سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را بگیرید؛ حتی از مشرکان . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آبان 22 , ساعت 11:0 عصر

به نام خدا و برای خدا

حسن روحانی در اراک، برجام را برای کشورمان همانند باغی فرض کرده که نهال آن به تازگی کاشته شده و مردم بایدف چندین سال صبر کنند تا میوه تزویر آن به ثمر برسد. پس از بیان این حرف ملت تکلیف خود را دانستند، که چندین سال صبوری کنند و از رئیس جمهور تقاضای سیب و گلابی نکنند و دیگر از بازی کودکانه برد-برد رئیس جمهور راستگویمان! نپرسند، ولذا مردم خود را برای شرایط جدید اعلامی حاج حسن آماده می کردند که پیروزی دونالد ترامپ موجب کیش و مات شدن رئیس جمهور ایران شد و بار دیگر قصه تلخ برجام در اذهان عمومی زنده شد.

دولت اعتدال که ذکر پیروزی خانم کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از لبانش نمی افتاد و بر اساس نظر سنجی ها، منتظر پیروزی قطعی خانم کلینتون بودند، با انتخاب شگفت انگیز آقای ترامپ بعنوان رئیس جمهور، دوستداران کدخدا با شوک شدید و جوانمرگی روبرو شدند و ترس و وحشت از پاره شدن برجام توسط ترامپ، سرا پای لرزان لیبرالهای اعتدال را فرا گرفت و پاره شدن و یا تغییر محتوای برجام، نقل هر مجلس و محفل شد.غ

 محمد جواد ظریف در کشور چک به خبرنگاران می گوید: »برجام توافقی معتدل است. در صورت عدم پایبندی دیگران ما گزینه‌های بسیاری داریم ... اینچنین نیست که در صورت عدم پایبندی دیگران گزینه های دیگری نداشته باشیم. ما گزینه های بسیاری داریم

در میان معرکه، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی آقای اصغر فخریه کاشان، که در امور مسکن مهر وامانده است، حقوقدان و برجام شناس شده و در خصوص برجام می گوید: «برجام یک سند رسمی است که به تایید سازمان ملل رسیده و در این سازمان ثبت شده است به همین دلیل رییس‌جمهورجدید آمریکا نمی تواند به تنهایی خلاف این سند اقدامی کند

حال باید آقای ظریف به تعدادی از گزینه های بسیارشان، که در مقابل اقدام رئیس جدید جمهور آمریکا دارند، بر روی میز قرار دهد تا ملت ایران از آن گزینه ها مطلع شوند! قطعاً گزینه های ادعایی آقای ظریف، همانند صدها تحریم لغو شده ی جناب روحانی، کذب و نادرست است!

آقای ظریف باید پاسخ دهد؛ در برابر اورانیوم 20 درصدی که اکسید کرده اید، کدام گزینه می تواند 400 کیلو اورانیوم ا20 درصد را برگرداند؟! آیا امکان نصب 14 هزار سانتریفیوژ وجود دارد؟! آیا می توان قلب رأکتور اراک را که با بتن نادانی دولت تزویر پر شده، آن را تخلیه کرد و در دل رأکتور قرار داد؟! آیا امکان عودت اورانیوم 5 درصدی که به روسیه ارسال شده وجود دارد؟! آیا غل و زنجیرهای برجام که به مدت 15 سال بر تأسیسات هسته ای ایران نهاده شده، با پاره شدن برجام توسط رئیس جمهور آمریکا، برداشتن آنها امکان پذیر است؟! کارشناسان متخصص امور حقوقی و بین المللی و حتی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، پاسخ به این سئوالها را منفی می دانند! و لذا پاسخ آقایان ظریف و حسن روحانی به غیر از شرمساری چیست؟! البته آقای ظریف تنها دستور حاج حسن روحانی را اجراء و از خطوط قرمز ترسیمی رهبری، عبور کرده است!

والسلام


شنبه 95 آبان 22 , ساعت 1:53 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی که کارشناسان سیاسی و دلسوزان نظام اسلامی به رئیس دولت اعتدال سفارش می کردند که تمام ظرفیت نظامh اسلامی را در سبد تزویر دیپلماسی بازی برد-برد با آمریکا قرار ندهید، جناب روحانی و غربزدگان دولتش، منتقدین را عده ای دلواپس، بیسواد، افراطی و کاسبان تحریم نامیده و آنان را به جهنم حوله می کردند و با ادبیات چاله میدانی با منتقدین سخن می گفتند، اما روزگار بر وفق مراد حاج حسن روحانی که متخصص از کار انداختن چرخ سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد کشور است، نچرخید و دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شد، تا چرخ لرزان دولت اعتدال را از چرخیدن بیندازد، و لذا باید منتظر تزویر جدیدی از سوی لیبرالهای غربزده دولت اعتدال باشیم، زیر این جماعت شیفته قدرت و ثروت، همه تلاش و تزویر خود را برای ماندن در قدرت بکار خواهند گرفت!

بنظر می رسد که رئیس جمهور بعدی آمریکا برجام را پاره نکند، اما همچون خلف ناصلح خود بر اجراء روح برجام پافشاری می کند تا امتیازات بیشتری ازل شیفتگان قدرت و ثروت اعتدال باز ستانند، زیرا جماعت لیبرال دولت، در آستانه انتخابات 7 اسفند 94 با اجراء زود هنگام برجام، خسارت سنگینی بر کشور تحمیل کردند و لذا مراکز استراتژیک و اتاقهای فکر آمریکا، به آقای ترامپ خواهند فهماند، که حسن روحانی فروشنده ای ترسویی است که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 96 و ماندن در قدرت، حاضر به پذیرش هر معامله ننگینی، حتی بدتر از ترکمنچای، به نفع کدخدا(آمریکا) را دارد!

در شرایطی که چرخ سانتریفیوژها از کار افتاده و کشور در بحران شدید رکود اقتصادی قرار گرفته و موضوع اشتغال جوانان خواب را از چشمان اشرافیت لیبرال سرمست قدرت ربوده و اجراء برجام، شعارهای کذب جناب روحانی را محقق نکرده و پیروزی دونالد ترامپ هم مزید بر علت گردیده و قولهای شفاهی اواما با پیروزی ترامپ نقش بر آب شده است، لذاغ برزخی که دولت اعتدال در پیش پای خود قرار داده، دو راه برای برون رفت از آن، در پیش روی حاج حسن روحانی وجود دارد، یا مردانه در پیشگاه ملت شریف ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بخاطر دلبستن به شیطان بزرگ، عذر خواهی نماید و یا استعفاء خود را از ریاست جمهوری، بصورت زود هنگام اعلام کند، زیرا خواسته های جدید آقای ترامپ در برجام هیچ راهی به غیر از عذر خواهی و یا استعفاء برای رئیس جمهور لیبرالمان باقی نگذاشته است.

آری گفته اند: برای عمل کردن بدن انسان، باید او را بیهوش کرد، اما برای عمل کردن روح انسان، باید او را بیدار کرد!

آیا حسن روحانی که در مکتب لیبرالیزم(انگلیس) تلمذ نموده، از خواب غفلت بیدار می شود؟! آیا از خوشبینی به کدخدا(آمریکا) بر توکل به خدا، تغییر مسیر می دهد؟!!!!!

والسلام


جمعه 95 آبان 21 , ساعت 12:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

"وبلاگ وزنه سیاسی" تاکنون صدها مطلب در خصوص مذاکرات هسته ای و برجام نوشته و لذا تصمیم گرفتم، تا مصاحبه ای خیالی را کهم با واقعیت بسیار نزدیک است، با حاج حسن روحانی حقوقدان! و مبتکر برجام داشته باشم، لذا سئوالات خود را اینگونه آغاز می نمایم:

وزنه سیاسی: آقای روحانی شما بر اساس برجام، اورانیم 20 درصد را اکسید کرده، اورانیم 5 درصد را به روسیه فرستادید، 14 هزار سانتریفیوژ را جمع آوری کردید و سایت آن را شخم زدید، قلب رأکتور اراک را خارج و با بتن پر کردید، آب سنگین تولیدی را به انبارهای کشور عمان حمل کردید و سایت هسته ای فردو را از مدار برای همیشه خارج کردید! آیا در مقابل این همه خدمت به شیطان بزرگ، تحریمهای فلج کننده را لغو کردید؟! 

حسن روحانی: با اجرای برجام تاکنون صدها تحریم لغو شده و دو سه تحریم بیشتر نمانده که آقای اوبامای بصورت شفاهی قول رفع آنها را داده است.ه

وزنه سیاسی: پس چرا مردم لغو تحریمهای صدگانه را احساس نکرده و شما هم لیست تحریمهای لغو شده را اعلام نمی کنید؟

حسن روحانی: ما که همه را احساس کرده ایم، شاید احساس مردم دچار مشکل شده و یا شما از یک جای خاصی هدایت شده اید و این سئوالات را می پرسید، زیرا وقتی از طریق صدا و سیما بصورت مستقیم با ملت سخن می گویم، هیچگاه اجازه پرسیدن چنین سئوالاتی را نمی دهم.

وزنه سیاسی: آقای روحانی، چرا شما و آقای ظریف، نام کشوری را که به برجام عمل نکرده، اعلام نمی کنید؟    

حسن روحانی: ظاهراً باید شما را به جهنم حواله نمایم تا از این سئوالات انحرافی دست بردارید و یا شما ملتفت جایگاه کدخدایی آمریکا نیستید و قصد بر هم زدن رابطه ما را با کدخدا دارید! مگر می شود نام کدخدا را بعنوان کشوری که به برجام عمل نکرده در مجامع عمومی مطرح و او را عصبانی نمود؟! غ

وزنه سیاسی: به هر صورت شما مسئولیت برجام را پذیرفته و باید به خواسته های مردم توجه کنید و لذا موضوع عدم پایبندی آمریکا به برجام را باید طی شکایتی از آمریکا در کمیته نظارت بر برجام که از کشورهای 5+1 تشکیل شده، مطرح نمائید، پس چرا بعد از گذشت 10 ماه هیچ اقدامی در خصوص شکایت از آمریکا را اعلام نکرده اید؟

حسن روحانی: ظاهراً شما به کدخدا اعتماد نداشته و اوباما را فردی مؤدب نمی دانید؟ ما به کدخدا اعتماد راسخ داریم و لذا در کنار برجام بصورت شفاهی قول داده بودند که این مشکلات را برطرف نمایند و در سفر اخیر من به نیویورک، آمریکائیها، مجددا قول شفاهی داده که مشکلات را مرتفع نمایند!

وزنه سیاسی: عجب، این مدت که مرتب ناله می زدید که برخی کشورها طبق برجام به وظایفشان عمل نکرده، تنها بر اساس قول شفاهی نوچه های کدخدا بوده و در برجام ثبت نشده است؟!

حسن روحانی: شما از طایفه بیسوادها بوده که زیر بار کدخدا نمی روید و معادلات جهان را زیر پا می گذارید و هنوز بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی، سخنان انقلابی می گوئید! من دل کدخدا را با هزار زحمت بدست آورده ام، ما به کدخدایمان اعتماد داریم و حتماً در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از مساعدت آنان بهره مند، خواهیم شد!ذ

وزنه سیاسی: جناب روحانی، شما که ادعای حقوقدانی! دارید، بر اساس کدام قاعده حقوقی به قول شفاهی آمریکا اعتماد کرده و برجام را کاملاً اجرا کرده و این همه خسارت به کشور وارد کرده اید؟!

حسن روحانی: من رئیس جمهور و مسئول اجرای قانون اساسی هستم و صلاح کشور را از شما بی سوادها بهتر می دانم. من برادرم حسین فریدون را که در معامله گری و راه اندازی صرافی فرد موفقی بوده و فرزندانش در آمریکا تحصیل کرده را به همراه تیم مذاکره کننده هسته ای اعزام کردم، تا هر گاه برخی اعضاء تیم خودمان بر روی منافع ایران پافشاری می کرد، موضوع را با زبان سرخه ای به من گزارش می داد و من بلافاصله دستور تغییر آن را به نفع کدخدا صادر می نمودم، تا نوچه های کدخدا عصبانی نشوند!

 وزنه سیاسی: یعنی شما تمام تأسیسات هسته ای کشور را بر اساس قول شفاهی آمریکائیها منهدم و تنها به یک کاریکاتور هسته ای بسنده کردید؟! آیا نمی ترسی که مردم بخاطر اینگونه معامله، که توان هسته ای را بصورت نقدی در مقابل قول شفاهی و نسیه کدخدا تقدیم کرده ای، شما را از ریاست جمهوری به زیر بکشند؟!

حسن روحانی: شما بی سوادها حرفهای خطر ناکی می زنید و قصد ایجاد بحران بر علیه من دارید، من که در اراک به مردم گفتم؛ که نباید مانند کودکان به درب باغ بیائید و درخواست سیب گلابی کنید، زیرا ما تازه نهال کاشته ایم و مردم باید چندین سال صبر کنند تا ثمره برجام را ببینند.

وزنه سیاسی: جناب روحانی آیا امکان دارد که بگوئید؛ مردم چند سال دیگر باید صبر کنند تا ثمره نهال برجام را احساس کنند؟!غ

حسن روحانی: پاسخ سئوال شما را من نمی دانم، زیرا مدت آن در اختیار کدخدا است و آن بستگی به عدول مردم ایران از اصول انقلاب اسلامی و عدم گفتن مرگ بر آمریکا و اسرائیل دارد و مدت آن را کدخدا معین می کند!

وزنه سیاسی: آقای روحانی شنیده اید که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده، آیا تقلبی در انتخاباتشان صورت نگرفته است؟

حسن روحانی: موضوع تقلب را باید از جناب رفسنجانی بپرسید، زیرا او متخصص تشخیص تقلب در انتخابات است و شما خوب می دانید که موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را ایشان 6 ماه قبل از برگزاری انتخابات تشخیص داد و بلافاصله دستور حضور در کف خیابانها را بعد از نتیجه رأی مردم به اصحاب دور و نزدیک خود صادر کرد.

وزنه سیاسی: یعنی فتنه سال 88 با هدایت ایشان صورت گرفت؟!

حسن روحانی: من در تعجبم که چرا برخی اصرار دارند که آن اعتراض مردمی را فتنه بنامند، ما باید زمینه رفع حصر دوستانمان را که در مجمع روحانیون مبارز مدتی قبل قول داده ام، اجراء نمایم تا آنان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از من حمایت کنند و همچنین احتمال ناراحتی ترامپ هم به خاطر عدم رعایت حقوق بشر و صدور دستور تحریم جدید بر علیه کشورمان از سوی او حتمی به نظر می رسد!ل

 وزنه سیاسی: آقای روحانی، آقای ترامپ در ایام تبلیغات انتخاباتی، چندین بار از پاره کردن برجام سخن گفته، اگر ترامپ برجام را پاره کند، متقابلاً شما چه اقدامی خواهید کرد؟

حسن روحانی: اولا برجام یک سند بین المللی است. ثانیاً کدخدا حق دارد برجام را پاره کند و ما نباید به او اعتراض کنیم. ثالثاً دولت من طوری مراکز هسته ای را ویران کرده که دولتهای دوازدهم و سیزدهم هم نمی توانند قدرت هسته ای ما را به زمان دولت دهم برگردانند. رابعاً وقتی کدخدا گفته شما نفت دارید و نیاز به مراکز هسته ای و غنی سازی ندارید، پس چرا موجب رنجش و نگرانی کدخدای خود شویم؟ خامساً وقت استخر و سونای من فرا رسیده و بیش از این مزاحم نشوید.

والسلام


پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 3:56 عصر

به نام خدا و برای خدا

سیاست دولت اعتدال بر اساس توسعه غربی و رفع نگرانی کدخدا(آمریکا) از انقلاب اسلامی، ریل گذاری شده و در اینا راستا رئیس جمهور لیبرالمان تمام سعی و تلاش خود را برای پرداخت سهم طرفهای 5+1 طبق برجام بکار بست و برجامهای ذلیلانه ای را بر کشورمان همانند برجام هسته ای، آموزشی، نفتی، بانکی و هواپیمائی آنهم به نفع قدرتهای جهانی تحمیل نمود، که عواقب این اقدامات نابخردانه و منافقانه سالها گریبان کشورمان را خواهد گرفت و لذا اگر دونالد ترامپ برجام را طبق قول انتخاباتی خود پاره نماید، رگ و پی اعتدالیون غربزده دولت را پاره کرده! و فرصت طلائی نصیب نظام اسلامی ایران خواهد شد.

پس از اعلام نتیجه انتخابات آمریکا و پیروزی ترامپ، حال و روز جریان اعتدال بسیار وخیم است و بیم آن می رود که پریشان حالی حاج حسن روحانی و تیم غربگرای دولت اعتدال را وادار به اقدامات افراطی نماید و لذا به نظر می رسد که با انتخاب ترامپ، جریان غربگرای حاکم بر قوه مجریه ایران، تعادل خود را از دست داده و منافع ملی کشورمان را برای جلو گیری از پاره شدن برجام توسط رئیس جمهورت جدید آمریکا، به مسلخ ببرد و برجام ننگین دیگری را بر اساس منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بپذیرد و آنگاه با استفاده از حربه پروپاگاندای، نعره شیطانی سر دهند، که سایه جنگ جدیدی را که آقای ترامپ قصد آغاز آن را بر علیه ایران داشته در نطفه خفه کرده ایم!!!

در هر صورت، همانگونه که انتخابات سال 84 ریاست جمهوری ایران با پیروزی احمدی نژاد، لرزه بر اندام جنایتکاران صهیونیست و آمریکا انداخته بود، امروز هم پیروزی ترامپ، لرزه بر بدن لرزان و ذلیل جریان سازشکار غربزده دولت اعتدال انداخته و لذا جریان مؤمن به اسلام و انقلاب، باید مراقب صحنه داخلی و خارجی باشد، زیرا موقعیت ایران در وضعیت کونی جهان بسیار خطیر است و هر لحظه غفلت در عبور از پیچ بزرگ تاریخی، عواقب ناگواری را برای آینده اسلام و ایران رقم خواهد زد.

در پایان این وجیزه به بخشی از مصاجبه هوشنگ امیراحمدی که او را دلال رابطهگ ایران و آمریکا می نامند، جلب می نمایم، تا همراهان همیشگی "وبلاگ وزنه سیاسی"، تفاوت دیدگاه این مرد ساکن آمریکا را با تفکرات لیبرالی جناب روحانی ساکن ایران، مقایسه نمایند:

فارس: اگر آقای روحانی بخواهد که اقداماتی را برای ارتباط با آمریکا داشته باشد، باید چه اقداماتی را دنبال کند؟

امیراحمدی: ایشان باید ابتدا نظر رهبری را تأمین کند، تا رهبر برای ایشان خط قرمزهایی بگذارند و در چارچوب آنها جلو برود، یک تیم برجسته آمریکا شناس که این کشور را می‌شناسند وسط بیاورد و یک معامله بزرگ روی میز بگذارد. آمریکایی‌ها یک فرهنگ نظامی ـ سیاسی دارند و بهترین نیرو برای مذاکره سپاه است.

فارس: یعنی سپاه پاسداران وارد مذاکره با آمریکا شود؟!

امیراحمدی: بله، مگر چیست، تنها نیرویی که در کشور آمریکا آن را جدی می‌گیرد، سپاه ایران است.

فارس: یعنی منظور شما بُعد اقتدار در مذاکرات است؟

امیراحمدی: بله، نیرویی که اقتدار دارد و همه روی حرف آن حساب می‌کنند و هم از آن حساب می‌برند. من نمی‌گویم خودِ سپاه برود، بلکه یک تیم مقتدری باید درست شود که در آن سپاه هم حضور داشته باشد.

فارس: از لحاظ پشتوانه دفاعی و اقتدار نظامی می‌گویید؟ل

امیراحمدی: بله، اقتدار نظامی‌، سیاسی، راهبردی، باید نیرویی سر میز باشد که از او حساب ببرند.

بنده در یکی از ایالت‌های آمریکا سخنرانی داشتم، وقتی در باز شد، شوکه شدم، جایی که برای سخنرانی رفته بودم،‌زمانی که وارد شدم دیدم یک عکس بزرگ و تمام‌قد از قاسم سلیمانی وجود دارد، من علت این موضوع را پرسیدم، به من گفتند در دفتر ژنرال‌های ما هم عکس او وجود دارد؛ چرا که ما نمی‌خواهیم فراموش کنیم او هست. به‌عنوان یک دشمن قابل احترام،‌ ژنرال‌های آمریکا قاسم سلیمانی را قبول دارند، می‌خواهم بگویم آمریکایی حرفه‌ای است و با کسی که حرفه‌ای کار کند، احترام می‌گذارد ... آمریکایی‌ها به دشمنان بزرگ احترام می‌گذارند، اما به دوستان کوچک خود کاری ندارند!

وبلاگ وزنه سیاسی: آیا حسن روحانی، جزء دوستان کوچک آمریکا است؟! امیدوارم که مصاجبه امیراحمدی ساکن آمریکا، برای جناب روحانی غربگرا کلاس آموزش و برای سایر لیبرالهای دولتش و پدر معنویش، یعنی هاشمی رفسنجانی درس عبرتی باشد، آیا عبرت می گیرند؟!!!

والسلام


پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 12:33 صبح

به نام خدا و برای خدا

پیروزی غیرمترقبه دونالد ترامپ، زنگ خطر سقوط دلواپسان اعتدال آمریکائی را بصدا درآورد، همان کسانی که تمام ظرفیت کشور را طی سها سال گذشته در بازی مزخرف برد-برد قرار داده بودند، پیروزی ترامپ لرزه بر اندامشان انداخت و قطعا بدنبال جای گرمی خواهند بود!، زیرا در چهره رنگ پریده اعتدالیون و ظریف الممالک، ترس و وحشت از پاره شدن برجام موج میزند و لذا جناب روحانی در جلسه هیئت دولت، در سخنانی از روی ضعف، اعلام نمود:نتیجه انتخابات آمریکا اثری در سیاست‌های ایران ندارد! و جناب ظریف هم اجراء نیم بند برجام توسط آمریکا را تقاضا نمود!

در خبر ملاقات معاون اول رئیس جمهور با محمد خاتمی از قول اسحاق جهانگیری آمده بود؛ که آقای روحانی هنوز تکلیفش برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 معلوم نیست و اسحاق خان گفته بود؛ که حضور و عدم حضور ایشان، بستگی به پیروزی دموکراتها و عنایت آنان(آزاد سازیف بخشی از پولهای بلوکه شده ایران در بانکهای خارجی) در نزدیکی انتخابات سال آینده را دارد و لذا با پیروزی ترامپ در آمریکا، امید حاج حسن و لیبرالها به یأس مبدل شد!

دونالد ترامپ در ایام تبلیغات انتخاباتی گفته بود؛ که در صورت پیروزی، برجام را پاره خواهد کرد و لذا پاره شدن برجام، جوانمرگی دولت اعتدال را بهمراه خواهد داشت، هر چند که پاره شدن برجام علی رغم خسارت مادی و معنوی بسیاری که به کشورمان وارد کرده، اقدام مبارک و میمونی خواهد بود. علت آن این است، اولاً نظام اسلامی از شیادان لیبرال کدخدا(آمریکا) پسند، خلاصی پیدا می کند و ثانیاً دست و پای ایران اسلامی که به واسطه برجام، 15 سال در قل و زنجیر قرار گرفته، آزاد می گردد.خ

متأسفانه دولت اعتدال طی سه سال گذشته، همواره به بزک کردن شیطان بزرگ مشغول بوده و از این بابت خسارات فراوانی به کشور وارد کرده، که بحشهای از آن قابل جبران نیست و لذا مسئولین قضائی باید گریبان کسانی را که بر خلاف دستور رهبر معظم انقلاب، برجام را زود هنگام برای اهداف پلید گروهی و حزبی اجراء کرده، بگیرند و یحتمل برخی از اعضاء تیم مذاکره کننده و افراد پشت صحنه برجام، قصد خروج از کشور را همانند خاوریها بنمایند! که در این رابطه لازم است، جنبه های احتیاطی توسط مسئولین امنیتی و قضائی پیش بینی گردد.

از حقه های دولت اعتدال پس از پیروزی ترامپ هم، نباید غافل شد، زیرا اینگونه شعر سروده اند:

خدا به خیر کند حُقّه‌ی سیاسی را / حقوق‌دانی و تکلیف ناشناسی را

خدا به خیر کند «کدخدا هراسی» را / «ظریف کاری» و لبخند التماسی را

به وهم، دور زمان، بر مرادشان رفته ست / که «چون عصر خمینی» ز یادشان رفته ست

والسلام


یکشنبه 95 آبان 9 , ساعت 1:3 صبح

به نام خدا و برای خدا

متأسفانه رئیس جمهورمان رویه غلطی را در خصوص "بــــرجــــام" در پیش گرفته که موجب تعجب ملت ایران و جهان شده است. جناب روحانی، هرع گاه با ملت ایران سخن می گوید؛ از موفقیت کامل برجام سخن بر زبان جاری کرده و به منتقدین برجام حمله ور می شود، ولیکن وقتی با مسئولین غربی روبرو می شود، ذلیلانه خواستار اجراء برجام از سوی طرف مقابل، آنهم بدون ذکر نام کشور گردن کلفت می شود! شاید علت ترس و اضطراب رئیس جمهورمان، بخاطر آن است، که در سال 92 آمریکا را کدخدای ده خوانده است!

بر این اساس آقای حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، باز هم با التجاء خواستار اجراء برجام از سوی طرف مقابل شد و گفت: «جمهوری اسلامی ایران در اجرای توافق برجام به همه تعهدات خود پایبند بوده و انتظار دارد برای پایداری برجام، طرف مقابل نیز به همه اصول و تعهدات خود به طور کامل عمل کند.»

عدم اجراء کامل برجام از سوی آمریکا، دوستان انگلیسی! رئیس جمهورمان را نگران کرده و لذا آقای "سِر ریچارد دالتون"ل سفیر سابق انگلیس در ایران، دلواپس رأی نیاوردن جناب روحانی در انتخابات سال 96 شده و طی مقاله ای می نویسد: «روحانی اعتدال‌گرا با شرایط سختی در این انتخابات مواجه است. انتظارات بالا از توسعه اقتصادی در ایران با نتیجه مثبت همراه نشده است. ناامیدی از مزایای محدودی که این توافق برای ایران به همراه داشت در حال افزایش است. این برای انتخاب مجدد روحانی در سال 2017 اصلاً شرایط مطلوبی نیست

کاش جناب روحانی ایمان واقعی داشت! و بخاطر نابودی و خسارت زیادی که به خاطر اجراء فوری برجام به کشور وارد نموده، در محضر ملت و رهبر بخاطر خوشبینی و اعتماد افراطی به کدخدا(آمریکا) عذرخواهی می کرد، تا مصداق این داستان می گردید، که گویند: غ«روزی بازرگان موفقی از مسافرت بازگشت و متوجه شد خانه و مغازه اش در غیاب او آتش گرفته و کالا های گرانبهایش همه سوخته و خاکستر شده اند و خسارت هنگفتی به او وارد امده است. فکر می کنید آن مرد چه کرد؟! خدا را مقصر شمرد و ملامت کرد؟ و یا اشک ریخت؟

بازرگان با لبخندی بر لبان و نوری بر دیدگان سر به سوی آسمان بلند کرد و گفت : "خدایا ! می خواهی که اکنون چه کنم؟"

مرد تاجر پس از نابودی کسب پر رونق خود ، تابلویی بر ویرانه های خانه و مغازه اش آویخت و روی آن نوشت: "مغازه ام سوخت ! اما ایمانم نسوخته است ! فردا شروع به کار خواهم کرد!"»

والسلام


شنبه 95 آبان 8 , ساعت 9:50 عصر

به نام خدا و برای خدا

وقتی به ادبیات زشت چاله میدانی رئیس دولت اعتدال، جناب آقای حسن روحانی در دفاع از برجام و حمله به منتقدین آنف نگاه می کنیم، به یاد سخنان جفری دیوید ساکس پدر شوک درمانی اقتصادی آمریکا افتادم، که وقتی یلتسین معترضین برنامه اقتصادی ساکس را از دم گلوله گذراند، جفری ساکس آمریکائی که حالا مشاور یلتسین شده بود، مخالفین برنامه اقتصادی خود را با برچسب کمونیست‌ و سرمست قدرت مورد حمله قرار می داد و به هیچ عنوان از اقدامات خود که موجب زیانهای چند صد میلیارد دلاری به شرکتهای مهم نفتی و کارخانه های بزرگ اقتصادی روسیه گردید، سخن نمی گفت، همانگونه که جناب روحانی منتقدین برجام آمریکائی را با الفاظی زشت که در شأن جایگاه ریست جمهوری نیست، مورد حمله قرار داده و مرتباً برجام را بزک می کند!

با توجه به حضور مشکوک جفری ساکس در ایران، لازم است به چند نمونه ازح جنایات اقتصادی و انسانی این جنایتکار در روسیه، بلیوی، آرژانتین، چین و لهستان اشاره نمایم. آمار و ارقام فروش شرکتهای نفتی روسیه به ثمن بخس، یادآور قراردادهای نفتی IPC جناب روحانی با شرکتهای خارجی است، در آن زمان، شرکت نفتی بوکس روسیه که میزان نفت تحت کنترلش از نفت کویت بیشتر بود به 309 میلیون دلار فروخته شد! شرکت "نیکل نوریلسک"روسیه که تولید کننده یک پنجم نیکل جهان است، به 170 میلیون دلار فروخته شد!

کشتار صدها هزار نفر در میدان تیان آنمن چین، آغاز تجارت فحشا و انقلاب رنگی در لهستان، حراج 90 درصد از دارایی‌های آرژانتین و بیکاری 30درصدی کارگران بولیوی تنها بخشی از جنایات جفری ساکس در این کشورها است!

با توجه به جنایات بی شمار جفری ساکس، فعال انقلاب هایِ رنگی وَ مشاور جورج سوروس پدر انقلاب هایِ رنگی، متأسفانه این جاسوس نشاندار شیطان بزرگ با حیله و تزویر دولت اعتدال تحت عنوان مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در خرداد ماه 95 به تهران آمد، تا بصورت خاموش، پروژه نفوذ را تحت عنوان شوک اقتصادی به اعتدالیون وابسته به کدخدا(آمریکا)ل آموزش دهد، تا در مقطع انتخابات ریاست جمهوری سال 96 شوک درمانی اقتصادی را برای بهبود وضعیت اقتصادی، آنهم برای رأی آوری حسن روحانی به اجراء درآورد!

با توجه به حساسیت حضور جفری ساکس در تهران و برگزاری چندین جلسه در برخی دانشگاهها و وزارت خارجه، لازم است، اهداف پشت پرده این حضور مشکوک بررسی، تا همانند دولت اصلاحات، شاهد حضور اساتید براندازی نرم در کشورمان تحت عناوین مختلف نباشیم و جلوی اقدامات ضدامنیتی-سیاسی دولت اعتدال مسدود گردد! زیرا برخی از اعضاء دولت اعتدال، پرونده سیاهی در ارتباط با سازمانهای جاسوسی بیگانه داشته و دارند!

والسلام


شنبه 95 آبان 8 , ساعت 12:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

جریان نفوذی با تفکر لیبرالیستی در حال انقلاب زدائی در وزارت آموزش و پرورش است و تلاش دارد، تا آنچه در کتب درسی دانش آموزان رنگ و بوید "ایثار و جهاد و شهادت طلبی" دارد، حذف نموده، تا خواسته حاج حسن روحانی و اسرائیل، محقق گردد! ممکن است، همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" از حقیر بپرسند، دلیل شما در خصوص هماهنگی خواسته رئیس جمهورمان و رژیم صهیونیستی چیست؟

پاسخ سئوال فوق را در سخنان جناب روحانی در مورخ 15 اردیبهشت 95 در مراسم گرامیداشت مقام معلم جستجو می کنیم، که در آن مراسم از معلمین خواست به دانش آموزان القاء کنند که ما در پی اسلام انقلابی نیستیم و لذا گفت: «معلمین ما باید برای جوانان ما تشریح کنند که ما انقلاب اسلامی داریم و ما در پی اسلام انقلابی نیستیم.»

با درخواست فوق از سوی رئیس جمهور، جریان نفوذی و معلوم الحال به ممیزی و حذف دروس با تفکر اسلام انقلابی پرداخت و لذا درسف "رهبران کوچک"از کتاب هدیه‌های آسمانی پایه ششم حذف شد؛ در این درس، دانش آموزان با ایثار و شهادت "شهید حسین فهمیده" آشنا می شدند، که دستان پلید و نوکر صفت آن را حذف کرده، تا دانش آموزان ایران اسلامی از اقدام انقلابی "شهید حسین فهمیده"، که نارنجک به کمر بست و خود را زیر تانک عراقی انداخت و آن را منفجر کرد، مطلع نگردند!!! امام خمینی(ره) در وصف این نوجوان شهید فرمودند: «رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد»

مدتی از موضوع حذف درس "رهبران کوچک" نگذشته بود که معلمین انقلابی مقطع چهارم ابتدائی متوجه حذف درس «مساجد مسلمانان» از کتاب هدیه‌های آسمانی مقطع چهارم دبستان شدند. این درس به بازخوانی اشغال سرزمین فلسطین بدست رزیم صهیونیستی پرداخته، که به ارسال نامه‌ یک دانش‌آموز ایرانی به نام مصطفی با یک دانش‌آموز فلسطینی به نام خالد می پردازد!

در این روزها شیطنتی دیگر از اعتدالیون غربزده در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم دبستان کشف شد، که در صفحه 90 آن ایثارذ رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را منافقانه زیر سئوال برده و پیروزی رزمندگان را تلویحاً حاصل کمک آمریکا دانسته که باعث سرنگونی صدام گردید و اینگونه می نویسد: «حکومت صدام در سال 1359 به کشور ما حمله کرد و باعث شروع جنگی شد که هشت سال طول کشید، حکومت صدام پس از اشغال نظامی کشور عراق توسط آمریکا سرنگون شد.»

پس از اقدامات اعتدالیون لیبرال در حذف دروسی با وجه "اسلام انقلابی، جهاد و شهادت،" اینک به ارتباط سخنان رئیس جمهور با خواسته های رژیم صهیونیستی می پردازم که در این رابطه روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم به نقل از "الداد پاردو" (فردی که طی 11 سال گذشته کتاب‌های درسی ایران را بررسی کرده) می نویسد: «شهادت کودکان در کتاب ششم دبستان با داستان رهبر کوچک (شهید حسین فهمیده) محترم شمرده می‌شود. شهادت دختران نیز بتازگی با کتاب آمادگی دفاعی پایه دهم، در برنامه درسی قرار گرفته است ... در برنامه تحصیلی ایران، نیاز به جهاد، شهادت کودکان و فداکاری‌های غیرقابل اجتناب شدیدا و بوضوح به مغزهای جوانان القا می‌شود. آنها می‌دانند یک جنگ جهادی به شهادت احتمالی نیاز دارد. آموزش شهادت به کودکان از پایه اول شروع و تا پایه دوازدهم ادامه می‌یابد ... یک توافق (هسته‌ای) سازنده با روحانیون (ایران) نیازمند تغییر اساسی کتاب‌های درسی مدارس و (همچنین تغییر) رویکردها و تاکتیک‌هاست. توافقی بدون چنین تغییراتی می‌تواند شمارش معکوس برای آغاز اولین جنگ اتمی را شروع کند.»

والسلام


پنج شنبه 95 آبان 6 , ساعت 9:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

همه کسانی که به لیبرالیسم گرایش پیدا کرده و از آنجا به جریان فراماسونری پیوسته و در خدمت اهداف غرب درآمده،ئ معمولا تظاهر به دین داری کرده ولی از تعهد دینی تهی هستند! زیرا، دستورالعملهای دینی تشیع با ایدئولوژی غرب سازگاری ندارد.

وقتی پرونده جریان اومانیسم را از بایگانی پادشاهان قاجار تا به امروز بیرون می کشیم، به چندین سئوال برمی خوریم؛ که چرا انسان لیبرال غربی با انسان لیبرال ایرانی متفاوت است؟! چرا انسان لیبرال غربی به کشور و استقلال و توان ساخت ملی خود پایبند و پایدار است ولی انسان لیبرال ایرانی خود را نوکر غرب دانسته و توانائی ملی کشور خود را انکار می کند و به "ما می توانیم" اعتقاد ندارد؟!

برای پاسخ به این سئوالات کافی است به پرونده روشنفکرانی که از زمان عباس میرزای قاجار تا کنون برای تحصیل به اروپا و آمریکا رفته اند، نگاهی گذرا بیندازیم،ا آنگاه به غربزدگی و غربگرای آنان پی خواهیم برد. لیبر الیسم در غرب، انسان غربی را از خدا جدا می کند و به خودش متکی می نماید، اما لیبرالیسم غربی، از زمان قاجار تا به امروز، انسان لیبرال ایرانی را از خدا جدا کرده و به نوکری  خدمت به منافع خود درآورده است. لذا طرح اسلام رحمانی از سوی جناب روحانی بر گرفته از اندیشه های لیبرالیسم غرب است که از دوره تحصیل خود در انگلستان،به ارمغان آورده است! و بر همین اساس، آمریکا را کدخدای ده می داند و بدنبال بستن با کدخدا است با هر قیمت آن هم برای ماندن در قدرت!!!

علی رغم اینکه مسئولین آمریکائی بارها اعلام کرده اند که به مسئولین ایرانی اعتماد ندارند، اما رئیس جمهورمان با داشتن تفکر لیبرالی،ئ چندین بار از خوشبینی و اعتماد به آمریکا سخن بر زبان آورده است! و لذا خبر از آن دارد، که افرادی در دولت اعتدال حضور دارند که شعارشان "ما نمی توانیم" است و برای اثبات غربزدگی و سرسپردگی خود، می گویند؛ ایرانی فقط می تواند آبگوشت بزباش تهیه نماید و خواستار ورود متخصص از غرب هستند!!!

جریان لیبرالیسم، که امروز در قامت نازیبای اعتدال جلوه گری می کند، سازش و تسلیم شدن در برابر آمریکا و غرب را تعامل با جهان می خواند!

توجه جناب روحانی را به گزارشی از ساواک جلب می کنم و می گویم؛ که انقلاب اسلامی اینگونه بدست آمده نه با سخنرانی شما که بلافاصله از کشور متواری و به انگلستان می رفتید!!!

گزارش بدین شرح است:

تیمسار ریاست سازمان اطلاعات و امنیت کشور اداره دوم-32د 10/10/1357                         خیلی محرمانه

موضوع: قشریون خبر واصله حاکیست:

در ساعت 18/30 مورخه 22/9/1357 دو دستگاه خودرو شخصی که یکی از آنان پژو به شماره 35328 ـ تهران ل بود، در خیابان ‌آیزنهاور با یکدیگر تصادف نمودند که به خودرو دیگر مبلغ 60000 ریال خسارت وارد گردید و افسر راهنمائی ضمن کشیدن کروکی تصادف اظهار نمود من کروکی را کشیدم ولی شما باید پولش را از خمینی بگیرید.

هر دو راننده ناراحت شدند و راننده پژو مزبور چکی به مبلغ 70000 ریال نوشت و اظهار داشت (فدای یک ریش خمینی، و بلافاصله راننده خودرو بعدی چک را گرفته و ضمن سوزانیدن آن در جلو جمعیت اظهار نمود فدای خمینی).

 ارزیابی خبر: قابل تحقیق و بررسی است.

والسلام


پنج شنبه 95 آبان 6 , ساعت 2:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

جناب روحانی با استفاده از مشاورین غربزده و غربگرا، تمام ظرفیت نظام اسلامی را در سبد مذاکرات هسته ای و به قول خودش، تعامل با دنیاف (آمریکا) قرار داد و می گفت؛ در مقطع 100 روزه مشکل اقتصادی کشور را مرتفع می کند" و پس مدتی متوجه اشتباه فاحش خود شد و گفت؛ "در روز اجراء برجام تمام تحریمها لغو می گردد!" و سپس با وعده های خال بندی گفت؛ "با لغو تحریمها، مشکل آب آشامیدنی، اشتغال، ریزگردها و بانکی حل می شود" ولیکن پس از بدعهدی کدخدا و عدم لغو تحریمها، حاج حسن درمانده و خجل از روی ملت و رهبر شد و لذا برای اینکه پاسخ بدعهدی کدخدا را بدهد و مردانگی خود را ثابت نماید، حمله گازانبری خود را با سلاح زبان و ادبیات سخیف و کودکانه بر ضد منتقدین داخی کشور در همایش روستا و استان مرکزی به اجراء درآورد!

جناب روحانی در همایش مورخ 1 آبان 95 که احتمالاً مصداق آن خودش می باشد، می گوید: «به جای حرف‌های صد من یک غاز و مشوش کردن اذهان مردم همه باید دستل به دست هم دهیم و کشور را احیا کنیم.» ایشان همچنین در سفر به استان مرکزی مورخ 2 آبان 95 می گوید: «یک عده کودک درب باغ آمده اند و می گویند سیب و گلابی کجاست که می خواهیم میل کنیم. ما باغ را از دست غاصب خارج کردیم، نهال(برجام) به دست ملت (آمریکا) کاشتیم و آماده باروروی است، اما صبر لازم نیست برای باروری این باغ؟»

البته جناب روحانی در برطرف کردن دشمنی بین آمریکا و ایران، سابقه طولانی دارد و حتی در مقطع جنگ تحمیلی هم بنا بر خاطرات متعدد هاشمی رفسنجانی اقدامات ایذائی قابل توجهی در ایجاد رابطه با آمریکا داشته است و لذا در اولین روز ریاست جمهوری خود و قبل شروع مذاکرات هسته ای، برای جلب رضایت کدخدا، اکثر مراکز هسته ای را به حالت نیمه تعطیل درآورد و ارسال تجهیزات تکمیلی نیروگاه اراک را متوقف و در نهایت بر اساس برجام و دستور کدخدا، قلب رأکتور اراک را که در مرحله پایانی و راهد اندازی بود خارج و با بتن پر کرد!

عیار التقاطی حاج حسن روحانی برگرفته از اومانیسم غرب و اسلام است! و در مدت عمر ریاست جمهوریش ثابت شده و لذا تفسیر عملی ایشان از آخرین آیه سوره مبارکه فتح چنین است؛ در برابر دشمنان مهربان و لبخند بر لب! و نسبت به دوستداران انقلاب اسلامی، سرسخت و عصبانی! و این تفکر التقاطی مایه ننگ نظام جمهوری اسلامی است!

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ  ... (سوره فتح آیه 29) ترجمه: «محمد فرستاده خدا است و کسانی که با او هستند در برابر کفار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند ... » پس چرا حسن روحانی بر اساس دستورات قرآن عمل نمی کند؟! پاسخ را باید در تفکرات لیبرالیستی(اسلام رحمانی) ایشان جسجو کرد!!!!

والسلام


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ