفتن سئوال نمایندگان از حسن روحانی نشدند و لذا بازی دیگری برای نجات رئیس جمهور در مجلس کلید خورد و طرح استیضاح وزراء تعاون کار و امور اجتماعی، جهاد کشاورزی و وزیر راه و شهرسازی مطرح گردید.

حال باید منتظر تصمیم نمایندگان مجلس ماند، که کدامیک از وزراء دولت اعتدال را به مسلخ پروپاگاندای تبلیغاتی می برند؟ آیا طراح این سناریو، می تواند حسن روحانی را از تیررس سئوال نمایندگان انقلابی خارج نماید؟ آیا طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین اشرافی، با عزل یک یا دو وزیر، به بایگانی خواهد رفت؟! آیا عده ای از نمایندگان مجلس، طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین اشرافی را با هدف رأی آوری مجدد در انتخابات مجلس 98 ادامه خواهند داد؟! راستی مگر عباس آخوندی اصرار به کناره گیری از وزارتخانه راه و شهرسازی نداشته و استعفای خود را به رئیس جمهور نداد؟! آیا مردم شاهد موش و گربه بازی هیئت رئیسه مجلس، بعنوان کارگردان و نویسنده سناریوی استیضاح، برای نجات حسن روحانی خواهند بود؟!!! لذا بهتر است، بجای استیضاح نمایشی وزراء، طرح عدم کفایت ریاست جمهوری حسن روحانی به جریان بیفتد؟

والسلام


جمعه 96 اسفند 18 , ساعت 4:1 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه، به نمایندگی از رئیس جمهور آمریکا به ایران سفر نمود، تا زمینه مذاکرات موشکی (برجام2)ا را بر اساس استراتژی ترامپ پایه ریزی نماید، لذا در این رابطه با استفاده از حربه چماق و هویچ، با رئیس جمهور، وزیر خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان مذاکره نمود.

قریب 5 سال، دولت حسن روحانی، با وعده لغو تحریمهای ظالمانه غرب، بزرگترین خیانت قرن را با اجراء فوری برجام به کشور و ملت ایران تحمیل نمود و علی رغم اینکه حسن روحانی می گوید؛ در خصوص قدرت موشکی کشور، با کسی مذاکره نمی کند، ولیکن وزیر خارجه فرانسه تنها برای برجام موشکی به کشورمان سفر کرد! لذا حسن روحانی باز هم به ملتش دروغ گفت و ذلیلانه در مقابل وزیر هتاک فرانسوی، رسم ادب یک لیبرال غربزده را بجا آورد!، البته آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی پاسخ گستاخی وزیر فرانسوی را داد.

خدا بیامرزد یاسر عرفات را که وقتی بجای اسلحه شاخه ریتون بدست گرفت،ل کار را برای مبارزین واقعی سخت و دشوار نمود و لذا حسن روحانی با همان شیوه مزورانه عرفات، یک روز عدم مذاکره موشکی را فریاد میزند و روز دیگر، سازشکارانه بساط گفتگوی موشکی را با هزینه ملت، برای فرانسویها و اروپاییها مهیا می کند!

آری کسانی که یک روز با مک فارلین در فرودگاه مهرآباد بر خلاف نظر حضرت روح الله مذاکره مخفیانه داشتند! و روز دیگر در کشوری اروپایی با طرف اسرائیلی بر علیه خمینی کبیر جلسه برگزار کردند! و در سال 82 تمام تاسیسات هسته ای را برای خوشایند غربیها پلمپ! و در زمان ریاست جمهوری خود در سال 94 برچیدند، امروز منافقانه، مذاکره موشکی را رد کرده و می گویند؛ گفتگوهای خود را با اتحادیه اروپا ادامه می دهیم!

به هوش باشیم که اهداف و نیات جریان سازشکار و غربزده ی دولت اعتدال، تفاوتی با فراماسونرهای، که زمینه قراردادهای ننگین استعماری را بر کشورمان تحمیل نموده، ندارند، زیرا این جماعت اشرافی، حضور خود را بر اریکه قدرت، مدیون غربیها می دانند!

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ